Twee kutten, vier tieten en het uiterlijk van Doutzen Kroes. Of zo.quote:
Nou ja, tot op zekere hoogtequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand wanhopig genoeg.
Wat zou je er ook moeten doen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Naar Amsterdam gaan gaat me echt te ver
ben ik toch al bijna halverwegequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee kutten, vier tieten en het uiterlijk van Doutzen Kroes. Of zo.
Ah, well, heb ik daar nog iets over te zeggen?quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als je 4 tieten hebt moet je toch echt een andere bh kopen
Vanmiddag was je nog aan t jammeren dat t wel eens leuk zou zijn gewild te zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, well, heb ik daar nog iets over te zeggen?.
Neequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, well, heb ik daar nog iets over te zeggen?.
Een met cups voor de rugtieten.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
En ik lijk ook nog eens op Doutzen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vanmiddag was ik misschien niet helemaal serieusquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanmiddag was je nog aan t jammeren dat t wel eens leuk zou zijn gewild te zijn.
Meh, not my cup of teaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neeliggen, mond houden, en zeesterren.
Hij wil gewoon geen dikke vrouwen doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanmiddag was je nog aan t jammeren dat t wel eens leuk zou zijn gewild te zijn.
Joh. En Elvi is dat nu wel bedoel jequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vanmiddag was ik misschien niet helemaal serieus.
Dat ie dat dan gewoon zegt, de schavuit.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij wil gewoon geen dikke vrouwen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |