SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik wist niet dat ik het dan niet meer mocht zeggenquote:
Dat zeg ik toch ook niet,quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat ik het dan niet meer mocht zeggen.
Maar elke kleur op de wereld kan je met wit makenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:12 schreef Samzz het volgende:
Er is geen kleur op de wereld waar je zwart of wit mee kunt maken, dus geen kleur.
Shooting for the stars.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:18 schreef Docker_ het volgende:
Nieuw deel openen zonder het te verneuken. Ik ben trots op mijzelf.
Nou ja, genoeg over notesquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je dan nooit te ver gegaan.
Notes kunnen ook positief zijn he.
Sterktequote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De achtbaan heeft z'n eindstation ja![]()
Ik hoop maar dat ze er zelf niks van merkt. Niet dat ze ons hoort maar niks kan zeggen of crepeert van de pijn ofzo.
Geen aansprekende TT. Geen leuk plaatje in de OP. 5,5/10.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:18 schreef Docker_ het volgende:
Nieuw deel openen zonder het te verneuken. Ik ben trots op mijzelf.
Valt mee. De bloempotten op pootjes waren kleiner dan ik dacht en daardoor relatief duur. En de kleine vaasjes die ik wilde, waren bijna op dus ik heb de laatste.quote:
Is dat zo ja?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar elke kleur op de wereld kan je met wit maken
Je bent nog gul.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen aansprekende TT. Geen leuk plaatje in de OP. 5,5/10.
Geen TT, beste TT. 10/10.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, was al blij dat ik het goed knopje drukte.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nummering klopt, hij heeft de 'open nieuw deel' knop gebruikt, meetinfo staat er nog in, binnen de 5 minuten een nieuwe geopend. Het kon nog zoveel slechter.quote:
Maar, ehh, wat is er moeilijk aan? Ja je hebt geen binnenpot, maar je kan hem er toch uitgraven?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer een plant te verpotten en ik faal. Help.
Kut!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Fax, hoe gaat het met je tinderavonturen?
Ja maar hoe dan zonder die hele plant en alle wortels te mollen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar, ehh, wat is er moeilijk aan? Ja je hebt geen binnenpot, maar je kan hem er toch uitgraven?
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Fax, hoe gaat het met je tinderavonturen?
Ik kan met wit geen oranje maken... Ook geen groen. Hoe doe je dat dan?quote:
Je houdt m op zn kop, schud een paar keer, vangt m op, en pleurt m in een nieuwe pot.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar hoe dan zonder die hele plant en alle wortels te mollen?
Plant aan de randen uitsteken, uit de pot trekken, in pot stoppen. Aarde erover. Klaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe dan? Grote plant of zo?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer een plant te verpotten en ik faal. Help.
Eventueel de kluit een beetje losscheuren.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je houdt m op zn kop, schud een paar keer, vangt m op, en pleurt m in een nieuwe pot.
Hij zit er al vijftien jaar in, hij is er zowat mee vergroeidquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je houdt m op zn kop, schud een paar keer, vangt m op, en pleurt m in een nieuwe pot.
Die heeft geen interesse.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee totaal niet. 1 Match en die reageert met een interval van 2-3 dagen. Schiet lekker op.
Daar zou ik geen tijd meer aan spenderen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee totaal niet. 1 Match en die reageert met een interval van 2-3 dagen. Schiet lekker op.
Met een mes langs de randen om m los te maken?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zit er al vijftien jaar in, hij is er zowat mee vergroeid
Voorzichtig?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De pot kapot slaan en de plant tussen de scherven vandaan halen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zit er al vijftien jaar in, hij is er zowat mee vergroeid
Ga eens naar buiten dan!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, jij...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Daar zou ik geen tijd meer aan spenderen.
Ik wil jou wel eens zien tinderen eigenlijkquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil jou wel eens zien tinderen eigenlijk
Hautain mannetjequote:
Gewoon even checken hoeveel succes je zou hebbenquote:
Ik heb geen fittie?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom hebben Samzz en fripsel eigenlijkn fittie?
Soms heb je geluk soms heb je pech en is je plant weg (lees: dood).quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:27 schreef Elvi het volgende:
Ik doe echt nooit iets met planten, valt het op?
Vraag maar aan de zonquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan met wit geen oranje maken... Ook geen groen. Hoe doe je dat dan?
We hadden net al besloten dat zwart geen kleur is, dus dat kan je idd niet maken met wit.
o, daar leek t op in feedback?quote:
Moment, ff installeren.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:29 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon even checken hoeveel succes je zou hebben
Laatste keer dat ik wat aan de zon vroeg kreeg ik een verbrande neus als antwoordquote:
Daar heb ik geen Tinder voor nodig.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
kijken hoe goed je in de markt ligt
Oh, dat ging om t modden. Dat doe ik volgens haar niet goed.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, daar leek t op in feedback?
Dacht dat je er niet was, anders had ik jou wel gevraagd.
Waarom is ze boos op je dan?
Hou me op de hoogtequote:
Die is decadent. Da's anders...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Die positie heeft barb al geclaimed in dit topic.
Is het weer zo ver ja?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom hebben Samzz en fripsel eigenlijkn fittie?
Eerste collega al gespot.quote:
He, dat mag niet. Laat de natuur zijn loop gaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:29 schreef Samzz het volgende:
Er ligt hier een vlieg te creperen op de vensterbank. Even bijvoeren.
Als jij dat spontaan doet dan zegt dat wel wat.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
volgende keer dat ik je zie, krijg je n knuffel
Je bent een vrouw, vast al een fittie met je gehad.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:32 schreef Elvi het volgende:
Er zijn zoveel fitties, ik hou dat niet meer bij hoorBen ook erg slecht in het onthouden van mn eigen fitties
ok. Vond de manier waarop ze t bracht meer persoonlijk overkomen dan dat.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat ging om t modden. Dat doe ik volgens haar niet goed.
Wel naar rechts geswiped. Met een beetje mazzel vanaaf nog neuken.quote:
De regels voor constructief feedback geven heeft ze nog niet onder de knie.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
ok. Vond de manier waarop ze t bracht meer persoonlijk overkomen dan dat.
Nu wel jij white male cisscumquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:33 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, vast al een fittie met je gehad.
Mja, maar alles lijkt persoonlijk te zijn in dat geval.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ok. Vond de manier waarop ze t bracht meer persoonlijk overkomen dan dat.
Dat heb ik nu gedaan en hij is eruit. De hele kluit lag meteen uit elkaar, maar het is een sterk plantje dus hopelijk overleeft ie het. Nu wel in een binnenpotje gezetquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met een mes langs de randen om m los te maken?
Een klaver.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:27 schreef MissMSX het volgende:
Wat is het voor plant? Behalve een ondankbare?
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mja, maar alles lijkt persoonlijk te zijn in dat geval.
ik heb de laatste tijd al n aantal mensen spontaan n knuffel gegeven zonder dat ik t eng vond of ongemakkelijk ofzo.. dusquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij dat spontaan doet dan zegt dat wel wat.Maar wat?
Nouja, bij jou gaan ze pas dood bij verplaatsen...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Ik koop voortdurend nieuwe shit voor in huis.
Het is wel een goede manier om je plant ongelukkig te krijgen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Ik koop voortdurend nieuwe shit voor in huis.
You go girlquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik heb de laatste tijd al n aantal mensen spontaan n knuffel gegeven zonder dat ik t eng vond of ongemakkelijk ofzo.. dus
Niet als die in zo'n plastic potje staat wat je makkelijk in andere potjes kan zetten.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is wel een goede manier om je plant ongelukkig te krijgen.
nou nee, je kan dat best zeggen zonder iemand een queenbee te noemen en denigrerend te doen..quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mja, maar alles lijkt persoonlijk te zijn in dat geval.
Maar dat had ze dus niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet als die in zo'n plastic potje staat wat je makkelijk in andere potjes kan zetten.
Ik heb alle seizoenen op netflix al gezienquote:
Jij hebt nu ook een fittie in feedbackquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou nee, je kan dat best zeggen zonder iemand een queenbee te noemen en denigrerend te doen..
Bijna wel ja.quote:
quote:
Het is in feedback met een reden afgekapt. Ik heb geen zin om er hier over door te gaan en zou t waarderen als t dan ook gewoon op kan houdenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou nee, je kan dat best zeggen zonder iemand een queenbee te noemen en denigrerend te doen..
Huh? In een pot? Nooit van gehoord. Sorry, kan nie helpen niequote:
Het is een Jesse Klaver.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh? In een pot? Nooit van gehoord. Sorry, kan nie helpen nie
o prima hoor, ik vond t gewoon opvallend, omdat ik me niet kon herinneren dat er wat speelde en niet begreep waar t in fb over ging.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is in feedback met een reden afgekapt. Ik heb geen zin om er hier over door te gaan en zou t waarderen als t dan ook gewoon op kan houden.
laatst ook gedaan, dikke handschoenen aan en dan nog dramaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn cactusjes verpotten. Maar cactusjes verpotten.
Is niet erg.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o prima hoor, ik vond t gewoon opvallend, omdat ik me niet kon herinneren dat er wat speelde en niet begreep waar t in fb over ging.
Nou, ik deed t altijd met dikke leren handschoenen, maar die ben ik kwijtquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
laatst ook gedaan, dikke handschoenen aan en dan nog drama
Tering. Ik ben net halverwege.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen op netflix al geziengisteren de laatste 2. Wanneer komen er weer nieuwe?
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is in feedback met een reden afgekapt. Ik heb geen zin om er hier over door te gaan en zou t waarderen als t dan ook gewoon op kan houden.
Mijn zusje had vorig jaar een cactus voor mijn vader gekocht. En een pot. Of ik hem even wilde verpotten.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn cactusjes verpotten. Maar cactusjes verpotten.
Ja, een donkerpaarse. Soms met roze bloemetjes. Heb er twee, de ander is een stekje van deze.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh? In een pot? Nooit van gehoord. Sorry, kan nie helpen nie
Het zijn er maar 5 toch?quote:
Hoe heb je die verpotquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn zusje had vorig jaar een cactus voor mijn vader gekocht. En een pot. Of ik hem even wilde verpotten.
Het waren drie meloen-formaat bolcactussen die bij elkaar zaten. Woog meerdere kilo's. Fuuuuuuck.
Voor wat...?quote:
wij hebben zon grote ronde cactus, echt zó fijnquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik deed t altijd met dikke leren handschoenen, maar die ben ik kwijt.
Ik ken ze bijna allemaal al, want die worden tot in den treure herhaald op cc. Maar ik kijk ze in bed en val steeds in slaap.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het zijn er maar 5 toch?en heb sommige afleveringen die ik al had gezien overgeslagen
The Good Place heb ik in 3 dagen tijd gekeken. 2 seizoenen
ik vind t wel leuk en ik snap niet helemaal waar de verandering vandaan komt, maar ik omarm mquote:
Heb liever een ventquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh sorry ik verstond elleboog. Sorry sorry sorry.
Daar prikken die stekels toch doorheenquote:
Die is er al lang, maar jij bent niet uitgenodigdquote:
Vrij makkelijk plantje. Hij had het alleen moeilijk op m'n slaapkamer vanwege de kou bij het raam, dus hij had nog maar een blaadje. In de woonkamer was ie weer met een week de oude. Moet wel vrij vaak water. Je kunt volgens mij ook gewoon zaadjes kopen.quote:
Lekker met jezelf roddelen danquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb niet genoeg mensen op wa daarvoor
owquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die is er al lang, maar jij bent niet uitgenodigd
Eens kijken of t tuincentrum hem heeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrij makkelijk plantje. Hij had het alleen moeilijk op m'n slaapkamer vanwege de kou bij het raam, dus hij had nog maar een blaadje. In de woonkamer was ie weer met een week de oude. Moet wel vrij vaak water. Je kunt volgens mij ook gewoon zaadjes kopen.
Ik doe ze sowieso niet aan, want heel veel ovenwanten passen mij niet. Maar tussen m'n hand en de cactus de volledige ovenwant, de stekels gaan meestal niet door beide lagen heen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar prikken die stekels toch doorheen.
Die dikke wanten? Mijn cactus is ontploft maar ik heb geen zin om hem weer te verpotten.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar prikken die stekels toch doorheen.
Okay. Dan is dat nog een optie. Mijn ene cactus heeft stekels van 2 a 3 cm, vandaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik doe ze sowieso niet aan, want heel veel ovenwanten passen mij niet. Maar tussen m'n hand en de cactus de volledige ovenwant, de stekels gaan meestal niet door beide lagen heen.
Alsnog prik je jezelf wel eens, het was vooral zaak met zoveel mogelijk oppervlakte tegelijk te tillen. Als een spijkerbed.
Ik heb volgens mij zelfs mijn cactus dood laten gaanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dikke wanten? Mijn cactus is ontploft maar ik heb geen zin om hem weer te verpotten.
Ja? De stekels zijn best lang.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dikke wanten? Mijn cactus is ontploft maar ik heb geen zin om hem weer te verpotten.
Inpakken met bubbelwrapquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? De stekels zijn best lang.
Ik probeer t wel met sponsjes.
Ik had dus zo'n leren vanghandschoen van het asiel. Maar die ben ik dus kwijt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat ik echt eens ga investeren in leren handschoenen voor roofvogels oid als ik het nog een keer moet doen.
Ik had er eerst ook een heleboel, maar die gingen rotten bij de basis. M'n eerste heb ik nog.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij zelfs mijn cactus dood laten gaan
Aaah dat heb ik allemaal niet. Steek er wel sponzen in en doe ovenhandschoenen aan.quote:
Lijdt ja?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik houd niet van fantasie. Lijdt teveel af
Proost!quote:
Doe Arrowquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:05 schreef Samzz het volgende:
Ga ik Arrow kijken, of wordt t Sleepy Hollow...
Was ie zo hotquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wilde nog een leuk gifje posten maar mijn laptop liep er op vast![]()
Alsof jij hem dat nadoetquote:
Eens. Al zijn ze naar mijn smaak heel erg zeldzaam ja. Zeker degenen die mij ook interessant vindenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Godsgruwelijke goddelijke wezens
Ok sommige dan
Dat is altijd weer een ander verhaal.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eens. Al zijn ze naar mijn smaak heel erg zeldzaam ja. Zeker degenen die mij ook interessant vinden
True... maar met een beetje zelfvertrouwen is het toch wel mogelijk om snel leuke heren te vinden hoor... (ben ik achter)quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is altijd weer een ander verhaal.
Mijn lijf is te zwaar en te logquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsof jij hem dat nadoet
Ik vind het knap
Die eerste zin klopt echt niet volgens mij![]()
Ik wil er ook éénquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Godsgruwelijke goddelijke wezens
Ok sommige dan
Het is geen rocket science neequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True... maar met een beetje zelfvertrouwen is het toch wel mogelijk om snel leuke heren te vinden hoor... (ben ik achter)
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True... maar met een beetje zelfvertrouwen is het toch wel mogelijk om snel leuke heren te vinden hoor... (ben ik achter)
Mij lukt het nietquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voor vrouwen zeker nietquote:
Mwah, dat is dan ook weer overdreven.quote:
Ach, beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voor vrouwen zeker niet
Duurde alleen wel fucking lang voordat ik erachter kwam...
Niet als je in Zeeuws-Vlaanderen woontquote:
Oneens, genoeg onneukbare kutten op de wereld.quote:
Dan heb je wel twee kutten nodig jaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als je in Zeeuws-Vlaanderen woont.
maar hoe werkt dat zelfvertrouwen preciesquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand wanhopig genoeg.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oneens, genoeg onneukbare kutten op de wereld.
Twee kutten, vier tieten en het uiterlijk van Doutzen Kroes. Of zo.quote:
Nou ja, tot op zekere hoogtequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand wanhopig genoeg.
Wat zou je er ook moeten doen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Naar Amsterdam gaan gaat me echt te ver
ben ik toch al bijna halverwegequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee kutten, vier tieten en het uiterlijk van Doutzen Kroes. Of zo.
Ah, well, heb ik daar nog iets over te zeggen?quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als je 4 tieten hebt moet je toch echt een andere bh kopen
Vanmiddag was je nog aan t jammeren dat t wel eens leuk zou zijn gewild te zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, well, heb ik daar nog iets over te zeggen?.
Neequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, well, heb ik daar nog iets over te zeggen?.
Een met cups voor de rugtieten.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
En ik lijk ook nog eens op Doutzen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vanmiddag was ik misschien niet helemaal serieusquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanmiddag was je nog aan t jammeren dat t wel eens leuk zou zijn gewild te zijn.
Meh, not my cup of teaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neeliggen, mond houden, en zeesterren.
Hij wil gewoon geen dikke vrouwen doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanmiddag was je nog aan t jammeren dat t wel eens leuk zou zijn gewild te zijn.
Joh. En Elvi is dat nu wel bedoel jequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vanmiddag was ik misschien niet helemaal serieus.
Dat ie dat dan gewoon zegt, de schavuit.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij wil gewoon geen dikke vrouwen doen.
Den Haag is beter ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Naar Amsterdam gaan gaat me echt te ver
Fatshaming.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij wil gewoon geen dikke vrouwen doen.
Het is weer stoelendans.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:37 schreef Trashcanman het volgende:
Moin. Gebeurt hier nog wat boeiends vandaag?
Ah, same old grind.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is weer stoelendans.
Ehh. Beddendans?
Mossel-knakworstsalade.
En ik sta buitenspelquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is weer stoelendans.
Ehh. Beddendans?
Mossel-knakworstsalade.
't Begint met "embrace your inner slut" ... tevreden zijn met hoe je er (naakt) uitziet. Als mannen geil zijn neuken de meesten toch alles met een kut en een hartslag... en als dat eenmaal bij jou gebeurt dan verhoogt dat weer jouw zelfvertrouwen en dat is dan een spiraal naar boven.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar hoe werkt dat zelfvertrouwen precies
Ik ben een faalhaas, Elvi.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toch knap als queenbee. Had ik jou wel in het midden verwacht.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Joh bijna iedereen hier is koos neukloos. En de rest trekt het gemiddelde weer omhoog.
Koos neukloosquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Joh bijna iedereen hier is koos neukloos. En de rest trekt het gemiddelde weer omhoog.
Ah weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
't Begint met "embrace your inner slut" ... tevreden zijn met hoe je er (naakt) uitziet. Als mannen geil zijn neuken de meesten toch alles met een kut en een hartslag... en als dat eenmaal bij jou gebeurt dan verhoogt dat weer jouw zelfvertrouwen en dat is dan een spiraal naar boven.
... ja, ik kwam van heeeeeel ver.....
Die staat al jaren toch?quote:
daar zit ik nogquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
't Begint met "embrace your inner slut" ... tevreden zijn met hoe je er (naakt) uitziet. Als mannen geil zijn neuken de meesten toch alles met een kut en een hartslag... en als dat eenmaal bij jou gebeurt dan verhoogt dat weer jouw zelfvertrouwen en dat is dan een spiraal naar boven.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toch knap als queenbee. Had ik jou wel in het midden verwacht.
Dm staat open voor pics.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meer bier voerenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar zit ik nogen dat eerste en tweede zie ik nog niet snel gebeuren ook
ah well
Mannen solliciteren bij MIJ. Niet andersom.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mannen solliciteren bij MIJ. Niet andersom.
Ik krijg makkelijk seks. En jij?
Niet jezelf muts, de man in kwestiequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan vind ik helemaal niks meer denk ik
Pijnlijk om te lezen..quote:
It's true...quote:
Ik had een rode kruis bosjequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:46 schreef Samzz het volgende:
Morgen toch maar naar de Jumbo, mijn tulpen zijn gesneuveld (domme fout van mij), en daar zijn ze in de aanbieding.
Ik heb sixpack pils, 12 speciaalbier, 5 flessen rode wijn een fles Vodka in de vriezer en champagne in de koelkast.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Pijnlijk om te lezen..
Heb geen bier in huis en mijn kroegmaat voor vandaag moest afhaken... Woe on me
Het helpt ook dat jij een knappe vrouw bent.quote:
Ik heb een HR-dame aan moeten nemen voor alle aanvragen, neem maar contact met haar op en aub een lijst met vijf referenties aanleveren.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mannen solliciteren bij MIJ. Niet andersom.
Ik krijg makkelijk seks. En jij?
Durf je niet alleen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Pijnlijk om te lezen..
Heb geen bier in huis en mijn kroegmaat voor vandaag moest afhaken... Woe on me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |