Waarom mag iemand niet zelf kiezen wie hij/zij schrijft?quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:33 schreef rival het volgende:
Maar ff zonder dollen, schrijf je opa of die eenzame vrouw om de hoek een fucking brief als je niks te doen hebt![]()
En met een beetje mazzel houdt 'ie er nog een relatie aan over...quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:32 schreef rival het volgende:
Misschien dat die wel altijd reageren, goeie tip voor de Faxman.
Nah waarom nou zo'n idee belachelijk makenquote:Op woensdag 21 maart 2018 08:33 schreef rival het volgende:
Maar ff zonder dollen, schrijf je opa of die eenzame vrouw om de hoek een fucking brief als je niks te doen hebt![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom mag iemand niet zelf kiezen wie hij/zij schrijft?
Doe je ding, laat mij je niet tegenhouden!quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nah waarom nou zo'n idee belachelijk maken
En wij moeten zelf voor eten en onderdak zorgenquote:Op woensdag 21 maart 2018 08:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Eigenlijk zitten we allemaal op Death Row toch? Alleen bij ons duurt het wat langer en is de dood waarschijnlijk een stuk pijnlijker.
Nee, daar ga je bij op bezoek.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:33 schreef rival het volgende:
Zou ik zelf ook eerder voor kiezen, maar goed, het blijft wel een goede daad.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:33 schreef rival het volgende:
Dat is helaas wel zo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Je kan 100 mensen om je heen hebben en je nog eenzaam voelen
Ja iemand hier op FOK! ook.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zelf niet, maar ik ken iemand die met mensen heeft geschreven die op death row zaten.
Mijn oma (die al langer geleden overleden is) voelde zich ook eenzaam. Zes kinderen, hordes kleinkinderen, elke dag een à twee keer iemand over de vloer, buurvrouw op de thee, etc, en toch was ze eenzaam sinds mijn opa was overleden. Dat is een eenzaamheid die je niet kunt vullen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Je kan 100 mensen om je heen hebben en je nog eenzaam voelen
Ja, heel sneu eigenlijk, mijn opa was graag alleen, die heeft zich nooit eenzaam gevoeld, die ging graag met de honden uren wandelen door het bosquote:
Wat spreekt je er precies in aan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nah waarom nou zo'n idee belachelijk maken
Exhelquote:Op woensdag 21 maart 2018 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, Excel. Ga je de hele dag zo doen?
Corrigerende tik geven.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, Excel. Ga je de hele dag zo doen?
Koffie geknoeid?quote:
Die hebben geen kans meer op contact, het is niet dat je even op vrijdag avond een paar uurtjes gezellig tussen de mensen komt te zitten. Iemand die eenzaam in huis zit, kan iets aan zijn/haar situatie doen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar waarom dan precies van mensen in de gevangenis?
Dat geloof ik, ik denk dat het voor de ontvanger ook even een stukje ontspanning geeft, even weg van de situatie waar diegene in zit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:56 schreef Samzz het volgende:
Ik vond schrijven met soldaten erg leuk. Zelfs nog een tijdje via FB contact met eentje toen hij terug was van uitzending.
Tenzij je met mij schrijft. Daar krijg je heel veel spanning van. Allemaal stressquote:Op woensdag 21 maart 2018 08:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat geloof ik, ik denk dat het voor de ontvanger ook even een stukje ontspanning geeft, even weg van de situatie waar diegene in zit.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tenzij je met mij schrijft. Daar krijg je heel veel spanning van. Allemaal stress
Dezelfde hobby's is altijd een mooi vertrekpunt om zo'n schrijfrelatie op te bouwen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:41 schreef rival het volgende:
Ben te druk aan het schrijven met Peter die 5 kleine meisjes heeft verkracht en vermoord
Wekelijks. Leuke hobby. Handgeschreven en shit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik ontvang of verstuur nooit meer brieven. Jammer eigenlijk wel
Ik vond die van scary van gisteravond leukerquote:
Heb na drie regels al krampquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wekelijks. Leuke hobby. Handgeschreven en shit.
Ok.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vond die van scary van gisteravond leuker
Ik ben nog even lekker aan het uitstellenquote:
Uiteraard. Al maakt het natuurlijk niets uit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Mag ook hopen dat iedereen hier 'nee' stemt, ook al ben je (net als ik) principieel tegen referenda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |