Daar is Waves mee bezig. Weer een reden om voor Waves te kiezenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet je wat ik fijn zou vinden? Een soort scam watch. Een overzicht waar je echt kunt zien dat een dukaat of coin zo u wilt een scam is.
Bespaart ons een hoop ellende.²
2018 heeft 12 maanden tochquote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ripple zou de dukaat van 2018 worden. Nou, ik merk het.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:07 schreef EggsTC het volgende:
Lol dat bitgrail is wel een soap aant worden nu
Ja, again.quote:
https://www.reddit.com/r/(...)rail_update_30012018quote:
Prefereer een dedicated project hiervoor zoals, QSP.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:58 schreef patrick_1980 het volgende:
[..]
Daar is Waves mee bezig. Weer een reden om voor Waves te kiezen
Binance moet even opschieten met xrb.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:07 schreef EggsTC het volgende:
Lol dat bitgrail is wel een soap aant worden nu
Bron?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:23 schreef crpytoshill het volgende:
blij dat ik van mn subs af ben. shitcoin geworden
ATH, dik zwarte cijfers tov inleg.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Staan jullie rood tov inleg of vanaf ath? Klein verschil :p
Wat is dan het verschil tussen het op deze manier bijdrukken van crytomunten en de manier waarop de ECB het doet? Is er een limiet aan het totale aantal cryptomunten (van alle cryptovaluta opgeteld?)quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:20 schreef Apekoek het volgende:
Een ander probleem voor de komende tijd die ik zie is dat er te veel verschillende cryptomunten bijkomen. Het zijn er nu iets van 1800? Straks moet de marketcap zich verdelen over 3000 verschillende typen later dit jaar. Logisch dat elke munt/token iets minder waard gaat worden. Te veel verdeling.
Hiermee eens of valt dit scenario wel mee?
Ja ik bid dat de hele fuckup market snel voorbij is, met oog op rebrands van lisk + venquote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:44 schreef sandertjuh het volgende:
Lisk lijkt zich trouwens aardig staande te houden tijdens dit 'nieuwe' bloedbad
nee want er stroomt ook nog heel veel nieuw geld in dit jaar....quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:20 schreef Apekoek het volgende:
Een ander probleem voor de komende tijd die ik zie is dat er te veel verschillende cryptomunten bijkomen. Het zijn er nu iets van 1800? Straks moet de marketcap zich verdelen over 3000 verschillende typen later dit jaar. Logisch dat elke munt/token iets minder waard gaat worden. Te veel verdeling.
Hiermee eens of valt dit scenario wel mee?
Haha, Arisebank, dat vond ik wel een leuk idee, tot ik een interview met de oprichter ging bekijken en alle alarmbellen gingen afquote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:35 schreef MaGNeT het volgende:
https://www.google.nl/amp/s/amp.businessinsider.com/sec-shuts-down-arise-bank-600-million-alleged-ico-scam-dallas-texas-2018-1
Reden van daling?
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:58 schreef patrick_1980 het volgende:
[..]
Daar is Waves mee bezig. Weer een reden om voor Waves te kiezen
Dat hoop ik, maar er zijn ook veel meer schandalen (en regulatie). De vraag is, laten mensen zich nog meeslepen in een FOMO met al dit nieuws?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:37 schreef Predator38 het volgende:
[..]
nee want er stroomt ook nog heel veel nieuw geld in dit jaar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |