Wisky graag. Een fatsoenlijke.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:19 schreef Weissmania het volgende:
Bier voor de heren, sigaartje erbij om te acclimatiseren.
Wat wil jij Elvi, wijn?
Kerstmis overvalt mij altijdquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets met context. En dingen aan zien komen, net als Kerstmis in december.
Op dinsdag 20 maart 2018 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
misschien scheelt het als je begint als je niet kunt proevenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jadat dronk ik toen ik maandenlang verkouden was en toen ben ik het lekker gaan vinden
Ik zag potentie. Maar neequote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij vond het genoeg waard om hier te melden
Kaneel wil nog niet, hij wil eerst baby katten.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:27 schreef Harmankardon het volgende:
En dan door naar het moederschap, ik waardeer een vrouw met visie en bijbehorende planning.
Ja, heb het ook leren kennen met dank aan collega's vanuit UKquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:26 schreef Allures het volgende:
[..]
bahbahbahbah
Die drinken ze bij de Engelse First dates soms![]()
Echt, waarom
gewoon tegelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel wil nog niet, hij wil eerst baby katten.
Ardberg nuquote:
Die lucht van Redbullquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:27 schreef Allures het volgende:
[..]
misschien scheelt het als je begint als je niet kunt proeven
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:23 schreef TaMieke het volgende:
Nou dat was slecht![]()
Nieuwste nummers waren live, rest was geplaybackt. Ben eerder naar buiten gegaan
Redbull is echt ranzig.quote:
Nee. Die zat vol met chips.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelf je bek opentrekken lukte niet?
Wie?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:30 schreef Harmankardon het volgende:
Dat die gasten festivals headlinen is echt debiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |