Is het weer zo ver ja?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom hebben Samzz en fripsel eigenlijkn fittie?
Eerste collega al gespot.quote:
He, dat mag niet. Laat de natuur zijn loop gaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:29 schreef Samzz het volgende:
Er ligt hier een vlieg te creperen op de vensterbank. Even bijvoeren.
Als jij dat spontaan doet dan zegt dat wel wat.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
volgende keer dat ik je zie, krijg je n knuffel
Je bent een vrouw, vast al een fittie met je gehad.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:32 schreef Elvi het volgende:
Er zijn zoveel fitties, ik hou dat niet meer bij hoorBen ook erg slecht in het onthouden van mn eigen fitties
ok. Vond de manier waarop ze t bracht meer persoonlijk overkomen dan dat.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat ging om t modden. Dat doe ik volgens haar niet goed.
Wel naar rechts geswiped. Met een beetje mazzel vanaaf nog neuken.quote:
De regels voor constructief feedback geven heeft ze nog niet onder de knie.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
ok. Vond de manier waarop ze t bracht meer persoonlijk overkomen dan dat.
Nu wel jij white male cisscumquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:33 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, vast al een fittie met je gehad.
Mja, maar alles lijkt persoonlijk te zijn in dat geval.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ok. Vond de manier waarop ze t bracht meer persoonlijk overkomen dan dat.
Dat heb ik nu gedaan en hij is eruit. De hele kluit lag meteen uit elkaar, maar het is een sterk plantje dus hopelijk overleeft ie het. Nu wel in een binnenpotje gezetquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met een mes langs de randen om m los te maken?
Een klaver.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:27 schreef MissMSX het volgende:
Wat is het voor plant? Behalve een ondankbare?
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mja, maar alles lijkt persoonlijk te zijn in dat geval.
ik heb de laatste tijd al n aantal mensen spontaan n knuffel gegeven zonder dat ik t eng vond of ongemakkelijk ofzo.. dusquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij dat spontaan doet dan zegt dat wel wat.Maar wat?
Nouja, bij jou gaan ze pas dood bij verplaatsen...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Ik koop voortdurend nieuwe shit voor in huis.
Het is wel een goede manier om je plant ongelukkig te krijgen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Ik koop voortdurend nieuwe shit voor in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |