Idd, laten we dan meteen van alle shit af zijn, en hierna to the moon.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:14 schreef Rossdale het volgende:
Mooi, hoe sneller we de tether crash achter de rug hebben hoe beter
Zeggen we al ruim een maand.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Lekker laten crashen gaan we daarna wel weer omhoog
Dan zou ik toch op een daling tot minimaal 2000 dollar rekenen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:14 schreef Rossdale het volgende:
Mooi, hoe sneller we de tether crash achter de rug hebben hoe beter
Nee, joh $0.20 .... $2000 is te hoogquote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:32 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Dan zou ik toch op een daling tot minimaal 2000 dollar rekenen.
Al is de tether fraude hier geregeld besproken en werd het vrijwel altijd afgedaan als fud / onzin.
Ik had het gisteren gepost, maar het interesseerde niemand, maar goed lees/hoor overal mensen roepen FUD lol.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:34 schreef Dwaalboy het volgende:
Dat tehter nieuws was toch al oud? Van gister? Of is het nu omdat Bloomberg...
Ze hebben gewacht tot ik het aanschafte. Ik voel me vochtig man.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:38 schreef TwztId het volgende:
Wow, complete portfolio 25% in de min al.. das niet leuk om te zien.
Zelfs VEN is rood, nog nooit gebeurd
Link?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:37 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik had het gisteren gepost, maar het interesseerde niemand, maar goed lees/hoor overal mensen roepen FUD lol.
quote:
quote:Op maandag 29 januari 2018 22:04 schreef Syd het volgende:
Was hier al over gediscussieer?
Gevonden naar aanleiding van dit nieuwsitem op HLN.be dus inhoeverre het "nieuws" is.
Tijdbom onder bitcoin: deze cryptomunt kan bitcoin met 80 procent doen crashen
Ik ben nog dat filmpje aan het afkijken, ik snap nog niet helemaal hoe hij de link legt met tether en hoge bitcoin prijs.
[..]
/edit
Hij waarschuwt dus om niet je geld te "parkeren" in Tether gezien het niet klopt met hun 1 op 1 ratio tot de dollar. En dat in korte tijd Tether zou gaan klappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |