Nou mijn boodschappies doe ik gewoon in keiharde ekkies hoor G.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:31 schreef ITrade het volgende:
[..]
Waarom zouden we het massaal gaan omzetten omdat USDT er niet meer is? Als USDT een scam is laat dat toch alleen maar zien dat het bezitten van BTC heel wat verstandiger was?
Daarnaast ga je als Europeaan toch niet (tijdelijk) uit de markt om vervolgens valutakoers risico te lopen. De EUR/USD is ook aardig in beweging de laatste tijd.
Ja maar jij kijkt nu alleen maar naar crypto als investering, ik vind blockchain etc veel boeiender dan of ik nou met 1 of 2 euro eindig.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daarbij, je invloed is nihil. We kunnen hier met zijn wel allen interessant gaan lopen doen. Einde van de dag weet je dat het A. lucht is en B. je niets zinnigs kunt doen eigenlijk. De geluksfactor speelt een grote rol dan hoe volwassen we wel niet zijn of hoe glimmende onze chest is.
Wachten.²
Allebei goede producten.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:45 schreef Jef06 het volgende:
Nu instappen op VEN of WTC? En waarom?
Ben benieuwd naar jullie mening.
Volgens mij hebben ze beiden de potentie om op korte termijn te groeien, met oog op de nieuwtjes die je over beide coins leest.
Alleen wordt WTC beter gewaardeerd/geshilled.quote:
Mwah.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Alleen wordt WTC beter gewaardeerd/geshilled.
Ik zie blockchain, los van de ietwat legendarische naam, niets anders dan het slim inzetten van TCP/IP. En dat gebruiken we al behoorlijk wat jaartjes.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:39 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja maar jij kijkt nu alleen maar naar crypto als investering, ik vind blockchain etc veel boeiender dan of ik nou met 1 of 2 euro eindig.
Klopt. Komt alleen nog niet zo tot uiting in de koers. Maakt mij ook niet zoveel uit, kunnen mensen nog eens voor een leuk bedrag instappen, maar t.o.v. bijv. WTC is het wel een wereld van verschil die koers.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah.
In zo'n beetje alle noobchats op Telegram (zoals Cryptoboerderij) wordt VEN constant geshilled hoor. En ook hier op den foks al een druk bezocht eigen topique.
Wat.In 3 maanden meer dan 1600% gestegen joh.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Klopt. Komt alleen nog niet zo tot uiting in de koers. Maakt mij ook niet zoveel uit, kunnen mensen nog eens voor een leuk bedrag instappen, maar t.o.v. bijv. WTC is het wel een wereld van verschil die koers.
Als je er daar 1000 van had. ZO!!!! Als je dan nog niet volwassen bent.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat.In 3 maanden meer dan 1600% gestegen joh.
newcoiner is newcoinerquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leuk als je 3 maanden geleden ingekocht hebt. Maar dat geldt niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
True.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
newcoiner is newcoiner[ afbeelding ]
Elke dag minimaal 100% stijging anders shitcoin jatochquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
newcoiner is newcoiner[ afbeelding ]
Wat kunnen we daar uit halen?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:31 schreef metallicelmo het volgende:
Het is rustig in Bitcoinland vandaag 35000 onbevestigde transacties
https://blockchain.info/nl/unconfirmed-transactions
WTC heeft ook maanden wat gekwakkeld terwijl alle koersen keihard stegen...WTC doe het nu goed, maar dat is nog maar kort zo. Heb WTC in december gehad en dat deed toen weinig..quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Klopt. Komt alleen nog niet zo tot uiting in de koers. Maakt mij ook niet zoveel uit, kunnen mensen nog eens voor een leuk bedrag instappen, maar t.o.v. bijv. WTC is het wel een wereld van verschil die koers.
Vergelijk het met TCP/IPquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat kunnen we daar uit halen?²
Hopelijk dezelfde trend bij VEN weer maar we'll see. M'n glazen bol is kapot dus had geen idee om eerder zwaar in te zetten op WTC of VEN.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
WTC heeft ook maanden wat gekwakkeld terwijl alle koersen keihard stegen...WTC doe het nu goed, maar dat is nog maar kort zo. Heb WTC in december gehad en dat deed toen weinig..
Dubbel NAT, ga je haast altijd mee op je bek. Weet elke netwerkbeheerder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |