You go girlquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik heb de laatste tijd al n aantal mensen spontaan n knuffel gegeven zonder dat ik t eng vond of ongemakkelijk ofzo.. dus
Niet als die in zo'n plastic potje staat wat je makkelijk in andere potjes kan zetten.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is wel een goede manier om je plant ongelukkig te krijgen.
nou nee, je kan dat best zeggen zonder iemand een queenbee te noemen en denigrerend te doen..quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mja, maar alles lijkt persoonlijk te zijn in dat geval.
Maar dat had ze dus niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet als die in zo'n plastic potje staat wat je makkelijk in andere potjes kan zetten.
Ik heb alle seizoenen op netflix al gezienquote:
Jij hebt nu ook een fittie in feedbackquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou nee, je kan dat best zeggen zonder iemand een queenbee te noemen en denigrerend te doen..
Bijna wel ja.quote:
quote:
Het is in feedback met een reden afgekapt. Ik heb geen zin om er hier over door te gaan en zou t waarderen als t dan ook gewoon op kan houdenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou nee, je kan dat best zeggen zonder iemand een queenbee te noemen en denigrerend te doen..
Huh? In een pot? Nooit van gehoord. Sorry, kan nie helpen niequote:
Het is een Jesse Klaver.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh? In een pot? Nooit van gehoord. Sorry, kan nie helpen nie
o prima hoor, ik vond t gewoon opvallend, omdat ik me niet kon herinneren dat er wat speelde en niet begreep waar t in fb over ging.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is in feedback met een reden afgekapt. Ik heb geen zin om er hier over door te gaan en zou t waarderen als t dan ook gewoon op kan houden.
laatst ook gedaan, dikke handschoenen aan en dan nog dramaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn cactusjes verpotten. Maar cactusjes verpotten.
Is niet erg.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o prima hoor, ik vond t gewoon opvallend, omdat ik me niet kon herinneren dat er wat speelde en niet begreep waar t in fb over ging.
Nou, ik deed t altijd met dikke leren handschoenen, maar die ben ik kwijtquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
laatst ook gedaan, dikke handschoenen aan en dan nog drama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |