quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:15 schreef Greys het volgende:
Staat toch wel goed
Maar ik moet nog steeds m'n NEO's en Waves verkopen om die hele daadwerkelijk officieel te hebben. En tis exclusief m'n speelgeld op Trex.
[ afbeelding ]
Tja, ik wacht al een maand op een koers van 350euro vd xmr. Daar heb ik een tijd terug ook een deel op verkocht. Blijft alleen maar rond 250 schommelen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk dat hoddlen. Maar welke garantie heb je dat het later beter wordt???²
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik verwacht echt een implodering van deze bubbel. En precies nu ik net met mijn dappere chest instap.²
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:21 schreef dimmak het volgende:
[..]Gast. De ene dag stap je vol goede moed in en de volgende dag heb je geen vertrouwen meer.
Definitie van weak hands.
²
Ik denk dat het door die zielige smileys van je komt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik verwacht echt een implodering van deze bubbel. En precies nu ik net met mijn dappere chest instap.²
Ach, volwassen als je bent kan je dat soort tegenslagen wel handelen, toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Prima, alles verpatsen en hier nooit meer posten dan als je toch alleen maar van zulke bagger blijft posten. Doeiquote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:18 schreef BansheeBoy het volgende:
chest op je muilquote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja klopt. Dit zijn mijn assets nu:quote:
Wat doe je hydraterend man. Ik handel er toch niet naar. Ik van plan te hoddlen als een oude sensei. Komt echt wel goed.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:21 schreef dimmak het volgende:
[..]Gast. De ene dag stap je vol goede moed in en de volgende dag heb je geen vertrouwen meer.
Geen WTC hebben......quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja klopt. Dit zijn mijn assets nu:
Ripple
Stellar
NEM
Cardano
Verge
FUN
RCN
AST
VEN
NEBL
ICX
Ik zit er echt met mijn hele welse body in. Hoop dat het goed komt.²
Zullen veel mensen niet nu al begonnen zijn met verkopen vanwege het nieuws dat eraan komt?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:46 schreef Skv het volgende:
Wat staat icon nou weer in te storten dan
Ik ben aan het daytraden. Moet de andere kant op. Godverdomme.
Is me te duur. Als die instort moet ik nog meer cash van mijn chest afpoetsen.quote:
Maak gewoon je eigen coin. BansheeCoin.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is me te duur. Als die instort moet ik nog meer cash van mijn chest afpoetsen.²
Ik heb icx al verkocht. Piek was vanochtend ergens.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:48 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Zullen veel mensen niet nu al begonnen zijn met verkopen vanwege het nieuws dat eraan komt?
Weet je ventje. Ik heb er nu zo'n 1750 euro inzitten. Ik laat dit lekker gisten tot het einde van het jaar. Elke dag bijhouden is ook zonde van de tijd.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:10 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Maak gewoon je eigen coin. BansheeCoin.
Oke lullo, uitstekend plan.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je ventje. Ik heb er nu zo'n 1750 euro inzitten. Ik laat dit lekker gisten tot het einde van het jaar. Elke dag bijhouden is ook zonde van de tijd.²
En daarbij, je invloed is nihil. We kunnen hier met zijn wel allen interessant gaan lopen doen. Einde van de dag weet je dat het A. lucht is en B. je niets zinnigs kunt doen eigenlijk. De geluksfactor speelt een grote rol dan hoe volwassen we wel niet zijn of hoe glimmende onze chest is.quote:
Jij weet nu al wanneer de piek was ja?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:13 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik heb icx al verkocht. Piek was vanochtend ergens.
Waarom zouden we het massaal gaan omzetten omdat USDT er niet meer is? Als USDT een scam is laat dat toch alleen maar zien dat het bezitten van BTC heel wat verstandiger was?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 08:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Mensen die het massaal in 'echte' fiat gaan omzetten aangezien USDT ontbreekt? Dus een wel iets grotere leegloop dan die 2 miljard is te verwachten.
Nou mijn boodschappies doe ik gewoon in keiharde ekkies hoor G.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:31 schreef ITrade het volgende:
[..]
Waarom zouden we het massaal gaan omzetten omdat USDT er niet meer is? Als USDT een scam is laat dat toch alleen maar zien dat het bezitten van BTC heel wat verstandiger was?
Daarnaast ga je als Europeaan toch niet (tijdelijk) uit de markt om vervolgens valutakoers risico te lopen. De EUR/USD is ook aardig in beweging de laatste tijd.
Ja maar jij kijkt nu alleen maar naar crypto als investering, ik vind blockchain etc veel boeiender dan of ik nou met 1 of 2 euro eindig.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daarbij, je invloed is nihil. We kunnen hier met zijn wel allen interessant gaan lopen doen. Einde van de dag weet je dat het A. lucht is en B. je niets zinnigs kunt doen eigenlijk. De geluksfactor speelt een grote rol dan hoe volwassen we wel niet zijn of hoe glimmende onze chest is.
Wachten.²
Allebei goede producten.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:45 schreef Jef06 het volgende:
Nu instappen op VEN of WTC? En waarom?
Ben benieuwd naar jullie mening.
Volgens mij hebben ze beiden de potentie om op korte termijn te groeien, met oog op de nieuwtjes die je over beide coins leest.
Alleen wordt WTC beter gewaardeerd/geshilled.quote:
Mwah.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Alleen wordt WTC beter gewaardeerd/geshilled.
Ik zie blockchain, los van de ietwat legendarische naam, niets anders dan het slim inzetten van TCP/IP. En dat gebruiken we al behoorlijk wat jaartjes.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:39 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja maar jij kijkt nu alleen maar naar crypto als investering, ik vind blockchain etc veel boeiender dan of ik nou met 1 of 2 euro eindig.
Klopt. Komt alleen nog niet zo tot uiting in de koers. Maakt mij ook niet zoveel uit, kunnen mensen nog eens voor een leuk bedrag instappen, maar t.o.v. bijv. WTC is het wel een wereld van verschil die koers.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah.
In zo'n beetje alle noobchats op Telegram (zoals Cryptoboerderij) wordt VEN constant geshilled hoor. En ook hier op den foks al een druk bezocht eigen topique.
Wat.In 3 maanden meer dan 1600% gestegen joh.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Klopt. Komt alleen nog niet zo tot uiting in de koers. Maakt mij ook niet zoveel uit, kunnen mensen nog eens voor een leuk bedrag instappen, maar t.o.v. bijv. WTC is het wel een wereld van verschil die koers.
Als je er daar 1000 van had. ZO!!!! Als je dan nog niet volwassen bent.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat.In 3 maanden meer dan 1600% gestegen joh.
newcoiner is newcoinerquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leuk als je 3 maanden geleden ingekocht hebt. Maar dat geldt niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
True.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
newcoiner is newcoiner[ afbeelding ]
Elke dag minimaal 100% stijging anders shitcoin jatochquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
newcoiner is newcoiner[ afbeelding ]
Wat kunnen we daar uit halen?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:31 schreef metallicelmo het volgende:
Het is rustig in Bitcoinland vandaag 35000 onbevestigde transacties
https://blockchain.info/nl/unconfirmed-transactions
WTC heeft ook maanden wat gekwakkeld terwijl alle koersen keihard stegen...WTC doe het nu goed, maar dat is nog maar kort zo. Heb WTC in december gehad en dat deed toen weinig..quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Klopt. Komt alleen nog niet zo tot uiting in de koers. Maakt mij ook niet zoveel uit, kunnen mensen nog eens voor een leuk bedrag instappen, maar t.o.v. bijv. WTC is het wel een wereld van verschil die koers.
Vergelijk het met TCP/IPquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat kunnen we daar uit halen?²
Hopelijk dezelfde trend bij VEN weer maar we'll see. M'n glazen bol is kapot dus had geen idee om eerder zwaar in te zetten op WTC of VEN.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
WTC heeft ook maanden wat gekwakkeld terwijl alle koersen keihard stegen...WTC doe het nu goed, maar dat is nog maar kort zo. Heb WTC in december gehad en dat deed toen weinig..
Dubbel NAT, ga je haast altijd mee op je bek. Weet elke netwerkbeheerder.quote:
Ik denk een uitkering aanvragenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:42 schreef kthxbye het volgende:
Hadden jullie al een nieuwe hobby voor Februari, jongens?[ afbeelding ]
Ik denk dat ik maar weer strips ga lezen. Van die legendarische albums van Kuifje, Suske en Wiske, Storm en Paling en Ko. Keiharde regen buiten en lekker veilig in de bedstee. Heerlijk!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:42 schreef kthxbye het volgende:
Hadden jullie al een nieuwe hobby voor Februari, jongens?[ afbeelding ]
BTC is weer lekker aan het kutten, dus mja ...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:44 schreef Skv het volgende:
WTF Icon.Morgen de event en nu zakt de boel al even in?
Ach voorlopig zijn ze van mij toch nog gegijzeld op bitgrail...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:38 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Xrb bijna gehalveerd in paar uur.
Instapmoment of gewoon gaan werken?quote:
Ik blijf voorlopig gewoon naar de sociale werkplaats gaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Instapmoment of gewoon gaan werken?²
Sociale werkplaats??? Dan verdien je net 1350 netto per maand. Wat doe je in deze business dan man?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:58 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik blijf voorlopig gewoon naar de sociale werkplaats gaan.
Proberen meer te verdienen tochquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sociale werkplaats??? Dan verdien je net 1350 netto per maand. Wat doe je in deze business dan man?²
Netto 1350quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sociale werkplaats??? Dan verdien je net 1350 netto per maand. Wat doe je in deze business dan man?²
Ik lees vrolijk mee, maar wat koersen aangaat zal ik pas melden bij BTC<5K. Tot die tijd is het allemaal ruis en kan het net zo goed op 2K meer of minder staan.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:54 schreef ITrade het volgende:
Ik voorspel dat klaas en Lvix komen vertellen dat het nu echt over is.
Meld je ook nog even als ie weer op 15K staat ok?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik lees vrolijk mee, maar wat koersen aangaat zal ik pas melden bij BTC<5K. Tot die tijd is het allemaal ruis en kan het net zo goed op 2K meer of minder staan.
Volgens klaas gebeurt dat nooit meer.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:11 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Meld je ook nog even als ie weer op 15K staat ok?
Dat mag jij dan doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:11 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Meld je ook nog even als ie weer op 15K staat ok?
Nee volgens LXHIV zouden we ook nooit meer boven de 10K uitkomen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Volgens klaas gebeurt dat nooit meer.
De zon kan morgen schijnen, maar het kan ook gaan regenen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik lees vrolijk mee, maar wat koersen aangaat zal ik pas melden bij BTC<5K. Tot die tijd is het allemaal ruis en kan het net zo goed op 2K meer of minder staan.
Van BTC wel. Net zoals van verschillende beursfondsen overigens. Ik zeg neit dat crypto me niet interesseert hoor!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:14 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat jij zelf de koersen dagelijks in de gaten houdt.
Allebeiquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Instapmoment of gewoon gaan werken?²
Ja, inderdaad. En BTC kan morgen gaan stijgen of gaan dalen. Ik weet dat niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:12 schreef dimmak het volgende:
[..]
De zon kan morgen schijnen, maar het kan ook gaan regenen.
Helemaal mee eens! Mooie market. Maar de verse coins hebben ze haast nooit.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:24 schreef neo2000 het volgende:
Revain wat is deze?
Wel jammer dat nieuwere coins vaak alleen via enigzins.. Obscuurdere exchanges bemachtigd kunnen worden. Doe nu alles via Binance maar da's toch een beetje behelpen bij kleinere coins.. Wel eens een poging gedaan om te registeren bij Kraken maar dat is ook nooit gelukt.
Iemand nog tips voor kleinere exchanges die geen nieuwe ledenstop hebben, waar wel nieuwere coins getrade kunnen worden?
Probeer BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek..quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:24 schreef solidslayer het volgende:
Voor nuttige info en discussies moet je duidelijk al niet meer op het fok forum zijn..
Je herkend niet de waarde van Bitcoin maar je kijkt wel elke dag naar de koers van bitcoin en beursfondsen. Wat is daar de meerwaarde van dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Van BTC wel. Net zoals van verschillende beursfondsen overigens. Ik zeg neit dat crypto me niet interesseert hoor!
Cryptopiaquote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:24 schreef neo2000 het volgende:
Revain wat is deze?
Wel jammer dat nieuwere coins vaak alleen via enigzins.. Obscuurdere exchanges bemachtigd kunnen worden. Doe nu alles via Binance maar da's toch een beetje behelpen bij kleinere coins.. Wel eens een poging gedaan om te registeren bij Kraken maar dat is ook nooit gelukt.
Iemand nog tips voor kleinere exchanges die geen nieuwe ledenstop hebben, waar wel nieuwere coins getrade kunnen worden?
Het is op dit moment de 'asset' waar het meeste in gebeurd. Het is interessant om te zien hoe de markt zich ontwikkeld, hoe beleggers/speculanten erop reageren, wat banken en overheden ermee doen, welke altcoins stijgen en welke juist niet. Ik heb altijd interesse gehad in dit soort zaken.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:38 schreef ITrade het volgende:
[..]
Je herkend niet de waarde van Bitcoin maar je kijkt wel elke dag naar de koers van bitcoin en beursfondsen. Wat is daar de meerwaarde van dan?
Thanks. Zal Kucoin eens proberen., ondanks dat er er soms negatieve dingen over voorbij komen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:39 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Cryptopia
Kucoin
Yobit
Coinexchange
ICX niet. Heb ik vanochtend bijna op de top van de piek gekocht.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:44 schreef sandertjuh het volgende:
Lisk lijkt zich trouwens aardig staande te houden tijdens dit 'nieuwe' bloedbad
Echt waarom pak je die dan nog meequote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:45 schreef Skv het volgende:
[..]
ICX niet. Heb ik vanochtend bijna op de top van de piek gekocht.Sta al op -10% ofzo
FML
Komt wel weer goed. Is mijns inziens op de lange termijn gewoon een topcoin die alleen maar kan stijgen!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:45 schreef Skv het volgende:
[..]
ICX niet. Heb ik vanochtend bijna op de top van de piek gekocht.Sta al op -10% ofzo
FML
Ja maar van iemand die als maar over onderliggende waarde praat verwacht ik dat je moeilijke berekeningen aan het maken bent van beursgenoteerde bedrijven om de waarde in te schatten. Niet louter naar de markt zit te kijken omdat het zo interessant is.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is op dit moment de 'asset' waar het meeste in gebeurd. Het is interessant om te zien hoe de markt zich ontwikkeld, hoe beleggers/speculanten erop reageren, wat banken en overheden ermee doen, welke altcoins stijgen en welke juist niet. Ik heb altijd interesse gehad in dit soort zaken.
Je kunt ook interesse hebben in internationale conflicten en het conflict in Syrië volgen zonder dat je ooit plannen hebt om daarheen te gaan. Is hetzelfde toch?
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:12 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Nee volgens LXHIV zouden we ook nooit meer boven de 10K uitkomen.
Nee man. Heb ze in mijn stock zitten. Dat is eigenlijk de coin waarvan ik hoop dat hij gaan moonen. Trouwens, echt lang geleden dat ik een goede kom hopjesvla heb weggestouwd.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:33 schreef Rossdale het volgende:
VergeIk mag toch hopen dat die coin in de vergetelheid gaat wegzakken.
Ja graag!quote:
Komt door die kut Bee token. Had vrijdag wat fiat gestort en Ether van gekocht zodat ik Bee kan kopen. Maar die zakken hooi geven de personal cap maar niet door. Dus ik besloot nog even wat te daytraden met ETH-ICX. Om iets meer ETH te hebben. Met het event morgen verwachtte ik wel een positieve lijn op ICX tot iig een paar uur voor het event. Doel was om vanavond weer te verkopen voor ETH en dan morgen Bee te kopen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:46 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Echt waarom pak je die dan nog mee
Laat ook eens een raket/trein aan je voorbij gaan. Je kunt niet alles meepakken.
Geef je lievelingsmod de volgende keer eentjequote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:00 schreef Zith het volgende:
[..]
Geef je lievelingsmod de volgende keer eentje
200.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Het vraagt echt wel wat van je hoor. Ben in een paar dagen 200 euro armer geworden. Met een ruggengraat van papier maché moet je deze business echt links laten liggen.²
We laten ons niet gek maken. Met de kracht van de community kunnen we de hele wereld aan!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:04 schreef Skv het volgende:
[..]
200.
Ik ben de afgelopen weken een paar duizend lager geraakt.En ik weet dat hier nog veel grotere jongens zitten. Misschien komt het door dat kutsmileygebruik van je.
echte *vreemde* vent sowiesoquote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Het vraagt echt wel wat van je hoor. Ben in een paar dagen 200 euro armer geworden. Met een ruggengraat van papier maché moet je deze business echt links laten liggen.
Maar gelukkig ben ik een échte vent.²
Hoe doe je dat?? Veel ik hodl sinds begin december, blijft redelijk stabiel hier, volgens mij bezit je ong dezelfde coins als ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:04 schreef Skv het volgende:
[..]
200.
Ik ben de afgelopen weken een paar duizend lager geraakt.En ik weet dat hier nog veel grotere jongens zitten. Misschien komt het door dat kutsmileygebruik van je.
Ik heb wel FUN in mijn (under)pants. Is alleen maar aan het zakken man.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:09 schreef Roellie80 het volgende:
Ik ben 20k armer als zo'n 3 weken geleden. En dan ben ik blij dat ik geen FUN / REQ / SUB bagholder ben geworden
Welcome!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:08 schreef Roellie80 het volgende:
Bedankt µ ! erg nuttig zo'n bl3p account!
Da's nieuw.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:09 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat nu enkel op basis van invites, of was dat voor de drukte ook al?
Fun hodl ik stug, staat hier nog steeds x4 a x6.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:09 schreef Roellie80 het volgende:
Ik ben 20k armer als zo'n 3 weken geleden. En dan ben ik blij dat ik geen FUN / REQ / SUB bagholder ben geworden
Volgens mij iedereen die 10k+ getrade heeft.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:13 schreef D. het volgende:
[..]
en de invites zijn te verdelen door iedereen met een account, of heb jij extra privileges?
Sinds ik de vrouw 10k heb gedoneerd voor een nieuwe keuken heb ik geen kritische vragen meer gehadquote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:12 schreef dimmak het volgende:
12K armer hier. Natuurlijk is het kut, maar het doet mij verder niet zoveel omdat ik er toch voor long term in zit. Meerdere malen al meegemaakt. Alleen mijn vriendin kan er wat minder om lachen. Ik heb dan ook besloten dat ik die geen updates meer geef.
Doe ik thuis ook nietquote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:12 schreef dimmak het volgende:
12K armer hier. Natuurlijk is het kut, maar het doet mij verder niet zoveel omdat ik er toch voor long term in zit. Meerdere malen al meegemaakt. Alleen mijn vriendin kan er wat minder om lachen. Ik heb dan ook besloten dat ik die geen updates meer geef.
HHAHAHAHA! Zo herkenbaar. Maar de positieve berichten wel met honing aan je face melden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:12 schreef dimmak het volgende:
misschien beter ja, niet te emotioneel worden.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Logische reactie maar soms wel goed om er rationeel naar te kijken.
Ik zou ze houden als ik ze alsnog ontving.
Als het een scam is, zijn ze sowieso waardeloos.
Als het geen scam is, komt het waarschijnlijk wel weer goed.
Jaartje hodlen en anders jammer.
Hmm, je zou zeggen dat er meerdere hier dus zo'n invite hebben. Als dat zou is, hoor ik het graag.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:18 schreef µ het volgende:
https://bl3p.eu/news/34/Signup+open+upon+invitation
Uitleg bl3p
Datquote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hmm, je zou zeggen dat er meerdere hier dus zo'n invite hebben. Als dat zou is, hoor ik het graag.
Rood vanaf ATH.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Staan jullie rood tov inleg of vanaf ath? Klein verschil :p
Dat eerste geldt alleen voor mensen die nog geen maand bezig zijn lijkt mequote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb ze godverdomme alledrie.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:09 schreef Roellie80 het volgende:
Alsof daar antwoorden voor zijn, alleen speculatiesquote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:31 schreef Dwaalboy het volgende:
Waarom vandaag dan zo in het rood?
Halen de meesten hun winst binnen of heeft korea invloed?
Dat is idd de vraag. Anders gezegd: bagholden of daytrayden. Nog beter: ruggengraat van Belgische kinderkopjes vs ruggengraat van papier maché. Dit is écht het moment dat het kaf zich van het koren scheidt. Misschien is zo'n grote schoonmaak juist wel goed.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:31 schreef Dwaalboy het volgende:
Winst binnen halen of verlies beperken?
Traden doe je op GDAXquote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:22 schreef Regajed het volgende:
Wat ik me afvraag he, hoe kan je als bij de standaard exchanges (zoals Coinbase, Binance) daytraden als gemiddeld de tax 2,5% bij aankoop + nog eens 2,5% bij verkoop + je koopt sowieso al boven de marktprijs? Dan moet iets toch minimaal 10% stijgen op een dag als je een beetje winst wil maken?
Ja, en het vervelende is dat een nieuwe instapmoment het vorige instapmoment doet verbleken.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:36 schreef habitue het volgende:
Goed instapmoment weer dit. Die goede instapmomenten worden er steeds meer!
Gewoon hodlen op je chest mên.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en het vervelende is dat een nieuwe instapmoment het vorige instapmoment doet verbleken.²
Ja, ga ik doen. in principe moet je die dukaten vergeten en 31-12 weer eens kijken. En dat meteen maar agenderen met een bezoek aan de showroom van Audi.quote:
Hey-hey-heeeeeyyyyy.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:44 schreef DSVM het volgende:
Van 2k waarde 3 weken geleden, naar zowat de helft minder.
[ afbeelding ]
Daar is Waves mee bezig. Weer een reden om voor Waves te kiezenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet je wat ik fijn zou vinden? Een soort scam watch. Een overzicht waar je echt kunt zien dat een dukaat of coin zo u wilt een scam is.
Bespaart ons een hoop ellende.²
2018 heeft 12 maanden tochquote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ripple zou de dukaat van 2018 worden. Nou, ik merk het.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:07 schreef EggsTC het volgende:
Lol dat bitgrail is wel een soap aant worden nu
Ja, again.quote:
https://www.reddit.com/r/(...)rail_update_30012018quote:
Prefereer een dedicated project hiervoor zoals, QSP.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:58 schreef patrick_1980 het volgende:
[..]
Daar is Waves mee bezig. Weer een reden om voor Waves te kiezen
Binance moet even opschieten met xrb.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:07 schreef EggsTC het volgende:
Lol dat bitgrail is wel een soap aant worden nu
Bron?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:23 schreef crpytoshill het volgende:
blij dat ik van mn subs af ben. shitcoin geworden
ATH, dik zwarte cijfers tov inleg.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is dan het verschil tussen het op deze manier bijdrukken van crytomunten en de manier waarop de ECB het doet? Is er een limiet aan het totale aantal cryptomunten (van alle cryptovaluta opgeteld?)quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:20 schreef Apekoek het volgende:
Een ander probleem voor de komende tijd die ik zie is dat er te veel verschillende cryptomunten bijkomen. Het zijn er nu iets van 1800? Straks moet de marketcap zich verdelen over 3000 verschillende typen later dit jaar. Logisch dat elke munt/token iets minder waard gaat worden. Te veel verdeling.
Hiermee eens of valt dit scenario wel mee?
Ja ik bid dat de hele fuckup market snel voorbij is, met oog op rebrands van lisk + venquote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:44 schreef sandertjuh het volgende:
Lisk lijkt zich trouwens aardig staande te houden tijdens dit 'nieuwe' bloedbad
nee want er stroomt ook nog heel veel nieuw geld in dit jaar....quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:20 schreef Apekoek het volgende:
Een ander probleem voor de komende tijd die ik zie is dat er te veel verschillende cryptomunten bijkomen. Het zijn er nu iets van 1800? Straks moet de marketcap zich verdelen over 3000 verschillende typen later dit jaar. Logisch dat elke munt/token iets minder waard gaat worden. Te veel verdeling.
Haha, Arisebank, dat vond ik wel een leuk idee, tot ik een interview met de oprichter ging bekijken en alle alarmbellen gingen afquote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:35 schreef MaGNeT het volgende:
https://www.google.nl/amp/s/amp.businessinsider.com/sec-shuts-down-arise-bank-600-million-alleged-ico-scam-dallas-texas-2018-1
Reden van daling?
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:58 schreef patrick_1980 het volgende:
[..]
Daar is Waves mee bezig. Weer een reden om voor Waves te kiezen
Dat hoop ik, maar er zijn ook veel meer schandalen (en regulatie). De vraag is, laten mensen zich nog meeslepen in een FOMO met al dit nieuws?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:37 schreef Predator38 het volgende:
[..]
nee want er stroomt ook nog heel veel nieuw geld in dit jaar....
Daarbij, stroomt er meer geld in dan dat er cryptos op de markt komen naar ratio?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:37 schreef Predator38 het volgende:
[..]
nee want er stroomt ook nog heel veel nieuw geld in dit jaar....
het was al een jaar bekend dat dat hele bitconnect een scam was....en toch......quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat hoop ik, maar er zijn ook veel meer schandalen (en regulatie). De vraag is, laten mensen zich nog meeslepen in een FOMO met al dit nieuws?
Naja sinds de laatste echte crash zijn ze op de fles gegaan en we zijn nog altijd niet hersteld hmmmmquote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:40 schreef Predator38 het volgende:
[..]
het was al een jaar bekend dat dat hele bitconnect een scam was....en toch......
zie grafiek vd prijs. iedereen dumpt zequote:
Staat er toch naast? $waardequote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:43 schreef RanTheMan het volgende:
even een noob vraag.. Ik word er een beetje gek van dat op bittrex al mijn coins in btc worden weergegeven.. Maar kan ik mn wallets daar ook laten tonen in dollars? En dan niet alleen bovenin mn totale btc in dollar? rekent toch makkelijker dan 0.01330074 btc bij zie daar liever 100 dollar staan bijv
En waar baseer jij dat op?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:42 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik denk dat we die 1B tether nodig hebben om bitcoin weer naar 15k te krijgen.
Even een pro-tip: denk in BTC, niet in dollars.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:43 schreef RanTheMan het volgende:
even een noob vraag.. Ik word er een beetje gek van dat op bittrex al mijn coins in btc worden weergegeven.. Maar kan ik mn wallets daar ook laten tonen in dollars? En dan niet alleen bovenin mn totale btc in dollar? rekent toch makkelijker dan 0.01330074 btc bij zie daar liever 100 dollar staan bijv
Ik denk in euro's.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Even een pro-tip: denk in BTC, niet in dollars.
JAMAAR BTC IS SHITCOINquote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
lol, ik denk liever in usdT, in btc rekenen gaat nergens over, toen ik begon was er nog een btc dominance van 60%.. Die tijden zijn helemaal voorbij, ik trade van altcoins naar btc naar usdt en terug..quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
0.01quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:46 schreef crpytoshill het volgende:
iemand al bericht gehad van Bee Token? hoeveel ETH mogen we er in pompen?
Nopequote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:46 schreef crpytoshill het volgende:
Geen zorgen, volgende maand wordt XRB maand heb ik ergens gehoord!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:45 schreef Predator38 het volgende:
XRB helemaal door het putje ....wow
In een wavesmaand? Dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:47 schreef YT123 het volgende:
[..]
Geen zorgen, volgende maand wordt XRB maand heb ik ergens gehoord!
Bij twijfel niet doen..quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:54 schreef tha_dark het volgende:
Twijfel om al bij ICX even in XRB te stoppen nu.
De tering ....quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)rail_update_30012018
Je mag BTC withdrawlen als je je account closed.. maar alleen BTC. dus moet je je XRB voor ultralaag gaan verkopen daar.
Account verification duurt heel lang. Gespeculeerd wordt dat hij er vandoor wil gaan met veel XRB vlak voordat het op binance komt en daarom dit doet.
Ik laat mijn XRB er lekker staan tot in de eeuwigheid, heb er niet zo heel veel, maar ik ga niet meedoen met dit soort geintjes.
Lawsuits already incoming als ik die usere daar mag geloven.
Withdrawals van XRB staan nog uit.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:03 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb gelukkig lvl 3 op bitgrail dus haal alles er meteen weg.
Razendsnel die coin, razendsnel in t putje.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:45 schreef Predator38 het volgende:
XRB helemaal door het putje ....wow
Goed moment om in te kopenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:04 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Razendsnel die coin, razendsnel in t putje.
Gaan ze vannacht om 3 u NL tijd versturen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:46 schreef crpytoshill het volgende:
Kijk mij lvl 3 zijn met een monstercockquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:03 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb gelukkig lvl 3 op bitgrail dus haal alles er meteen weg.
Door dit soort bullshit gaat die hele marktquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:01 schreef mtchel112 het volgende:
Al mensen hier in de bananacoin gestapt?
Ja daar wacht ik ook op. Heb al wat eth klaar staan om naar bitgrail te sturen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:04 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Withdrawals van XRB staan nog uit.
Ik wacht even tot die weer aangezet worden.
Er zijn op de Waves DEX alleen al meer dan 9000 tokens.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Door dit soort bullshit gaat die hele markt
Naar de kloten. We hebben geen 2000 coins nodig, hoogstens een hand vol echt goede.
Ik zit vuistdiep in de gdp coinquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Naar de kloten. We hebben geen 2000 coins nodig, hoogstens een hand vol echt goede.
Liever wel voordat mijn portfolio is verdampt....quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:08 schreef Predator38 het volgende:
die shitload aan ICO's en coins gaan vast wel aangepakt worden in de toekomst.
Beter blaze je gewoon die kushquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Liever wel voordat mijn portfolio is verdampt....
Nee joh, de markt gaat daar echt niet door naar de klote. De markt zal het kaf van het koren scheidenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
dat kan dus niet, de broncode is open source en de markt is ongereguleerdquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:08 schreef Predator38 het volgende:
Dat is nou de kracht van crypto. Kun je beter je geld investeren in goud oidquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:08 schreef Predator38 het volgende:
Dat is een drogreden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:41 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
zie grafiek vd prijs. iedereen dumpt ze
Te duur? Gaat toch %? Al koop je een halve of een kwart.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is me te duur. Als die instort moet ik nog meer cash van mijn chest afpoetsen.²
zou best kunnen. ik heb begrepen dat ze de coins zoveel mogelijk willen spreiden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Gaan ze vannacht om 3 u NL tijd versturen.
Ik denk (serieus) dat het 0.1 of 0.2 Eth per persoon gaat worden. Zal een mooie rel opleveren.
Als je vindt dat de hele markt hierdoor naar de klote gaat zou ik overwegen uit te stappen, dat gaat namelijk alleen nog maar erger worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
veel beloftes maar weinig concrete dingen zie ik. veel mensen (waaronder ik) betwijfelen of ze t waar kunnen maken, zie koers.quote:
Nu alleen nog uit zien te vinden wat kaf is en koren en dan is het Lambo-time.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:13 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Nee joh, de markt gaat daar echt niet door naar de klote. De markt zal het kaf van het koren scheiden
Ik denk dat de meeste alt coins een keer gaan ploffen en dat dan heel veel geld terug naar BTC gaat. Dat zou dit jaar wel eens kunnen gebeuren zeker ook als dat LN een beetje werkt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:20 schreef Apekoek het volgende:
Alles is weer hoerig rood.quote:
Waarom terug naar BTC en niet naar weer nieuwe coins?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:28 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste alt coins een keer gaan ploffen en dat dan heel veel geld terug naar BTC gaat. Dat zou dit jaar wel eens kunnen gebeuren zeker ook als dat LN een beetje werkt.
Er is een naam voor, maar kom er effe niet op.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:28 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste alt coins een keer gaan ploffen en dat dan heel veel geld terug naar BTC gaat. Dat zou dit jaar wel eens kunnen gebeuren zeker ook als dat LN een beetje werkt.
er zit geen geld “in” coins. Coins zijn ooit voor een bepaald bedrag verkocht en het geld is toen van koper naar verkoper gegaan. Waarom zou die toenmalige verkoper als een coin die hij ooit had geld in Btc pompen? Als de altmarkt crashed is die waarde gewoon “verdampt” en dat was het dan.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:28 schreef ITrade het volgende:
[..]
jij komt alleen in dit topic als er een daling is toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
er zit geen geld “in” coins. Coins zijn ooit voor een bepaald bedrag verkocht en het geld is toen van koper naar verkoper gegaan. Waarom zou die toenmalige verkoper als een coin die hij ooit had geld in Btc pompen? Als de altmarkt crashed is die waarde gewoon “verdampt” en dat was het dan.
Bijna alle coins worden gekocht met bitcoin. Dus er zit bitcoin in die coins.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
er zit geen geld “in” coins. Coins zijn ooit voor een bepaald bedrag verkocht en het geld is toen van koper naar verkoper gegaan. Waarom zou die toenmalige verkoper als een coin die hij ooit had geld in Btc pompen? Als de altmarkt crashed is die waarde gewoon “verdampt” en dat was het dan.
neequote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:38 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
jij komt alleen in dit topic als er een daling is toch?
er zit niks “in” een coin. Ook geen btcquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bijna alle coins worden gekocht met bitcoin. Dus er zit bitcoin in die coins.
Ja zo werkt een exchange niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij komt hier iedere dag. Hij durft wel alleen te reageren wanneer er een daling is.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:38 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
jij komt alleen in dit topic als er een daling is toch?
sneuquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:46 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Hij komt hier iedere dag. Hij durft wel alleen te reageren wanneer er een daling is.
En dan maar hodlen met je strong hand!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Conclusie, pomp al je geld en chest in BTC?²
moet ik nu gaan quoten op stijgdagen dat ik hier reageerde?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:46 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Hij komt hier iedere dag. Hij durft wel alleen te reageren wanneer er een daling is.
Ben ik ook mee bezig. Ik laat me niet leiden door emoties meer.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan maar hodlen met je strong hand!
Dat hoeft niet inderdaad maar ik vermoed van wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom terug naar BTC en niet naar weer nieuwe coins?
Reageer voortaan maar op de stijgingsdagen. Dat zal voldoende zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
moet ik nu gaan quoten op stijgdagen dat ik hier reageerde?
Klopt, maar ik zie dit in de loop der tijd wel afnemen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is een naam voor, maar kom er effe niet op.
Het fenomeen is dat mensen liever geld in nieuwe producten stoppen (in de hoop op, gigantische, winsten) dan al gevestigde namen die al jaren meedraaien en hun strepen hebben verdiend.
Goede sig heb jequote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:54 schreef ITrade het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie dit in de loop der tijd wel afnemen.
quote:
Idd, laten we dan meteen van alle shit af zijn, en hierna to the moon.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:14 schreef Rossdale het volgende:
Mooi, hoe sneller we de tether crash achter de rug hebben hoe beter
Zeggen we al ruim een maand.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Lekker laten crashen gaan we daarna wel weer omhoog
Dan zou ik toch op een daling tot minimaal 2000 dollar rekenen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:14 schreef Rossdale het volgende:
Mooi, hoe sneller we de tether crash achter de rug hebben hoe beter
Nee, joh $0.20 .... $2000 is te hoogquote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:32 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Dan zou ik toch op een daling tot minimaal 2000 dollar rekenen.
Al is de tether fraude hier geregeld besproken en werd het vrijwel altijd afgedaan als fud / onzin.
Ik had het gisteren gepost, maar het interesseerde niemand, maar goed lees/hoor overal mensen roepen FUD lol.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:34 schreef Dwaalboy het volgende:
Dat tehter nieuws was toch al oud? Van gister? Of is het nu omdat Bloomberg...
Ze hebben gewacht tot ik het aanschafte. Ik voel me vochtig man.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:38 schreef TwztId het volgende:
Wow, complete portfolio 25% in de min al.. das niet leuk om te zien.
Zelfs VEN is rood, nog nooit gebeurd
Link?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:37 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik had het gisteren gepost, maar het interesseerde niemand, maar goed lees/hoor overal mensen roepen FUD lol.
quote:
quote:Op maandag 29 januari 2018 22:04 schreef Syd het volgende:
Was hier al over gediscussieer?
Gevonden naar aanleiding van dit nieuwsitem op HLN.be dus inhoeverre het "nieuws" is.
Tijdbom onder bitcoin: deze cryptomunt kan bitcoin met 80 procent doen crashen
Ik ben nog dat filmpje aan het afkijken, ik snap nog niet helemaal hoe hij de link legt met tether en hoge bitcoin prijs.
[..]
/edit
Hij waarschuwt dus om niet je geld te "parkeren" in Tether gezien het niet klopt met hun 1 op 1 ratio tot de dollar. En dat in korte tijd Tether zou gaan klappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |