Ja, maar weer die gare kut exchanges...quote:Op maandag 29 januari 2018 18:44 schreef Basxt het volgende:
Had ik OriginTrail al geshilled?![]()
Laatste tijd doen de supply chain coins het erg goed (WTC,VEN,)
OriginTrail of TRAC, is niet exact hetzelfde, deze verbind namelijk food chain coins zoals WTC en VEN met elkaar. Geen directe competitie dus.
"You could scan the lettuce at the market and learn that Juan hand picked it on Sunday in Mexico before it went to wash on Monday morning, was bundled before being flown to California on FedEx flight 17, processed at plant 1 in Fresno and then shipped to the whole foods in San Francisco... instantly. For every item in the store. Do you not get how valuable that information is to consumers, regulators, marketers, etc? Do you not understand how PERFECT of an application of blockchain technology this use case is?"
In de eerste zin van de groepsinfo staat al een Aanmeldlink voor Binance met een Referralquote:Op maandag 29 januari 2018 18:34 schreef Basxt het volgende:
Niet alleen Ripple, maar elke shitcoin komt langs.
Laatst wou d'r zo'n net afgestuurde financieel student een paar miljoen ophalen voor alleen het opzetten van een ICO. Als men dan vraagt waar dat geld aan uitbesteed gaat worden is het stil.
Ze zeggen het goed: ik zie inderdaad niet wat een consument of marketeer aan dat soort gedetailleerde info heeft.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:44 schreef Basxt het volgende:
Had ik OriginTrail al geshilled?![]()
Laatste tijd doen de supply chain coins het erg goed (WTC,VEN,)
OriginTrail of TRAC, is niet exact hetzelfde, deze verbind namelijk food chain coins zoals WTC en VEN met elkaar. Geen directe competitie dus.
"You could scan the lettuce at the market and learn that Juan hand picked it on Sunday in Mexico before it went to wash on Monday morning, was bundled before being flown to California on FedEx flight 17, processed at plant 1 in Fresno and then shipped to the whole foods in San Francisco... instantly. For every item in the store. Do you not get how valuable that information is to consumers, regulators, marketers, etc? Do you not understand how PERFECT of an application of blockchain technology this use case is?"
quote:
Stellar is een code kopie van ripple.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:42 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Niet zozeer domheid, eerder greed en kortzichtigheid. Gegarandeerde returns bij hoog risico investeren (laten we wel wezen, dat is het) moet al de alarmbellen laten rinkelen. Die Carlos gozer zou ook bij mij de red flags wel uitzetten, evenals bijv. dat Cryptogirl filmpje met de over the top Mercedes en champagne. Zo over the top allemaal, zijn allemaal klassieke tekenen van een piramidespel.
Iemand bepaalde gevoelens bij Stellar Lumens btw? Ik lees verschillende dingen mbt de coin t.o.v bijv Ripple. Ziet er m.i. wel uit als een munt met potentie, en ik mis nog een financieel ge-ente munt in de portfolio.![]()
Feit dat een van de Ripple founders aan het roer staat en het idee erachter schijnbaar beter in elkaar steekt als Ripple is op zich gunstig, dat die kerel verder qua gedrag een hufter blijkt te zijn is weer wat minder haha.
zegt hij ooit weleens wat negatiefs over bitcoin?quote:
IDEX is wel prima te pruimen hoorquote:Op maandag 29 januari 2018 18:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar weer die gare kut exchanges...
Je kan deze gewoon op je MyEtherWallet zetten na aankoop.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:25 schreef SugeLucky het volgende:
Ik wil EVE kopen, maar ik zie ook wat tegen IDEX op.
Niks mis met Idex, werkt gewoon als een normale exchange..quote:Op maandag 29 januari 2018 19:25 schreef SugeLucky het volgende:
Ik wil EVE kopen, maar ik zie ook wat tegen IDEX op.
quote:
Laat je fantasie de vrije loop zou ik zeggenquote:Bee Protocols provide developers the foundation to build decentralized applications (dApps). Our Protocols are open source solutions for managing secure Payments, resolving disputes through Arbitration, and building a Reputation system that combines secure identity with peer ratings.
quote:Op maandag 29 januari 2018 19:32 schreef SugeLucky het volgende:
Je moet toch op IDEX inloggen met je MEW?
/Carequote:Op maandag 29 januari 2018 19:49 schreef Zwansen het volgende:
Koersen doen heel weinig zeg. Marketcap komt vrijwel niet meer onder de 550/560 en ook niet meer boven de 580/590.
Het begint in ieder geval weer net iets aan te trekken nu.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
VEN gaat groots worden dit jaar, vanwaar je fud?
Of nog verder het putje in.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
/Care
Laat het maar een beetje rustig blijven eerst. Daarna steady omhoog
Je moet niet kijken op een paar dagen, let gewoon op wat er binnen maanden gebeurt.. dat is wat reeelerquote:Op maandag 29 januari 2018 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Het begint in ieder geval weer net iets aan te trekken nu.
Zo, en ik heb mijn PCL ook binnen!
I know!quote:Op maandag 29 januari 2018 19:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je moet niet kijken op een paar dagen, let gewoon op wat er binnen maanden gebeurt.. dat is wat reeeler
Alles naar de verdoemenis. Kunt beter je geld in voetbalwedstrijden steken.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je moet niet kijken op een paar dagen, let gewoon op wat er binnen maanden gebeurt.. dat is wat reeeler
Oh je bent nog serieus ookquote:Op maandag 29 januari 2018 19:58 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? Volgens mij moet je een wallet koppelen er aan.
Ja volgens mij wel, daarom ben ik er nogal terughoudend in.quote:Op maandag 29 januari 2018 20:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Oh je bent nog serieus ookje moet een wallet koppelen aan die exchange?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |