Heb liever een ventquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh sorry ik verstond elleboog. Sorry sorry sorry.
Daar prikken die stekels toch doorheenquote:
Die is er al lang, maar jij bent niet uitgenodigdquote:
Vrij makkelijk plantje. Hij had het alleen moeilijk op m'n slaapkamer vanwege de kou bij het raam, dus hij had nog maar een blaadje. In de woonkamer was ie weer met een week de oude. Moet wel vrij vaak water. Je kunt volgens mij ook gewoon zaadjes kopen.quote:
Lekker met jezelf roddelen danquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb niet genoeg mensen op wa daarvoor
owquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die is er al lang, maar jij bent niet uitgenodigd
Eens kijken of t tuincentrum hem heeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrij makkelijk plantje. Hij had het alleen moeilijk op m'n slaapkamer vanwege de kou bij het raam, dus hij had nog maar een blaadje. In de woonkamer was ie weer met een week de oude. Moet wel vrij vaak water. Je kunt volgens mij ook gewoon zaadjes kopen.
Ik doe ze sowieso niet aan, want heel veel ovenwanten passen mij niet. Maar tussen m'n hand en de cactus de volledige ovenwant, de stekels gaan meestal niet door beide lagen heen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar prikken die stekels toch doorheen.
Die dikke wanten? Mijn cactus is ontploft maar ik heb geen zin om hem weer te verpotten.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar prikken die stekels toch doorheen.
Okay. Dan is dat nog een optie. Mijn ene cactus heeft stekels van 2 a 3 cm, vandaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik doe ze sowieso niet aan, want heel veel ovenwanten passen mij niet. Maar tussen m'n hand en de cactus de volledige ovenwant, de stekels gaan meestal niet door beide lagen heen.
Alsnog prik je jezelf wel eens, het was vooral zaak met zoveel mogelijk oppervlakte tegelijk te tillen. Als een spijkerbed.
Ik heb volgens mij zelfs mijn cactus dood laten gaanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dikke wanten? Mijn cactus is ontploft maar ik heb geen zin om hem weer te verpotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |