Kut!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Fax, hoe gaat het met je tinderavonturen?
Ja maar hoe dan zonder die hele plant en alle wortels te mollen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar, ehh, wat is er moeilijk aan? Ja je hebt geen binnenpot, maar je kan hem er toch uitgraven?
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Fax, hoe gaat het met je tinderavonturen?
Ik kan met wit geen oranje maken... Ook geen groen. Hoe doe je dat dan?quote:
Je houdt m op zn kop, schud een paar keer, vangt m op, en pleurt m in een nieuwe pot.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar hoe dan zonder die hele plant en alle wortels te mollen?
Plant aan de randen uitsteken, uit de pot trekken, in pot stoppen. Aarde erover. Klaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe dan? Grote plant of zo?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer een plant te verpotten en ik faal. Help.
Eventueel de kluit een beetje losscheuren.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je houdt m op zn kop, schud een paar keer, vangt m op, en pleurt m in een nieuwe pot.
Hij zit er al vijftien jaar in, hij is er zowat mee vergroeidquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je houdt m op zn kop, schud een paar keer, vangt m op, en pleurt m in een nieuwe pot.
Die heeft geen interesse.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee totaal niet. 1 Match en die reageert met een interval van 2-3 dagen. Schiet lekker op.
Daar zou ik geen tijd meer aan spenderen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee totaal niet. 1 Match en die reageert met een interval van 2-3 dagen. Schiet lekker op.
Met een mes langs de randen om m los te maken?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zit er al vijftien jaar in, hij is er zowat mee vergroeid
Voorzichtig?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De pot kapot slaan en de plant tussen de scherven vandaan halen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zit er al vijftien jaar in, hij is er zowat mee vergroeid
Ga eens naar buiten dan!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, jij...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Daar zou ik geen tijd meer aan spenderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |