Ik denk dat de meeste alt coins een keer gaan ploffen en dat dan heel veel geld terug naar BTC gaat. Dat zou dit jaar wel eens kunnen gebeuren zeker ook als dat LN een beetje werkt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:20 schreef Apekoek het volgende:
Een ander probleem voor de komende tijd die ik zie is dat er te veel verschillende cryptomunten bijkomen. Het zijn er nu iets van 1800? Straks moet de marketcap zich verdelen over 3000 verschillende typen later dit jaar. Logisch dat elke munt/token iets minder waard gaat worden. Te veel verdeling.
Hiermee eens of valt dit scenario wel mee?
Alles is weer hoerig rood.quote:
Waarom terug naar BTC en niet naar weer nieuwe coins?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:28 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste alt coins een keer gaan ploffen en dat dan heel veel geld terug naar BTC gaat. Dat zou dit jaar wel eens kunnen gebeuren zeker ook als dat LN een beetje werkt.
Er is een naam voor, maar kom er effe niet op.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:28 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste alt coins een keer gaan ploffen en dat dan heel veel geld terug naar BTC gaat. Dat zou dit jaar wel eens kunnen gebeuren zeker ook als dat LN een beetje werkt.
er zit geen geld “in” coins. Coins zijn ooit voor een bepaald bedrag verkocht en het geld is toen van koper naar verkoper gegaan. Waarom zou die toenmalige verkoper als een coin die hij ooit had geld in Btc pompen? Als de altmarkt crashed is die waarde gewoon “verdampt” en dat was het dan.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:28 schreef ITrade het volgende:
[..]
jij komt alleen in dit topic als er een daling is toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
er zit geen geld “in” coins. Coins zijn ooit voor een bepaald bedrag verkocht en het geld is toen van koper naar verkoper gegaan. Waarom zou die toenmalige verkoper als een coin die hij ooit had geld in Btc pompen? Als de altmarkt crashed is die waarde gewoon “verdampt” en dat was het dan.
Bijna alle coins worden gekocht met bitcoin. Dus er zit bitcoin in die coins.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
er zit geen geld “in” coins. Coins zijn ooit voor een bepaald bedrag verkocht en het geld is toen van koper naar verkoper gegaan. Waarom zou die toenmalige verkoper als een coin die hij ooit had geld in Btc pompen? Als de altmarkt crashed is die waarde gewoon “verdampt” en dat was het dan.
neequote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:38 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
jij komt alleen in dit topic als er een daling is toch?
er zit niks “in” een coin. Ook geen btcquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bijna alle coins worden gekocht met bitcoin. Dus er zit bitcoin in die coins.
Ja zo werkt een exchange niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij komt hier iedere dag. Hij durft wel alleen te reageren wanneer er een daling is.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:38 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
jij komt alleen in dit topic als er een daling is toch?
sneuquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:46 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Hij komt hier iedere dag. Hij durft wel alleen te reageren wanneer er een daling is.
En dan maar hodlen met je strong hand!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Conclusie, pomp al je geld en chest in BTC?²
moet ik nu gaan quoten op stijgdagen dat ik hier reageerde?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:46 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Hij komt hier iedere dag. Hij durft wel alleen te reageren wanneer er een daling is.
Ben ik ook mee bezig. Ik laat me niet leiden door emoties meer.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan maar hodlen met je strong hand!
Dat hoeft niet inderdaad maar ik vermoed van wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom terug naar BTC en niet naar weer nieuwe coins?
Reageer voortaan maar op de stijgingsdagen. Dat zal voldoende zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
moet ik nu gaan quoten op stijgdagen dat ik hier reageerde?
Klopt, maar ik zie dit in de loop der tijd wel afnemen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is een naam voor, maar kom er effe niet op.
Het fenomeen is dat mensen liever geld in nieuwe producten stoppen (in de hoop op, gigantische, winsten) dan al gevestigde namen die al jaren meedraaien en hun strepen hebben verdiend.
Goede sig heb jequote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:54 schreef ITrade het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie dit in de loop der tijd wel afnemen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |