SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik wist niet dat ik het dan niet meer mocht zeggenquote:
Dat zeg ik toch ook niet,quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat ik het dan niet meer mocht zeggen.
Maar elke kleur op de wereld kan je met wit makenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:12 schreef Samzz het volgende:
Er is geen kleur op de wereld waar je zwart of wit mee kunt maken, dus geen kleur.
Shooting for the stars.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:18 schreef Docker_ het volgende:
Nieuw deel openen zonder het te verneuken. Ik ben trots op mijzelf.
Nou ja, genoeg over notesquote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je dan nooit te ver gegaan.
Notes kunnen ook positief zijn he.
Sterktequote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De achtbaan heeft z'n eindstation ja![]()
Ik hoop maar dat ze er zelf niks van merkt. Niet dat ze ons hoort maar niks kan zeggen of crepeert van de pijn ofzo.
Geen aansprekende TT. Geen leuk plaatje in de OP. 5,5/10.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:18 schreef Docker_ het volgende:
Nieuw deel openen zonder het te verneuken. Ik ben trots op mijzelf.
Valt mee. De bloempotten op pootjes waren kleiner dan ik dacht en daardoor relatief duur. En de kleine vaasjes die ik wilde, waren bijna op dus ik heb de laatste.quote:
Is dat zo ja?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar elke kleur op de wereld kan je met wit maken
Je bent nog gul.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen aansprekende TT. Geen leuk plaatje in de OP. 5,5/10.
Geen TT, beste TT. 10/10.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, was al blij dat ik het goed knopje drukte.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nummering klopt, hij heeft de 'open nieuw deel' knop gebruikt, meetinfo staat er nog in, binnen de 5 minuten een nieuwe geopend. Het kon nog zoveel slechter.quote:
Maar, ehh, wat is er moeilijk aan? Ja je hebt geen binnenpot, maar je kan hem er toch uitgraven?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer een plant te verpotten en ik faal. Help.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |