Verklaar je nader. Uiteindelijk is het toch allemaal lucht? ??quote:
neequote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Uiteindelijk is het toch allemaal lucht? ??²
Dat je dan moeite doet voor zo'n scam maar het vervolgens wel als Etherum spelt...quote:Op maandag 29 januari 2018 21:46 schreef Predator38 het volgende:
[ afbeelding ]
BIIIIITCOOOONNNEEEEECTTTTT !!!![]()
Waar ga ik dan de mist in? Want ik mis het even.quote:
overal ......quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar ga ik dan de mist in? Want ik mis het even.
Thanks.²
Dus een marketcap van 2 Miljard is de pilaar van een 600 miljard market? Beetje vreemd.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:09 schreef Nattekat het volgende:
Ja... en diezelfde 2 miljard vormen een pilaar voor de huidige marketcap. Als je heel veel neptethers print, zullen die uitdrukkelijk de markt omhoog helpen. Beetje hetzelfde idee als Bitcoin die elke kleine coin mee de diepte in neemt.
Wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassup tethconneeeeeeectquote:Op dinsdag 30 januari 2018 07:51 schreef dimmak het volgende:
Mensen die op het moment van klappen nog Tethers hebben, verdienen het ook.
Mensen die het massaal in 'echte' fiat gaan omzetten aangezien USDT ontbreekt? Dus een wel iets grotere leegloop dan die 2 miljard is te verwachten.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 01:04 schreef ITrade het volgende:
[..]
Dus een marketcap van 2 Miljard is de pilaar van een 600 miljard market? Beetje vreemd.
Stel in het ergste geval USDT is één grote flop, er is paniek. Wat gaan mensen dan doen? USDT kan je niet meer traden, exchanges met USDT kunnen hun bitcoin niet meer omzetten naar fiat(want alleen USDT als pair). En op exchanges als Gdax, Kraken en Bitstamp zijn genoeg "echte" valuta aanwezig om te kopen.
Het zal vooral paniek zijn op de USDT exchanges en die exchanges zelf zullen zich ook wel bedonderd voelen.
Heb al m'n tethers recent in BCC gezet, wachten op de mooooooonquote:Op dinsdag 30 januari 2018 07:51 schreef dimmak het volgende:
Mensen die op het moment van klappen nog Tethers hebben, verdienen het ook.
Tja we kunnen er wel om gaan lachen, maar hoop niet dat de hele cryptomarkt het patroon van BCC zal gaan volgen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 08:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Heb al m'n tethers recent in BCC gezet, wachten op de mooooooon
Je mist niks. Daarom kan niemand ook uitleggen waar de waarde dan wel zit.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar ga ik dan de mist in? Want ik mis het even.
Thanks.²
Het schuiven van cryptos tussen exchanges en fees voor het uitbetalen?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:22 schreef Afwazig het volgende:
Hoe stromen transactiekosten precies uit de markt dan?
Ik zou dat niet definiëren als 'uit de markt'. Het verwisselt alleen van eigenaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het schuiven van cryptos tussen exchanges en fees voor het uitbetalen?
En de nieuwe eigenaar is de exchange. Die zet het echt wel om in USDs hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:24 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik zou dat niet definiëren als 'uit de markt'. Het verwisselt alleen van eigenaar.
En wat is het verschil tussen particulier en zakelijke investeringen? Daarnaast zou bovenstaande post net zo relevant geweest zijn op de dot-com bubble. En we weten allemaal hoe deze markt nu floreert...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je mist niks. Daarom kan niemand ook uitleggen waar de waarde dan wel zit.
In tegenstelling tot bijv aandelen is de cryptomarkt een markt waar AL het geld dat er in zit er in is gestopt door mensen die cryptomunten kochten. Er stroomt geld uit aan (transactie)kosten en dergelijke. NETTO zullen alle mensen opgeteld er dus ALTIJD verlies aan leiden.
In de aandelenmarkten stroomt er via bedrijven geld in de markt. Dat is een heel ander principe.
Maw: er is geen waardecreatie.
Jup, maar dat geldt voor dingen zoals goud en kunst ook: het verhandelen kost geld (echt geld) en het levert geen rendement op.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:27 schreef Zith het volgende:
[..]
En de nieuwe eigenaar is de exchange. Die zet het echt wel om in USDs hoor.
Wat maakt het nou uit of het via bedrijven of particulieren gaat?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je mist niks. Daarom kan niemand ook uitleggen waar de waarde dan wel zit.
In tegenstelling tot bijv aandelen is de cryptomarkt een markt waar AL het geld dat er in zit er in is gestopt door mensen die cryptomunten kochten. Er stroomt geld uit aan (transactie)kosten en dergelijke. NETTO zullen alle mensen opgeteld er dus ALTIJD verlies aan leiden.
In de aandelenmarkten stroomt er via bedrijven geld in de markt. Dat is een heel ander principe.
Maw: er is geen waardecreatie.
Zit ik ook aan te denken. Maar dan morgen verkopen. En met max de helft van mijn icx mandje.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:30 schreef tha_dark het volgende:
Misschien eind vandaag even uit ICX stappen om het overmorgen goedkoper terug te halen. Klein gokje.
Bijvoorbeeld de salarissen van de mensen die voor de exchanges werken, de stroomkosten voor de transacties en de stroomkosten om nieuwe coins te maken. Dat wordt allemaal uiteindelijk met geld van cryptobeleggers betald natuurljk.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:22 schreef Afwazig het volgende:
Hoe stromen transactiekosten precies uit de markt dan?
Die heeft heel simpel gewoon zijn kosten. De mensen die daar wekren moeten salaris hebben en die zetten dat net helemaal om in crypto, die moeten ook eten.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:27 schreef Zith het volgende:
[..]
En de nieuwe eigenaar is de exchange. Die zet het echt wel om in USDs hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |