Ik denk een uitkering aanvragenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:42 schreef kthxbye het volgende:
Hadden jullie al een nieuwe hobby voor Februari, jongens?[ afbeelding ]
Ik denk dat ik maar weer strips ga lezen. Van die legendarische albums van Kuifje, Suske en Wiske, Storm en Paling en Ko. Keiharde regen buiten en lekker veilig in de bedstee. Heerlijk!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:42 schreef kthxbye het volgende:
Hadden jullie al een nieuwe hobby voor Februari, jongens?[ afbeelding ]
BTC is weer lekker aan het kutten, dus mja ...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:44 schreef Skv het volgende:
WTF Icon.Morgen de event en nu zakt de boel al even in?
Ach voorlopig zijn ze van mij toch nog gegijzeld op bitgrail...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:38 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Xrb bijna gehalveerd in paar uur.
Instapmoment of gewoon gaan werken?quote:
Ik blijf voorlopig gewoon naar de sociale werkplaats gaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Instapmoment of gewoon gaan werken?²
Sociale werkplaats??? Dan verdien je net 1350 netto per maand. Wat doe je in deze business dan man?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:58 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik blijf voorlopig gewoon naar de sociale werkplaats gaan.
Proberen meer te verdienen tochquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sociale werkplaats??? Dan verdien je net 1350 netto per maand. Wat doe je in deze business dan man?²
Netto 1350quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sociale werkplaats??? Dan verdien je net 1350 netto per maand. Wat doe je in deze business dan man?²
Ik lees vrolijk mee, maar wat koersen aangaat zal ik pas melden bij BTC<5K. Tot die tijd is het allemaal ruis en kan het net zo goed op 2K meer of minder staan.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:54 schreef ITrade het volgende:
Ik voorspel dat klaas en Lvix komen vertellen dat het nu echt over is.
Meld je ook nog even als ie weer op 15K staat ok?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik lees vrolijk mee, maar wat koersen aangaat zal ik pas melden bij BTC<5K. Tot die tijd is het allemaal ruis en kan het net zo goed op 2K meer of minder staan.
Volgens klaas gebeurt dat nooit meer.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:11 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Meld je ook nog even als ie weer op 15K staat ok?
Dat mag jij dan doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:11 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Meld je ook nog even als ie weer op 15K staat ok?
Nee volgens LXHIV zouden we ook nooit meer boven de 10K uitkomen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Volgens klaas gebeurt dat nooit meer.
De zon kan morgen schijnen, maar het kan ook gaan regenen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik lees vrolijk mee, maar wat koersen aangaat zal ik pas melden bij BTC<5K. Tot die tijd is het allemaal ruis en kan het net zo goed op 2K meer of minder staan.
Van BTC wel. Net zoals van verschillende beursfondsen overigens. Ik zeg neit dat crypto me niet interesseert hoor!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:14 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat jij zelf de koersen dagelijks in de gaten houdt.
Allebeiquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Instapmoment of gewoon gaan werken?²
Ja, inderdaad. En BTC kan morgen gaan stijgen of gaan dalen. Ik weet dat niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:12 schreef dimmak het volgende:
[..]
De zon kan morgen schijnen, maar het kan ook gaan regenen.
Helemaal mee eens! Mooie market. Maar de verse coins hebben ze haast nooit.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:24 schreef neo2000 het volgende:
Revain wat is deze?
Wel jammer dat nieuwere coins vaak alleen via enigzins.. Obscuurdere exchanges bemachtigd kunnen worden. Doe nu alles via Binance maar da's toch een beetje behelpen bij kleinere coins.. Wel eens een poging gedaan om te registeren bij Kraken maar dat is ook nooit gelukt.
Iemand nog tips voor kleinere exchanges die geen nieuwe ledenstop hebben, waar wel nieuwere coins getrade kunnen worden?
Probeer BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek..quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:24 schreef solidslayer het volgende:
Voor nuttige info en discussies moet je duidelijk al niet meer op het fok forum zijn..
Je herkend niet de waarde van Bitcoin maar je kijkt wel elke dag naar de koers van bitcoin en beursfondsen. Wat is daar de meerwaarde van dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Van BTC wel. Net zoals van verschillende beursfondsen overigens. Ik zeg neit dat crypto me niet interesseert hoor!
Cryptopiaquote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:24 schreef neo2000 het volgende:
Revain wat is deze?
Wel jammer dat nieuwere coins vaak alleen via enigzins.. Obscuurdere exchanges bemachtigd kunnen worden. Doe nu alles via Binance maar da's toch een beetje behelpen bij kleinere coins.. Wel eens een poging gedaan om te registeren bij Kraken maar dat is ook nooit gelukt.
Iemand nog tips voor kleinere exchanges die geen nieuwe ledenstop hebben, waar wel nieuwere coins getrade kunnen worden?
Het is op dit moment de 'asset' waar het meeste in gebeurd. Het is interessant om te zien hoe de markt zich ontwikkeld, hoe beleggers/speculanten erop reageren, wat banken en overheden ermee doen, welke altcoins stijgen en welke juist niet. Ik heb altijd interesse gehad in dit soort zaken.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:38 schreef ITrade het volgende:
[..]
Je herkend niet de waarde van Bitcoin maar je kijkt wel elke dag naar de koers van bitcoin en beursfondsen. Wat is daar de meerwaarde van dan?
Thanks. Zal Kucoin eens proberen., ondanks dat er er soms negatieve dingen over voorbij komen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:39 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Cryptopia
Kucoin
Yobit
Coinexchange
ICX niet. Heb ik vanochtend bijna op de top van de piek gekocht.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:44 schreef sandertjuh het volgende:
Lisk lijkt zich trouwens aardig staande te houden tijdens dit 'nieuwe' bloedbad
Echt waarom pak je die dan nog meequote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:45 schreef Skv het volgende:
[..]
ICX niet. Heb ik vanochtend bijna op de top van de piek gekocht.Sta al op -10% ofzo
FML
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |