MONEYquote:Op maandag 29 januari 2018 12:01 schreef Kyran het volgende:
Morgen gaan de exchanges in Korea weer open toch? Ben benieuwd.
straks ben jij één van de mensen die aan de telegraaf mag vertellen hoe hij een miljoenenwaarde in een wallet heeft staan waar hij niet meer bij kanquote:
Je vergeet het laatste gedeelte van de zin die zal klinken als ; 'vanaf zijn permanente adres in Barbados'.quote:Op maandag 29 januari 2018 12:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
straks ben jij één van de mensen die aan de telegraaf mag vertellen hoe hij een miljoenenwaarde in een wallet heeft staan waar hij niet meer bij kan
gated FOK! community op Barbadosquote:Op maandag 29 januari 2018 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je vergeet het laatste gedeelte van de zin die zal klinken als ; 'vanaf zijn permanente adres in Barbados'.
De enige waves die ik dan nog nodig heb vind ik wel aan het strand.quote:Op maandag 29 januari 2018 12:09 schreef Typisch het volgende:
Sasha Town op Barbados
Ik claim de woning bij de Satoshi fontein.
Dan gaat het broekje hier wel uit jaquote:Op maandag 29 januari 2018 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als 2018 een jaar wordt als 2017 overweeg ik gewoon om Barbados te kopen.
mijn focus zal dan weer gaan naar de vrouwelijke varianten van Sashaquote:Op maandag 29 januari 2018 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige waves die ik dan nog nodig heb vind ik wel aan het strand.
quote:Op maandag 29 januari 2018 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige waves die ik dan nog nodig heb vind ik wel aan het strand.
Geen miljonair worden in 2018quote:Op maandag 29 januari 2018 12:14 schreef RickoKun het volgende:
waar hebben jullie het in godsnaam over. Blijf van de drugs af.
quote:
Ik zou me meer zorgen maken dat euros en dollars al lang niet meer gedekt zijn door goud.quote:Op maandag 29 januari 2018 12:19 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er mensen hier die een beetje dat nieuws over Tether volgen? Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan denken. Waar ik dan op doel is het feit dat men het idee heeft dat Tether uit het niets wordt gemaakt met de belofte dat elke Tether is gedekt door $1
Als je kijkt naar de jaargrafieken van Bitcoin en van Tether van 1 jaar op coinmarketcap dan zie je ook dat de lijn van de supply van Tether nagenoeg identiek is aan de prijs van Bitcoin over het volledige afgelopen jaar. Moeten we ons daar zorgen om gaan maken?
Maar er komen steeds meer Tethers bij, deze week op één dag is de sprong gemaakt van 1.6 miljard Tethers naar 2.2 miljard en de prijs blijft gelijk. Waar ik bang voor ben als blijkt dat deze Tethers niet gedekt zijn en men komt erachter dat Bitcoin afgelopen jaar hiermee is gepumpt dan kan je een correctie verwachten van 70% op de gehele marktquote:Op maandag 29 januari 2018 12:21 schreef Rambow het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken dat euros en dollars al lang niet meer gedekt zijn door goud.
Tetherquote:Op maandag 29 januari 2018 12:19 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er mensen hier die een beetje dat nieuws over Tether volgen? Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan denken. Waar ik dan op doel is het feit dat men het idee heeft dat Tether uit het niets wordt gemaakt met de belofte dat elke Tether is gedekt door $1
Als je kijkt naar de jaargrafieken van Bitcoin en van Tether van 1 jaar op coinmarketcap dan zie je ook dat de lijn van de supply van Tether nagenoeg identiek is aan de prijs van Bitcoin over het volledige afgelopen jaar. Moeten we ons daar zorgen om gaan maken?
De Big4 kan wel auditen maar wie gaat de fee betalen?quote:Op maandag 29 januari 2018 12:28 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Tether
Je kunt mij niet wijsmaken dat er niet een big four is die dat even kan auditen. Het is echt niet alsof dat veel complexer is dan een random onderneming.
Iets zit daar mis.
Nou ik las dat er al een audit bezig was maar die is blijkbaar gestopt deze weekquote:Op maandag 29 januari 2018 12:28 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Tether
Je kunt mij niet wijsmaken dat er niet een big four is die dat even kan auditen. Het is echt niet alsof dat veel complexer is dan een random onderneming.
Iets zit daar mis.
Alsof daar niet iets te regelen valt joh. Die zijn allemaal druk bezig met blockchain.quote:Op maandag 29 januari 2018 12:29 schreef ColeJ het volgende:
[..]
De Big4 kan wel auditen maar wie gaat de fee betalen?
Als je echt denkt dat Tether fucked is, haal je monnies er uit en wacht tot de zo goed als zekere crash.quote:Op maandag 29 januari 2018 12:29 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Nou ik las dat er al een audit bezig was maar die is blijkbaar gestopt deze week
Er komen ook steeds meer euros en dollars bij. Nog veel meer dan tethers.quote:Op maandag 29 januari 2018 12:27 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Maar er komen steeds meer Tethers bij, deze week op één dag is de sprong gemaakt van 1.6 miljard Tethers naar 2.2 miljard en de prijs blijft gelijk. Waar ik bang voor ben als blijkt dat deze Tethers niet gedekt zijn en men komt erachter dat Bitcoin afgelopen jaar hiermee is gepumpt dan kan je een correctie verwachten van 70% op de gehele markt
Ben werkzaam bij de Big4 en blockchain is inderdaad een hot topic. Presentaties worden er genoeg gegeven maar echt "betaald" werk over de blockchain is er (bijna) niet.quote:Op maandag 29 januari 2018 12:30 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Alsof daar niet iets te regelen valt joh. Die zijn allemaal druk bezig met blockchain.
Ja ik zie de relevantie niet zo goed?quote:Op maandag 29 januari 2018 12:31 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Ben werkzaam bij de Big4 en blockchain is inderdaad een hot topic. Presentaties worden er genoeg gegeven maar echt "betaald" werk over de blockchain is er (bijna) niet.
Adreasgodquote:Op maandag 29 januari 2018 12:35 schreef Typisch het volgende:
Weer een Andreasje om de week mee te beginnen.
Vanaf 10 minuten wordt dit praatje interessant.quote:Op maandag 29 januari 2018 12:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Adreasgod
Is "The Internet of Money Vol. 2" al ergens te koop in NL?
Omdat bitcoin uniek is in zijn soort. Met kleine broertjes als litecoin en Monero.quote:Op maandag 29 januari 2018 12:38 schreef metallicelmo het volgende:
Ik geloof overigens wel dat de gehele markt nog gaat groeien de komende jaren, zeker als je kijkt naar het aantal bedrijven die de grond uit schiet die blockchain gerelateerde dingen doen.
Het enige wat mij niet lekker zit is dat Bitcoin zo'n sterk effect heeft op de alts. Hopelijk veranderd dit nog eens. Als ik kijk naar mijn portfolio dan heb ik soms het idee dat ik alleen maar even moet kijken naar Bitcoin, dan weet ik al precies of mijn portfolio up of down is
BTC Dominance is de afgelopen 3 maanden met meer dan 20% afgenomen (afgelopen 12 maanden zelfs met meer dan 50%), als dat zich doorzet zal de markt vanzelf minder afhankelijk worden ervanquote:Op maandag 29 januari 2018 12:38 schreef metallicelmo het volgende:
Ik geloof overigens wel dat de gehele markt nog gaat groeien de komende jaren, zeker als je kijkt naar het aantal bedrijven die de grond uit schiet die blockchain gerelateerde dingen doen.
Het enige wat mij niet lekker zit is dat Bitcoin zo'n sterk effect heeft op de alts. Hopelijk veranderd dit nog eens. Als ik kijk naar mijn portfolio dan heb ik soms het idee dat ik alleen maar even moet kijken naar Bitcoin, dan weet ik al precies of mijn portfolio up of down is
Waren die allemaal dicht? Klinkt goed danquote:Op maandag 29 januari 2018 12:01 schreef Kyran het volgende:
Morgen gaan de exchanges in Korea weer open toch? Ben benieuwd.
Tuurlijk zal het stijgen en dalen, maar 85% van 12 maanden terug zal nooit meer gehaald worden.quote:Op maandag 29 januari 2018 12:43 schreef dimmak het volgende:
BTC dominance zal zelf weer stijgen als LN mainstream wordt.
Waarom is market dominance niet relevant dan?quote:Op maandag 29 januari 2018 12:45 schreef Typisch het volgende:
Wie zit er mee te kijken naar Andreasgod?
Ipv dat gelul over BTC dominance.
Omdat het gelul in de ruimte is.quote:Op maandag 29 januari 2018 12:52 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Waarom is market dominance niet relevant dan?
Je beweert dus dat er geen verschil is in de invloed van BTC op de rest van crypto (als in correlatie van waarde) als het 1% van de totale market cap is of 80% ?quote:Op maandag 29 januari 2018 12:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat het gelul in de ruimte is.
De eigenschappen van BTC zijn veel interessanter.
Ik niet hoor. SHITPLATFORM!quote:
Uh, nee.quote:Op maandag 29 januari 2018 12:58 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Je beweert dus dat er geen verschil is in de invloed van BTC op de rest van crypto (als in correlatie van waarde) als het 1% van de totale market cap is of 80% ?
WASU WASU WASU WASU WASU WASUPPPPPPquote:Op maandag 29 januari 2018 12:59 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik niet hoor. SHITPLATFORM!![]()
Bitconnect 2.0
Het ging erover hoe afhankelijk de koers van de hele markt was van BTCquote:Op maandag 29 januari 2018 12:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh, nee.
Zeg gewoon dat jullie dat filmpjes eens moeten checken ipv gelul in de ruimte.
quote:Op maandag 29 januari 2018 12:38 schreef metallicelmo het volgende:
Het enige wat mij niet lekker zit is dat Bitcoin zo'n sterk effect heeft op de alts. Hopelijk veranderd dit nog eens.
BCC staat erg laag nuquote:Op maandag 29 januari 2018 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, van Fok!ker tot Fok!ker, waar kan ik mijn geld nu het best in bouncen?²
Jammer.quote:
quote:Op maandag 29 januari 2018 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, van Fok!ker tot Fok!ker, waar kan ik mijn geld nu het best in bouncen?²
hou op met die kut smileys zegquote:Op maandag 29 januari 2018 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
twitter:wavesplatform twitterde op maandag 29-01-2018 om 14:48:02We're happy to announce our new CTO to our loyal community: Mr. Carlos Matos. Please give him a warm welcome guys! Also, don't miss your chance to win 500 WAVES! Read more on Waves Community Hub -> #WavesPlatform #CarlosMatos WavesContest #Blockchain #Cryptocurrency $Waves https://t.co/4ydw0c2NLS reageer retweet
quote:Op maandag 29 januari 2018 13:50 schreef alilami het volgende:
twitter:wavesplatform twitterde op maandag 29-01-2018 om 14:48:02We're happy to announce our new CTO to our loyal community: Mr. Carlos Matos. Please give him a warm welcome guys! Also, don't miss your chance to win 500 WAVES! Read more on Waves Community Hub -> #WavesPlatform #CarlosMatos WavesContest #Blockchain #Cryptocurrency $Waves https://t.co/4ydw0c2NLS reageer retweet
hilarischquote:Op maandag 29 januari 2018 13:50 schreef alilami het volgende:
hihahoquote:Op maandag 29 januari 2018 13:50 schreef alilami het volgende:
Ik heb wat ICX aan mijn chest toegevoegd. Ik ben benieuwd wat ze doen.quote:Op maandag 29 januari 2018 13:59 schreef Skv het volgende:
Hoe laat is morgen ICX conferentie?
Zal wel weer dumpen worden.
All-in Waves. Wavesmaand volgende maand.quote:Op maandag 29 januari 2018 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
De roadmap van Waves voor dit kwartaal is wel veelbelovend.quote:Op maandag 29 januari 2018 14:05 schreef MichelWuyts het volgende:
Simdaq en Mytracknet gaan Waves laten moonen
aantonopquote:Op maandag 29 januari 2018 14:06 schreef habitue het volgende:
Iemand nog tips voor kwalitatief goede youtube kanalen om te volgen?
Enzoknol.quote:Op maandag 29 januari 2018 14:06 schreef habitue het volgende:
Jij lijdt inmiddels wel aan een tunnel-visie omtrent deze man hé.quote:Op maandag 29 januari 2018 12:35 schreef Typisch het volgende:
Weer een Andreasje om de week mee te beginnen.
Coinmasteryquote:Op maandag 29 januari 2018 14:06 schreef habitue het volgende:
Fixed thatquote:Op maandag 29 januari 2018 14:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij lijdt inmiddels wel aan een tunnel-visie omtrent deze mantechnologie hé.
Dit neemt bijna Scientology-achtige proporties aan.
Cryptobroersquote:Op maandag 29 januari 2018 14:06 schreef habitue het volgende:
quote:
nog eentje voor jequote:Op maandag 29 januari 2018 14:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij lijdt inmiddels wel aan een tunnel-visie omtrent deze man hé.
Dit neemt bijna Scientology-achtige proporties aan.
Thuis ff kijken ouwe reus.quote:
Heb je #YoungOnlo al wat cryptolessen gegeven?quote:
Het is echt helemaal kut, ik heb ze bijna allemaal wel gezienquote:
1% kan een dingetje worden, maar kijk op https://coinmarketcap.com/charts/ eens naar de correlatie tussen de grafieken van de marketcap met en zonder BTC over de afgelopen maand, doe dit vervolgens over de maand januari 2017.quote:Op maandag 29 januari 2018 12:58 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Je beweert dus dat er geen verschil is in de invloed van BTC op de rest van crypto (als in correlatie van waarde) als het 1% van de totale market cap is of 80% ?
Zolang 80% van alle altcoins op exchanges zijn gepaired met Bitcoin en Bitcoin zakt om wat voor reden ineens naar 4000 dollar dan denk ik eigenlijk dat je een mega dip ziet in de hele markt, hoe goed die andere alts misschien ook zijn. Zolang ze voornamelijk worden gepaired met Bitcoin denk ik dat het niets uitmaakt, dat zal misschien wel de reden zijn dat altcoins zo gegroeid zijn vorig jaar omdat Bitcoin vrijwel nonstop is gegroeid van 1000 dollar naar 19000quote:Op maandag 29 januari 2018 14:57 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
1% kan een dingetje worden, maar kijk op https://coinmarketcap.com/charts/ eens naar de correlatie tussen de grafieken van de marketcap met en zonder BTC over de afgelopen maand, doe dit vervolgens over de maand januari 2017.
Wat opvalt is dat het eigenlijk niets uitmaakt, 85% of 30%. Maar wat ik al zei, bij 1% zal vast anders worden.
De vraag is dan of het aantal gegenereerde Tethers dan de Bitcoin prijs volgt of andersomquote:Op maandag 29 januari 2018 15:14 schreef metallicelmo het volgende:
Waar ik daarstraks op doelde was dit, ik weet het, het is een hele slechte photoshop
De groene lijn is de Bitcoin prijs in dollars
De blauwe lijn zijn het aantal Tethers die er vorig jaar zijn bijgekomen
Ik vond het opvallend maar het kan ook helemaal niets betekenen
[ afbeelding ]
die vent is EPICquote:
Als de mensen achter Tether iets doen wat niet mag zullen ze wel de dollars wegsluizen naar de eigen rekeningen, waarom zouden ze in godsnaam Tether gebruiken om Bitcoin te pumpen.quote:Op maandag 29 januari 2018 12:27 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Maar er komen steeds meer Tethers bij, deze week op één dag is de sprong gemaakt van 1.6 miljard Tethers naar 2.2 miljard en de prijs blijft gelijk. Waar ik bang voor ben als blijkt dat deze Tethers niet gedekt zijn en men komt erachter dat Bitcoin afgelopen jaar hiermee is gepumpt dan kan je een correctie verwachten van 70% op de gehele markt
dit is per definitie onmogelijk aangezien er geen onderliggende reële waarde is. Net als met goud is er enkel de marktprijs eigenlijkquote:Op maandag 29 januari 2018 16:00 schreef Basxt het volgende:
Hoe bepaal je nou een beetje de gemiddelde prijs van een crypto coin?
Stel, de circulating supply is 500.000.000, hoe bepaal je dan of de huidige prijs, bijvoorbeeld .20 cent, nog erg undervalued is?
Volgens mij moest je dan 500.000.000 x 0.20 doen, waarna 100.000.000 de huidige market cap zou moeten zijn. Maar hoe weet je dan of dit te veel is?
wat heb je?quote:Op maandag 29 januari 2018 16:46 schreef TwztId het volgende:
Alles wat ik koop bloed elke keer gelijk dood
Ik moet echt leren om meer geduld te hebben.. hopen dat al die bags tegen het einde van het jaar wel wat meer waard worden
Haha dat is die gast die zei dat hij gehackt was voor 111 bitcoin en vrij nuchter over deed, later bleek dit nep te zijn en had hij alles over gezet van bitconnect naar een andere wallet. Vele denken nu ook dat hij van de sluiting wist.quote:
HEY HEY HEY HEYtwitter:CarlosMatos80 twitterde op maandag 29-01-2018 om 02:28:02I Have A Message For Those Who Think I Should be In JailIf Pablo Needed 2 Armies To Bring Him Down, Then You'll Need 10 To Bring Me Down reageer retweet
Ik denk dat mensen die hierin zijn gestapt begin 2017 gigantisch veel geld hebben binnen geharkt. Wel sneu voor mensen die echt veel geld zijn kwijtgeraakt hierdoor maar de meeste mensen zijn er gewoon blind in gegaan zonder logisch na te denken.. Ik vraag me af of die Bitconnect tokens/coins ooit nog wat waard worden, het zou mij verbazenquote:Op maandag 29 januari 2018 17:21 schreef Syd het volgende:
[..]
Haha dat is die gast die zei dat hij gehackt was voor 111 bitcoin en vrij nuchter over deed, later bleek dit nep te zijn en had hij alles over gezet van bitconnect naar een andere wallet. Vele denken nu ook dat hij van de sluiting wist.
denk t niet. vandaag weer -20%quote:Op maandag 29 januari 2018 17:24 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die hierin zijn gestapt begin 2017 gigantisch veel geld hebben binnen geharkt. Wel sneu voor mensen die echt veel geld zijn kwijtgeraakt hierdoor maar de meeste mensen zijn er gewoon blind in gegaan zonder logisch na te denken.. Ik vraag me af of die Bitconnect tokens/coins ooit nog wat waard worden, het zou mij verbazen
wasu wasu wasuppquote:Op maandag 29 januari 2018 17:23 schreef BakkenKappen het volgende:
HEY HEY HEY HEYtwitter:CarlosMatos80 twitterde op maandag 29-01-2018 om 02:28:02I Have A Message For Those Who Think I Should be In JailIf Pablo Needed 2 Armies To Bring Him Down, Then You'll Need 10 To Bring Me Down reageer retweet
Er zijn, aan de youtubefilmpjes, heel wat mensen did in deze scam getrapt zijn maar mooie is dat al maanden op verschillende forums gewaarschuwd werd voor deze scam. Maarjha dom dom.quote:Op maandag 29 januari 2018 17:24 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die hierin zijn gestapt begin 2017 gigantisch veel geld hebben binnen geharkt. Wel sneu voor mensen die echt veel geld zijn kwijtgeraakt hierdoor maar de meeste mensen zijn er gewoon blind in gegaan zonder logisch na te denken.. Ik vraag me af of die Bitconnect tokens/coins ooit nog wat waard worden, het zou mij verbazen
Ik zou voor WTC gaan. Die gaat nog wel naar de 200-300 denk ik zo.quote:Op maandag 29 januari 2018 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is gelukkig niet de enige value van de Bee Token. Men wil ook dat andere developers apps gaan ontwikkelen die zich bezig houden met de sharing economy.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:06 schreef crpytoshill het volgende:
https://medium.com/@thebe(...)ototype-b5de5fab44b9
begint al ergens op de lijken. jammer dat de roadmap zo langzaam gaat, 5 steden ergens in 2019.
Anyone? Gaan jullie dumpen of hodl?quote:Op maandag 29 januari 2018 13:59 schreef Skv het volgende:
Hoe laat is morgen ICX conferentie?
Zal wel weer dumpen worden.
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:21 schreef descon het volgende:
Begint nu best saai te worden...mijn portfolio blijft redelijk hangen (scheelt soms een paar procent)
Aan de andere kant...het gaat ook niet omlaag
Allemaal aan de ripple?quote:Op maandag 29 januari 2018 18:25 schreef Basxt het volgende:
Die Cryptocurrency Club Nederland groep op Facebook![]()
![]()
Godverdomme zeg
Ken het niet. Doe eens wat quotes danquote:Op maandag 29 januari 2018 18:25 schreef Basxt het volgende:
Die Cryptocurrency Club Nederland groep op Facebook![]()
![]()
Godverdomme zeg
zoals watvoor apps?quote:Op maandag 29 januari 2018 18:09 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dat is gelukkig niet de enige value van de Bee Token. Men wil ook dat andere developers apps gaan ontwikkelen die zich bezig houden met de sharing economy.
Niet zozeer domheid, eerder greed en kortzichtigheid. Gegarandeerde returns bij hoog risico investeren (laten we wel wezen, dat is het) moet al de alarmbellen laten rinkelen. Die Carlos gozer zou ook bij mij de red flags wel uitzetten, evenals bijv. dat Cryptogirl filmpje met de over the top Mercedes en champagne. Zo over the top allemaal, zijn allemaal klassieke tekenen van een piramidespel.quote:Op maandag 29 januari 2018 17:36 schreef Syd het volgende:
[..]
Er zijn, aan de youtubefilmpjes, heel wat mensen did in deze scam getrapt zijn maar mooie is dat al maanden op verschillende forums gewaarschuwd werd voor deze scam. Maarjha dom dom.
Ja, maar weer die gare kut exchanges...quote:Op maandag 29 januari 2018 18:44 schreef Basxt het volgende:
Had ik OriginTrail al geshilled?![]()
Laatste tijd doen de supply chain coins het erg goed (WTC,VEN,)
OriginTrail of TRAC, is niet exact hetzelfde, deze verbind namelijk food chain coins zoals WTC en VEN met elkaar. Geen directe competitie dus.
"You could scan the lettuce at the market and learn that Juan hand picked it on Sunday in Mexico before it went to wash on Monday morning, was bundled before being flown to California on FedEx flight 17, processed at plant 1 in Fresno and then shipped to the whole foods in San Francisco... instantly. For every item in the store. Do you not get how valuable that information is to consumers, regulators, marketers, etc? Do you not understand how PERFECT of an application of blockchain technology this use case is?"
In de eerste zin van de groepsinfo staat al een Aanmeldlink voor Binance met een Referralquote:Op maandag 29 januari 2018 18:34 schreef Basxt het volgende:
Niet alleen Ripple, maar elke shitcoin komt langs.
Laatst wou d'r zo'n net afgestuurde financieel student een paar miljoen ophalen voor alleen het opzetten van een ICO. Als men dan vraagt waar dat geld aan uitbesteed gaat worden is het stil.
Ze zeggen het goed: ik zie inderdaad niet wat een consument of marketeer aan dat soort gedetailleerde info heeft.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:44 schreef Basxt het volgende:
OriginTrail of TRAC, is niet exact hetzelfde, deze verbind namelijk food chain coins zoals WTC en VEN met elkaar. Geen directe competitie dus.
"You could scan the lettuce at the market and learn that Juan hand picked it on Sunday in Mexico before it went to wash on Monday morning, was bundled before being flown to California on FedEx flight 17, processed at plant 1 in Fresno and then shipped to the whole foods in San Francisco... instantly. For every item in the store. Do you not get how valuable that information is to consumers, regulators, marketers, etc? Do you not understand how PERFECT of an application of blockchain technology this use case is?"
quote:
Stellar is een code kopie van ripple.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:42 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Niet zozeer domheid, eerder greed en kortzichtigheid. Gegarandeerde returns bij hoog risico investeren (laten we wel wezen, dat is het) moet al de alarmbellen laten rinkelen. Die Carlos gozer zou ook bij mij de red flags wel uitzetten, evenals bijv. dat Cryptogirl filmpje met de over the top Mercedes en champagne. Zo over the top allemaal, zijn allemaal klassieke tekenen van een piramidespel.
Iemand bepaalde gevoelens bij Stellar Lumens btw? Ik lees verschillende dingen mbt de coin t.o.v bijv Ripple. Ziet er m.i. wel uit als een munt met potentie, en ik mis nog een financieel ge-ente munt in de portfolio.![]()
Feit dat een van de Ripple founders aan het roer staat en het idee erachter schijnbaar beter in elkaar steekt als Ripple is op zich gunstig, dat die kerel verder qua gedrag een hufter blijkt te zijn is weer wat minder haha.
zegt hij ooit weleens wat negatiefs over bitcoin?quote:
IDEX is wel prima te pruimen hoorquote:Op maandag 29 januari 2018 18:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar weer die gare kut exchanges...
Je kan deze gewoon op je MyEtherWallet zetten na aankoop.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:25 schreef SugeLucky het volgende:
Ik wil EVE kopen, maar ik zie ook wat tegen IDEX op.
Niks mis met Idex, werkt gewoon als een normale exchange..quote:Op maandag 29 januari 2018 19:25 schreef SugeLucky het volgende:
Ik wil EVE kopen, maar ik zie ook wat tegen IDEX op.
quote:
Laat je fantasie de vrije loop zou ik zeggenquote:Bee Protocols provide developers the foundation to build decentralized applications (dApps). Our Protocols are open source solutions for managing secure Payments, resolving disputes through Arbitration, and building a Reputation system that combines secure identity with peer ratings.
quote:Op maandag 29 januari 2018 19:32 schreef SugeLucky het volgende:
Je moet toch op IDEX inloggen met je MEW?
/Carequote:Op maandag 29 januari 2018 19:49 schreef Zwansen het volgende:
Koersen doen heel weinig zeg. Marketcap komt vrijwel niet meer onder de 550/560 en ook niet meer boven de 580/590.
Het begint in ieder geval weer net iets aan te trekken nu.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
VEN gaat groots worden dit jaar, vanwaar je fud?
Of nog verder het putje in.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
/Care
Laat het maar een beetje rustig blijven eerst. Daarna steady omhoog
Je moet niet kijken op een paar dagen, let gewoon op wat er binnen maanden gebeurt.. dat is wat reeelerquote:Op maandag 29 januari 2018 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Het begint in ieder geval weer net iets aan te trekken nu.
Zo, en ik heb mijn PCL ook binnen!
I know!quote:Op maandag 29 januari 2018 19:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je moet niet kijken op een paar dagen, let gewoon op wat er binnen maanden gebeurt.. dat is wat reeeler
Alles naar de verdoemenis. Kunt beter je geld in voetbalwedstrijden steken.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je moet niet kijken op een paar dagen, let gewoon op wat er binnen maanden gebeurt.. dat is wat reeeler
Oh je bent nog serieus ookquote:Op maandag 29 januari 2018 19:58 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? Volgens mij moet je een wallet koppelen er aan.
Ja volgens mij wel, daarom ben ik er nogal terughoudend in.quote:Op maandag 29 januari 2018 20:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Oh je bent nog serieus ookje moet een wallet koppelen aan die exchange?
Ik mag goddomme hopen van niet.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:32 schreef SugeLucky het volgende:
quote:Op maandag 29 januari 2018 20:34 schreef SugeLucky het volgende:
Ik zie koekwausen op youtube hun privatekey van MEW invoeren op die exchange.
Ja dat moet inderdaad en werkt ook best goed hoor! Uiteraard wel eerst even een nieuwe wallet aanmaken en daar tokens naar sturen in plaats van je eigen wallet gebruiken.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:32 schreef SugeLucky het volgende:
Mag van mij zo wel 6 maanden door kachelen hoor. Verwachtingen moeten getemperd worden.quote:Op maandag 29 januari 2018 20:41 schreef Potatobrain het volgende:
Saaie bedoeling afgelopen 2 weken. We zijn veel te verwend in december, en nu veel te ongeduldig hihi.
quote:Op maandag 29 januari 2018 20:39 schreef YT123 het volgende:
[..]
Ja dat moet inderdaad en werkt ook best goed hoor! Uiteraard wel eerst even een nieuwe wallet aanmaken en daar tokens naar sturen in plaats van je eigen wallet gebruiken.
Het zal de bedoeling zijn dat je ze daarna naar een wallet stuurt waarvan ze je privatekey niet hebben.quote:Op maandag 29 januari 2018 20:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan hebben ze alsnog je private key, maar dan die van de wallet met je tokens
Dat het werkt geloof ik graag. Maar mij niet gezien.
De tyfus ben je dan een mongool of watquote:Op maandag 29 januari 2018 20:34 schreef SugeLucky het volgende:
Ik zie koekwausen op youtube hun privatekey van MEW invoeren op die exchange.
ik ook niet. fuckers. als ik ze ooit nog ontvang verkoop ik ze gelijk.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:08 schreef D. het volgende:
Nog steeds geen TokenPay ontvangen
Hoop dat het geen scam is, maar gewoon 'onkunde'
Wat een schijtcoin.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:10 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ik ook niet. fuckers. als ik ze ooit nog ontvang verkoop ik ze gelijk.
bitcoins overgemaakt. een deel van de mensen heeft wel coins gehad en een (groot) deel niet. die mensen moet nu ineens bewijs sturen van de bitcointransactie.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een schijtcoin.
Hoe zit dat nu? Eth overgemaakt bij Ico en nu verzenden ze je tijdens niet?
Logische reactie maar soms wel goed om er rationeel naar te kijken.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:10 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ik ook niet. fuckers. als ik ze ooit nog ontvang verkoop ik ze gelijk.
quote:Op maandag 29 januari 2018 21:25 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
bitcoins overgemaakt. een deel van de mensen heeft wel coins gehad en een (groot) deel niet. die mensen moet nu ineens bewijs sturen van de bitcointransactie.
Misschien stap ik nog wel in Bee zodra de ICO flippers uitgestapt zijn.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:34 schreef Skv het volgende:
Bee wordt stevig gehyped.
https://www.coindesk.com/(...)entralized-insurance
Ik twijfel nog wat ik doe.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Misschien stap ik nog wel in Bee zodra de ICO flippers uitgestapt zijn.
Zet er dan ook even duidelijk bij dat dit onzin is, straks trapt er nog iemand van hier in.quote:
quote:Op maandag 29 januari 2018 18:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
VEN gaat groots worden dit jaar, vanwaar je fud?
Just kidding both. Maar om te zeggen dat Ven een fantastische week achter de rug heeft, nuh. Als de koers daalt terwijl een hoop in het groen staat dan is dat geen fantastische week. Wel een goeie week om extra VEN te kopen (heb ik ook gedaan) maar geen fantastische week voor Ven.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat is net zoiets zeggen als dat blockchain geen toekomst heeft, en dus crypto in zijn geheel.
En short gaan op een long positie van Jim Breyer en china government. Goodluck.
Code zelf niet vergeleken, maar schijnt een variant te zijn op Ripple (dus eigenlijk concurrent) zonder de mogelijke issues die Ripple heeft. Maar weer eens verder inlezen.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Stellar is een code kopie van ripple.
hebben we zulke klapjosti's die in crypto zitten hier dan ?????quote:Op maandag 29 januari 2018 21:48 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Zet er dan ook even duidelijk bij dat dit onzin is, straks trapt er nog iemand van hier in.
Vitalik Buteri klinkt wel better dan Buterin overigens.
Ja weet ik veelquote:Op maandag 29 januari 2018 21:50 schreef Predator38 het volgende:
[..]
hebben we zulke klapjosti's die in crypto zitten hier dan ?????
jezus.....het is ook een antwoord op de BIIIITCCOOOOOONNNEEEECCTTTT!!! dude
heyheyhey!quote:Op maandag 29 januari 2018 21:46 schreef Predator38 het volgende:
[ afbeelding ]
BIIIIITCOOOONNNEEEEECTTTTT !!!![]()
Las vanochtend iemand op Tweakers die al 0,5 ETH had overgemaakt naar Beetoken, als je je al een beetje had ingelezen in Beetoken wist je dat je pas op de 31ste kon investeren en niet eerder. Nog los van het feit dat de max cap lager gaat zijn dan 0,5 ETH hoogstwaarschijnlijk.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:50 schreef Predator38 het volgende:
[..]
hebben we zulke klapjosti's die in crypto zitten hier dan ?????
jezus.....het is ook een antwoord op de BIIIITCCOOOOOONNNEEEECCTTTT!!! dude
Als je op IDEX registreert maakt hij automatisch een Wallet voor je aan, stuur je ETH naar die wallet -> deposit op de exchange > koop je munt > withdraw naar eigen wallet.quote:Op maandag 29 januari 2018 20:21 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, daarom ben ik er nogal terughoudend in.
Je kan natuurlijk een nieuwe wallet daarvoor aanmaken, maar toch.
Lol is dat niet het principe van een exchange? Dat je daar een adres hebt waar je je currency naartoe kunt knallen om te traden? Kan je inderdaad zien als eeen "wallet".. Werkt bij een Binance niet veel anders, alleen noemen ze het daara geen wallet of zo. Gewoon een adres waar je je zooi naartoe kunt depositen. Zolang je het maar niet gebruikt om je coins langere tijd op te slaan is er niets aan de hand.quote:Op maandag 29 januari 2018 22:00 schreef TwztId het volgende:
[..]
Als je op IDEX registreert maakt hij automatisch een Wallet voor je aan, stuur je ETH naar die wallet -> deposit op de exchange > koop je munt > withdraw naar eigen wallet.
Kind kan de was doen.
Verschil is dat je bij Binance niet de private key van hun wallet krijgt, bij IDEX wel.quote:Op maandag 29 januari 2018 22:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Lol is dat niet het principe van een exchange? Dat je daar een adres hebt waar je je currency naartoe kunt knallen om te traden? Kan je inderdaad zien als eeen "wallet".. Werkt bij een Binance niet veel anders, alleen noemen ze het daara geen wallet of zo. Gewoon een adres waar je je zooi naartoe kunt depositen. Zolang je het maar niet gebruikt om je coins langere tijd op te slaan is er niets aan de hand.
/editquote:Tether is a cryptocurrency designed to be pegged to the USD in a 1-to-1 ratio. Doubts about whether or not this is true have been floating around for months now, but Tether mostly left the news cycle since the $30m hack back in November. However, it's back in full force now as their relationship with their auditor recently dissolved. Is this the end for Tether?
Vriend van mij wilde meedoen met mij, vertel ik van die lage cap die er waarschijnlijk komt, geeft ie een link waar je nu nog mee kan doen met de pre-sale. Ga de link niet posten maar kopie van de website en een uiteraard vals ETH adres.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Las vanochtend iemand op Tweakers die al 0,5 ETH had overgemaakt naar Beetoken, als je je al een beetje had ingelezen in Beetoken wist je dat je pas op de 31ste kon investeren en niet eerder. Nog los van het feit dat de max cap lager gaat zijn dan 0,5 ETH hoogstwaarschijnlijk.
Dus ja, crypto zit vol met klapjosti’s
Seems legit.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:46 schreef Predator38 het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig troep tussen hoor. Stellar zou niet mijn keuze zijn, maar snap je keuze.quote:
Kan niet anders dan dat haha, no way dat ik sell met verlies.quote:Op maandag 29 januari 2018 22:05 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
De tyfus, ferme percentages daar onder in.
HODL.
Das haast nog roder dan mijn portfolio. Is er bij de jouwe iemand overheen gereden?quote:
Komt wel goed dan, eerst keer dat ik kocht was ook op een ATH toen der tijd. Die les leert iedereen welquote:Op maandag 29 januari 2018 22:10 schreef TwztId het volgende:
[..]
Kan niet anders dan dat haha, nog wat dat ik sell met verlies.
Gelukkig houd VEN me al weken lang van een volledig rood portfolio af haha..
Te veel ath's gekocht toen ik begon helaas, noob mistakes.
Ach, bij mij zijn POE en TRX ook met meer dan 50% gedaald na aankoop, FUN ook met -30%. Bij mij is het ook VEN die me levend houdt i.c.m. ICXquote:
Dat track record waarbij je altijd alles goed voorspelde behalve die voorspelling van vorige week over crypto?quote:Op maandag 29 januari 2018 09:53 schreef LXIV het volgende:
Je moet je mening juist breed vormen.
Ik durft toch wel te zeggen dat ik een track record heb met beleggen
Nee, next!quote:Op maandag 29 januari 2018 18:44 schreef Basxt het volgende:
Want? Dan is er 2 Miljard usd weg van mensen die dachten iets te bezitten, niets meer niets minder.quote:Op maandag 29 januari 2018 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Als Tether echt een bubbel blijkt te zijn, gaat er een crash komen die die van eerder deze maand doet verbleken. Bubbleception.
tja dat is het risico van deze markt, we gaan het zienquote:Op maandag 29 januari 2018 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Als Tether echt een bubbel blijkt te zijn, gaat er een crash komen die die van eerder deze maand doet verbleken. Bubbleception.
Hiermee krijgt het liedje "Hij Annie, hou jij me tassie ff vast!" toch een andere lading.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:06 schreef Predator38 het volgende:
[..]
tja dat is het risico van deze markt, we gaan het zien
bagholders forever
Ja... en diezelfde 2 miljard vormen een pilaar voor de huidige marketcap. Als je heel veel neptethers print, zullen die uitdrukkelijk de markt omhoog helpen. Beetje hetzelfde idee als Bitcoin die elke kleine coin mee de diepte in neemt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:06 schreef ITrade het volgende:
[..]
Want? Dan is er 2 Miljard usd weg van mensen die dachten iets te bezitten, niets meer niets minder.
Is er ergens nog een lijst te vinden welke coin met welke opperdukaat is gekoppeld?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja... en diezelfde 2 miljard vormen een pilaar voor de huidige marketcap. Als je heel veel neptethers print, zullen die uitdrukkelijk de markt omhoog helpen. Beetje hetzelfde idee als Bitcoin die elke kleine coin mee de diepte in neemt.
Als je het zo zegt, er zijn uiteraard wel eens twijfels over de complete marketcap. Die USDT zitten er wel echt in, of in ieder geval, dat wordt aangenomen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja... en diezelfde 2 miljard vormen een pilaar voor de huidige marketcap. Als je heel veel neptethers print, zullen die uitdrukkelijk de markt omhoog helpen. Beetje hetzelfde idee als Bitcoin die elke kleine coin mee de diepte in neemt.
Nee, voor het gemak, alles is gekoppeld met BTC. En elke onrust op de markt is gekoppeld met (nagenoeg) alles.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is er ergens nog een lijst te vinden welke coin met welke opperdukaat is gekoppeld?²
Is het dan niet beter om überhaupt alleen te handelen in BTC?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:20 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Nee, voor het gemak, alles is gekoppeld met BTC. En elke onrust op de markt is gekoppeld met (nagenoeg) alles.
"The way I see it is that if you filter by volume (24h), Tether is the 3rd largest crypto in the market. This means that much of the market is being propped up artificially by Tether. This begs the question as to what the true value of the crypto market is without Tether. Should Tether collapse, there is no longer any Tether circulating in the ecosystem to hold prices where they are. Add a bit of hysteria to the mix and we could see something nasty."quote:Op maandag 29 januari 2018 23:48 schreef Predator38 het volgende:
maarja...word dat hele tether verhaal nu niet al overal vermeld ?
straks is het geen verassing meer maar gewoon verwacht net zoals die hack.....deed ook maar weinig dipje van 15% en binnen een halve dag weer op het oude niveau
je bedoeld fiat bijstorten....want als het gebeurd dan ben je waarschijnlijk al veel te laat.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:24 schreef Basxt het volgende:
[..]
"The way I see it is that if you filter by volume (24h), Tether is the 3rd largest crypto in the market. This means that much of the market is being propped up artificially by Tether. This begs the question as to what the true value of the crypto market is without Tether. Should Tether collapse, there is no longer any Tether circulating in the ecosystem to hold prices where they are. Add a bit of hysteria to the mix and we could see something nasty."
Staat genoeg van op Reddit. Ik zou in ieder geval zorgen dat zodra spanningen oplopen je naar exchanges gaat waar je snel naar fiat kan omzetten. Gdax bijvoorbeeld.
Als je sell orders zet nietquote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:28 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je bedoeld fiat bijstorten....want als het gebeurd dan ben je waarschijnlijk al veel te laat.
en dan is het gewoon bijkopen en wachten op een mooie bounce
Wat is daar dan het nadeel van?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:36 schreef Jed1Gam het volgende:
Heb liever dat tether nu knalt dan met een marketcap van 10B (over 6 maanden, als het blijft groeien met deze snelheid)
omdat er geen backing achter zit van geld/goud/bedrijf/project, het is allemaal "nep"quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is daar dan het nadeel van?²
Ah, op die manier. Helemaal mee eens. Wat eigenlijk per definitie geld voor cryptocurrencies.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:40 schreef Predator38 het volgende:
[..]
omdat er geen backing achter zit van geld/goud/bedrijf/project, het is allemaal "nep"
uh nee........quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Helemaal mee eens. Wat eigenlijk per definitie geld voor cryptocurrencies.²
Verklaar je nader. Uiteindelijk is het toch allemaal lucht? ??quote:
neequote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Uiteindelijk is het toch allemaal lucht? ??²
Dat je dan moeite doet voor zo'n scam maar het vervolgens wel als Etherum spelt...quote:Op maandag 29 januari 2018 21:46 schreef Predator38 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar ga ik dan de mist in? Want ik mis het even.quote:
overal ......quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar ga ik dan de mist in? Want ik mis het even.
Thanks.²
Dus een marketcap van 2 Miljard is de pilaar van een 600 miljard market? Beetje vreemd.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:09 schreef Nattekat het volgende:
Wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassup tethconneeeeeeectquote:Op dinsdag 30 januari 2018 07:51 schreef dimmak het volgende:
Mensen die op het moment van klappen nog Tethers hebben, verdienen het ook.
Mensen die het massaal in 'echte' fiat gaan omzetten aangezien USDT ontbreekt? Dus een wel iets grotere leegloop dan die 2 miljard is te verwachten.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 01:04 schreef ITrade het volgende:
[..]
Dus een marketcap van 2 Miljard is de pilaar van een 600 miljard market? Beetje vreemd.
Stel in het ergste geval USDT is één grote flop, er is paniek. Wat gaan mensen dan doen? USDT kan je niet meer traden, exchanges met USDT kunnen hun bitcoin niet meer omzetten naar fiat(want alleen USDT als pair). En op exchanges als Gdax, Kraken en Bitstamp zijn genoeg "echte" valuta aanwezig om te kopen.
Het zal vooral paniek zijn op de USDT exchanges en die exchanges zelf zullen zich ook wel bedonderd voelen.
Heb al m'n tethers recent in BCC gezet, wachten op de mooooooonquote:Op dinsdag 30 januari 2018 07:51 schreef dimmak het volgende:
Mensen die op het moment van klappen nog Tethers hebben, verdienen het ook.
Tja we kunnen er wel om gaan lachen, maar hoop niet dat de hele cryptomarkt het patroon van BCC zal gaan volgen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 08:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Heb al m'n tethers recent in BCC gezet, wachten op de mooooooon
Je mist niks. Daarom kan niemand ook uitleggen waar de waarde dan wel zit.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar ga ik dan de mist in? Want ik mis het even.
Thanks.²
Het schuiven van cryptos tussen exchanges en fees voor het uitbetalen?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:22 schreef Afwazig het volgende:
Hoe stromen transactiekosten precies uit de markt dan?
Ik zou dat niet definiëren als 'uit de markt'. Het verwisselt alleen van eigenaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het schuiven van cryptos tussen exchanges en fees voor het uitbetalen?
En de nieuwe eigenaar is de exchange. Die zet het echt wel om in USDs hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:24 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik zou dat niet definiëren als 'uit de markt'. Het verwisselt alleen van eigenaar.
En wat is het verschil tussen particulier en zakelijke investeringen? Daarnaast zou bovenstaande post net zo relevant geweest zijn op de dot-com bubble. En we weten allemaal hoe deze markt nu floreert...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je mist niks. Daarom kan niemand ook uitleggen waar de waarde dan wel zit.
In tegenstelling tot bijv aandelen is de cryptomarkt een markt waar AL het geld dat er in zit er in is gestopt door mensen die cryptomunten kochten. Er stroomt geld uit aan (transactie)kosten en dergelijke. NETTO zullen alle mensen opgeteld er dus ALTIJD verlies aan leiden.
In de aandelenmarkten stroomt er via bedrijven geld in de markt. Dat is een heel ander principe.
Maw: er is geen waardecreatie.
Jup, maar dat geldt voor dingen zoals goud en kunst ook: het verhandelen kost geld (echt geld) en het levert geen rendement op.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:27 schreef Zith het volgende:
[..]
En de nieuwe eigenaar is de exchange. Die zet het echt wel om in USDs hoor.
Wat maakt het nou uit of het via bedrijven of particulieren gaat?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je mist niks. Daarom kan niemand ook uitleggen waar de waarde dan wel zit.
In tegenstelling tot bijv aandelen is de cryptomarkt een markt waar AL het geld dat er in zit er in is gestopt door mensen die cryptomunten kochten. Er stroomt geld uit aan (transactie)kosten en dergelijke. NETTO zullen alle mensen opgeteld er dus ALTIJD verlies aan leiden.
In de aandelenmarkten stroomt er via bedrijven geld in de markt. Dat is een heel ander principe.
Maw: er is geen waardecreatie.
Zit ik ook aan te denken. Maar dan morgen verkopen. En met max de helft van mijn icx mandje.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:30 schreef tha_dark het volgende:
Misschien eind vandaag even uit ICX stappen om het overmorgen goedkoper terug te halen. Klein gokje.
Bijvoorbeeld de salarissen van de mensen die voor de exchanges werken, de stroomkosten voor de transacties en de stroomkosten om nieuwe coins te maken. Dat wordt allemaal uiteindelijk met geld van cryptobeleggers betald natuurljk.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:22 schreef Afwazig het volgende:
Hoe stromen transactiekosten precies uit de markt dan?
Die heeft heel simpel gewoon zijn kosten. De mensen die daar wekren moeten salaris hebben en die zetten dat net helemaal om in crypto, die moeten ook eten.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:27 schreef Zith het volgende:
[..]
En de nieuwe eigenaar is de exchange. Die zet het echt wel om in USDs hoor.
En de aandelenmarkt heeft deze onkosten natuurlijk nietquote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld de salarissen van de mensen die voor de exchanges werken, de stroomkosten voor de transacties en de stroomkosten om nieuwe coins te maken. Dat wordt allemaal uiteindelijk met geld van cryptobeleggers betald natuurljk.
Uiteindelijk zijn alle investering particulier.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:28 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
En wat is het verschil tussen particulier en zakelijke investeringen? Daarnaast zou bovenstaande post net zo relevant geweest zijn op de dot-com bubble. En we weten allemaal hoe deze markt nu floreert...
Natuurlijk wel. Maar bedrijven maken winst en een aandeel is een representatie van een deel van dat bedrijf.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:33 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
En de aandelenmarkt heeft deze onkosten natuurlijk niet
Blockchain is het product. Er komt geen product uit voort.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn alle investering particulier.
Het verschil met de dotcom-bubble is dat die bedrijfsmodellen uiteindelijk wel gewoon als doel hadden om winst te maken. Er is geld uit de economie dat instroomt. Bij crypto komt al het geld van nieuwe investeerders, niet uit een 'product' dat uit crypto zou voortkomen.
Het is wel een beetje veel, als je bedenkt dat bijv. VISA en MasterCard bij elkaar opgeteld nog niet aan zo'n market capitalisation komen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:30 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of het via bedrijven of particulieren gaat?
De waardecreatie van een blockchain platform zit hem erin dat bedrijven of particulieren meer bereid zijn te betalen voor het gebruik van het platform (e.g. het netwerk) dan dat het onderhouden van dat platform kost.
Of dat een markt van 500 miljard rechtvaardigt is een tweede.
Ik sluit ook niet uit dat er sprake is van hele erge overwaarderingquote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is wel een beetje veel, als je bedenkt dat bijv. VISA en MasterCard bij elkaar opgeteld nog niet aan zo'n market capitalisation komen.
Klopt. Dat neemt niet weg dat de waarde van de assets zelf niet kan stijgen. Maar die stijging moet dan wel van een nieuwe investeerder komen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Jup, maar dat geldt voor dingen zoals goud en kunst ook: het verhandelen kost geld (echt geld) en het levert geen rendement op.
Uiteindelijk is van alles toch maar de vraag wat het waard is? Iets heeft enkel waarde omdat wij vinden dat het waarde heeft. Een aandeel koninklijke olie heeft waarde omdat wij vinden dat de opslag die zij hebben, het pand waarin zijn werken, de machines die zij gebruiken, waarde hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Klopt. Dat neemt niet weg dat de waarde van de assets zelf niet kan stijgen. Maar die stijging moet dan wel van een nieuwe investeerder komen.
Daarom is het van een kunstwerk of van goud ook zo moeilijk om de waarde te bepalen. Het kan alles waard zijn, net als BTC.
Als een obligatie met een rating van A+, een looptijd van nog 10 jaar en een rente van 4% meer waard is dan 140% van de nominale waarde, dan weet je dat zij te duur is. Maar goud? Dat kan 120K of 12K per kg waard zijn, wie zal het zeggen?
Raiden ook goed bezigquote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:12 schreef dimmak het volgende:
https://www.cryptomiso.com/
Lisk no2 met meeste Github commits.Genoeg activiteit daar. Ben benieuwd naar komende maand!
Bewerkstelligd door te daytraden?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:15 schreef Greys het volgende:
Staat toch wel goed
Maar ik moet nog steeds m'n NEO's en Waves verkopen om die hele daadwerkelijk officieel te hebben. En tis exclusief m'n speelgeld op Trex.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:15 schreef Greys het volgende:
Staat toch wel goed
Maar ik moet nog steeds m'n NEO's en Waves verkopen om die hele daadwerkelijk officieel te hebben. En tis exclusief m'n speelgeld op Trex.
[ afbeelding ]
Het is WAVES maand wist je dat niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:20 schreef Rossdale het volgende:
Wtf is er bij waves aan de hand, ineens een dikke candle omhoog
Jaquote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bewerkstelligd door te daytraden?
Dankjewel! M'n doel blijft nog even hetzelfde want eigenlijk wil ik nu een hele BTC zonder m'n NEO's en Waves te hoeven verkopen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
En wat is je nieuwe doel?
In wat voor tijdsbestek? Want is best een lekker rendementquote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Nou nee niet helemaal natuurlijk want ik begon met 0.3 btc die ik voor 70 eu jaren geleden had gekocht en bijna vergeten was. Maar de rest dus wel.
Best heel lang hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:26 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
In wat voor tijdsbestek? Want is best een lekker rendement
Is ook gewoon een shitcoin.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:41 schreef Kyran het volgende:
BTC neemt af en toe weer een duikje, weer rustig richting 10k of zijn we daar klaar mee?
Blijft maar kwakkelen
dus eigenlijk werkt het precies hetzelfde als een aandelenmarkt, !quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die heeft heel simpel gewoon zijn kosten. De mensen die daar wekren moeten salaris hebben en die zetten dat net helemaal om in crypto, die moeten ook eten.
Sell the news is het motto toch? Ik zou gewoon HODL'en maar ik hou niet van traden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:54 schreef Skv het volgende:
Wat denken jullie? Morgen bij event icx dump? Ik denk er aan om vlak voor het event de helft van mijn mandje te verkopen.
9 van de 10 keer komt er een dump, hoe goed het nieuws ook is.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:54 schreef Skv het volgende:
Wat denken jullie? Morgen bij event icx dump? Ik denk er aan om vlak voor het event de helft van mijn mandje te verkopen.
Ik hodlquote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:54 schreef Skv het volgende:
laat BTC maar mooi kwakkelen op dit niveau, zou weleens een mooie bodem kunnen wordenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:41 schreef Kyran het volgende:
BTC neemt af en toe weer een duikje, weer rustig richting 10k of zijn we daar klaar mee?
Blijft maar kwakkelen
De afgelopen dagen 25 procent ofzo.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:55 schreef Predator38 het volgende:
[..]
9 van de 10 keer komt er een dump, hoe goed het nieuws ook is.
ligt eraan hoeveel % die is opgelopen ook.
Ben allang blij dat het enigzins stabiel is de afgelopen dagen..das niet zo beroerd wakker worden elke keerquote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:00 schreef Predator38 het volgende:
[..]
laat BTC maar mooi kwakkelen op dit niveau, zou weleens een mooie bodem kunnen worden
in het begin zat ik continu overal naar te kijken en flipte ik helemaal als de koersen ( flink ) daalden, maar ik vind het wel prima nu, ik hodl toch wel, en als het echt laag gaat dan kopen we nog wat bij, als Tether eraan gaat dan is iedereen voorlopig bagholderquote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:04 schreef descon het volgende:
[..]
Ben allang blij dat het enigzins stabiel is de afgelopen dagen..das niet zo beroerd wakker worden elke keer
Zit er met speelgeld in en maak me ook niet zo druk om de koers als ie eens zakt en ik kan nog wel wat hebben voordat ik in de rode cijfers ga tegenover mijn inleg.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:05 schreef Predator38 het volgende:
[..]
in het begin zat ik continu overal naar te kijken en flipte ik helemaal als de koersen ( flink ) daalden, maar ik vind het wel prima nu, ik hodl toch wel, en als het echt laag gaat dan kopen we nog wat bij, als Tether eraan gaat dan is iedereen voorlopig bagholder![]()
Yes. Ik koop vanavond alle ICX en koop in de dip van morgen/donderdag terug. Geen dip? Dan pech voor mij, maar heb ik nog steeds een zeer lekkere profit.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:54 schreef Skv het volgende:
Ah, nieuws naar buiten gekomen:quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:20 schreef Rossdale het volgende:
Wtf is er bij waves aan de hand, ineens een dikke candle omhoog
die heb je nietquote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk dat hoddlen. Maar welke garantie heb je dat het later beter wordt???²
Maar welke staat er niet bijquote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:18 schreef Apekoek het volgende:
Grootste Z-Korea e-commerce platform integreert 12 crypto's als betaal systeem:
https://www.ccn.com/south(...)s-including-bitcoin/
De Zuid-Koreaanse leeuw komt langzaam weer los.
De enige garantie die je hebt is nu uitcashenquote:
Vastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |