Alsof jij hem dat nadoetquote:
Eens. Al zijn ze naar mijn smaak heel erg zeldzaam ja. Zeker degenen die mij ook interessant vindenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Godsgruwelijke goddelijke wezens
Ok sommige dan
Dat is altijd weer een ander verhaal.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eens. Al zijn ze naar mijn smaak heel erg zeldzaam ja. Zeker degenen die mij ook interessant vinden
True... maar met een beetje zelfvertrouwen is het toch wel mogelijk om snel leuke heren te vinden hoor... (ben ik achter)quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is altijd weer een ander verhaal.
Mijn lijf is te zwaar en te logquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsof jij hem dat nadoet
Ik vind het knap
Die eerste zin klopt echt niet volgens mij![]()
Ik wil er ook éénquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Godsgruwelijke goddelijke wezens
Ok sommige dan
Het is geen rocket science neequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True... maar met een beetje zelfvertrouwen is het toch wel mogelijk om snel leuke heren te vinden hoor... (ben ik achter)
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True... maar met een beetje zelfvertrouwen is het toch wel mogelijk om snel leuke heren te vinden hoor... (ben ik achter)
Mij lukt het nietquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voor vrouwen zeker nietquote:
Mwah, dat is dan ook weer overdreven.quote:
Ach, beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voor vrouwen zeker niet
Duurde alleen wel fucking lang voordat ik erachter kwam...
Niet als je in Zeeuws-Vlaanderen woontquote:
Oneens, genoeg onneukbare kutten op de wereld.quote:
Dan heb je wel twee kutten nodig jaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als je in Zeeuws-Vlaanderen woont.
maar hoe werkt dat zelfvertrouwen preciesquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand wanhopig genoeg.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oneens, genoeg onneukbare kutten op de wereld.
Twee kutten, vier tieten en het uiterlijk van Doutzen Kroes. Of zo.quote:
Nou ja, tot op zekere hoogtequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand wanhopig genoeg.
Wat zou je er ook moeten doen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Naar Amsterdam gaan gaat me echt te ver
ben ik toch al bijna halverwegequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee kutten, vier tieten en het uiterlijk van Doutzen Kroes. Of zo.
Ah, well, heb ik daar nog iets over te zeggen?quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als je 4 tieten hebt moet je toch echt een andere bh kopen
Vanmiddag was je nog aan t jammeren dat t wel eens leuk zou zijn gewild te zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, well, heb ik daar nog iets over te zeggen?.
Neequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, well, heb ik daar nog iets over te zeggen?.
Een met cups voor de rugtieten.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
En ik lijk ook nog eens op Doutzen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vanmiddag was ik misschien niet helemaal serieusquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanmiddag was je nog aan t jammeren dat t wel eens leuk zou zijn gewild te zijn.
Meh, not my cup of teaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neeliggen, mond houden, en zeesterren.
Hij wil gewoon geen dikke vrouwen doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanmiddag was je nog aan t jammeren dat t wel eens leuk zou zijn gewild te zijn.
Joh. En Elvi is dat nu wel bedoel jequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vanmiddag was ik misschien niet helemaal serieus.
Dat ie dat dan gewoon zegt, de schavuit.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij wil gewoon geen dikke vrouwen doen.
Den Haag is beter ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Naar Amsterdam gaan gaat me echt te ver
Fatshaming.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij wil gewoon geen dikke vrouwen doen.
Het is weer stoelendans.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:37 schreef Trashcanman het volgende:
Moin. Gebeurt hier nog wat boeiends vandaag?
Ah, same old grind.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is weer stoelendans.
Ehh. Beddendans?
Mossel-knakworstsalade.
En ik sta buitenspelquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is weer stoelendans.
Ehh. Beddendans?
Mossel-knakworstsalade.
't Begint met "embrace your inner slut" ... tevreden zijn met hoe je er (naakt) uitziet. Als mannen geil zijn neuken de meesten toch alles met een kut en een hartslag... en als dat eenmaal bij jou gebeurt dan verhoogt dat weer jouw zelfvertrouwen en dat is dan een spiraal naar boven.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar hoe werkt dat zelfvertrouwen precies
Ik ben een faalhaas, Elvi.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toch knap als queenbee. Had ik jou wel in het midden verwacht.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Joh bijna iedereen hier is koos neukloos. En de rest trekt het gemiddelde weer omhoog.
Koos neukloosquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Joh bijna iedereen hier is koos neukloos. En de rest trekt het gemiddelde weer omhoog.
Ah weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
't Begint met "embrace your inner slut" ... tevreden zijn met hoe je er (naakt) uitziet. Als mannen geil zijn neuken de meesten toch alles met een kut en een hartslag... en als dat eenmaal bij jou gebeurt dan verhoogt dat weer jouw zelfvertrouwen en dat is dan een spiraal naar boven.
... ja, ik kwam van heeeeeel ver.....
Die staat al jaren toch?quote:
daar zit ik nogquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
't Begint met "embrace your inner slut" ... tevreden zijn met hoe je er (naakt) uitziet. Als mannen geil zijn neuken de meesten toch alles met een kut en een hartslag... en als dat eenmaal bij jou gebeurt dan verhoogt dat weer jouw zelfvertrouwen en dat is dan een spiraal naar boven.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toch knap als queenbee. Had ik jou wel in het midden verwacht.
Dm staat open voor pics.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meer bier voerenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar zit ik nogen dat eerste en tweede zie ik nog niet snel gebeuren ook
ah well
Mannen solliciteren bij MIJ. Niet andersom.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mannen solliciteren bij MIJ. Niet andersom.
Ik krijg makkelijk seks. En jij?
Niet jezelf muts, de man in kwestiequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan vind ik helemaal niks meer denk ik
Pijnlijk om te lezen..quote:
It's true...quote:
Ik had een rode kruis bosjequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:46 schreef Samzz het volgende:
Morgen toch maar naar de Jumbo, mijn tulpen zijn gesneuveld (domme fout van mij), en daar zijn ze in de aanbieding.
Ik heb sixpack pils, 12 speciaalbier, 5 flessen rode wijn een fles Vodka in de vriezer en champagne in de koelkast.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Pijnlijk om te lezen..
Heb geen bier in huis en mijn kroegmaat voor vandaag moest afhaken... Woe on me
Het helpt ook dat jij een knappe vrouw bent.quote:
Ik heb een HR-dame aan moeten nemen voor alle aanvragen, neem maar contact met haar op en aub een lijst met vijf referenties aanleveren.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mannen solliciteren bij MIJ. Niet andersom.
Ik krijg makkelijk seks. En jij?
Durf je niet alleen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Pijnlijk om te lezen..
Heb geen bier in huis en mijn kroegmaat voor vandaag moest afhaken... Woe on me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |