Den Haag is beter ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Naar Amsterdam gaan gaat me echt te ver
Fatshaming.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij wil gewoon geen dikke vrouwen doen.
Het is weer stoelendans.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:37 schreef Trashcanman het volgende:
Moin. Gebeurt hier nog wat boeiends vandaag?
Ah, same old grind.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is weer stoelendans.
Ehh. Beddendans?
Mossel-knakworstsalade.
En ik sta buitenspelquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is weer stoelendans.
Ehh. Beddendans?
Mossel-knakworstsalade.
't Begint met "embrace your inner slut" ... tevreden zijn met hoe je er (naakt) uitziet. Als mannen geil zijn neuken de meesten toch alles met een kut en een hartslag... en als dat eenmaal bij jou gebeurt dan verhoogt dat weer jouw zelfvertrouwen en dat is dan een spiraal naar boven.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar hoe werkt dat zelfvertrouwen precies
Ik ben een faalhaas, Elvi.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toch knap als queenbee. Had ik jou wel in het midden verwacht.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Joh bijna iedereen hier is koos neukloos. En de rest trekt het gemiddelde weer omhoog.
Koos neukloosquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Joh bijna iedereen hier is koos neukloos. En de rest trekt het gemiddelde weer omhoog.
Ah weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
't Begint met "embrace your inner slut" ... tevreden zijn met hoe je er (naakt) uitziet. Als mannen geil zijn neuken de meesten toch alles met een kut en een hartslag... en als dat eenmaal bij jou gebeurt dan verhoogt dat weer jouw zelfvertrouwen en dat is dan een spiraal naar boven.
... ja, ik kwam van heeeeeel ver.....
Die staat al jaren toch?quote:
daar zit ik nogquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
't Begint met "embrace your inner slut" ... tevreden zijn met hoe je er (naakt) uitziet. Als mannen geil zijn neuken de meesten toch alles met een kut en een hartslag... en als dat eenmaal bij jou gebeurt dan verhoogt dat weer jouw zelfvertrouwen en dat is dan een spiraal naar boven.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toch knap als queenbee. Had ik jou wel in het midden verwacht.
Dm staat open voor pics.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meer bier voerenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar zit ik nogen dat eerste en tweede zie ik nog niet snel gebeuren ook
ah well
Mannen solliciteren bij MIJ. Niet andersom.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mannen solliciteren bij MIJ. Niet andersom.
Ik krijg makkelijk seks. En jij?
Niet jezelf muts, de man in kwestiequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan vind ik helemaal niks meer denk ik
Pijnlijk om te lezen..quote:
It's true...quote:
Ik had een rode kruis bosjequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:46 schreef Samzz het volgende:
Morgen toch maar naar de Jumbo, mijn tulpen zijn gesneuveld (domme fout van mij), en daar zijn ze in de aanbieding.
Ik heb sixpack pils, 12 speciaalbier, 5 flessen rode wijn een fles Vodka in de vriezer en champagne in de koelkast.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Pijnlijk om te lezen..
Heb geen bier in huis en mijn kroegmaat voor vandaag moest afhaken... Woe on me
Het helpt ook dat jij een knappe vrouw bent.quote:
Ik heb een HR-dame aan moeten nemen voor alle aanvragen, neem maar contact met haar op en aub een lijst met vijf referenties aanleveren.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mannen solliciteren bij MIJ. Niet andersom.
Ik krijg makkelijk seks. En jij?
Durf je niet alleen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Pijnlijk om te lezen..
Heb geen bier in huis en mijn kroegmaat voor vandaag moest afhaken... Woe on me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |