Ik denk een uitkering aanvragenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:42 schreef kthxbye het volgende:
Hadden jullie al een nieuwe hobby voor Februari, jongens?[ afbeelding ]
Ik denk dat ik maar weer strips ga lezen. Van die legendarische albums van Kuifje, Suske en Wiske, Storm en Paling en Ko. Keiharde regen buiten en lekker veilig in de bedstee. Heerlijk!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:42 schreef kthxbye het volgende:
Hadden jullie al een nieuwe hobby voor Februari, jongens?[ afbeelding ]
BTC is weer lekker aan het kutten, dus mja ...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:44 schreef Skv het volgende:
WTF Icon.Morgen de event en nu zakt de boel al even in?
Ach voorlopig zijn ze van mij toch nog gegijzeld op bitgrail...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:38 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Xrb bijna gehalveerd in paar uur.
Instapmoment of gewoon gaan werken?quote:
Ik blijf voorlopig gewoon naar de sociale werkplaats gaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Instapmoment of gewoon gaan werken?²
Sociale werkplaats??? Dan verdien je net 1350 netto per maand. Wat doe je in deze business dan man?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:58 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik blijf voorlopig gewoon naar de sociale werkplaats gaan.
Proberen meer te verdienen tochquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sociale werkplaats??? Dan verdien je net 1350 netto per maand. Wat doe je in deze business dan man?²
Netto 1350quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sociale werkplaats??? Dan verdien je net 1350 netto per maand. Wat doe je in deze business dan man?²
Ik lees vrolijk mee, maar wat koersen aangaat zal ik pas melden bij BTC<5K. Tot die tijd is het allemaal ruis en kan het net zo goed op 2K meer of minder staan.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:54 schreef ITrade het volgende:
Ik voorspel dat klaas en Lvix komen vertellen dat het nu echt over is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |