SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
TR gemaaktquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Mag ook hopen dat iedereen hier 'nee' stemt, ook al ben je (net als ik) principieel tegen referenda?
Statistisch gezien, op een globaal niveau, zou je ook je smoel moeten houden tegen mannen en gewoon moeten doen wat die je vertellen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Statistische gezien moet ik Ja stemmen, dus dat ga ik dan maar doen
Ik heb alle banners uitgezet, dat maakt FOK! wat werkplek-vriendelijker.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh de zomerbanners zijn ook weer terug, die witte bikini's.
Ik doe alleen aan anaalquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Statistisch gezien, op een globaal niveau, zou je ook je smoel moeten houden tegen mannen en gewoon moeten doen wat die je vertellen.
Nee hoor heb de kaart voor het referendum weggegooid.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Mag ook hopen dat iedereen hier 'nee' stemt, ook al ben je (net als ik) principieel tegen referenda?
Durf een beetje te leven joh.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb alle banners uitgezet, dat maakt FOK! wat werkplek-vriendelijker.
Babyboomers.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:09 schreef MissMSX het volgende:
Allemaal van die moraalridders die dan tegen referenda zijn end aarom niet gaan stemmen en er voor gaan zorgen dat die 50+ers hun Ja-stem erdoor gaan weten te douwen
Ik heb mijn eigen css. Maakt alles een stuk vriendelijker.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb alle banners uitgezet, dat maakt FOK! wat werkplek-vriendelijker.
Behalve mijquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen css. Maakt alles een stuk vriendelijker.
Faxie, ik heb een lead voor je.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hmmm heb eigenlijk wel zin in zacht gekookte eitje
Als de baas naast me zit gebruik ik mn super-safe-modus in Firefox die doet alsof ie Opera Mini is.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen css. Maakt alles een stuk vriendelijker.
*stil*quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken.
Ja hoi, je baas hier. Alsof ik dat niet door heb.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:10 schreef Q. het volgende:
Als de baas naast me zit gebruik ik mn super-safe-modus in Firefox die doet alsof ie Opera Mini is.
Dit simpel noemen.quote:
Ik stem sowieso al een strikt lokale partijquote:
Christine?quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit simpel noemen.Gewoon de kieslijst met foto's bekijken en stemmen op het lekkerste wijf.
Ik weet het hier niet, de lokale partij is niet meer wat het ooit was nadat de voorman ermee stoptequote:Op woensdag 21 maart 2018 09:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik stem sowieso al een strikt lokale partij
Eén van de kanshebbers.quote:
Ben wel blij dat ik in een grote stad woon. Keus genoegquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik weet het hier niet, de lokale partij is niet meer wat het ooit was nadat de voorman ermee stopte
Doet me denken aan dezen column van James Worthyquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit simpel noemen.Gewoon de kieslijst met foto's bekijken en stemmen op het lekkerste wijf.
Dan doe ik wel meequote:
Partij de mos!quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik in een grote stad woon. Keus genoeg
Hebben wel keus, maar hier zijn ze allemaal een beetje van de pot gerukt en hebben last van hersenschetenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik in een grote stad woon. Keus genoeg
Eens - Geen van beide - Oneensquote:De gemeente mag op geen enkele manier opnieuw geld steken in voetbalclub ADO Den Haag.
Ik stem niet op burenquote:
Dat is overal zo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hebben wel keus, maar hier zijn ze allemaal een beetje van de pot gerukt en hebben last van hersenscheten
Waarschijnlijk tijdens het bellen een keertje.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:17 schreef Weissmania het volgende:
Ik zie allerlei tekeningen op het kladblok naast mijn pc waarvan ik me afvraag wanneer ik ze getekend heb![]()
Creepy as fuck dit
Die psycho van eergister (?) is vannacht weer je huis in geslopen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:17 schreef Weissmania het volgende:
Ik zie allerlei tekeningen op het kladblok naast mijn pc waarvan ik me afvraag wanneer ik ze getekend heb![]()
Creepy as fuck dit
Op 1 van de posters bij mij in het dorp zie je voornamelijk een bos hout voor de deur liggen ipv een gezichtquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Er moet een gebiedsverbod komen voor imams die haat zaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |