You go girlquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik heb de laatste tijd al n aantal mensen spontaan n knuffel gegeven zonder dat ik t eng vond of ongemakkelijk ofzo.. dus
Niet als die in zo'n plastic potje staat wat je makkelijk in andere potjes kan zetten.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is wel een goede manier om je plant ongelukkig te krijgen.
nou nee, je kan dat best zeggen zonder iemand een queenbee te noemen en denigrerend te doen..quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mja, maar alles lijkt persoonlijk te zijn in dat geval.
Maar dat had ze dus niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet als die in zo'n plastic potje staat wat je makkelijk in andere potjes kan zetten.
Ik heb alle seizoenen op netflix al gezienquote:
Jij hebt nu ook een fittie in feedbackquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou nee, je kan dat best zeggen zonder iemand een queenbee te noemen en denigrerend te doen..
Bijna wel ja.quote:
quote:
Het is in feedback met een reden afgekapt. Ik heb geen zin om er hier over door te gaan en zou t waarderen als t dan ook gewoon op kan houdenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou nee, je kan dat best zeggen zonder iemand een queenbee te noemen en denigrerend te doen..
Huh? In een pot? Nooit van gehoord. Sorry, kan nie helpen niequote:
Het is een Jesse Klaver.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh? In een pot? Nooit van gehoord. Sorry, kan nie helpen nie
o prima hoor, ik vond t gewoon opvallend, omdat ik me niet kon herinneren dat er wat speelde en niet begreep waar t in fb over ging.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is in feedback met een reden afgekapt. Ik heb geen zin om er hier over door te gaan en zou t waarderen als t dan ook gewoon op kan houden.
laatst ook gedaan, dikke handschoenen aan en dan nog dramaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn cactusjes verpotten. Maar cactusjes verpotten.
Is niet erg.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o prima hoor, ik vond t gewoon opvallend, omdat ik me niet kon herinneren dat er wat speelde en niet begreep waar t in fb over ging.
Nou, ik deed t altijd met dikke leren handschoenen, maar die ben ik kwijtquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
laatst ook gedaan, dikke handschoenen aan en dan nog drama
Tering. Ik ben net halverwege.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen op netflix al geziengisteren de laatste 2. Wanneer komen er weer nieuwe?
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is in feedback met een reden afgekapt. Ik heb geen zin om er hier over door te gaan en zou t waarderen als t dan ook gewoon op kan houden.
Mijn zusje had vorig jaar een cactus voor mijn vader gekocht. En een pot. Of ik hem even wilde verpotten.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn cactusjes verpotten. Maar cactusjes verpotten.
Ja, een donkerpaarse. Soms met roze bloemetjes. Heb er twee, de ander is een stekje van deze.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh? In een pot? Nooit van gehoord. Sorry, kan nie helpen nie
Het zijn er maar 5 toch?quote:
Hoe heb je die verpotquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn zusje had vorig jaar een cactus voor mijn vader gekocht. En een pot. Of ik hem even wilde verpotten.
Het waren drie meloen-formaat bolcactussen die bij elkaar zaten. Woog meerdere kilo's. Fuuuuuuck.
Voor wat...?quote:
wij hebben zon grote ronde cactus, echt zó fijnquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik deed t altijd met dikke leren handschoenen, maar die ben ik kwijt.
Ik ken ze bijna allemaal al, want die worden tot in den treure herhaald op cc. Maar ik kijk ze in bed en val steeds in slaap.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het zijn er maar 5 toch?en heb sommige afleveringen die ik al had gezien overgeslagen
The Good Place heb ik in 3 dagen tijd gekeken. 2 seizoenen
ik vind t wel leuk en ik snap niet helemaal waar de verandering vandaan komt, maar ik omarm mquote:
Heb liever een ventquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh sorry ik verstond elleboog. Sorry sorry sorry.
Daar prikken die stekels toch doorheenquote:
Die is er al lang, maar jij bent niet uitgenodigdquote:
Vrij makkelijk plantje. Hij had het alleen moeilijk op m'n slaapkamer vanwege de kou bij het raam, dus hij had nog maar een blaadje. In de woonkamer was ie weer met een week de oude. Moet wel vrij vaak water. Je kunt volgens mij ook gewoon zaadjes kopen.quote:
Lekker met jezelf roddelen danquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb niet genoeg mensen op wa daarvoor
owquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die is er al lang, maar jij bent niet uitgenodigd
Eens kijken of t tuincentrum hem heeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrij makkelijk plantje. Hij had het alleen moeilijk op m'n slaapkamer vanwege de kou bij het raam, dus hij had nog maar een blaadje. In de woonkamer was ie weer met een week de oude. Moet wel vrij vaak water. Je kunt volgens mij ook gewoon zaadjes kopen.
Ik doe ze sowieso niet aan, want heel veel ovenwanten passen mij niet. Maar tussen m'n hand en de cactus de volledige ovenwant, de stekels gaan meestal niet door beide lagen heen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar prikken die stekels toch doorheen.
Die dikke wanten? Mijn cactus is ontploft maar ik heb geen zin om hem weer te verpotten.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar prikken die stekels toch doorheen.
Okay. Dan is dat nog een optie. Mijn ene cactus heeft stekels van 2 a 3 cm, vandaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik doe ze sowieso niet aan, want heel veel ovenwanten passen mij niet. Maar tussen m'n hand en de cactus de volledige ovenwant, de stekels gaan meestal niet door beide lagen heen.
Alsnog prik je jezelf wel eens, het was vooral zaak met zoveel mogelijk oppervlakte tegelijk te tillen. Als een spijkerbed.
Ik heb volgens mij zelfs mijn cactus dood laten gaanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dikke wanten? Mijn cactus is ontploft maar ik heb geen zin om hem weer te verpotten.
Ja? De stekels zijn best lang.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dikke wanten? Mijn cactus is ontploft maar ik heb geen zin om hem weer te verpotten.
Inpakken met bubbelwrapquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? De stekels zijn best lang.
Ik probeer t wel met sponsjes.
Ik had dus zo'n leren vanghandschoen van het asiel. Maar die ben ik dus kwijt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat ik echt eens ga investeren in leren handschoenen voor roofvogels oid als ik het nog een keer moet doen.
Ik had er eerst ook een heleboel, maar die gingen rotten bij de basis. M'n eerste heb ik nog.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij zelfs mijn cactus dood laten gaan
Aaah dat heb ik allemaal niet. Steek er wel sponzen in en doe ovenhandschoenen aan.quote:
Lijdt ja?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik houd niet van fantasie. Lijdt teveel af
Proost!quote:
Doe Arrowquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:05 schreef Samzz het volgende:
Ga ik Arrow kijken, of wordt t Sleepy Hollow...
Was ie zo hotquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wilde nog een leuk gifje posten maar mijn laptop liep er op vast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |