abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176816099

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 januari 2018 @ 12:01:19 #2
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176816209
Morgen gaan de exchanges in Korea weer open toch? Ben benieuwd.
pi_176816262
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:01 schreef Kyran het volgende:
MONEY
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176816281
Wavesgoden _O_
pi_176816287
nog even wachten op smart contracts
en dan is het WAVESJAARMAAND

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2018 12:05:08 ]
pi_176816298
Bitgrail verification duurde bij mij maar 4 dagen. Veel geluk gehad zo te lezen.
Koning.
  Moderator maandag 29 januari 2018 @ 12:05:44 #7
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176816308
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

WAVES _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176816329
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:05 schreef onlogisch het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

WAVES _O_
straks ben jij één van de mensen die aan de telegraaf mag vertellen hoe hij een miljoenenwaarde in een wallet heeft staan waar hij niet meer bij kan _O_
  Moderator maandag 29 januari 2018 @ 12:07:39 #9
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176816350
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

straks ben jij één van de mensen die aan de telegraaf mag vertellen hoe hij een miljoenenwaarde in een wallet heeft staan waar hij niet meer bij kan _O_
Je vergeet het laatste gedeelte van de zin die zal klinken als ; 'vanaf zijn permanente adres in Barbados'.
4045
onlogisch
pi_176816367
quote:
6s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je vergeet het laatste gedeelte van de zin die zal klinken als ; 'vanaf zijn permanente adres in Barbados'.
gated FOK! community op Barbados _O_
pi_176816386
Sasha Town op Barbados
Ik claim de woning bij de Satoshi fontein. _O_
  Moderator maandag 29 januari 2018 @ 12:09:25 #12
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176816393
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

gated FOK! community op Barbados _O_
Als 2018 een jaar wordt als 2017 overweeg ik gewoon om Barbados te kopen.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 29 januari 2018 @ 12:09:51 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176816400
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:09 schreef Typisch het volgende:
Sasha Town op Barbados
Ik claim de woning bij de Satoshi fontein. _O_
De enige waves die ik dan nog nodig heb vind ik wel aan het strand.
4045
onlogisch
pi_176816402
quote:
6s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als 2018 een jaar wordt als 2017 overweeg ik gewoon om Barbados te kopen.
Dan gaat het broekje hier wel uit ja
pi_176816409
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

mijn focus zal dan weer gaan naar de vrouwelijke varianten van Sasha
ipv de alexanders van Waves en Universa
pi_176816415
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

_O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176816421

_O_
  maandag 29 januari 2018 @ 12:14:29 #18
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176816473
:') waar hebben jullie het in godsnaam over. Blijf van de drugs af.
  Moderator maandag 29 januari 2018 @ 12:17:11 #19
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176816513
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:14 schreef RickoKun het volgende:
:') waar hebben jullie het in godsnaam over. Blijf van de drugs af.
Geen miljonair worden in 2018 :')
4045
onlogisch
pi_176816522
quote:
6s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Geen miljonair worden in 2018 :')
buren worden van inso _O_
pi_176816545
Zijn er mensen hier die een beetje dat nieuws over Tether volgen? Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan denken. Waar ik dan op doel is het feit dat men het idee heeft dat Tether uit het niets wordt gemaakt met de belofte dat elke Tether is gedekt door $1
Als je kijkt naar de jaargrafieken van Bitcoin en van Tether van 1 jaar op coinmarketcap dan zie je ook dat de lijn van de supply van Tether nagenoeg identiek is aan de prijs van Bitcoin over het volledige afgelopen jaar. Moeten we ons daar zorgen om gaan maken?
  maandag 29 januari 2018 @ 12:20:49 #22
131603 Afwazig
Serious business
pi_176816558
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:05 schreef onlogisch het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

WAVES _O_
:D

WAVESGENOT
pi_176816562
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:19 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er mensen hier die een beetje dat nieuws over Tether volgen? Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan denken. Waar ik dan op doel is het feit dat men het idee heeft dat Tether uit het niets wordt gemaakt met de belofte dat elke Tether is gedekt door $1
Als je kijkt naar de jaargrafieken van Bitcoin en van Tether van 1 jaar op coinmarketcap dan zie je ook dat de lijn van de supply van Tether nagenoeg identiek is aan de prijs van Bitcoin over het volledige afgelopen jaar. Moeten we ons daar zorgen om gaan maken?
Ik zou me meer zorgen maken dat euros en dollars al lang niet meer gedekt zijn door goud.
pi_176816650
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:21 schreef Rambow het volgende:

[..]

Ik zou me meer zorgen maken dat euros en dollars al lang niet meer gedekt zijn door goud.
Maar er komen steeds meer Tethers bij, deze week op één dag is de sprong gemaakt van 1.6 miljard Tethers naar 2.2 miljard en de prijs blijft gelijk. Waar ik bang voor ben als blijkt dat deze Tethers niet gedekt zijn en men komt erachter dat Bitcoin afgelopen jaar hiermee is gepumpt dan kan je een correctie verwachten van 70% op de gehele markt
pi_176816665
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:19 schreef metallicelmo het volgende:
Tether :')

Je kunt mij niet wijsmaken dat er niet een big four is die dat even kan auditen. Het is echt niet alsof dat veel complexer is dan een random onderneming.
Iets zit daar mis.
pi_176816672
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:28 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Je kunt mij niet wijsmaken dat er niet een big four is die dat even kan auditen. Het is echt niet alsof dat veel complexer is dan een random onderneming.
Iets zit daar mis.
De Big4 kan wel auditen maar wie gaat de fee betalen?
pi_176816678
Jullie denken dat alle grote exchanges die Tether gebruiken dat risico willen lopen terwijl ze miljarden verdienen?
pi_176816679
Overigens is Tether 'maar' 2.2 miljard market cap he, dat is niet heel veel op het totaal. En een deel zal wel gedekt zijn.
pi_176816682
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:28 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Iets zit daar mis.
Nou ik las dat er al een audit bezig was maar die is blijkbaar gestopt deze week
pi_176816691
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:29 schreef ColeJ het volgende:

[..]

De Big4 kan wel auditen maar wie gaat de fee betalen?
Alsof daar niet iets te regelen valt joh. Die zijn allemaal druk bezig met blockchain.
pi_176816692
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:29 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Nou ik las dat er al een audit bezig was maar die is blijkbaar gestopt deze week
Als je echt denkt dat Tether fucked is, haal je monnies er uit en wacht tot de zo goed als zekere crash.
pi_176816696
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:27 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Maar er komen steeds meer Tethers bij, deze week op één dag is de sprong gemaakt van 1.6 miljard Tethers naar 2.2 miljard en de prijs blijft gelijk. Waar ik bang voor ben als blijkt dat deze Tethers niet gedekt zijn en men komt erachter dat Bitcoin afgelopen jaar hiermee is gepumpt dan kan je een correctie verwachten van 70% op de gehele markt
Er komen ook steeds meer euros en dollars bij. Nog veel meer dan tethers.
pi_176816700
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:30 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Alsof daar niet iets te regelen valt joh. Die zijn allemaal druk bezig met blockchain.
Ben werkzaam bij de Big4 en blockchain is inderdaad een hot topic. Presentaties worden er genoeg gegeven maar echt "betaald" werk over de blockchain is er (bijna) niet.
pi_176816761

Weer een Andreasje om de week mee te beginnen.
pi_176816763
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:31 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Ben werkzaam bij de Big4 en blockchain is inderdaad een hot topic. Presentaties worden er genoeg gegeven maar echt "betaald" werk over de blockchain is er (bijna) niet.
Ja ik zie de relevantie niet zo goed?

Ze hadden een auditor, Friedman LLP, die kreeg ook ergens van betaald.
pi_176816771
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:35 schreef Typisch het volgende:

Adreasgod _O_

Is "The Internet of Money Vol. 2" al ergens te koop in NL?
pi_176816778
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:36 schreef dimmak het volgende:

[..]

Adreasgod _O_

Is "The Internet of Money Vol. 2" al ergens te koop in NL?
Vanaf 10 minuten wordt dit praatje interessant.
pi_176816788
Ik geloof overigens wel dat de gehele markt nog gaat groeien de komende jaren, zeker als je kijkt naar het aantal bedrijven die de grond uit schiet die blockchain gerelateerde dingen doen.
Het enige wat mij niet lekker zit is dat Bitcoin zo'n sterk effect heeft op de alts. Hopelijk veranderd dit nog eens. Als ik kijk naar mijn portfolio dan heb ik soms het idee dat ik alleen maar even moet kijken naar Bitcoin, dan weet ik al precies of mijn portfolio up of down is
pi_176816820
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:38 schreef metallicelmo het volgende:
Ik geloof overigens wel dat de gehele markt nog gaat groeien de komende jaren, zeker als je kijkt naar het aantal bedrijven die de grond uit schiet die blockchain gerelateerde dingen doen.
Het enige wat mij niet lekker zit is dat Bitcoin zo'n sterk effect heeft op de alts. Hopelijk veranderd dit nog eens. Als ik kijk naar mijn portfolio dan heb ik soms het idee dat ik alleen maar even moet kijken naar Bitcoin, dan weet ik al precies of mijn portfolio up of down is
Omdat bitcoin uniek is in zijn soort. Met kleine broertjes als litecoin en Monero.

Ethereum, Waves, NEO, LSK zijn eigenlijk niet te vergelijken met die andere. Zij hebben toch ergens een centrale baas zitten.

BTC = king. :7

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2018 12:41:08 ]
pi_176816825
quote:
BTC Dominance is de afgelopen 3 maanden met meer dan 20% afgenomen (afgelopen 12 maanden zelfs met meer dan 50%), als dat zich doorzet zal de markt vanzelf minder afhankelijk worden ervan :P

Zeker als er straks betere interoperabiliteit is en BTC onnodig is als trading pair.
pi_176816855
BTC dominance zal zelf weer stijgen als LN mainstream wordt.
pi_176816870
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:01 schreef Kyran het volgende:
Waren die allemaal dicht? Klinkt goed dan

-edit of een dikke uitverkoop je weet het niet :')
pi_176816874
Wie zit er mee te kijken naar Andreasgod?

Ipv dat gelul over BTC dominance.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2018 12:45:21 ]
pi_176816885
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:43 schreef dimmak het volgende:
BTC dominance zal zelf weer stijgen als LN mainstream wordt.
Tuurlijk zal het stijgen en dalen, maar 85% van 12 maanden terug zal nooit meer gehaald worden.
pi_176816948
quote:
6s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:45 schreef Typisch het volgende:
Wie zit er mee te kijken naar Andreasgod?

Ipv dat gelul over BTC dominance.

Waarom is market dominance niet relevant dan? :P
  maandag 29 januari 2018 @ 12:53:18 #46
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176816959
Wat een vertrouwen in WAVES?
fok you ja!
pi_176816996
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:52 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Waarom is market dominance niet relevant dan? :P
Omdat het gelul in de ruimte is.
De eigenschappen van BTC zijn veel interessanter.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2018 12:56:08 ]
pi_176817043
quote:
6s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

Omdat het gelul in de ruimte is.
De eigenschappen van BTC zijn veel interessanter.
Je beweert dus dat er geen verschil is in de invloed van BTC op de rest van crypto (als in correlatie van waarde) als het 1% van de totale market cap is of 80% ?
pi_176817048
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:53 schreef piere het volgende:
Wat een vertrouwen in WAVES?
Ik niet hoor. SHITPLATFORM! :N

Bitconnect 2.0
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_176817057
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:58 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Je beweert dus dat er geen verschil is in de invloed van BTC op de rest van crypto (als in correlatie van waarde) als het 1% van de totale market cap is of 80% ?
Uh, nee.

Zeg gewoon dat jullie dat filmpjes eens moeten checken ipv gelul in de ruimte.
pi_176817061
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:59 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik niet hoor. SHITPLATFORM! :N

Bitconnect 2.0
WASU WASU WASU WASU WASU WASUPPPPPP
pi_176817078
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Uh, nee.

Zeg gewoon dat jullie dat filmpjes eens moeten checken ipv gelul in de ruimte.
Het ging erover hoe afhankelijk de koers van de hele markt was van BTC :P.

quote:

Het enige wat mij niet lekker zit is dat Bitcoin zo'n sterk effect heeft op de alts. Hopelijk veranderd dit nog eens.
  maandag 29 januari 2018 @ 13:06:28 #53
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176817162
Jongens, van Fok!ker tot Fok!ker, waar kan ik mijn geld nu het best in bouncen? :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176817219
quote:
15s.gif Op maandag 29 januari 2018 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, van Fok!ker tot Fok!ker, waar kan ik mijn geld nu het best in bouncen? :{

BCC staat erg laag nu
  maandag 29 januari 2018 @ 13:16:20 #55
13462 BansheeBoy
pi_176817310
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 13:10 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

BCC staat erg laag nu
Jammer. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_176817320
quote:

check dit filmpje en snap waarom je bitcoin wil
pi_176817426
quote:
15s.gif Op maandag 29 januari 2018 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jammer. :{

goed instapmoment dus
pi_176817817
Vergelijken jullie nou Waves met Bitconnect? what the F are you smoking 8)7
  maandag 29 januari 2018 @ 13:45:43 #59
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176817851
Deze reeks wordt met elke nieuwe editie onleesbaarder.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176817929
quote:

hou op met die kut smileys zeg
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176817948
wavesplatform twitterde op maandag 29-01-2018 om 14:48:02 We're happy to announce our new CTO to our loyal community: Mr. Carlos Matos. Please give him a warm welcome guys! Also, don't miss your chance to win 500 WAVES! Read more on Waves Community Hub -> #WavesPlatform #CarlosMatos WavesContest #Blockchain #Cryptocurrency $Waves https://t.co/4ydw0c2NLS reageer retweet
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176817973
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 13:50 schreef alilami het volgende:
wavesplatform twitterde op maandag 29-01-2018 om 14:48:02 We're happy to announce our new CTO to our loyal community: Mr. Carlos Matos. Please give him a warm welcome guys! Also, don't miss your chance to win 500 WAVES! Read more on Waves Community Hub -> #WavesPlatform #CarlosMatos WavesContest #Blockchain #Cryptocurrency $Waves https://t.co/4ydw0c2NLS reageer retweet
_O- _O- _O-

Hey hey hey

(dit is fake news overigens :P)
  maandag 29 januari 2018 @ 13:54:39 #63
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176818045
quote:
hilarisch
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176818097
quote:
hihaho
pi_176818133
Hoe laat is morgen ICX conferentie?
Zal wel weer dumpen worden.
  maandag 29 januari 2018 @ 14:04:02 #66
13462 BansheeBoy
pi_176818216
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 13:59 schreef Skv het volgende:
Ik heb wat ICX aan mijn chest toegevoegd. Ik ben benieuwd wat ze doen.

maandag 29 januari 2018 @ 14:04:40 #67
131603 Afwazig
Serious business
pi_176818233
quote:

All-in Waves. Wavesmaand volgende maand.
pi_176818250
Simdaq en Mytracknet gaan Waves laten moonen
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_176818272
Iemand nog tips voor kwalitatief goede youtube kanalen om te volgen?
  maandag 29 januari 2018 @ 14:06:59 #70
131603 Afwazig
Serious business
pi_176818279
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:05 schreef MichelWuyts het volgende:
Simdaq en Mytracknet gaan Waves laten moonen
De roadmap van Waves voor dit kwartaal is wel veelbelovend.
pi_176818302
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:06 schreef habitue het volgende:
aantonop
pi_176818369
quote:
Enzoknol.
  Moderator maandag 29 januari 2018 @ 14:28:39 #73
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176818687
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:35 schreef Typisch het volgende:

Jij lijdt inmiddels wel aan een tunnel-visie omtrent deze man hé.
Dit neemt bijna Scientology-achtige proporties aan. :{
4045
onlogisch
pi_176818688
quote:
Coinmastery
pi_176818744
quote:
12s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jij lijdt inmiddels wel aan een tunnel-visie omtrent deze mantechnologie hé.
Fixed that

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2018 14:32:18 ]
  maandag 29 januari 2018 @ 14:32:23 #76
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_176818774
quote:
Cryptobroers
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_176818802
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

aantonop
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:28 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Coinmastery
Thnx!

quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:11 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Enzoknol.

Ook wel baas idd.
pi_176818811
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:33 schreef habitue het volgende:

[..]

Ook wel baas idd.
_O- de tering
pi_176819050
quote:
12s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jij lijdt inmiddels wel aan een tunnel-visie omtrent deze man hé.
nog eentje voor je
  Moderator maandag 29 januari 2018 @ 14:48:53 #80
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176819079
quote:
6s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

nog eentje voor je
Thuis ff kijken ouwe reus.
4045
onlogisch
pi_176819094
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Thuis ff kijken ouwe reus.
Heb je #YoungOnlo al wat cryptolessen gegeven?

Mijn nichtje krijgt op haar eerste verjaardag een wallet met wat btc er in. :7
pi_176819120
quote:

[..]

nog eentje voor je
Het is echt helemaal kut, ik heb ze bijna allemaal wel gezien _O_
pi_176819244
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:58 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

1% kan een dingetje worden, maar kijk op https://coinmarketcap.com/charts/ eens naar de correlatie tussen de grafieken van de marketcap met en zonder BTC over de afgelopen maand, doe dit vervolgens over de maand januari 2017.

Wat opvalt is dat het eigenlijk niets uitmaakt, 85% of 30%. Maar wat ik al zei, bij 1% zal vast anders worden.
pi_176819400
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:57 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

1% kan een dingetje worden, maar kijk op https://coinmarketcap.com/charts/ eens naar de correlatie tussen de grafieken van de marketcap met en zonder BTC over de afgelopen maand, doe dit vervolgens over de maand januari 2017.

Wat opvalt is dat het eigenlijk niets uitmaakt, 85% of 30%. Maar wat ik al zei, bij 1% zal vast anders worden.
Zolang 80% van alle altcoins op exchanges zijn gepaired met Bitcoin en Bitcoin zakt om wat voor reden ineens naar 4000 dollar dan denk ik eigenlijk dat je een mega dip ziet in de hele markt, hoe goed die andere alts misschien ook zijn. Zolang ze voornamelijk worden gepaired met Bitcoin denk ik dat het niets uitmaakt, dat zal misschien wel de reden zijn dat altcoins zo gegroeid zijn vorig jaar omdat Bitcoin vrijwel nonstop is gegroeid van 1000 dollar naar 19000
pi_176819600
Waar ik daarstraks op doelde was dit, ik weet het, het is een hele slechte photoshop

De groene lijn is de Bitcoin prijs in dollars
De blauwe lijn zijn het aantal Tethers die er vorig jaar zijn bijgekomen

Ik vond het opvallend maar het kan ook helemaal niets betekenen
pi_176819840
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:14 schreef metallicelmo het volgende:
Waar ik daarstraks op doelde was dit, ik weet het, het is een hele slechte photoshop

De groene lijn is de Bitcoin prijs in dollars
De blauwe lijn zijn het aantal Tethers die er vorig jaar zijn bijgekomen

Ik vond het opvallend maar het kan ook helemaal niets betekenen
[ afbeelding ]
De vraag is dan of het aantal gegenereerde Tethers dan de Bitcoin prijs volgt of andersom ;)
pi_176820371
Zijn er hier gebruikers die CAPP in hun bezit hebben?? Best leuk project voor de mid/long term. Ze hebben al een werkend product en o.a. een samenwerking met Nvidia.. het ontbreekt eigenlijk nog een beetje aan een aantal goede exchanges, staat nu alleen op cryptopia. Er zou wel vandaag of morgen een bericht naar buiten komen met een 2e en of 3e Exchange

https://artoken.io

Ik voorzie dit wel een top50 munt worden
  maandag 29 januari 2018 @ 16:00:56 #88
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176820413
Hoe bepaal je nou een beetje de gemiddelde prijs van een crypto coin?

Stel, de circulating supply is 500.000.000, hoe bepaal je dan of de huidige prijs, bijvoorbeeld .20 cent, nog erg undervalued is?

Volgens mij moest je dan 500.000.000 x 0.20 doen, waarna 100.000.000 de huidige market cap zou moeten zijn. Maar hoe weet je dan of dit te veel is? :9
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176820530
quote:

[..]

nog eentje voor je
die vent is EPIC _O_ _O_
pi_176820652
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:06 schreef Predator38 het volgende:

[..]

die vent is EPIC _O_ _O_
Ik had deze ook helemaal gekeken :')

pi_176820667
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:27 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Als de mensen achter Tether iets doen wat niet mag zullen ze wel de dollars wegsluizen naar de eigen rekeningen, waarom zouden ze in godsnaam Tether gebruiken om Bitcoin te pumpen.

Als de Tether daartoe instaat is of zelfs voor nodig is dan is er wel een heel groot probleem in crypto land.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 29 januari 2018 @ 16:15:20 #92
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176820699
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:00 schreef Basxt het volgende:
Hoe bepaal je nou een beetje de gemiddelde prijs van een crypto coin?

Stel, de circulating supply is 500.000.000, hoe bepaal je dan of de huidige prijs, bijvoorbeeld .20 cent, nog erg undervalued is?

Volgens mij moest je dan 500.000.000 x 0.20 doen, waarna 100.000.000 de huidige market cap zou moeten zijn. Maar hoe weet je dan of dit te veel is? :9
dit is per definitie onmogelijk aangezien er geen onderliggende reële waarde is. Net als met goud is er enkel de marktprijs eigenlijk
The End Times are wild
pi_176821394
Alles wat ik koop bloed elke keer gelijk dood :(

Ik moet echt leren om meer geduld te hebben.. hopen dat al die bags tegen het einde van het jaar wel wat meer waard worden :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 januari 2018 @ 16:50:56 #94
416575 crew  Evenstar
pi_176821459
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:46 schreef TwztId het volgende:
Alles wat ik koop bloed elke keer gelijk dood :(

Ik moet echt leren om meer geduld te hebben.. hopen dat al die bags tegen het einde van het jaar wel wat meer waard worden :')
wat heb je?
pi_176821601
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176821876
quote:
Haha dat is die gast die zei dat hij gehackt was voor 111 bitcoin en vrij nuchter over deed, later bleek dit nep te zijn en had hij alles over gezet van bitconnect naar een andere wallet. Vele denken nu ook dat hij van de sluiting wist.
pi_176821893
CarlosMatos80 twitterde op maandag 29-01-2018 om 02:28:02 I Have A Message For Those Who Think I Should be In JailIf Pablo Needed 2 Armies To Bring Him Down, Then You'll Need 10 To Bring Me Down reageer retweet
HEY HEY HEY HEY
pi_176821909
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:21 schreef Syd het volgende:

[..]

Haha dat is die gast die zei dat hij gehackt was voor 111 bitcoin en vrij nuchter over deed, later bleek dit nep te zijn en had hij alles over gezet van bitconnect naar een andere wallet. Vele denken nu ook dat hij van de sluiting wist.
Ik denk dat mensen die hierin zijn gestapt begin 2017 gigantisch veel geld hebben binnen geharkt. Wel sneu voor mensen die echt veel geld zijn kwijtgeraakt hierdoor maar de meeste mensen zijn er gewoon blind in gegaan zonder logisch na te denken.. Ik vraag me af of die Bitconnect tokens/coins ooit nog wat waard worden, het zou mij verbazen
pi_176821994
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:24 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen die hierin zijn gestapt begin 2017 gigantisch veel geld hebben binnen geharkt. Wel sneu voor mensen die echt veel geld zijn kwijtgeraakt hierdoor maar de meeste mensen zijn er gewoon blind in gegaan zonder logisch na te denken.. Ik vraag me af of die Bitconnect tokens/coins ooit nog wat waard worden, het zou mij verbazen
denk t niet. vandaag weer -20%
pi_176822004
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:23 schreef BakkenKappen het volgende:
CarlosMatos80 twitterde op maandag 29-01-2018 om 02:28:02 I Have A Message For Those Who Think I Should be In JailIf Pablo Needed 2 Armies To Bring Him Down, Then You'll Need 10 To Bring Me Down reageer retweet
HEY HEY HEY HEY
wasu wasu wasupp
pi_176822054
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:24 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Er zijn, aan de youtubefilmpjes, heel wat mensen did in deze scam getrapt zijn maar mooie is dat al maanden op verschillende forums gewaarschuwd werd voor deze scam. Maarjha dom dom.
pi_176822111
EthConnect _O_

wasu wasu wasuppppp
  maandag 29 januari 2018 @ 17:56:54 #103
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176822345
quote:

Ik zou voor WTC gaan. Die gaat nog wel naar de 200-300 denk ik zo.
pi_176822532
https://medium.com/@thebe(...)ototype-b5de5fab44b9

begint al ergens op de lijken. jammer dat de roadmap zo langzaam gaat, 5 steden ergens in 2019.
pi_176822602
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:06 schreef crpytoshill het volgende:
https://medium.com/@thebe(...)ototype-b5de5fab44b9

begint al ergens op de lijken. jammer dat de roadmap zo langzaam gaat, 5 steden ergens in 2019.
Dat is gelukkig niet de enige value van de Bee Token. Men wil ook dat andere developers apps gaan ontwikkelen die zich bezig houden met de sharing economy.
pi_176822751
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 13:59 schreef Skv het volgende:
Anyone? Gaan jullie dumpen of hodl?
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 januari 2018 @ 18:17:42 #107
416575 crew  Evenstar
pi_176822768
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:16 schreef Skv het volgende:

[..]

Woensdag pas toch?
pi_176822799
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:16 schreef Skv het volgende:

[..]

Icx is hodl tot december.
Koning.
pi_176822821
Icx is overmorgen pas.
pi_176822825
Begint nu best saai te worden...mijn portfolio blijft redelijk hangen (scheelt soms een paar procent)

Aan de andere kant...het gaat ook niet omlaag O-)
  maandag 29 januari 2018 @ 18:25:15 #111
13462 BansheeBoy
pi_176822890
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:21 schreef descon het volgende:
Begint nu best saai te worden...mijn portfolio blijft redelijk hangen (scheelt soms een paar procent)

Aan de andere kant...het gaat ook niet omlaag O-)
Dat heb ik dus ook. :{

maandag 29 januari 2018 @ 18:25:28 #112
391391 Basxt
pi_176822896
Die Cryptocurrency Club Nederland groep op Facebook :') :')

Godverdomme zeg
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176822902
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:25 schreef Basxt het volgende:

Godverdomme zeg
Allemaal aan de ripple?
Lambo of Rekt
  maandag 29 januari 2018 @ 18:27:52 #114
131603 Afwazig
Serious business
pi_176822951
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:25 schreef Basxt het volgende:

Godverdomme zeg
Ken het niet. Doe eens wat quotes dan :P
  maandag 29 januari 2018 @ 18:30:45 #115
62913 Blik
The one and Only!
pi_176823029
Watskeburt met POE?
  maandag 29 januari 2018 @ 18:34:32 #116
391391 Basxt
pi_176823125
Niet alleen Ripple, maar elke shitcoin komt langs.

Laatst wou d'r zo'n net afgestuurde financieel student een paar miljoen ophalen voor alleen het opzetten van een ICO. Als men dan vraagt waar dat geld aan uitbesteed gaat worden is het stil. :')
  maandag 29 januari 2018 @ 18:36:03 #117
391391 Basxt
pi_176823157
  maandag 29 januari 2018 @ 18:36:29 #118
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176823163
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:30 schreef Blik het volgende:
Watskeburt met POE?
*Zelfde vraag heeft
pi_176823254
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:09 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Dat is gelukkig niet de enige value van de Bee Token. Men wil ook dat andere developers apps gaan ontwikkelen die zich bezig houden met de sharing economy.
zoals watvoor apps?
  maandag 29 januari 2018 @ 18:42:55 #120
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_176823279
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 17:36 schreef Syd het volgende:

[..]

Er zijn, aan de youtubefilmpjes, heel wat mensen did in deze scam getrapt zijn maar mooie is dat al maanden op verschillende forums gewaarschuwd werd voor deze scam. Maarjha dom dom.
Niet zozeer domheid, eerder greed en kortzichtigheid. Gegarandeerde returns bij hoog risico investeren (laten we wel wezen, dat is het) moet al de alarmbellen laten rinkelen. Die Carlos gozer zou ook bij mij de red flags wel uitzetten, evenals bijv. dat Cryptogirl filmpje met de over the top Mercedes en champagne. Zo over the top allemaal, zijn allemaal klassieke tekenen van een piramidespel.

Iemand bepaalde gevoelens bij Stellar Lumens btw? Ik lees verschillende dingen mbt de coin t.o.v bijv Ripple. Ziet er m.i. wel uit als een munt met potentie, en ik mis nog een financieel ge-ente munt in de portfolio. :)
Feit dat een van de Ripple founders aan het roer staat en het idee erachter schijnbaar beter in elkaar steekt als Ripple is op zich gunstig, dat die kerel verder qua gedrag een hufter blijkt te zijn is weer wat minder haha. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 29 januari 2018 @ 18:44:09 #121
391391 Basxt
pi_176823303
Had ik OriginTrail al geshilled? :@

Laatste tijd doen de supply chain coins het erg goed (WTC,VEN,)

OriginTrail of TRAC, is niet exact hetzelfde, deze verbind namelijk food chain coins zoals WTC en VEN met elkaar. Geen directe competitie dus.

"You could scan the lettuce at the market and learn that Juan hand picked it on Sunday in Mexico before it went to wash on Monday morning, was bundled before being flown to California on FedEx flight 17, processed at plant 1 in Fresno and then shipped to the whole foods in San Francisco... instantly. For every item in the store. Do you not get how valuable that information is to consumers, regulators, marketers, etc? Do you not understand how PERFECT of an application of blockchain technology this use case is?"
pi_176823444
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:44 schreef Basxt het volgende:

OriginTrail of TRAC, is niet exact hetzelfde, deze verbind namelijk food chain coins zoals WTC en VEN met elkaar. Geen directe competitie dus.

"You could scan the lettuce at the market and learn that Juan hand picked it on Sunday in Mexico before it went to wash on Monday morning, was bundled before being flown to California on FedEx flight 17, processed at plant 1 in Fresno and then shipped to the whole foods in San Francisco... instantly. For every item in the store. Do you not get how valuable that information is to consumers, regulators, marketers, etc? Do you not understand how PERFECT of an application of blockchain technology this use case is?"
Ja, maar weer die gare kut exchanges...
Lambo of Rekt
  maandag 29 januari 2018 @ 18:50:51 #123
48067 neo2000
pi_176823447
Ven en goed in 1 zin :D
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_176823448
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:34 schreef Basxt het volgende:
Niet alleen Ripple, maar elke shitcoin komt langs.

Laatst wou d'r zo'n net afgestuurde financieel student een paar miljoen ophalen voor alleen het opzetten van een ICO. Als men dan vraagt waar dat geld aan uitbesteed gaat worden is het stil. :')
In de eerste zin van de groepsinfo staat al een Aanmeldlink voor Binance met een Referral :')

Wat een paupers
pi_176823461
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:50 schreef neo2000 het volgende:
VEN gaat groots worden dit jaar, vanwaar je fud?
Lambo of Rekt
  maandag 29 januari 2018 @ 18:52:06 #126
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_176823468
quote:

Ze zeggen het goed: ik zie inderdaad niet wat een consument of marketeer aan dat soort gedetailleerde info heeft.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_176823487
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:50 schreef neo2000 het volgende:
:')
Dat is net zoiets zeggen als dat blockchain geen toekomst heeft, en dus crypto in zijn geheel.

En short gaan op een long positie van Jim Breyer en china government. Goodluck.
pi_176823534
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:42 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Niet zozeer domheid, eerder greed en kortzichtigheid. Gegarandeerde returns bij hoog risico investeren (laten we wel wezen, dat is het) moet al de alarmbellen laten rinkelen. Die Carlos gozer zou ook bij mij de red flags wel uitzetten, evenals bijv. dat Cryptogirl filmpje met de over the top Mercedes en champagne. Zo over the top allemaal, zijn allemaal klassieke tekenen van een piramidespel.

Iemand bepaalde gevoelens bij Stellar Lumens btw? Ik lees verschillende dingen mbt de coin t.o.v bijv Ripple. Ziet er m.i. wel uit als een munt met potentie, en ik mis nog een financieel ge-ente munt in de portfolio. :)
Feit dat een van de Ripple founders aan het roer staat en het idee erachter schijnbaar beter in elkaar steekt als Ripple is op zich gunstig, dat die kerel verder qua gedrag een hufter blijkt te zijn is weer wat minder haha. :P
Stellar is een code kopie van ripple.
pi_176823550
Beerconnect wifipoint hier in Buenos Aires. :')

Mooie naam voor een munt, elke dag een kratje bier uitbetaald bij een inleg van 100USD(T).
pi_176823607
Al die ddos aanvallen op de banken. Zou dat door blockchain fanatiekelingen gedaan worden?
pi_176823705
Antonopoulos weer bezig
pi_176823760
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:02 schreef Jed1Gam het volgende:
Antonopoulos weer bezig
zegt hij ooit weleens wat negatiefs over bitcoin?
  maandag 29 januari 2018 @ 19:23:08 #133
391391 Basxt
pi_176824284
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar weer die gare kut exchanges...
IDEX is wel prima te pruimen hoor :) Etherdelta zou ik van wegblijven. Ik zie deze coin nog wel op Binance verschijnen binnenkort. ^O^
  maandag 29 januari 2018 @ 19:25:52 #134
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176824358
Ik wil EVE kopen, maar ik zie ook wat tegen IDEX op.
  maandag 29 januari 2018 @ 19:28:48 #135
391391 Basxt
pi_176824431
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:25 schreef SugeLucky het volgende:
Je kan deze gewoon op je MyEtherWallet zetten na aankoop.
pi_176824477
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:25 schreef SugeLucky het volgende:
Niks mis met Idex, werkt gewoon als een normale exchange..

En anders koop je munt en transfer gelijk naar je Wallet als je het hele zooitje niet vertrouwd.
pi_176824486
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:40 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

zoals watvoor apps?
quote:
Bee Protocols provide developers the foundation to build decentralized applications (dApps). Our Protocols are open source solutions for managing secure Payments, resolving disputes through Arbitration, and building a Reputation system that combines secure identity with peer ratings.
Laat je fantasie de vrije loop zou ik zeggen :P
  maandag 29 januari 2018 @ 19:32:35 #138
406944 SugeLucky
pi_176824536
Je moet toch op IDEX inloggen met je MEW?
  maandag 29 januari 2018 @ 19:49:33 #139
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176824997
Koersen doen heel weinig zeg. Marketcap komt vrijwel niet meer onder de 550/560 en ook niet meer boven de 580/590.
pi_176825104
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:32 schreef SugeLucky het volgende:
Lambo of Rekt
  maandag 29 januari 2018 @ 19:55:32 #141
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_176825144
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:49 schreef Zwansen het volgende:
Koersen doen heel weinig zeg. Marketcap komt vrijwel niet meer onder de 550/560 en ook niet meer boven de 580/590.
/Care

Laat het maar een beetje rustig blijven eerst. Daarna steady omhoog :)
pi_176825164
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het begint in ieder geval weer net iets aan te trekken nu. ^O^

Zo, en ik heb mijn PCL ook binnen!
  maandag 29 januari 2018 @ 19:56:34 #143
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176825168
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:55 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

/Care

Laat het maar een beetje rustig blijven eerst. Daarna steady omhoog :)
Of nog verder het putje in.
pi_176825183
quote:
2s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:56 schreef ToT het volgende:

[..]

Het begint in ieder geval weer net iets aan te trekken nu. ^O^

Zo, en ik heb mijn PCL ook binnen!
Je moet niet kijken op een paar dagen, let gewoon op wat er binnen maanden gebeurt.. dat is wat reeeler
Lambo of Rekt
pi_176825192
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je moet niet kijken op een paar dagen, let gewoon op wat er binnen maanden gebeurt.. dat is wat reeeler
I know! :Y
_O- In het begin zat ik echt continu te turen! :D
  maandag 29 januari 2018 @ 19:58:21 #146
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176825201
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Alles naar de verdoemenis. Kunt beter je geld in voetbalwedstrijden steken.
  maandag 29 januari 2018 @ 19:58:48 #147
406944 SugeLucky
pi_176825212
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat is daar grappig aan? Volgens mij moet je een wallet koppelen er aan.
pi_176825439
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:58 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Wat is daar grappig aan? Volgens mij moet je een wallet koppelen er aan.
Oh je bent nog serieus ook :D je moet een wallet koppelen aan die exchange? :D
Lambo of Rekt
pi_176825646
  maandag 29 januari 2018 @ 20:21:27 #150
406944 SugeLucky
pi_176825650
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Oh je bent nog serieus ook :D je moet een wallet koppelen aan die exchange? :D
Ja volgens mij wel, daarom ben ik er nogal terughoudend in.

Je kan natuurlijk een nieuwe wallet daarvoor aanmaken, maar toch.
  maandag 29 januari 2018 @ 20:26:57 #151
136 V.
pi_176825829
quote:
Ik mag goddomme hopen van niet.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 29 januari 2018 @ 20:34:28 #152
406944 SugeLucky
pi_176826068
Ik zie koekwausen op youtube hun privatekey van MEW invoeren op die exchange.
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 januari 2018 @ 20:35:06 #153
416575 crew  Evenstar
pi_176826090
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:34 schreef SugeLucky het volgende:
:') |:(

De tering ...
  maandag 29 januari 2018 @ 20:35:35 #154
406944 SugeLucky
pi_176826111
Als iemand TRAC of EVE tegen VEN of SUB wil ruilen, hit me up.
pi_176826271
quote:
Ja dat moet inderdaad en werkt ook best goed hoor! Uiteraard wel eerst even een nieuwe wallet aanmaken en daar tokens naar sturen in plaats van je eigen wallet gebruiken.
pi_176826317

Saaie bedoeling afgelopen 2 weken. We zijn veel te verwend in december, en nu veel te ongeduldig hihi.
pi_176826414
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:41 schreef Potatobrain het volgende:

Saaie bedoeling afgelopen 2 weken. We zijn veel te verwend in december, en nu veel te ongeduldig hihi.
Mag van mij zo wel 6 maanden door kachelen hoor. Verwachtingen moeten getemperd worden.
pi_176826572
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:39 schreef YT123 het volgende:

[..]

Ja dat moet inderdaad en werkt ook best goed hoor! Uiteraard wel eerst even een nieuwe wallet aanmaken en daar tokens naar sturen in plaats van je eigen wallet gebruiken.
Dan hebben ze alsnog je private key, maar dan die van de wallet met je tokens :')

Dat het werkt geloof ik graag. Maar mij niet gezien.
  maandag 29 januari 2018 @ 20:52:19 #159
406944 SugeLucky
pi_176826685
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:48 schreef Skv het volgende:

[..]

Dan hebben ze alsnog je private key, maar dan die van de wallet met je tokens :')

Dat het werkt geloof ik graag. Maar mij niet gezien.
Het zal de bedoeling zijn dat je ze daarna naar een wallet stuurt waarvan ze je privatekey niet hebben.

Maar toch, de hele opzet komt over als een soort exit scam die gaat plaatsvinden.
pi_176826741
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:34 schreef SugeLucky het volgende:
De tyfus ben je dan een mongool of wat
  Moderator maandag 29 januari 2018 @ 21:08:30 #161
18653 crew  D.
pi_176827141
Nog steeds geen TokenPay ontvangen :{

Hoop dat het geen scam is, maar gewoon 'onkunde' :{
pi_176827177
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:08 schreef D. het volgende:
Nog steeds geen TokenPay ontvangen :{

Hoop dat het geen scam is, maar gewoon 'onkunde' :{
ik ook niet. fuckers. als ik ze ooit nog ontvang verkoop ik ze gelijk.
pi_176827451
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:10 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

Wat een schijtcoin.

Hoe zit dat nu? Eth overgemaakt bij Ico en nu verzenden ze je tijdens niet?
pi_176827582
Scam
pi_176827590
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:20 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat een schijtcoin.

Hoe zit dat nu? Eth overgemaakt bij Ico en nu verzenden ze je tijdens niet?
bitcoins overgemaakt. een deel van de mensen heeft wel coins gehad en een (groot) deel niet. die mensen moet nu ineens bewijs sturen van de bitcointransactie.
pi_176827813
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:10 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

Logische reactie maar soms wel goed om er rationeel naar te kijken.

Ik zou ze houden als ik ze alsnog ontving.

Als het een scam is, zijn ze sowieso waardeloos.

Als het geen scam is, komt het waarschijnlijk wel weer goed.
Jaartje hodlen en anders jammer.
pi_176827816
pi_176827833
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:25 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

bitcoins overgemaakt. een deel van de mensen heeft wel coins gehad en een (groot) deel niet. die mensen moet nu ineens bewijs sturen van de bitcointransactie.
Klinkt als een stevige faal ja.
pi_176827860
quote:
Misschien stap ik nog wel in Bee zodra de ICO flippers uitgestapt zijn.
pi_176828120
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Misschien stap ik nog wel in Bee zodra de ICO flippers uitgestapt zijn.
Ik twijfel nog wat ik doe.
Misschien de boel dumpen bij start exchange. En daarna bij een dip bijkopen. Anders een paar maanden hodl. Keuzes, keuzes. Denk dat het hodl wordt, aan promo en marketing geen gebrek.
pi_176828183

BIIIIITCOOOONNNEEEEECTTTTT !!! _O-
  maandag 29 januari 2018 @ 21:48:09 #172
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176828227
quote:
Heb meteen 5x meegedaan :o
pi_176828233
quote:
Zet er dan ook even duidelijk bij dat dit onzin is, straks trapt er nog iemand van hier in.

Vitalik Buteri klinkt wel better dan Buterin overigens.
  maandag 29 januari 2018 @ 21:49:48 #174
48067 neo2000
pi_176828269
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Dat is net zoiets zeggen als dat blockchain geen toekomst heeft, en dus crypto in zijn geheel.

En short gaan op een long positie van Jim Breyer en china government. Goodluck.
Just kidding both. Maar om te zeggen dat Ven een fantastische week achter de rug heeft, nuh. Als de koers daalt terwijl een hoop in het groen staat dan is dat geen fantastische week. Wel een goeie week om extra VEN te kopen (heb ik ook gedaan) maar geen fantastische week voor Ven.

quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Stellar is een code kopie van ripple.
Code zelf niet vergeleken, maar schijnt een variant te zijn op Ripple (dus eigenlijk concurrent) zonder de mogelijke issues die Ripple heeft. Maar weer eens verder inlezen. :(
pi_176828279
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:48 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Zet er dan ook even duidelijk bij dat dit onzin is, straks trapt er nog iemand van hier in.

Vitalik Buteri klinkt wel better dan Buterin overigens.
hebben we zulke klapjosti's die in crypto zitten hier dan ?????
jezus.....het is ook een antwoord op de BIIIITCCOOOOOONNNEEEECCTTTT!!! dude
pi_176828316
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:50 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Ja weet ik veel :P
Al is het maar een lurker ofzo zou al zuur zijn.

Ik zag het ja _O- WASU WASU WASU WASSUUPPPP
  maandag 29 januari 2018 @ 21:52:43 #177
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176828342
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:46 schreef Predator38 het volgende:
[ afbeelding ]

heyheyhey!
  maandag 29 januari 2018 @ 21:54:45 #178
62913 Blik
The one and Only!
pi_176828389
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:50 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Las vanochtend iemand op Tweakers die al 0,5 ETH had overgemaakt naar Beetoken, als je je al een beetje had ingelezen in Beetoken wist je dat je pas op de 31ste kon investeren en niet eerder. Nog los van het feit dat de max cap lager gaat zijn dan 0,5 ETH hoogstwaarschijnlijk.

Dus ja, crypto zit vol met klapjosti’s
pi_176828402

ANDDD ITS GONEEEE
pi_176828478
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:55 schreef Predator38 het volgende:
[ afbeelding ]

ANDDD ITS GONEEEE
_O- _O- _O-

Deze meme blijf ik mooi vinden.
pi_176828525
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:21 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ja volgens mij wel, daarom ben ik er nogal terughoudend in.

Je kan natuurlijk een nieuwe wallet daarvoor aanmaken, maar toch.
Als je op IDEX registreert maakt hij automatisch een Wallet voor je aan, stuur je ETH naar die wallet -> deposit op de exchange > koop je munt > withdraw naar eigen wallet.

Kind kan de was doen.
  maandag 29 januari 2018 @ 22:02:33 #182
48067 neo2000
pi_176828586
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 22:00 schreef TwztId het volgende:

[..]

Als je op IDEX registreert maakt hij automatisch een Wallet voor je aan, stuur je ETH naar die wallet -> deposit op de exchange > koop je munt > withdraw naar eigen wallet.

Kind kan de was doen.
Lol is dat niet het principe van een exchange? Dat je daar een adres hebt waar je je currency naartoe kunt knallen om te traden? Kan je inderdaad zien als eeen "wallet".. Werkt bij een Binance niet veel anders, alleen noemen ze het daara geen wallet of zo. Gewoon een adres waar je je zooi naartoe kunt depositen. Zolang je het maar niet gebruikt om je coins langere tijd op te slaan is er niets aan de hand. :)
pi_176828623
quote:
8s.gif Op maandag 29 januari 2018 22:02 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Lol is dat niet het principe van een exchange? Dat je daar een adres hebt waar je je currency naartoe kunt knallen om te traden? Kan je inderdaad zien als eeen "wallet".. Werkt bij een Binance niet veel anders, alleen noemen ze het daara geen wallet of zo. Gewoon een adres waar je je zooi naartoe kunt depositen. Zolang je het maar niet gebruikt om je coins langere tijd op te slaan is er niets aan de hand. :)
Verschil is dat je bij Binance niet de private key van hun wallet krijgt, bij IDEX wel.

Je krijgt dus echt een "eigen" wallet.
pi_176828633
Was hier al over gediscussieer?

Gevonden naar aanleiding van dit nieuwsitem op HLN.be dus inhoeverre het "nieuws" is.
Tijdbom onder bitcoin: deze cryptomunt kan bitcoin met 80 procent doen crashen

Ik ben nog dat filmpje aan het afkijken, ik snap nog niet helemaal hoe hij de link legt met tether en hoge bitcoin prijs.

quote:
Tether is a cryptocurrency designed to be pegged to the USD in a 1-to-1 ratio. Doubts about whether or not this is true have been floating around for months now, but Tether mostly left the news cycle since the $30m hack back in November. However, it's back in full force now as their relationship with their auditor recently dissolved. Is this the end for Tether?
/edit
Hij waarschuwt dus om niet je geld te "parkeren" in Tether gezien het niet klopt met hun 1 op 1 ratio tot de dollar. En dat in korte tijd Tether zou gaan klappen.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2018 22:11:54 ]
pi_176828637
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

wat heb je?

pi_176828670
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 22:04 schreef TwztId het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
De tyfus, ferme percentages daar onder in.

HODL.
pi_176828726
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:54 schreef Blik het volgende:

[..]

Las vanochtend iemand op Tweakers die al 0,5 ETH had overgemaakt naar Beetoken, als je je al een beetje had ingelezen in Beetoken wist je dat je pas op de 31ste kon investeren en niet eerder. Nog los van het feit dat de max cap lager gaat zijn dan 0,5 ETH hoogstwaarschijnlijk.

Dus ja, crypto zit vol met klapjosti’s
Vriend van mij wilde meedoen met mij, vertel ik van die lage cap die er waarschijnlijk komt, geeft ie een link waar je nu nog mee kan doen met de pre-sale. Ga de link niet posten maar kopie van de website en een uiteraard vals ETH adres.
pi_176828746
quote:
[ afbeelding ]

Seems legit.
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 januari 2018 @ 22:09:43 #189
416575 crew  Evenstar
pi_176828785
quote:

[..]

[ link | afbeelding ]
Weinig troep tussen hoor. Stellar zou niet mijn keuze zijn, maar snap je keuze.

Beetje kut nu, maar denk dat al die coins het uiteindelijk weer waar gaan maken :)
pi_176828793
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 22:05 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

De tyfus, ferme percentages daar onder in.

HODL.
Kan niet anders dan dat haha, no way dat ik sell met verlies.

Gelukkig houd VEN me al weken lang van een volledig rood portfolio af haha..

Te veel ath's gekocht toen ik begon helaas, noob mistakes.
  maandag 29 januari 2018 @ 22:10:49 #191
48067 neo2000
pi_176828810
quote:

[..]

[ link | afbeelding ]
Das haast nog roder dan mijn portfolio. Is er bij de jouwe iemand overheen gereden? :D

But seriousy, veel coins die ik ook in de gaten aan het houden ben en nog over twijfel daar tzt geld voor neer te leggen. HODL haha
pi_176828822
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 22:10 schreef TwztId het volgende:

[..]

Kan niet anders dan dat haha, nog wat dat ik sell met verlies.

Gelukkig houd VEN me al weken lang van een volledig rood portfolio af haha..

Te veel ath's gekocht toen ik begon helaas, noob mistakes.
Komt wel goed dan, eerst keer dat ik kocht was ook op een ATH toen der tijd. Die les leert iedereen wel :)
  maandag 29 januari 2018 @ 22:14:58 #193
62913 Blik
The one and Only!
pi_176828913
quote:

[..]

[ link | afbeelding ]
Ach, bij mij zijn POE en TRX ook met meer dan 50% gedaald na aankoop, FUN ook met -30%. Bij mij is het ook VEN die me levend houdt i.c.m. ICX
  maandag 29 januari 2018 @ 22:49:58 #194
142400 RedFever007
pi_176829970
quote:

[..]

[ link | afbeelding ]
  maandag 29 januari 2018 @ 22:58:04 #196
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176830034
quote:

[..]

[ link | afbeelding ]
Dat is sinds je aankoop vand de coins??
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 januari 2018 @ 23:00:09 #197
416575 crew  Evenstar
pi_176830089
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 22:55 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Niet te hard porren, straks gaat alles naar beneden.
  maandag 29 januari 2018 @ 23:04:42 #198
142400 RedFever007
  maandag 29 januari 2018 @ 23:06:45 #199
13462 BansheeBoy
pi_176830228
Hoeveel van die hoaxcoins bevlekken ons domein eigenlijk? Of is bitconnect de enige?

maandag 29 januari 2018 @ 23:10:41 #201
142400 RedFever007
pi_176830381
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:53 schreef LXIV het volgende:
Je moet je mening juist breed vormen.
Ik durft toch wel te zeggen dat ik een track record heb met beleggen
Dat track record waarbij je altijd alles goed voorspelde behalve die voorspelling van vorige week over crypto?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176830758
Hardop lachen om dat Carlos filmpje _O- _O- _O-
pi_176830805
quote:

Nee, next!
:')14.gif
  maandag 29 januari 2018 @ 23:47:00 #205
391391 Basxt
pi_176830943
Zal je zien zodra de markt weer een beetje gestabiliseerd is Tether de boel weer laat crashen wanneer deze eindelijk instort. }:|
pi_176830967
maarja...word dat hele tether verhaal nu niet al overal vermeld ?
straks is het geen verassing meer maar gewoon verwacht net zoals die hack.....deed ook maar weinig dipje van 15% en binnen een halve dag weer op het oude niveau
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 januari 2018 @ 23:54:17 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176831062
Als Tether echt een bubbel blijkt te zijn, gaat er een crash komen die die van eerder deze maand doet verbleken. Bubbleception.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176831220
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Als Tether echt een bubbel blijkt te zijn, gaat er een crash komen die die van eerder deze maand doet verbleken. Bubbleception.
Want? Dan is er 2 Miljard usd weg van mensen die dachten iets te bezitten, niets meer niets minder.
― Edward Snowden
pi_176831221
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 23:54 schreef Nattekat het volgende:
tja dat is het risico van deze markt, we gaan het zien
bagholders forever
  dinsdag 30 januari 2018 @ 00:08:26 #210
13462 BansheeBoy
pi_176831243
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 00:06 schreef Predator38 het volgende:

[..]

tja dat is het risico van deze markt, we gaan het zien
bagholders forever
Hiermee krijgt het liedje "Hij Annie, hou jij me tassie ff vast!" toch een andere lading. :D

Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 januari 2018 @ 00:09:10 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176831251
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 00:06 schreef ITrade het volgende:

[..]

Want? Dan is er 2 Miljard usd weg van mensen die dachten iets te bezitten, niets meer niets minder.
Ja... en diezelfde 2 miljard vormen een pilaar voor de huidige marketcap. Als je heel veel neptethers print, zullen die uitdrukkelijk de markt omhoog helpen. Beetje hetzelfde idee als Bitcoin die elke kleine coin mee de diepte in neemt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 30 januari 2018 @ 00:10:29 #212
13462 BansheeBoy
pi_176831269
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 00:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja... en diezelfde 2 miljard vormen een pilaar voor de huidige marketcap. Als je heel veel neptethers print, zullen die uitdrukkelijk de markt omhoog helpen. Beetje hetzelfde idee als Bitcoin die elke kleine coin mee de diepte in neemt.
Is er ergens nog een lijst te vinden welke coin met welke opperdukaat is gekoppeld? :{

pi_176831406
quote:

[..]

Als je het zo zegt, er zijn uiteraard wel eens twijfels over de complete marketcap. Die USDT zitten er wel echt in, of in ieder geval, dat wordt aangenomen.
pi_176831442
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Is er ergens nog een lijst te vinden welke coin met welke opperdukaat is gekoppeld? :{

Nee, voor het gemak, alles is gekoppeld met BTC. En elke onrust op de markt is gekoppeld met (nagenoeg) alles.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 00:22:44 #215
13462 BansheeBoy
pi_176831487
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 00:20 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Nee, voor het gemak, alles is gekoppeld met BTC. En elke onrust op de markt is gekoppeld met (nagenoeg) alles.
Is het dan niet beter om überhaupt alleen te handelen in BTC?

dinsdag 30 januari 2018 @ 00:24:44 #216
391391 Basxt
pi_176831521
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 23:48 schreef Predator38 het volgende:
maarja...word dat hele tether verhaal nu niet al overal vermeld ?
straks is het geen verassing meer maar gewoon verwacht net zoals die hack.....deed ook maar weinig dipje van 15% en binnen een halve dag weer op het oude niveau
"The way I see it is that if you filter by volume (24h), Tether is the 3rd largest crypto in the market. This means that much of the market is being propped up artificially by Tether. This begs the question as to what the true value of the crypto market is without Tether. Should Tether collapse, there is no longer any Tether circulating in the ecosystem to hold prices where they are. Add a bit of hysteria to the mix and we could see something nasty."

Staat genoeg van op Reddit. Ik zou in ieder geval zorgen dat zodra spanningen oplopen je naar exchanges gaat waar je snel naar fiat kan omzetten. Gdax bijvoorbeeld.
pi_176831571
Dat Tether verhaal hoor ik nu al een jaar ofzo. Mag van mij best in elkaar klappen, zijn we van dat gezeik ook weer af.

Maar ik heb zo'n idee dat Bitfinex eigenlijk best wel genoeg geld heeft.

pi_176831602
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 00:24 schreef Basxt het volgende:

[..]

"The way I see it is that if you filter by volume (24h), Tether is the 3rd largest crypto in the market. This means that much of the market is being propped up artificially by Tether. This begs the question as to what the true value of the crypto market is without Tether. Should Tether collapse, there is no longer any Tether circulating in the ecosystem to hold prices where they are. Add a bit of hysteria to the mix and we could see something nasty."

Staat genoeg van op Reddit. Ik zou in ieder geval zorgen dat zodra spanningen oplopen je naar exchanges gaat waar je snel naar fiat kan omzetten. Gdax bijvoorbeeld.
je bedoeld fiat bijstorten....want als het gebeurd dan ben je waarschijnlijk al veel te laat.
en dan is het gewoon bijkopen en wachten op een mooie bounce
pi_176831650
https://spacekim.io/

Zojuist 250 Waves hierin gestoken, ik zie veel potentie.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 00:32:37 #220
391391 Basxt
pi_176831652
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 00:28 schreef Predator38 het volgende:

[..]

je bedoeld fiat bijstorten....want als het gebeurd dan ben je waarschijnlijk al veel te laat.
en dan is het gewoon bijkopen en wachten op een mooie bounce
Als je sell orders zet niet O-)
pi_176831704
Heb liever dat tether nu knalt dan met een marketcap van 10B (over 6 maanden, als het blijft groeien met deze snelheid)
  dinsdag 30 januari 2018 @ 00:38:05 #222
13462 BansheeBoy
pi_176831734
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 00:36 schreef Jed1Gam het volgende:
Heb liever dat tether nu knalt dan met een marketcap van 10B (over 6 maanden, als het blijft groeien met deze snelheid)
Wat is daar dan het nadeel van? :?

pi_176831760
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat is daar dan het nadeel van? :?

omdat er geen backing achter zit van geld/goud/bedrijf/project, het is allemaal "nep"
  dinsdag 30 januari 2018 @ 00:42:09 #224
13462 BansheeBoy
pi_176831767
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 00:40 schreef Predator38 het volgende:

[..]

omdat er geen backing achter zit van geld/goud/bedrijf/project, het is allemaal "nep"
Ah, op die manier. Helemaal mee eens. Wat eigenlijk per definitie geld voor cryptocurrencies. :{

pi_176831790
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 00:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ah, op die manier. Helemaal mee eens. Wat eigenlijk per definitie geld voor cryptocurrencies. :{

uh nee........
  dinsdag 30 januari 2018 @ 00:44:51 #226
13462 BansheeBoy
pi_176831795
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 00:44 schreef Predator38 het volgende:

[..]

uh nee........
Verklaar je nader. Uiteindelijk is het toch allemaal lucht? ??

pi_176831806
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Verklaar je nader. Uiteindelijk is het toch allemaal lucht? ??

nee
  dinsdag 30 januari 2018 @ 00:47:16 #228
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176831810
quote:
[ afbeelding ]

Dat je dan moeite doet voor zo'n scam maar het vervolgens wel als Etherum spelt... :')_!

Ik word echt misselijk van BansheeBoy met z'n emoticon steeds trouwens, ugh :r
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 00:47:24 #229
13462 BansheeBoy
pi_176831811
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 00:46 schreef Predator38 het volgende:

[..]

nee
Waar ga ik dan de mist in? Want ik mis het even.

Thanks.

pi_176831825
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Thanks.

overal ...... _O- _O- _O-
pi_176831935
quote:
Dus een marketcap van 2 Miljard is de pilaar van een 600 miljard market? Beetje vreemd.

Stel in het ergste geval USDT is één grote flop, er is paniek. Wat gaan mensen dan doen? USDT kan je niet meer traden, exchanges met USDT kunnen hun bitcoin niet meer omzetten naar fiat(want alleen USDT als pair). En op exchanges als Gdax, Kraken en Bitstamp zijn genoeg "echte" valuta aanwezig om te kopen.

Het zal vooral paniek zijn op de USDT exchanges en die exchanges zelf zullen zich ook wel bedonderd voelen.
― Edward Snowden
pi_176832021
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 00:49 schreef Predator38 het volgende:

[..]

overal ...... _O- _O- _O-
Don't feed the troll!
  dinsdag 30 januari 2018 @ 05:07:16 #233
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_176832327
Weer alles rood :(
pi_176832678
Mensen die op het moment van klappen nog Tethers hebben, verdienen het ook.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 08:02:38 #235
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176832749
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 07:51 schreef dimmak het volgende:
Wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassup tethconneeeeeeect
pi_176833044
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 01:04 schreef ITrade het volgende:

[..]

Dus een marketcap van 2 Miljard is de pilaar van een 600 miljard market? Beetje vreemd.

Stel in het ergste geval USDT is één grote flop, er is paniek. Wat gaan mensen dan doen? USDT kan je niet meer traden, exchanges met USDT kunnen hun bitcoin niet meer omzetten naar fiat(want alleen USDT als pair). En op exchanges als Gdax, Kraken en Bitstamp zijn genoeg "echte" valuta aanwezig om te kopen.

Het zal vooral paniek zijn op de USDT exchanges en die exchanges zelf zullen zich ook wel bedonderd voelen.
Mensen die het massaal in 'echte' fiat gaan omzetten aangezien USDT ontbreekt? Dus een wel iets grotere leegloop dan die 2 miljard is te verwachten.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 08:53:43 #237
142400 RedFever007
pi_176833204
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 07:51 schreef dimmak het volgende:
Heb al m'n tethers recent in BCC gezet, wachten op de mooooooon :9
pi_176833245
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 08:53 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Heb al m'n tethers recent in BCC gezet, wachten op de mooooooon :9
Tja we kunnen er wel om gaan lachen, maar hoop niet dat de hele cryptomarkt het patroon van BCC zal gaan volgen. :X
  dinsdag 30 januari 2018 @ 09:14:45 #239
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176833402
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Thanks.

Je mist niks. Daarom kan niemand ook uitleggen waar de waarde dan wel zit.

In tegenstelling tot bijv aandelen is de cryptomarkt een markt waar AL het geld dat er in zit er in is gestopt door mensen die cryptomunten kochten. Er stroomt geld uit aan (transactie)kosten en dergelijke. NETTO zullen alle mensen opgeteld er dus ALTIJD verlies aan leiden.
In de aandelenmarkten stroomt er via bedrijven geld in de markt. Dat is een heel ander principe.

Maw: er is geen waardecreatie.
The End Times are wild
  dinsdag 30 januari 2018 @ 09:22:37 #240
131603 Afwazig
Serious business
pi_176833530
Hoe stromen transactiekosten precies uit de markt dan?
pi_176833549
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:22 schreef Afwazig het volgende:
Het schuiven van cryptos tussen exchanges en fees voor het uitbetalen?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 09:24:32 #242
131603 Afwazig
Serious business
pi_176833571
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:23 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Het schuiven van cryptos tussen exchanges en fees voor het uitbetalen?
Ik zou dat niet definiëren als 'uit de markt'. Het verwisselt alleen van eigenaar.
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2018 @ 09:27:00 #243
230491 Zith
pls tip
pi_176833619
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:24 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik zou dat niet definiëren als 'uit de markt'. Het verwisselt alleen van eigenaar.
En de nieuwe eigenaar is de exchange. Die zet het echt wel om in USDs hoor.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176833651
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

In tegenstelling tot bijv aandelen is de cryptomarkt een markt waar AL het geld dat er in zit er in is gestopt door mensen die cryptomunten kochten. Er stroomt geld uit aan (transactie)kosten en dergelijke. NETTO zullen alle mensen opgeteld er dus ALTIJD verlies aan leiden.
In de aandelenmarkten stroomt er via bedrijven geld in de markt. Dat is een heel ander principe.

En wat is het verschil tussen particulier en zakelijke investeringen? Daarnaast zou bovenstaande post net zo relevant geweest zijn op de dot-com bubble. En we weten allemaal hoe deze markt nu floreert...
pi_176833673
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:27 schreef Zith het volgende:

[..]

Jup, maar dat geldt voor dingen zoals goud en kunst ook: het verhandelen kost geld (echt geld) en het levert geen rendement op.
pi_176833681
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit of het via bedrijven of particulieren gaat?

De waardecreatie van een blockchain platform zit hem erin dat bedrijven of particulieren meer bereid zijn te betalen voor het gebruik van het platform (e.g. het netwerk) dan dat het onderhouden van dat platform kost.

Of dat een markt van 500 miljard rechtvaardigt is een tweede.
pi_176833686
Misschien eind vandaag even uit ICX stappen om het overmorgen goedkoper terug te halen. Klein gokje.
Koning.
pi_176833705
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:30 schreef tha_dark het volgende:
Misschien eind vandaag even uit ICX stappen om het overmorgen goedkoper terug te halen. Klein gokje.
Zit ik ook aan te denken. Maar dan morgen verkopen. En met max de helft van mijn icx mandje.

Aan de andere kant verwacht ik ook wel wat echt nieuws morgen. Hmm. Beetje jammer om Bill te zijn.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 09:32:55 #249
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176833728
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:22 schreef Afwazig het volgende:
Bijvoorbeeld de salarissen van de mensen die voor de exchanges werken, de stroomkosten voor de transacties en de stroomkosten om nieuwe coins te maken. Dat wordt allemaal uiteindelijk met geld van cryptobeleggers betald natuurljk.
The End Times are wild
  dinsdag 30 januari 2018 @ 09:33:38 #250
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176833738
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:27 schreef Zith het volgende:

[..]

Die heeft heel simpel gewoon zijn kosten. De mensen die daar wekren moeten salaris hebben en die zetten dat net helemaal om in crypto, die moeten ook eten.
The End Times are wild
pi_176833739
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld de salarissen van de mensen die voor de exchanges werken, de stroomkosten voor de transacties en de stroomkosten om nieuwe coins te maken. Dat wordt allemaal uiteindelijk met geld van cryptobeleggers betald natuurljk.
En de aandelenmarkt heeft deze onkosten natuurlijk niet
  dinsdag 30 januari 2018 @ 09:35:30 #252
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176833758
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:28 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

En wat is het verschil tussen particulier en zakelijke investeringen? Daarnaast zou bovenstaande post net zo relevant geweest zijn op de dot-com bubble. En we weten allemaal hoe deze markt nu floreert...
Uiteindelijk zijn alle investering particulier.
Het verschil met de dotcom-bubble is dat die bedrijfsmodellen uiteindelijk wel gewoon als doel hadden om winst te maken. Er is geld uit de economie dat instroomt. Bij crypto komt al het geld van nieuwe investeerders, niet uit een 'product' dat uit crypto zou voortkomen.
The End Times are wild
  dinsdag 30 januari 2018 @ 09:36:08 #253
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176833769
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:33 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

En de aandelenmarkt heeft deze onkosten natuurlijk niet
Natuurlijk wel. Maar bedrijven maken winst en een aandeel is een representatie van een deel van dat bedrijf.
The End Times are wild
pi_176833799
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

Uiteindelijk zijn alle investering particulier.
Het verschil met de dotcom-bubble is dat die bedrijfsmodellen uiteindelijk wel gewoon als doel hadden om winst te maken. Er is geld uit de economie dat instroomt. Bij crypto komt al het geld van nieuwe investeerders, niet uit een 'product' dat uit crypto zou voortkomen.
Blockchain is het product. Er komt geen product uit voort.

Als blockchain voor een bedrijf efficiënter en/of effectiever is dan zijn traditionele database setup is dat bedrijf bereid te betalen om die blockchain te gebruiken. Dan wordt er waarde gecreëerd, dat daar niet direct een kasstroom/omzet uit voortkomt zegt niks over geen waardecreatie.
pi_176833813
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:30 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit of het via bedrijven of particulieren gaat?

De waardecreatie van een blockchain platform zit hem erin dat bedrijven of particulieren meer bereid zijn te betalen voor het gebruik van het platform (e.g. het netwerk) dan dat het onderhouden van dat platform kost.

Of dat een markt van 500 miljard rechtvaardigt is een tweede.
Het is wel een beetje veel, als je bedenkt dat bijv. VISA en MasterCard bij elkaar opgeteld nog niet aan zo'n market capitalisation komen.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 09:40:29 #256
136 V.
pi_176833824
Tot nu toe heb ik maar geschoven wanneer dat nodig was voor het verkopen en kopen van een munt. Maar even een vraag: wat is nou de goedkoopste manier om een handelsmunt van de ene naar de andere exchange te moven?

Zeg: ik heb een munt op Bittrex die ik wil verkopen. De munt die ik daarvoor wil aanschaffen staat op Binance.

Voor zover ik nu begrijp is ETH de goedkoopste optie, toch? Omzetten naar ETH, vervolgens withdrawen naar mijn wallet op Binance en daar de aanschaf weer doen?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176833842
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:39 schreef Igen het volgende:

[..]

Het is wel een beetje veel, als je bedenkt dat bijv. VISA en MasterCard bij elkaar opgeteld nog niet aan zo'n market capitalisation komen.
Ik sluit ook niet uit dat er sprake is van hele erge overwaardering :P Of een gigantische bubbel.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 09:44:07 #258
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176833861
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:29 schreef Igen het volgende:

[..]

Jup, maar dat geldt voor dingen zoals goud en kunst ook: het verhandelen kost geld (echt geld) en het levert geen rendement op.
Klopt. Dat neemt niet weg dat de waarde van de assets zelf niet kan stijgen. Maar die stijging moet dan wel van een nieuwe investeerder komen.
Daarom is het van een kunstwerk of van goud ook zo moeilijk om de waarde te bepalen. Het kan alles waard zijn, net als BTC.
Als een obligatie met een rating van A+, een looptijd van nog 10 jaar en een rente van 4% meer waard is dan 140% van de nominale waarde, dan weet je dat zij te duur is. Maar goud? Dat kan 120K of 12K per kg waard zijn, wie zal het zeggen?
The End Times are wild
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 09:49:52 #259
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176833929
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

Klopt. Dat neemt niet weg dat de waarde van de assets zelf niet kan stijgen. Maar die stijging moet dan wel van een nieuwe investeerder komen.
Daarom is het van een kunstwerk of van goud ook zo moeilijk om de waarde te bepalen. Het kan alles waard zijn, net als BTC.
Als een obligatie met een rating van A+, een looptijd van nog 10 jaar en een rente van 4% meer waard is dan 140% van de nominale waarde, dan weet je dat zij te duur is. Maar goud? Dat kan 120K of 12K per kg waard zijn, wie zal het zeggen?
Uiteindelijk is van alles toch maar de vraag wat het waard is? Iets heeft enkel waarde omdat wij vinden dat het waarde heeft. Een aandeel koninklijke olie heeft waarde omdat wij vinden dat de opslag die zij hebben, het pand waarin zijn werken, de machines die zij gebruiken, waarde hebben.

Goud heeft ook enkel waarde omdat wij vinden dat goud iets waard moet zijn. Ik zie niet anders in hoe dat met bitcoin of wat voor cryptocurrency anders zou moeten zijn. Het enige argument wat je kunt aanvoeren is dat cryptocurrency niet iets tastbaars is, en goud wel. Nou ja, dan zet je je wallet op een usb stickie. Heb je wat in je handen.
4045
onlogisch
pi_176833948
Toch weer wat positief nieuws vanuit Korea zoals we al weten: https://www.cnbc.com/2018(...)ome-into-effect.html

Op kort termijn een daling in de markt maar over het langer termijn zal het de cryptomarkt juist boosten, mensen krijgen het idee legaal bezig te zijn en beginnen zonder twijfels weer te investeren.
pi_176834026
Icx door de 10 dollar. Ben benieuwd wat die gaat halen vandaag voor dat event.
pi_176834232
https://www.cryptomiso.com/

Lisk no2 met meeste Github commits. :) Genoeg activiteit daar. Ben benieuwd naar komende maand!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 10:15:05 #263
163650 Greys
pi_176834272
Staat toch wel goed :P

Maar ik moet nog steeds m'n NEO's en Waves verkopen om die hele daadwerkelijk officieel te hebben. En tis exclusief m'n speelgeld op Trex.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176834327
Grootste Z-Korea e-commerce platform integreert 12 crypto's als betaal systeem:

https://www.ccn.com/south(...)s-including-bitcoin/

De Zuid-Koreaanse leeuw komt langzaam weer los.
pi_176834332
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:12 schreef dimmak het volgende:
https://www.cryptomiso.com/

Lisk no2 met meeste Github commits. :) Genoeg activiteit daar. Ben benieuwd naar komende maand!
Raiden ook goed bezig :)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 10:20:04 #266
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176834354
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:15 schreef Greys het volgende:

Maar ik moet nog steeds m'n NEO's en Waves verkopen om die hele daadwerkelijk officieel te hebben. En tis exclusief m'n speelgeld op Trex.

[ afbeelding ]
Bewerkstelligd door te daytraden? :)
4045
onlogisch
  dinsdag 30 januari 2018 @ 10:20:28 #267
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176834357
Wtf is er bij waves aan de hand, ineens een dikke candle omhoog :D
pi_176834371
  dinsdag 30 januari 2018 @ 10:23:02 #269
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176834394
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:15 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd *O*

En wat is je nieuwe doel?
pi_176834413
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:20 schreef Rossdale het volgende:
Het is WAVES maand wist je dat niet?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 10:25:18 #271
163650 Greys
pi_176834426
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bewerkstelligd door te daytraden? :)
Ja :D
Nou nee niet helemaal natuurlijk want ik begon met 0.3 btc die ik voor 70 eu jaren geleden had gekocht en bijna vergeten was. Maar de rest dus wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 10:26:18 #272
163650 Greys
pi_176834440
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:23 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*

En wat is je nieuwe doel?
Dankjewel! M'n doel blijft nog even hetzelfde want eigenlijk wil ik nu een hele BTC zonder m'n NEO's en Waves te hoeven verkopen. :P Dus ik ga nog even (..) door.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176834443
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja :D
Nou nee niet helemaal natuurlijk want ik begon met 0.3 btc die ik voor 70 eu jaren geleden had gekocht en bijna vergeten was. Maar de rest dus wel.
In wat voor tijdsbestek? Want is best een lekker rendement :P
  dinsdag 30 januari 2018 @ 10:31:35 #274
62913 Blik
The one and Only!
pi_176834489
Enige waar ik over nadenk is om ICX binnenkort te dumpen en er VEN voor te kopen. Maar dan wordt ik wel een single source HODLer... Dus misschien beter wat matig presterende alts te dumpen en als ICX daalt er extra bij te kopen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 10:32:30 #275
163650 Greys
pi_176834504
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:26 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

In wat voor tijdsbestek? Want is best een lekker rendement :P
Best heel lang hoor :D Ergens in augustus vorig jaar begon ik te lezen hoe crypto überhaupt een beetje werkte (wist niks, niet eens hoe je op een exchange kwam etc) en paar weken daarna beetje begonnen.
Maar het duurde mede zo lang omdat ik steeds als ik richting de 0.1 ging op Bittrex dan 0.07 richting m'n Electrum gooide om veilig te stellen en steeds weer opnieuw begon met 0.03 speelgeld. Dus dan maak je kleine stapjes. En omdat ik soms dagen/weken niks deed door werk of andere prioriteiten. Maar langzaam maar zeker is ook prima. ;)

(En op m'n spaarrekening had ik het niet gekregen op die 70 eu denk ik maar.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 januari 2018 @ 10:41:03 #276
416575 crew  Evenstar
pi_176834643
BTC neemt af en toe weer een duikje, weer rustig richting 10k of zijn we daar klaar mee?

Blijft maar kwakkelen :D
pi_176834704
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:41 schreef Kyran het volgende:
BTC neemt af en toe weer een duikje, weer rustig richting 10k of zijn we daar klaar mee?

Is ook gewoon een shitcoin.
pi_176834755
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die heeft heel simpel gewoon zijn kosten. De mensen die daar wekren moeten salaris hebben en die zetten dat net helemaal om in crypto, die moeten ook eten.
dus eigenlijk werkt het precies hetzelfde als een aandelenmarkt, ! _O-
waar worden anders de bonussen en gebouwen van betaald ???? ^O^

en ga nou niet met een lulverhaal aankomen om het te verdedigen, aandelen hebben ook gewoon koersen die vele malen hoger liggen dan de winst, omdat er een verwachting ingecalculeerd zit, dat is dus ook met crypto zo.
pi_176834914
Wat denken jullie? Morgen bij event icx dump? Ik denk er aan om vlak voor het event de helft van mijn mandje te verkopen.
pi_176834932
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:54 schreef Skv het volgende:
Wat denken jullie? Morgen bij event icx dump? Ik denk er aan om vlak voor het event de helft van mijn mandje te verkopen.
Sell the news is het motto toch? Ik zou gewoon HODL'en maar ik hou niet van traden.
pi_176834939
quote:
9 van de 10 keer komt er een dump, hoe goed het nieuws ook is.
ligt eraan hoeveel % die is opgelopen ook.
pi_176835055
quote:
Ik hodl
pi_176835056
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:41 schreef Kyran het volgende:

laat BTC maar mooi kwakkelen op dit niveau, zou weleens een mooie bodem kunnen worden
pi_176835067
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:55 schreef Predator38 het volgende:

[..]

9 van de 10 keer komt er een dump, hoe goed het nieuws ook is.
ligt eraan hoeveel % die is opgelopen ook.
De afgelopen dagen 25 procent ofzo.
pi_176835126
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:00 schreef Predator38 het volgende:

[..]

laat BTC maar mooi kwakkelen op dit niveau, zou weleens een mooie bodem kunnen worden
Ben allang blij dat het enigzins stabiel is de afgelopen dagen..das niet zo beroerd wakker worden elke keer |:(
pi_176835159
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:04 schreef descon het volgende:

[..]

Ben allang blij dat het enigzins stabiel is de afgelopen dagen..das niet zo beroerd wakker worden elke keer |:(
in het begin zat ik continu overal naar te kijken en flipte ik helemaal als de koersen ( flink ) daalden, maar ik vind het wel prima nu, ik hodl toch wel, en als het echt laag gaat dan kopen we nog wat bij, als Tether eraan gaat dan is iedereen voorlopig bagholder :D
pi_176835221
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:05 schreef Predator38 het volgende:

[..]

in het begin zat ik continu overal naar te kijken en flipte ik helemaal als de koersen ( flink ) daalden, maar ik vind het wel prima nu, ik hodl toch wel, en als het echt laag gaat dan kopen we nog wat bij, als Tether eraan gaat dan is iedereen voorlopig bagholder :D
Zit er met speelgeld in en maak me ook niet zo druk om de koers als ie eens zakt en ik kan nog wel wat hebben voordat ik in de rode cijfers ga tegenover mijn inleg.

Al moet ik zeggen dat toen tijdens de dip in een halve dag een maandsalaris zag verdampen dat ik zoiets had van :X maar dat was ook gelijk het "zwaarste" moment

Ook gelijk de reden dat ik er geen serieus geld in wil klappen. :7
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 januari 2018 @ 11:09:33 #289
416575 crew  Evenstar
pi_176835227
Stijgt ICX lekker zit BTC te kutten :(
pi_176835229
quote:
Yes. Ik koop vanavond alle ICX en koop in de dip van morgen/donderdag terug. Geen dip? Dan pech voor mij, maar heb ik nog steeds een zeer lekkere profit. :)
/a>
  dinsdag 30 januari 2018 @ 11:10:19 #291
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176835239
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:20 schreef Rossdale het volgende:
Ah, nieuws naar buiten gekomen:

https://blog.wavesplatfor(...)latform-20564c54d96a

Waves + Esports event
  dinsdag 30 januari 2018 @ 11:20:27 #292
13462 BansheeBoy
pi_176835415
Leuk dat hoddlen. Maar welke garantie heb je dat het later beter wordt??? :?

pi_176835423
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk dat hoddlen. Maar welke garantie heb je dat het later beter wordt??? :?

die heb je niet
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_176835663
Wil er iemand nog stemmen over het nieuwe Bitcoin.org design? :)

https://bitcoin.org/en/posts/vote-on-the-new-site-design
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 11:39:33 #295
18653 crew  D.
pi_176835705
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:18 schreef Apekoek het volgende:
Grootste Z-Korea e-commerce platform integreert 12 crypto's als betaal systeem:

https://www.ccn.com/south(...)s-including-bitcoin/

De Zuid-Koreaanse leeuw komt langzaam weer los.
Maar welke staat er niet bij :N
pi_176835752
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:20 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

die heb je niet
De enige garantie die je hebt is nu uitcashen :7

Bij aandelen kan je nog zeggen dat het op lange termijn winst gevend is (bij een gespreid portfolio)..maar daar kan ook soms jaren overheen gaan ;)
pi_176835770
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:39 schreef D. het volgende:

[..]

Maar welke staat er niet bij :N
Bitconnect?
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 11:45:54 #298
18653 crew  D.
pi_176835813
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Bitconnect?
Vast :P

Google geeft niet meer dan 'including Bitcoin, Ethereum and Litecoin', dus meer zal nog niet bekend zijn gok ik
pi_176836107
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 12:10:31 #300
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176836238
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:02 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer. Ik had gehoopt dat het plaatje verder ging.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')