En een kind straf je ook. Wtffquote:Op woensdag 21 maart 2018 00:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je straft hem niet?!Het is een hond hè, geen kind!
quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
kruising jackrussel met een pomeriaan.
Lot doet dat ook bij haar hond. En succesvol. Ik snap het probleem niet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 07:06 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij is het punt dat het straffen van kinderen 'uit' is en dat je ze op andere manieren corrigeert.
Mag niet. Diertjes zijn leuk en onschuldig.quote:Op woensdag 21 maart 2018 07:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar owee als we dat over diertjes zeggen![]()
Kwestie van opvoeden. Net als kinderenquote:Op woensdag 21 maart 2018 07:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag niet. Diertjes zijn leuk en onschuldig.
Tegenwoordig ga je op ooghoogte je kind van 3 uitleggen dat lades leegtrekken niet leuk is, dat mama dat dan allemaal moet opruimen en dat mama daar dan heel verdrietig van kan worden en dat opruimen dan van zijn tijd van in park afgaat. Dan ga je samen een kopje thee drinken en praat je over de goede afloop.quote:Op woensdag 21 maart 2018 07:06 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij is het punt dat het straffen van kinderen 'uit' is en dat je ze op andere manieren corrigeert.
Gewoon opsluiten in de gang voor een paar minutenquote:Op woensdag 21 maart 2018 07:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tegenwoordig ga je op ooghoogte je kind van 3 uitleggen dat lades leegtrekken niet leuk is, dat mama dat dan allemaal moet opruimen en dat mama daar dan heel verdrietig van kan worden en dat opruimen dan van zijn tijd van in park afgaat. Dan ga je samen een kopje thee drinken en praat je over de goede afloop.
Er is ook geen probleem. In dit specifieke geval is haar aanpak prima. Gewoon extincten die handel is een prima methodequote:Op woensdag 21 maart 2018 07:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lot doet dat ook bij haar hond. En succesvol. Ik snap het probleem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |