abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 12:11:03 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176836250

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176836272
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:15 schreef Greys het volgende:
Staat toch wel goed :P

Maar ik moet nog steeds m'n NEO's en Waves verkopen om die hele daadwerkelijk officieel te hebben. En tis exclusief m'n speelgeld op Trex.

[ afbeelding ]
_O_

*O* Greysje *O*
Lambo of Rekt
pi_176836273
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk dat hoddlen. Maar welke garantie heb je dat het later beter wordt??? :?

:{²
Tja, ik wacht al een maand op een koers van 350euro vd xmr. Daar heb ik een tijd terug ook een deel op verkocht. Blijft alleen maar rond 250 schommelen.

Ben er wel een beetje klaar mee.

Ik wil gratis geld!!
  dinsdag 30 januari 2018 @ 12:18:18 #4
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176836324
Ik verwacht echt een implodering van deze bubbel. En precies nu ik net met mijn dappere chest instap. :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176836357
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik verwacht echt een implodering van deze bubbel. En precies nu ik net met mijn dappere chest instap. :')

:') Gast. De ene dag stap je vol goede moed in en de volgende dag heb je geen vertrouwen meer.

Definitie van weak hands.

:W²
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176836376
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:21 schreef dimmak het volgende:

[..]

:') Gast. De ene dag stap je vol goede moed in en de volgende dag heb je geen vertrouwen meer.

Definitie van weak hands.

:W²
_O-²
Lambo of Rekt
pi_176836455
quote:

Ik denk dat het door die zielige smileys van je komt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176836497
quote:

Ach, volwassen als je bent kan je dat soort tegenslagen wel handelen, toch?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 30 januari 2018 @ 12:30:34 #9
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176836509
quote:

Prima, alles verpatsen en hier nooit meer posten dan als je toch alleen maar van zulke bagger blijft posten. Doei :W
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176836517
quote:

chest op je muil
pi_176836580
Hier met die chest en gauw !
  dinsdag 30 januari 2018 @ 12:43:34 #12
13462 BansheeBoy
pi_176836696
quote:
16s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:31 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

chest op je muil
Ja klopt. Dit zijn mijn assets nu:

Ripple
Stellar
NEM
Cardano
Verge
FUN
RCN
AST
VEN
NEBL
ICX

Ik zit er echt met mijn hele welse body in. Hoop dat het goed komt.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 12:44:40 #13
13462 BansheeBoy
pi_176836711
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:21 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wat doe je hydraterend man. Ik handel er toch niet naar. Ik van plan te hoddlen als een oude sensei. Komt echt wel goed.

dinsdag 30 januari 2018 @ 12:46:13 #14
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176836732
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja klopt. Dit zijn mijn assets nu:

Ripple
Stellar
NEM
Cardano
Verge
FUN
RCN
AST
VEN
NEBL
ICX

Ik zit er echt met mijn hele welse body in. Hoop dat het goed komt.

Geen WTC hebben......
pi_176836738
Wat staat icon nou weer in te storten dan :')
Ik ben aan het daytraden. Moet de andere kant op. Godverdomme. :')
  dinsdag 30 januari 2018 @ 12:48:31 #16
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_176836756
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:46 schreef Skv het volgende:
Wat staat icon nou weer in te storten dan :')
Ik ben aan het daytraden. Moet de andere kant op. Godverdomme. :')
Zullen veel mensen niet nu al begonnen zijn met verkopen vanwege het nieuws dat eraan komt?
»» Democracy is so overrated »»
  dinsdag 30 januari 2018 @ 12:57:59 #17
13462 BansheeBoy
pi_176836889
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:46 schreef betyar het volgende:

[..]

Geen WTC hebben......
Is me te duur. Als die instort moet ik nog meer cash van mijn chest afpoetsen. :{

pi_176837126
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Is me te duur. Als die instort moet ik nog meer cash van mijn chest afpoetsen. :{

Maak gewoon je eigen coin. BansheeCoin.
pi_176837172
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:48 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Zullen veel mensen niet nu al begonnen zijn met verkopen vanwege het nieuws dat eraan komt?
Ik heb icx al verkocht. Piek was vanochtend ergens.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 13:18:57 #20
13462 BansheeBoy
pi_176837303
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:10 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Maak gewoon je eigen coin. BansheeCoin.
Weet je ventje. Ik heb er nu zo'n 1750 euro inzitten. Ik laat dit lekker gisten tot het einde van het jaar. Elke dag bijhouden is ook zonde van de tijd.

pi_176837398
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Weet je ventje. Ik heb er nu zo'n 1750 euro inzitten. Ik laat dit lekker gisten tot het einde van het jaar. Elke dag bijhouden is ook zonde van de tijd.

Oke lullo, uitstekend plan.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 13:26:02 #22
13462 BansheeBoy
pi_176837424
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:24 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Oke lullo, uitstekend plan.
En daarbij, je invloed is nihil. We kunnen hier met zijn wel allen interessant gaan lopen doen. Einde van de dag weet je dat het A. lucht is en B. je niets zinnigs kunt doen eigenlijk. De geluksfactor speelt een grote rol dan hoe volwassen we wel niet zijn of hoe glimmende onze chest is.

Wachten.

[ Bericht 5% gewijzigd door BansheeBoy op 30-01-2018 13:31:35 ]
  dinsdag 30 januari 2018 @ 13:28:51 #23
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176837475
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:13 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ik heb icx al verkocht. Piek was vanochtend ergens.
Jij weet nu al wanneer de piek was ja?

pi_176837517
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 08:39 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Mensen die het massaal in 'echte' fiat gaan omzetten aangezien USDT ontbreekt? Dus een wel iets grotere leegloop dan die 2 miljard is te verwachten.
Waarom zouden we het massaal gaan omzetten omdat USDT er niet meer is? Als USDT een scam is laat dat toch alleen maar zien dat het bezitten van BTC heel wat verstandiger was?

Daarnaast ga je als Europeaan toch niet (tijdelijk) uit de markt om vervolgens valutakoers risico te lopen. De EUR/USD is ook aardig in beweging de laatste tijd.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176837652
Wat Bansheeboy betreft, doe me dan nog maar een paar dagen -30%. Zal wat gezeur schelen denk ik
pi_176837671
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:31 schreef ITrade het volgende:

[..]

Waarom zouden we het massaal gaan omzetten omdat USDT er niet meer is? Als USDT een scam is laat dat toch alleen maar zien dat het bezitten van BTC heel wat verstandiger was?

Daarnaast ga je als Europeaan toch niet (tijdelijk) uit de markt om vervolgens valutakoers risico te lopen. De EUR/USD is ook aardig in beweging de laatste tijd.
Nou mijn boodschappies doe ik gewoon in keiharde ekkies hoor G.
pi_176837689
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En daarbij, je invloed is nihil. We kunnen hier met zijn wel allen interessant gaan lopen doen. Einde van de dag weet je dat het A. lucht is en B. je niets zinnigs kunt doen eigenlijk. De geluksfactor speelt een grote rol dan hoe volwassen we wel niet zijn of hoe glimmende onze chest is.

Wachten.

Ja maar jij kijkt nu alleen maar naar crypto als investering, ik vind blockchain etc veel boeiender dan of ik nou met 1 of 2 euro eindig.
pi_176837811
Nu instappen op VEN of WTC? En waarom?
Ben benieuwd naar jullie mening.
Volgens mij hebben ze beiden de potentie om op korte termijn te groeien, met oog op de nieuwtjes die je over beide coins leest.
pi_176837886
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:45 schreef Jef06 het volgende:
Nu instappen op VEN of WTC? En waarom?
Ben benieuwd naar jullie mening.
Volgens mij hebben ze beiden de potentie om op korte termijn te groeien, met oog op de nieuwtjes die je over beide coins leest.
Allebei goede producten.
Koning.
pi_176837908
Edit: nvm. Moet ik gewoon negeren.. :')
pi_176838292
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:51 schreef dimmak het volgende:
Edit: nvm. Moet ik gewoon negeren.. :')
Yup, don't feed the troll.
Negeren! Dan komen en gaan ze vanzelf weer.

:')14.gif
  dinsdag 30 januari 2018 @ 14:16:55 #32
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_176838509
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:49 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Allebei goede producten.
Alleen wordt WTC beter gewaardeerd/geshilled. :D
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_176838563
quote:
8s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:16 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Alleen wordt WTC beter gewaardeerd/geshilled. :D
Mwah.
In zo'n beetje alle noobchats op Telegram (zoals Cryptoboerderij) wordt VEN constant geshilled hoor. En ook hier op den foks al een druk bezocht eigen topique.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 14:19:50 #34
13462 BansheeBoy
pi_176838584
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:39 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja maar jij kijkt nu alleen maar naar crypto als investering, ik vind blockchain etc veel boeiender dan of ik nou met 1 of 2 euro eindig.
Ik zie blockchain, los van de ietwat legendarische naam, niets anders dan het slim inzetten van TCP/IP. En dat gebruiken we al behoorlijk wat jaartjes.

dinsdag 30 januari 2018 @ 14:26:59 #35
48067 neo2000
pi_176838759
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mwah.
In zo'n beetje alle noobchats op Telegram (zoals Cryptoboerderij) wordt VEN constant geshilled hoor. En ook hier op den foks al een druk bezocht eigen topique.
Klopt. Komt alleen nog niet zo tot uiting in de koers. Maakt mij ook niet zoveel uit, kunnen mensen nog eens voor een leuk bedrag instappen, maar t.o.v. bijv. WTC is het wel een wereld van verschil die koers. :D
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_176838792
quote:
8s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:26 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Klopt. Komt alleen nog niet zo tot uiting in de koers. Maakt mij ook niet zoveel uit, kunnen mensen nog eens voor een leuk bedrag instappen, maar t.o.v. bijv. WTC is het wel een wereld van verschil die koers. :D
Wat.In 3 maanden meer dan 1600% gestegen joh.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 14:29:11 #37
13462 BansheeBoy
pi_176838829
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als je er daar 1000 van had. ZO!!!! Als je dan nog niet volwassen bent. :D

pi_176838842
quote:

[..]

newcoiner is newcoiner
  dinsdag 30 januari 2018 @ 14:30:40 #39
48067 neo2000
pi_176838872
quote:

[..]

Leuk als je 3 maanden geleden ingekocht hebt. Maar dat geldt niet voor iedereen. :) Bedoel meer dat recent t.o.v. bijv. een WTC de groei niet zo super vlot meer verloopt. Tis meer een beetje een HODL game op het moment. :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:29 schreef kthxbye het volgende:

[..]

newcoiner is newcoiner
:')[ afbeelding ]
True. :D
pi_176838891
Het is rustig in Bitcoinland vandaag 35000 onbevestigde transacties

https://blockchain.info/nl/unconfirmed-transactions
pi_176838918
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:29 schreef kthxbye het volgende:

[..]

newcoiner is newcoiner
Elke dag minimaal 100% stijging anders shitcoin jatoch
  dinsdag 30 januari 2018 @ 14:32:31 #42
13462 BansheeBoy
pi_176838928
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:31 schreef metallicelmo het volgende:
Het is rustig in Bitcoinland vandaag 35000 onbevestigde transacties

https://blockchain.info/nl/unconfirmed-transactions
Wat kunnen we daar uit halen? :{

pi_176838932
quote:
8s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:26 schreef neo2000 het volgende:

[..]

WTC heeft ook maanden wat gekwakkeld terwijl alle koersen keihard stegen...WTC doe het nu goed, maar dat is nog maar kort zo. Heb WTC in december gehad en dat deed toen weinig..
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176838951
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat kunnen we daar uit halen? :{

Vergelijk het met TCP/IP
pi_176838962
down the drain ;(
pi_176838964
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:33 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Vergelijk het met TCP/IP
:D
  dinsdag 30 januari 2018 @ 14:34:19 #47
48067 neo2000
pi_176838985
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:32 schreef Patroon het volgende:

[..]

WTC heeft ook maanden wat gekwakkeld terwijl alle koersen keihard stegen...WTC doe het nu goed, maar dat is nog maar kort zo. Heb WTC in december gehad en dat deed toen weinig..
Hopelijk dezelfde trend bij VEN weer maar we'll see. M'n glazen bol is kapot dus had geen idee om eerder zwaar in te zetten op WTC of VEN.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 14:35:00 #48
13462 BansheeBoy
pi_176839005
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:33 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Vergelijk het met TCP/IP
Dubbel NAT, ga je haast altijd mee op je bek. Weet elke netwerkbeheerder. :{

pi_176839064
Xrb down the drain.
Koning.
pi_176839081
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:37 schreef tha_dark het volgende:
Xrb down the drain.
BTC down the drain :')
pi_176839115
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:37 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

BTC down the drain :')
Xrb bijna gehalveerd in paar uur. :D
Koning.
pi_176839171
Bitcoin shitcoin, jammer dat de goede coins eraan gelinkt zijn }:|
  dinsdag 30 januari 2018 @ 14:41:58 #53
13462 BansheeBoy
pi_176839189
Zo snel heb ik het nog nooit zien zakken. Aan de andere kant, ben pas 5 dagen bezig. :')

pi_176839203
Hadden jullie al een nieuwe hobby voor Februari, jongens?

pi_176839228
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:42 schreef kthxbye het volgende:

Ik denk een uitkering aanvragen
pi_176839242
Hmm komt er 1 deze dagen nieuws naar buiten?
De meeste coins gaan flink naar beneden.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 14:44:49 #57
13462 BansheeBoy
pi_176839248
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:42 schreef kthxbye het volgende:

Ik denk dat ik maar weer strips ga lezen. Van die legendarische albums van Kuifje, Suske en Wiske, Storm en Paling en Ko. Keiharde regen buiten en lekker veilig in de bedstee. Heerlijk!

En als ik in een stoute bui ben: Sjors en Sjimmie. Lekker rebels.

pi_176839254
WTF Icon. :') Morgen event en nu zakt de boel al even helemaal in? :')
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 januari 2018 @ 14:46:33 #59
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176839292
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:44 schreef Skv het volgende:
WTF Icon. :') Morgen de event en nu zakt de boel al even in? :')
BTC is weer lekker aan het kutten, dus mja ...
  dinsdag 30 januari 2018 @ 14:50:01 #60
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176839386
Best apart eigenlijk dat Neo licht zakt in koers, terwijl GAS hard aan het pompen is. Je zou toch verwachten dat die twee behoorlijk gelinkt zouden moeten zijn
  dinsdag 30 januari 2018 @ 14:51:31 #61
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176839420
Trouwens wel de derde dinsdag op rij dat BTC flink dipt. De weekenddip valt tegenwoordig op dinsdag :')
pi_176839446
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:38 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Xrb bijna gehalveerd in paar uur. :D
Ach voorlopig zijn ze van mij toch nog gegijzeld op bitgrail...
Lambo of Rekt
pi_176839465
Ik voorspel dat klaas en Lvix komen vertellen dat het nu echt over is.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  dinsdag 30 januari 2018 @ 14:54:02 #64
406944 SugeLucky
pi_176839466
Kan die BTC niet gewoon doodgaan
pi_176839509
pi_176839518
echt he. de afgelopen twee weken zijn niet leuk
  dinsdag 30 januari 2018 @ 14:57:01 #67
13462 BansheeBoy
pi_176839531
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:54 schreef SugeLucky het volgende:
Kan die BTC niet gewoon doodgaan
Instapmoment of gewoon gaan werken? :')

dinsdag 30 januari 2018 @ 14:57:09 #68
406944 SugeLucky
pi_176839539
BTC is een lambo blocker
  dinsdag 30 januari 2018 @ 14:58:33 #69
406944 SugeLucky
pi_176839565
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik blijf voorlopig gewoon naar de sociale werkplaats gaan.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 14:59:30 #70
13462 BansheeBoy
pi_176839582
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:58 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik blijf voorlopig gewoon naar de sociale werkplaats gaan.
Sociale werkplaats??? Dan verdien je net 1350 netto per maand. Wat doe je in deze business dan man? :?

dinsdag 30 januari 2018 @ 15:00:20 #71
406944 SugeLucky
pi_176839601
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Sociale werkplaats??? Dan verdien je net 1350 netto per maand. Wat doe je in deze business dan man? :?

Proberen meer te verdienen toch
pi_176839682
Ik denk dat alle coins, waar je ook in investeert gewoon naar beneden gaan omdat ze op de exchanges gekoppeld zijn met Bitcoin zelf. Je altcoin heeft gewoon de satoshi dollar prijs.
Bitcoin down, altcoin down
pi_176839716
Mijn extra fiat ook net iets te vroeg er in gepompt. :')
Koning.
pi_176839747
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Netto 1350 :o ik ga solliciteren!
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:07:39 #75
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176839750
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:54 schreef ITrade het volgende:
Ik voorspel dat klaas en Lvix komen vertellen dat het nu echt over is.
Ik lees vrolijk mee, maar wat koersen aangaat zal ik pas melden bij BTC<5K. Tot die tijd is het allemaal ruis en kan het net zo goed op 2K meer of minder staan.
The End Times are wild
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:11:37 #76
406944 SugeLucky
pi_176839839
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik lees vrolijk mee, maar wat koersen aangaat zal ik pas melden bij BTC<5K. Tot die tijd is het allemaal ruis en kan het net zo goed op 2K meer of minder staan.
Meld je ook nog even als ie weer op 15K staat ok?
pi_176839850
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:11 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Volgens klaas gebeurt dat nooit meer.
Lambo of Rekt
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:12:16 #78
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176839853
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:11 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dat mag jij dan doen.
The End Times are wild
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:12:44 #79
406944 SugeLucky
pi_176839865
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Volgens klaas gebeurt dat nooit meer.
Nee volgens LXHIV zouden we ook nooit meer boven de 10K uitkomen.
pi_176839866
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

De zon kan morgen schijnen, maar het kan ook gaan regenen.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:14:43 #81
406944 SugeLucky
pi_176839907
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat mag jij dan doen.
Ik heb de indruk dat jij zelf de koersen dagelijks in de gaten houdt.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:15:59 #82
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176839936
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:14 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat jij zelf de koersen dagelijks in de gaten houdt.
Van BTC wel. Net zoals van verschillende beursfondsen overigens. Ik zeg neit dat crypto me niet interesseert hoor!
The End Times are wild
pi_176839938
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Allebei :D
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:16:21 #84
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176839943
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:12 schreef dimmak het volgende:

[..]

De zon kan morgen schijnen, maar het kan ook gaan regenen.
Ja, inderdaad. En BTC kan morgen gaan stijgen of gaan dalen. Ik weet dat niet.
The End Times are wild
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:18:40 #85
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_176839989
alles groen en stijgt! in btc

kansen jongens! Doe er je voordeel mee

c_/ 3
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:20:01 #86
13462 BansheeBoy
pi_176840000
Ff mijn chest insmeren. Lekker voorbereid zijn op mooie cijfers. Ik ben eerlijk joh.

dinsdag 30 januari 2018 @ 15:24:11 #87
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176840071
Voor nuttige info en discussies moet je duidelijk al niet meer op het fok forum zijn.. :'(
PSN-ID: SoliD_S
pi_176840074
6.gif9
Lambo of Rekt
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:24:53 #89
48067 neo2000
pi_176840083
Revain wat is deze? :D

Wel jammer dat nieuwere coins vaak alleen via enigzins.. Obscuurdere exchanges bemachtigd kunnen worden. Doe nu alles via Binance maar da's toch een beetje behelpen bij kleinere coins.. Wel eens een poging gedaan om te registeren bij Kraken maar dat is ook nooit gelukt. :')

Iemand nog tips voor kleinere exchanges die geen nieuwe ledenstop hebben, waar wel nieuwere coins getrade kunnen worden?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:28:33 #90
13462 BansheeBoy
pi_176840137
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:24 schreef neo2000 het volgende:

Wel jammer dat nieuwere coins vaak alleen via enigzins.. Obscuurdere exchanges bemachtigd kunnen worden. Doe nu alles via Binance maar da's toch een beetje behelpen bij kleinere coins.. Wel eens een poging gedaan om te registeren bij Kraken maar dat is ook nooit gelukt. :')

Iemand nog tips voor kleinere exchanges die geen nieuwe ledenstop hebben, waar wel nieuwere coins getrade kunnen worden?
Helemaal mee eens! Mooie market. Maar de verse coins hebben ze haast nooit. :{

Jackson.

pi_176840152
Hoop toch wel dat XVG een klap omhoog gaat maken.
Deze staat nu extreem laag op de 2 uurs RSI.
Zelfs op de 4 uurs RSI ver oversold.
Misschien een tip voor andere om wat kleine BTC's erop te zetten :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 januari 2018 @ 15:33:11 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176840195
Die gozer boven me :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:33:59 #93
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176840206
Verge :') Ik mag toch hopen dat die coin in de vergetelheid gaat wegzakken.
pi_176840216
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:24 schreef solidslayer het volgende:
Voor nuttige info en discussies moet je duidelijk al niet meer op het fok forum zijn.. :'(
Probeer BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek..
pi_176840320
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Van BTC wel. Net zoals van verschillende beursfondsen overigens. Ik zeg neit dat crypto me niet interesseert hoor!
Je herkend niet de waarde van Bitcoin maar je kijkt wel elke dag naar de koers van bitcoin en beursfondsen. Wat is daar de meerwaarde van dan?
― Edward Snowden
pi_176840358
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:24 schreef neo2000 het volgende:

Cryptopia
Kucoin
Yobit
Coinexchange
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:40:39 #97
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176840372
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:38 schreef ITrade het volgende:

[..]

Je herkend niet de waarde van Bitcoin maar je kijkt wel elke dag naar de koers van bitcoin en beursfondsen. Wat is daar de meerwaarde van dan?
Het is op dit moment de 'asset' waar het meeste in gebeurd. Het is interessant om te zien hoe de markt zich ontwikkeld, hoe beleggers/speculanten erop reageren, wat banken en overheden ermee doen, welke altcoins stijgen en welke juist niet. Ik heb altijd interesse gehad in dit soort zaken.

Je kunt ook interesse hebben in internationale conflicten en het conflict in Syrië volgen zonder dat je ooit plannen hebt om daarheen te gaan. Is hetzelfde toch?
The End Times are wild
pi_176840410
Ik kijk eind volgende maand wel weer. :')
Heb nu bijna mijn gehele portfolio ingesteld op hodl. Wil eigenlijk alles wat ik nu heb sowieso vasthouden tot einde van dit jaar. Alleen misschien REQ en FUN nog verkopen bij een mooie stijging eerder en daarmee mijn aandeel WTC, LSK en VEN vergroten.
Koning.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:43:55 #99
48067 neo2000
pi_176840455
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:39 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Cryptopia
Kucoin
Yobit
Coinexchange
Thanks. Zal Kucoin eens proberen., ondanks dat er er soms negatieve dingen over voorbij komen.
pi_176840458
Lisk lijkt zich trouwens aardig staande te houden tijdens dit 'nieuwe' bloedbad :+
pi_176840494
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:44 schreef sandertjuh het volgende:
Lisk lijkt zich trouwens aardig staande te houden tijdens dit 'nieuwe' bloedbad :+
ICX niet. Heb ik vanochtend bijna op de top van de piek gekocht. :') Sta al op -10% ofzo :')

FML
pi_176840519
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:45 schreef Skv het volgende:

[..]

ICX niet. Heb ik vanochtend bijna op de top van de piek gekocht. :') Sta al op -10% ofzo :')

FML
Echt waarom pak je die dan nog mee :')
Laat ook eens een raket/trein aan je voorbij gaan. Je kunt niet alles meepakken.
pi_176840522
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:45 schreef Skv het volgende:

[..]

FML
Komt wel weer goed. Is mijns inziens op de lange termijn gewoon een topcoin die alleen maar kan stijgen! :D
/a&gt;
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:46:44 #104
48067 neo2000
pi_176840525
Buy high sell low? Nieuwe tactiek? :D
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:50:15 #105
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176840587
We gaan allemaal naar de klotuh!
fok you ja!
pi_176840595
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is op dit moment de 'asset' waar het meeste in gebeurd. Het is interessant om te zien hoe de markt zich ontwikkeld, hoe beleggers/speculanten erop reageren, wat banken en overheden ermee doen, welke altcoins stijgen en welke juist niet. Ik heb altijd interesse gehad in dit soort zaken.

Je kunt ook interesse hebben in internationale conflicten en het conflict in Syrië volgen zonder dat je ooit plannen hebt om daarheen te gaan. Is hetzelfde toch?
Ja maar van iemand die als maar over onderliggende waarde praat verwacht ik dat je moeilijke berekeningen aan het maken bent van beursgenoteerde bedrijven om de waarde in te schatten. Niet louter naar de markt zit te kijken omdat het zo interessant is.

Vervolgens kom je wel roepen dat het te hoog gewaardeerd is en dat het omlaag moet naar 5k zonder enige onderbouwing.
― Edward Snowden
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:50:40 #107
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176840597
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:12 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Nee volgens LXHIV zouden we ook nooit meer boven de 10K uitkomen.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:50:46 #108
13462 BansheeBoy
pi_176840601
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:33 schreef Rossdale het volgende:
Verge :') Ik mag toch hopen dat die coin in de vergetelheid gaat wegzakken.
Nee man. Heb ze in mijn stock zitten. Dat is eigenlijk de coin waarvan ik hoop dat hij gaan moonen. Trouwens, echt lang geleden dat ik een goede kom hopjesvla heb weggestouwd.

pi_176840654
Ik heb 2 invites voor bl3p, DM wie wil.
జ్ఞ‌ా
pi_176840662
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:53 schreef µ het volgende:
Ja graag!
― Edward Snowden
pi_176840691
quote:
Graag, DM verzonden.
pi_176840697
Vergeven!
జ్ఞ‌ా
pi_176840703
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:55 schreef dimmak het volgende:

[..]

Graag, DM verzonden.
Te laat helaas.
జ్ఞ‌ా
pi_176840716
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:55 schreef µ het volgende:

[..]

Te laat helaas.
;( Too bad.

Als iemand toevallig nog een invite heeft. Gaarne.
pi_176840717
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:55 schreef µ het volgende:
Vergeven!
ah kut
pi_176840757
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:46 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Echt waarom pak je die dan nog mee :')
Laat ook eens een raket/trein aan je voorbij gaan. Je kunt niet alles meepakken.
Komt door die kut Bee token. Had vrijdag wat fiat gestort en Ether van gekocht zodat ik Bee kan kopen. Maar die zakken hooi geven de personal cap maar niet door. Dus ik besloot nog even wat te daytraden met ETH-ICX. Om iets meer ETH te hebben. Met het event morgen verwachtte ik wel een positieve lijn op ICX tot iig een paar uur voor het event. Doel was om vanavond weer te verkopen voor ETH en dan morgen Bee te kopen.

Maar toen begon BTC weer te kutten en stortte de hele zooi in. :') En nu staat dat zakje onder water. :').

Meh.
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2018 @ 16:00:20 #117
230491 Zith
pls tip
pi_176840774
quote:
Geef je lievelingsmod de volgende keer eentje
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176840784
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:00 schreef Zith het volgende:

[..]

Geef je lievelingsmod de volgende keer eentje
Inderdaad
pi_176840800
Sorry lievelingsmods.
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:02:58 #120
13462 BansheeBoy
pi_176840817
Het vraagt echt wel wat van je hoor. Ben in een paar dagen 200 euro armer geworden. Met een ruggengraat van papier maché moet je deze business echt links laten liggen. :{

Maar gelukkig ben ik een échte vent.

pi_176840834
Mag die kut-smiley achterwege blijven?
pi_176840835
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Het vraagt echt wel wat van je hoor. Ben in een paar dagen 200 euro armer geworden. Met een ruggengraat van papier maché moet je deze business echt links laten liggen. :{

200.
Ik ben de afgelopen weken een paar duizend lager geraakt. :') En ik weet dat hier nog veel grotere jongens zitten. Misschien komt het door dat kutsmileygebruik van je.
pi_176840856
1.62 in btc in de plus en 5.4 in euros verlies...
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:06:27 #124
13462 BansheeBoy
pi_176840859
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:04 schreef Skv het volgende:

[..]

200.
Ik ben de afgelopen weken een paar duizend lager geraakt. :') En ik weet dat hier nog veel grotere jongens zitten. Misschien komt het door dat kutsmileygebruik van je.
We laten ons niet gek maken. Met de kracht van de community kunnen we de hele wereld aan!

dinsdag 30 januari 2018 @ 16:07:07 #125
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176840871
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:

Maar gelukkig ben ik een échte vent.

echte *vreemde* vent sowieso
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 16:07:12 #126
18653 crew  D.
pi_176840873
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:04 schreef 1299 het volgende:
Mag die kut-smiley achterwege blijven?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:08:02 #127
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176840879
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:04 schreef Skv het volgende:

[..]

200.
Hoe doe je dat?? Veel ik hodl sinds begin december, blijft redelijk stabiel hier, volgens mij bezit je ong dezelfde coins als ik.
pi_176840897
Bedankt µ ! erg nuttig zo'n bl3p account!
pi_176840898
Hodl is het beste ja...
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 16:09:12 #130
18653 crew  D.
pi_176840909
quote:
Is dat nu enkel op basis van invites, of was dat voor de drukte ook al?
pi_176840915
Ik ben 20k armer als zo'n 3 weken geleden. En dan ben ik blij dat ik geen FUN / REQ / SUB bagholder ben geworden :P
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:10:31 #132
13462 BansheeBoy
pi_176840926
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:09 schreef Roellie80 het volgende:
Ik ben 20k armer als zo'n 3 weken geleden. En dan ben ik blij dat ik geen FUN / REQ / SUB bagholder ben geworden :P
Ik heb wel FUN in mijn (under)pants. Is alleen maar aan het zakken man. :N

Ripple zou de dukaat van 2018 worden. Nou, ik merk het.

pi_176840928
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:08 schreef Roellie80 het volgende:
Bedankt µ ! erg nuttig zo'n bl3p account!
Welcome!
జ్ఞ‌ా
pi_176840929
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:09 schreef D. het volgende:

[..]

Is dat nu enkel op basis van invites, of was dat voor de drukte ook al?
Da's nieuw.
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:11:34 #135
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176840941
quote:
Fun hodl ik stug, staat hier nog steeds x4 a x6.
pi_176840967
12K armer hier. Natuurlijk is het kut, maar het doet mij verder niet zoveel omdat ik er toch voor long term in zit. Meerdere malen al meegemaakt. Alleen mijn vriendin kan er wat minder om lachen. Ik heb dan ook besloten dat ik die geen updates meer geef. :P
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 16:13:33 #137
18653 crew  D.
pi_176840979
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:10 schreef µ het volgende:

[..]

Da's nieuw.
en de invites zijn te verdelen door iedereen met een account, of heb jij extra privileges? :P
pi_176840998
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:13 schreef D. het volgende:

[..]

en de invites zijn te verdelen door iedereen met een account, of heb jij extra privileges? :P
Volgens mij iedereen die 10k+ getrade heeft.
జ్ఞ‌ా
pi_176841017
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:12 schreef dimmak het volgende:
12K armer hier. Natuurlijk is het kut, maar het doet mij verder niet zoveel omdat ik er toch voor long term in zit. Meerdere malen al meegemaakt. Alleen mijn vriendin kan er wat minder om lachen. Ik heb dan ook besloten dat ik die geen updates meer geef. :P
Sinds ik de vrouw 10k heb gedoneerd voor een nieuwe keuken heb ik geen kritische vragen meer gehad ;)
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 16:15:52 #140
18653 crew  D.
pi_176841028
quote:
Doe ik thuis ook niet :P

Flink gezakt (net als iedereen) maar nog in de plus, dus blijven lachen en hodlen maar :P
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:16:20 #141
13462 BansheeBoy
pi_176841038
quote:
HHAHAHAHA! Zo herkenbaar. Maar de positieve berichten wel met honing aan je face melden. :D

pi_176841065
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Logische reactie maar soms wel goed om er rationeel naar te kijken.

Ik zou ze houden als ik ze alsnog ontving.

Als het een scam is, zijn ze sowieso waardeloos.

Als het geen scam is, komt het waarschijnlijk wel weer goed.
Jaartje hodlen en anders jammer.
misschien beter ja, niet te emotioneel worden.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:19:05 #144
13462 BansheeBoy
pi_176841084
Weet je wat ik fijn zou vinden? Een soort scam watch. Een overzicht waar je echt kunt zien dat een dukaat of coin zo u wilt een scam is. :{

Bespaart ons een hoop ellende.

pi_176841088
quote:
Hmm, je zou zeggen dat er meerdere hier dus zo'n invite hebben. Als dat zou is, hoor ik het graag. :)
pi_176841107
Staan jullie rood tov inleg of vanaf ath? Klein verschil :p

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2018 16:20:35 ]
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 16:21:24 #147
18653 crew  D.
pi_176841125
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:19 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hmm, je zou zeggen dat er meerdere hier dus zo'n invite hebben. Als dat zou is, hoor ik het graag. :)
Dat :Y
pi_176841147
Wat ik me afvraag he, hoe kan je als bij de standaard exchanges (zoals Coinbase, Binance) daytraden als gemiddeld de tax 2,5% bij aankoop + nog eens 2,5% bij verkoop + je koopt sowieso al boven de marktprijs? Dan moet iets toch minimaal 10% stijgen op een dag als je een beetje winst wil maken?
pi_176841149
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Rood vanaf ATH.

Maar toen ik net begon heb ik ook meerdere (langdurige) dips gehad dat ik rood stond tov mijn inleg.

No sweat.
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 16:23:51 #150
18653 crew  D.
pi_176841166
quote:
Dat eerste geldt alleen voor mensen die nog geen maand bezig zijn lijkt me :Y
pi_176841216
quote:
Ik heb ze godverdomme alledrie. :')
pi_176841223
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:27 schreef Skv het volgende:

[..]

:P

Ben ook REQ bagholder, maar nog wel in de winst.
pi_176841227
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:27 schreef Skv het volgende:

[..]

Zoals al eerder aangegeven, niet al die shills volgen
pi_176841259
Waarom vandaag dan zo in het rood?
Halen de meesten hun winst binnen of heeft korea invloed?
pi_176841266
Winst binnen halen of verlies beperken?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:31:31 #156
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176841268
Btc gaat lekker. :')
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176841270
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:31 schreef Dwaalboy het volgende:
Waarom vandaag dan zo in het rood?
Halen de meesten hun winst binnen of heeft korea invloed?
Alsof daar antwoorden voor zijn, alleen speculaties
pi_176841285
Nou ja dan kunnen we iig ook zo weer omhoog
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:33:25 #159
13462 BansheeBoy
pi_176841306
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:31 schreef Dwaalboy het volgende:
Winst binnen halen of verlies beperken?
Dat is idd de vraag. Anders gezegd: bagholden of daytrayden. Nog beter: ruggengraat van Belgische kinderkopjes vs ruggengraat van papier maché. Dit is écht het moment dat het kaf zich van het koren scheidt. Misschien is zo'n grote schoonmaak juist wel goed.

Corné.

pi_176841314
Wast is er zo rond 15:00 15:30 gebeurd met DGD? Daar was lekker wat te halen met daytrading? Hebben we een tip gemist?
Vakman pur sang
pi_176841324
Is er weer ergens negatief nieuws over btc ? Moet toch een trigger ergens zijn.
pi_176841344
Goed instapmoment weer dit. Die goede instapmomenten worden er steeds meer!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_176841350
Vrij normale schommeling hederdagen.
Zit veel te veel geld in die munt gepompt.
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 januari 2018 @ 16:37:58 #164
416575 crew  Evenstar
pi_176841361
kut BTC
pi_176841373
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:22 schreef Regajed het volgende:
Wat ik me afvraag he, hoe kan je als bij de standaard exchanges (zoals Coinbase, Binance) daytraden als gemiddeld de tax 2,5% bij aankoop + nog eens 2,5% bij verkoop + je koopt sowieso al boven de marktprijs? Dan moet iets toch minimaal 10% stijgen op een dag als je een beetje winst wil maken?
Traden doe je op GDAX
― Edward Snowden
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:39:11 #166
13462 BansheeBoy
pi_176841382
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:36 schreef habitue het volgende:
Goed instapmoment weer dit. Die goede instapmomenten worden er steeds meer!
Ja, en het vervelende is dat een nieuwe instapmoment het vorige instapmoment doet verbleken. :N

pi_176841427
Bitgrail. :')
Koning.
pi_176841457
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, en het vervelende is dat een nieuwe instapmoment het vorige instapmoment doet verbleken. :N

Gewoon hodlen op je chest mên.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_176841465
Van 2k waarde 3 weken geleden, naar zowat de helft minder.

pi_176841481
_O-
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:46:08 #171
13462 BansheeBoy
pi_176841501
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:43 schreef habitue het volgende:

[..]

Gewoon hodlen op je chest mên.
Ja, ga ik doen. in principe moet je die dukaten vergeten en 31-12 weer eens kijken. En dat meteen maar agenderen met een bezoek aan de showroom van Audi. :')

pi_176841521
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:44 schreef DSVM het volgende:
Van 2k waarde 3 weken geleden, naar zowat de helft minder.

[ afbeelding ]
Hey-hey-heeeeeyyyyy.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:47:59 #173
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176841528
REQ bagholders, gewoon even wachten op main net in waarschijnlijk maart, dan kan je eventueel verkopen op de nieuwe ATH, of je wacht op de $3-4 als fiat is toegevoegd. Ik zit wel comfy met m'n buy-in op $0,11 :)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:55:53 #174
406944 SugeLucky
pi_176841653
REQ gaat wel weer omhoog, daar ben ik niet bang voor.

SUB had ik achteraf liever niet gehad.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:58:08 #175
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176841683
Wow. Just... wow -O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176841687
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet je wat ik fijn zou vinden? Een soort scam watch. Een overzicht waar je echt kunt zien dat een dukaat of coin zo u wilt een scam is. :{

Bespaart ons een hoop ellende.

Daar is Waves mee bezig. Weer een reden om voor Waves te kiezen :P
pi_176841700
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ripple zou de dukaat van 2018 worden. Nou, ik merk het.

2018 heeft 12 maanden toch :')
pi_176841806
Lol dat bitgrail is wel een soap aant worden nu
Lambo of Rekt
  dinsdag 30 januari 2018 @ 17:09:34 #179
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176841832
M'n XRB op KuCoin verkocht en terug gekocht op Bitgrail ~O>

Zit wel goed daar met m'n verified EU account.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 januari 2018 @ 17:11:22 #180
416575 crew  Evenstar
pi_176841859
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:07 schreef EggsTC het volgende:
Wat is er aan de hand?
pi_176841897
Wat was er btw met Kucoin? Is mij ontgaan
pi_176841912
Alweer uitverkoop?

Hodl!!!
pi_176841919
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:15 schreef descon het volgende:
Alweer uitverkoop?

Hodl!!!
Ja, again. :{
pi_176841937
hodl till we are broke
pi_176841944
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wat is er aan de hand?
https://www.reddit.com/r/(...)rail_update_30012018

Je mag BTC withdrawlen als je je account closed.. maar alleen BTC. dus moet je je XRB voor ultralaag gaan verkopen daar.

Account verification duurt heel lang. Gespeculeerd wordt dat hij er vandoor wil gaan met veel XRB vlak voordat het op binance komt en daarom dit doet.

Ik laat mijn XRB er lekker staan tot in de eeuwigheid, heb er niet zo heel veel, maar ik ga niet meedoen met dit soort geintjes. :)

Lawsuits already incoming als ik die usere daar mag geloven.
Lambo of Rekt
pi_176841973
Een ander probleem voor de komende tijd die ik zie is dat er te veel verschillende cryptomunten bijkomen. Het zijn er nu iets van 1800? Straks moet de marketcap zich verdelen over 3000 verschillende typen later dit jaar. Logisch dat elke munt/token iets minder waard gaat worden. Te veel verdeling.

Hiermee eens of valt dit scenario wel mee?
pi_176841979
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:58 schreef patrick_1980 het volgende:

[..]

Prefereer een dedicated project hiervoor zoals, QSP.
HTTPS voor smartcontracts
pi_176841990
Weer wat bijkopen dan maar
pi_176842006
blij dat ik van mn subs af ben. shitcoin geworden
pi_176842011
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:07 schreef EggsTC het volgende:
Binance moet even opschieten met xrb.
Koning.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 17:26:47 #191
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_176842048
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:23 schreef crpytoshill het volgende:
blij dat ik van mn subs af ben. shitcoin geworden
Bron?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_176842051
quote:
ATH, dik zwarte cijfers tov inleg.
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 30 januari 2018 @ 17:29:11 #193
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176842076
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:20 schreef Apekoek het volgende:
Een ander probleem voor de komende tijd die ik zie is dat er te veel verschillende cryptomunten bijkomen. Het zijn er nu iets van 1800? Straks moet de marketcap zich verdelen over 3000 verschillende typen later dit jaar. Logisch dat elke munt/token iets minder waard gaat worden. Te veel verdeling.

Wat is dan het verschil tussen het op deze manier bijdrukken van crytomunten en de manier waarop de ECB het doet? Is er een limiet aan het totale aantal cryptomunten (van alle cryptovaluta opgeteld?)
Het belangrijkste verschil is dat de ECB nog enigszins kijkt naar de inflatiecijfers en dat IEDEREEN volkomen legaal zoveel crypto kan maken als hij wil.
The End Times are wild
pi_176842118
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:27 schreef µ het volgende:

[..]

ATH, dik zwarte cijfers tov inleg.
Je kan alleen rood staan tov inleg, 1 Satoshi of cent winst is al groen
pi_176842143
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:44 schreef sandertjuh het volgende:
Ja ik bid dat de hele fuckup market snel voorbij is, met oog op rebrands van lisk + ven
Lambo of Rekt
pi_176842220
quote:

nee want er stroomt ook nog heel veel nieuw geld in dit jaar....
pi_176842224
quote:
Haha, Arisebank, dat vond ik wel een leuk idee, tot ik een interview met de oprichter ging bekijken en alle alarmbellen gingen af :D
pi_176842232
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:58 schreef patrick_1980 het volgende:

[..]

:')
pi_176842239
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:37 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Dat hoop ik, maar er zijn ook veel meer schandalen (en regulatie). De vraag is, laten mensen zich nog meeslepen in een FOMO met al dit nieuws?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 17:39:54 #201
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_176842248
Jongens en meisjes helpen jullie even mee met het bouwen van een shitcoin-lijst: BTC / Shitcoin lijst
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_176842256
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:37 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Daarbij, stroomt er meer geld in dan dat er cryptos op de markt komen naar ratio?
pi_176842258
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:39 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dat hoop ik, maar er zijn ook veel meer schandalen (en regulatie). De vraag is, laten mensen zich nog meeslepen in een FOMO met al dit nieuws?
het was al een jaar bekend dat dat hele bitconnect een scam was....en toch...... >:)
pi_176842272
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:40 schreef Predator38 het volgende:

[..]

het was al een jaar bekend dat dat hele bitconnect een scam was....en toch...... >:)
Naja sinds de laatste echte crash zijn ze op de fles gegaan en we zijn nog altijd niet hersteld hmmmm
pi_176842279
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:26 schreef XDo het volgende:

[..]

Bron?
zie grafiek vd prijs. iedereen dumpt ze
pi_176842293
Ik denk dat we die 1B tether nodig hebben om bitcoin weer naar 15k te krijgen.
pi_176842297
even een noob vraag.. Ik word er een beetje gek van dat op bittrex al mijn coins in btc worden weergegeven.. Maar kan ik mn wallets daar ook laten tonen in dollars? En dan niet alleen bovenin mn totale btc in dollar? rekent toch makkelijker dan 0.01330074 btc bij zie daar liever 100 dollar staan bijv
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 30 januari 2018 @ 17:43:38 #208
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176842304
Zo, lekker dan kijk ik efkes op binance........ Maar goed dat ik niemand om me heen heb die zich druk maakt om mijn centjes.
pi_176842314
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:43 schreef RanTheMan het volgende:
even een noob vraag.. Ik word er een beetje gek van dat op bittrex al mijn coins in btc worden weergegeven.. Maar kan ik mn wallets daar ook laten tonen in dollars? En dan niet alleen bovenin mn totale btc in dollar? rekent toch makkelijker dan 0.01330074 btc bij zie daar liever 100 dollar staan bijv
Staat er toch naast? $waarde

Oh nee dat kan niet
pi_176842316
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:42 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik denk dat we die 1B tether nodig hebben om bitcoin weer naar 15k te krijgen.
En waar baseer jij dat op? :)
pi_176842320
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:43 schreef RanTheMan het volgende:
Even een pro-tip: denk in BTC, niet in dollars.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2018 17:44:44 ]
pi_176842335
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik denk in euro's. :)
pi_176842343
quote:

[..]

JAMAAR BTC IS SHITCOIN
pi_176842345
XRB helemaal door het putje ....wow :'(
pi_176842358
quote:

[..]

lol, ik denk liever in usdT, in btc rekenen gaat nergens over, toen ik begon was er nog een btc dominance van 60%.. Die tijden zijn helemaal voorbij, ik trade van altcoins naar btc naar usdt en terug..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_176842359
iemand al bericht gehad van Bee Token? hoeveel ETH mogen we er in pompen?
pi_176842368
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:46 schreef crpytoshill het volgende:
0.01
pi_176842374
quote:
Nope
pi_176842377
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:46 schreef Predator38 het volgende:

[..]

0.01
sweet!
pi_176842380
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:45 schreef Predator38 het volgende:
Geen zorgen, volgende maand wordt XRB maand heb ik ergens gehoord!
  dinsdag 30 januari 2018 @ 17:52:05 #221
131603 Afwazig
Serious business
pi_176842454
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:47 schreef YT123 het volgende:

[..]

Geen zorgen, volgende maand wordt XRB maand heb ik ergens gehoord!
In een wavesmaand? Dat lijkt me sterk.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 17:52:10 #222
13462 BansheeBoy
pi_176842458
Waar zijn we eigenlijk mee bezig man? Dit hele gebeuren slaat nergens op. :N

pi_176842469
Volgende maand wordt cryptocurrency maand heb ik mij laten vertellen

Jaja
pi_176842496
Twijfel om al bij ICX even in XRB te stoppen nu.
Koning.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:01:09 #225
406944 SugeLucky
pi_176842624
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:54 schreef tha_dark het volgende:
Twijfel om al bij ICX even in XRB te stoppen nu.
Bij twijfel niet doen..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 januari 2018 @ 18:01:27 #226
416575 crew  Evenstar
pi_176842629
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

https://www.reddit.com/r/(...)rail_update_30012018

Je mag BTC withdrawlen als je je account closed.. maar alleen BTC. dus moet je je XRB voor ultralaag gaan verkopen daar.

Account verification duurt heel lang. Gespeculeerd wordt dat hij er vandoor wil gaan met veel XRB vlak voordat het op binance komt en daarom dit doet.

Ik laat mijn XRB er lekker staan tot in de eeuwigheid, heb er niet zo heel veel, maar ik ga niet meedoen met dit soort geintjes. :)

Lawsuits already incoming als ik die usere daar mag geloven.
De tering ....
pi_176842631
Al mensen hier in de bananacoin gestapt?
pi_176842657
Ik heb gelukkig lvl 3 op bitgrail dus haal alles er meteen weg.
Koning.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:04:07 #229
236839 TimKuik
pi_176842680
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:03 schreef tha_dark het volgende:
Withdrawals van XRB staan nog uit.

Ik wacht even tot die weer aangezet worden.
pi_176842695
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:45 schreef Predator38 het volgende:
Razendsnel die coin, razendsnel in t putje. :')
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:05:26 #231
236839 TimKuik
pi_176842715
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:04 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Razendsnel die coin, razendsnel in t putje. :')
Goed moment om in te kopen ^O^
pi_176842723
quote:
Gaan ze vannacht om 3 u NL tijd versturen.
Ik denk (serieus) dat het 0.1 of 0.2 Eth per persoon gaat worden. Zal een mooie rel opleveren.
pi_176842725
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:03 schreef tha_dark het volgende:
Kijk mij lvl 3 zijn met een monstercock
pi_176842731
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

De tering ....
Lekker schadelijk voor xrb.
Koning.
pi_176842735
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:01 schreef mtchel112 het volgende:
Al mensen hier in de bananacoin gestapt?
Door dit soort bullshit gaat die hele markt
Naar de kloten. We hebben geen 2000 coins nodig, hoogstens een hand vol echt goede.
pi_176842749
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:04 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Withdrawals van XRB staan nog uit.

Ik wacht even tot die weer aangezet worden.
Ja daar wacht ik ook op. Heb al wat eth klaar staan om naar bitgrail te sturen. :+
Koning.
pi_176842754
die shitload aan ICO's en coins gaan vast wel aangepakt worden in de toekomst.
pi_176842760
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:07 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Naar de kloten. We hebben geen 2000 coins nodig, hoogstens een hand vol echt goede.
Er zijn op de Waves DEX alleen al meer dan 9000 tokens. :'(
pi_176842834
quote:

[..]

Ik zit vuistdiep in de gdp coin
pi_176842849
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:08 schreef Predator38 het volgende:
Liever wel voordat mijn portfolio is verdampt....
pi_176842883
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:11 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Liever wel voordat mijn portfolio is verdampt....
Beter blaze je gewoon die kush
pi_176842888
quote:

[..]

Nee joh, de markt gaat daar echt niet door naar de klote. De markt zal het kaf van het koren scheiden
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:15:03 #243
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176842904
quote:
dat kan dus niet, de broncode is open source en de markt is ongereguleerd
The End Times are wild
pi_176842964
quote:
Dat is nou de kracht van crypto. Kun je beter je geld investeren in goud oid
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:22:41 #245
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_176843037
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:41 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

zie grafiek vd prijs. iedereen dumpt ze
Dat is een drogreden.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:23:09 #246
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176843042
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Te duur? Gaat toch %? Al koop je een halve of een kwart.
pi_176843047
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:06 schreef Skv het volgende:

[..]

Gaan ze vannacht om 3 u NL tijd versturen.
Ik denk (serieus) dat het 0.1 of 0.2 Eth per persoon gaat worden. Zal een mooie rel opleveren.
zou best kunnen. ik heb begrepen dat ze de coins zoveel mogelijk willen spreiden.
pi_176843082
quote:

[..]

Als je vindt dat de hele markt hierdoor naar de klote gaat zou ik overwegen uit te stappen, dat gaat namelijk alleen nog maar erger worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176843089
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:22 schreef XDo het volgende:

[..]

Dat is een drogreden.
veel beloftes maar weinig concrete dingen zie ik. veel mensen (waaronder ik) betwijfelen of ze t waar kunnen maken, zie koers.
pi_176843134
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:13 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Nee joh, de markt gaat daar echt niet door naar de klote. De markt zal het kaf van het koren scheiden
Nu alleen nog uit zien te vinden wat kaf is en koren en dan is het Lambo-time.
pi_176843142
quote:

Ik denk dat de meeste alt coins een keer gaan ploffen en dat dan heel veel geld terug naar BTC gaat. Dat zou dit jaar wel eens kunnen gebeuren zeker ook als dat LN een beetje werkt.
― Edward Snowden
pi_176843259
De tyfus
pi_176843268
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:35 schreef DSVM het volgende:
De tyfus
Alles is weer hoerig rood. ;(
pi_176843274
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:28 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste alt coins een keer gaan ploffen en dat dan heel veel geld terug naar BTC gaat. Dat zou dit jaar wel eens kunnen gebeuren zeker ook als dat LN een beetje werkt.
Waarom terug naar BTC en niet naar weer nieuwe coins?
  FOK!fotograaf dinsdag 30 januari 2018 @ 18:36:21 #255
145146 Andyy
pi_176843275
Bitgrail :') Het zag er al shady uit, had toch de gok genomen. Denk dat ze eerst niet moeilijk deden om mensen hun vertrouwen te winnen
pi_176843285
quote:

[..]

Er is een naam voor, maar kom er effe niet op.

Het fenomeen is dat mensen liever geld in nieuwe producten stoppen (in de hoop op, gigantische, winsten) dan al gevestigde namen die al jaren meedraaien en hun strepen hebben verdiend.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:37:38 #257
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176843300
quote:

[..]

er zit geen geld “in” coins. Coins zijn ooit voor een bepaald bedrag verkocht en het geld is toen van koper naar verkoper gegaan. Waarom zou die toenmalige verkoper als een coin die hij ooit had geld in Btc pompen? Als de altmarkt crashed is die waarde gewoon “verdampt” en dat was het dan.
The End Times are wild
pi_176843312
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

er zit geen geld “in” coins. Coins zijn ooit voor een bepaald bedrag verkocht en het geld is toen van koper naar verkoper gegaan. Waarom zou die toenmalige verkoper als een coin die hij ooit had geld in Btc pompen? Als de altmarkt crashed is die waarde gewoon “verdampt” en dat was het dan.
jij komt alleen in dit topic als er een daling is toch?
pi_176843316
quote:

[..]

Bijna alle coins worden gekocht met bitcoin. Dus er zit bitcoin in die coins.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:39:05 #260
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176843322
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:38 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

nee
The End Times are wild
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:40:21 #261
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176843340
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Bijna alle coins worden gekocht met bitcoin. Dus er zit bitcoin in die coins.
er zit niks “in” een coin. Ook geen btc
The End Times are wild
pi_176843350
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

nee
Niet liegen katholiek.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176843432
quote:

[..]

Ja zo werkt een exchange niet.
― Edward Snowden
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:46:25 #264
13462 BansheeBoy
pi_176843462
Conclusie, pomp al je geld en chest in BTC? :{

dinsdag 30 januari 2018 @ 18:46:50 #265
406944 SugeLucky
pi_176843473
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:38 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

Hij komt hier iedere dag. Hij durft wel alleen te reageren wanneer er een daling is.
pi_176843491
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:46 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hij komt hier iedere dag. Hij durft wel alleen te reageren wanneer er een daling is.
sneu
pi_176843496
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Conclusie, pomp al je geld en chest in BTC? :{

En dan maar hodlen met je strong hand!
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:49:43 #268
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176843524
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:46 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

moet ik nu gaan quoten op stijgdagen dat ik hier reageerde?
The End Times are wild
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:50:50 #269
13462 BansheeBoy
pi_176843549
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En dan maar hodlen met je strong hand!
Ben ik ook mee bezig. Ik laat me niet leiden door emoties meer. :{

Stefan.

pi_176843555
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waarom terug naar BTC en niet naar weer nieuwe coins?
Dat hoeft niet inderdaad maar ik vermoed van wel.
― Edward Snowden
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:52:59 #271
406944 SugeLucky
pi_176843592
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

moet ik nu gaan quoten op stijgdagen dat ik hier reageerde?
Reageer voortaan maar op de stijgingsdagen. Dat zal voldoende zijn.

Iedereen in dit topic weet dat je alleen maar reageert als het daalt.
pi_176843612
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Er is een naam voor, maar kom er effe niet op.

Het fenomeen is dat mensen liever geld in nieuwe producten stoppen (in de hoop op, gigantische, winsten) dan al gevestigde namen die al jaren meedraaien en hun strepen hebben verdiend.
Klopt, maar ik zie dit in de loop der tijd wel afnemen.
― Edward Snowden
pi_176843659
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:54 schreef ITrade het volgende:

[..]

Klopt, maar ik zie dit in de loop der tijd wel afnemen.
Goede sig heb je
Snowdengod
pi_176843735
1500 SHITCOINS!
pi_176843805
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Goede sig heb je
Snowdengod
_O_
Toevallig vorige week de docu weer eens gezien.
― Edward Snowden
pi_176843845
http://www.forexlive.com/(...)aed-by-cftc-20180130
Breaking report from Bloomberg

This could be very big news.

Bitfinex markets itself as the world's biggest crypto exchange.

Bloomberg reports that the US Commodity Futures Trading Commission sent subpoenas last week to Bitfinex and Tether last week. They cite a person familiar with the matter.

Hierom wordt er nu op dit moment gedumpt schat ik,
pi_176843930
Het slechte nieuws moet toch ooit eens ophouden ;(
pi_176843955
Hmhhm dingen gaan wel hard nu... en niet in een positieve weg :p
  dinsdag 30 januari 2018 @ 19:14:02 #279
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_176844007
Zo gaat wel hard inderdaad. :')
And there are still no americans in Bagdad !!
  dinsdag 30 januari 2018 @ 19:14:49 #280
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176844032
Mooi, hoe sneller we de tether crash achter de rug hebben hoe beter
pi_176844051
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:14 schreef Rossdale het volgende:
Idd, laten we dan meteen van alle shit af zijn, en hierna to the moon.
Fck it.
HODLLLL.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2018 19:15:50 ]
pi_176844116
Tether :')
  dinsdag 30 januari 2018 @ 19:20:37 #283
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176844165
Hinderlijk dat al die alts meegetrokken worden :') :'( Heel m'n portfolio weer in het rood.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176844199
Weer naar beneden en rode cijfers
pi_176844291
Komt het nog goed?
Love is in the air!
pi_176844301
Lekker laten crashen gaan we daarna wel weer omhoog
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176844334
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Lekker laten crashen gaan we daarna wel weer omhoog
Zeggen we al ruim een maand.
Love is in the air!
pi_176844347
nou haal Tether uit de markt laat de boel ploffen zodat het weet gezond is en we kunnen weer verder
pi_176844410
Nou we gaan weer lekker zakken
(she/her)
  dinsdag 30 januari 2018 @ 19:32:40 #290
242692 Geranium_Opa
Trappistenbier
pi_176844463
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:14 schreef Rossdale het volgende:
Dan zou ik toch op een daling tot minimaal 2000 dollar rekenen.

Al is de tether fraude hier geregeld besproken en werd het vrijwel altijd afgedaan als fud / onzin. :+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 januari 2018 @ 19:34:30 #291
416575 crew  Evenstar
pi_176844518
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:32 schreef Geranium_Opa het volgende:

[..]

Dan zou ik toch op een daling tot minimaal 2000 dollar rekenen.

Al is de tether fraude hier geregeld besproken en werd het vrijwel altijd afgedaan als fud / onzin. :+
Nee, joh $0.20 .... $2000 is te hoog :')
pi_176844529
Dat tehter nieuws was toch al oud? Van gister? Of is het nu omdat Bloomberg...
pi_176844570
Tevor the scammer is live:P

Check die live reacties :D:D:D:
pi_176844573
In BTC verandert er nog niet zo heel veel, dat is wel positief.
pi_176844600
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:34 schreef Dwaalboy het volgende:
Dat tehter nieuws was toch al oud? Van gister? Of is het nu omdat Bloomberg...
Ik had het gisteren gepost, maar het interesseerde niemand, maar goed lees/hoor overal mensen roepen FUD lol.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2018 19:37:22 ]
pi_176844629
Wow, complete portfolio 25% in de min al.. das niet leuk om te zien.

Zelfs VEN is rood, nog nooit gebeurd :')
  dinsdag 30 januari 2018 @ 19:38:55 #297
13462 BansheeBoy
pi_176844642
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:38 schreef TwztId het volgende:
Wow, complete portfolio 25% in de min al.. das niet leuk om te zien.

Zelfs VEN is rood, nog nooit gebeurd :')
Ze hebben gewacht tot ik het aanschafte. Ik voel me vochtig man. :')

dinsdag 30 januari 2018 @ 19:39:49 #298
236839 TimKuik
pi_176844663
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:37 schreef Syd het volgende:

[..]

Ik had het gisteren gepost, maar het interesseerde niemand, maar goed lees/hoor overal mensen roepen FUD lol.
Link?
pi_176844714
Mooie dag weer dit. Op naar februari. :+
Koning.
pi_176844728
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 19:39 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Link?
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 22:04 schreef Syd het volgende:
Was hier al over gediscussieer?

Gevonden naar aanleiding van dit nieuwsitem op HLN.be dus inhoeverre het "nieuws" is.
Tijdbom onder bitcoin: deze cryptomunt kan bitcoin met 80 procent doen crashen

Ik ben nog dat filmpje aan het afkijken, ik snap nog niet helemaal hoe hij de link legt met tether en hoge bitcoin prijs.

[..]

/edit
Hij waarschuwt dus om niet je geld te "parkeren" in Tether gezien het niet klopt met hun 1 op 1 ratio tot de dollar. En dat in korte tijd Tether zou gaan klappen.
:)
pi_176844778
LaPo. En open lekker geen nieuwe :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')