Alsof jij hem dat nadoetquote:
Eens. Al zijn ze naar mijn smaak heel erg zeldzaam ja. Zeker degenen die mij ook interessant vindenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Godsgruwelijke goddelijke wezens
Ok sommige dan
Dat is altijd weer een ander verhaal.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eens. Al zijn ze naar mijn smaak heel erg zeldzaam ja. Zeker degenen die mij ook interessant vinden
True... maar met een beetje zelfvertrouwen is het toch wel mogelijk om snel leuke heren te vinden hoor... (ben ik achter)quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is altijd weer een ander verhaal.
Mijn lijf is te zwaar en te logquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsof jij hem dat nadoet
Ik vind het knap
Die eerste zin klopt echt niet volgens mij![]()
Ik wil er ook éénquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Godsgruwelijke goddelijke wezens
Ok sommige dan
Het is geen rocket science neequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True... maar met een beetje zelfvertrouwen is het toch wel mogelijk om snel leuke heren te vinden hoor... (ben ik achter)
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True... maar met een beetje zelfvertrouwen is het toch wel mogelijk om snel leuke heren te vinden hoor... (ben ik achter)
Mij lukt het nietquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voor vrouwen zeker nietquote:
Mwah, dat is dan ook weer overdreven.quote:
Ach, beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voor vrouwen zeker niet
Duurde alleen wel fucking lang voordat ik erachter kwam...
Niet als je in Zeeuws-Vlaanderen woontquote:
Oneens, genoeg onneukbare kutten op de wereld.quote:
Dan heb je wel twee kutten nodig jaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als je in Zeeuws-Vlaanderen woont.
maar hoe werkt dat zelfvertrouwen preciesquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand wanhopig genoeg.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oneens, genoeg onneukbare kutten op de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |