Tering. Ik ben net halverwege.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen op netflix al geziengisteren de laatste 2. Wanneer komen er weer nieuwe?
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is in feedback met een reden afgekapt. Ik heb geen zin om er hier over door te gaan en zou t waarderen als t dan ook gewoon op kan houden.
Mijn zusje had vorig jaar een cactus voor mijn vader gekocht. En een pot. Of ik hem even wilde verpotten.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn cactusjes verpotten. Maar cactusjes verpotten.
Ja, een donkerpaarse. Soms met roze bloemetjes. Heb er twee, de ander is een stekje van deze.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh? In een pot? Nooit van gehoord. Sorry, kan nie helpen nie
Het zijn er maar 5 toch?quote:
Hoe heb je die verpotquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn zusje had vorig jaar een cactus voor mijn vader gekocht. En een pot. Of ik hem even wilde verpotten.
Het waren drie meloen-formaat bolcactussen die bij elkaar zaten. Woog meerdere kilo's. Fuuuuuuck.
Voor wat...?quote:
wij hebben zon grote ronde cactus, echt zó fijnquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik deed t altijd met dikke leren handschoenen, maar die ben ik kwijt.
Ik ken ze bijna allemaal al, want die worden tot in den treure herhaald op cc. Maar ik kijk ze in bed en val steeds in slaap.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het zijn er maar 5 toch?en heb sommige afleveringen die ik al had gezien overgeslagen
The Good Place heb ik in 3 dagen tijd gekeken. 2 seizoenen
ik vind t wel leuk en ik snap niet helemaal waar de verandering vandaan komt, maar ik omarm mquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |