quote:
Wat loop je nou weer te ijlen? Ven staat al een week kapot te bloeden.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:26 schreef betyar het volgende:
Als VEN zakt is het een correctie en als een muntje zakt die hier niet bevalt is het een megacrash en het einde van die munt..... 🤣🤣🤣
Hodl!!!quote:Op zondag 28 januari 2018 19:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat loop je nou weer te ijlen? Ven staat al een week kapot te bloeden.
Hoho, Niks te ijlen. Elke munt die hier wordt aanbeden is top en bij een flinke daling noemen ze het een gewone correctie. Bij een munt die ze op een of andere manier niet mogen is het een shitcoin die dood moet.quote:Op zondag 28 januari 2018 19:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat loop je nou weer te ijlen? Ven staat al een week kapot te bloeden.
Wie bedoel je met 'ze'?quote:Op zondag 28 januari 2018 19:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoho, Niks te ijlen. Elke munt die hier wordt aanbeden is top en bij een flinke daling noemen ze het een gewone correctie. Bij een munt die ze op een of andere manier niet mogen is het een shitcoin die dood moet.
ok. Ik snap je verdriet.quote:
Sell the news. 31e zijn hun aankondigen. Ik verwacht daarna een dip van minstens 20%. Maar dat weet je natuurlijk nooit zeker.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:02 schreef Predator38 het volgende:
hoezo verkopen de 31ste en waarom in NEO ?
vlieg je naar de horizon toe?quote:Op zondag 28 januari 2018 20:05 schreef DrSnuggle het volgende:
Kunnen we nog een keer een run krijgen zoals rond de jaarwisseling...?![]()
*Insert glazenbolplaatje*
Met je cap van 0.1 eth. Succes.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:18 schreef xminator het volgende:
Beetoken gaat het worden. 10k erin pompen
Er is een minimum en maximum gesteld, 10k wordt het iig niet, pas als het gelist wordt.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:18 schreef xminator het volgende:
Beetoken gaat het worden. 10k erin pompen
cap van 0.1? das nog niet bekend. minimum is 0.1quote:
Ja klopt. Maar erg hoog gaat het niet worden lijkt me. Heb jij Airbnb in je vragenlijst meegenomen? Dan heb je nog een beetje kans op een aardige cap. Ik zelf niet iig.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:20 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
cap van 0.1? das nog niet bekend. minimum is 0.1
nee ik ook niet. ik las op telegram (weet niet of t onzin is) dat er 20k mensen zijn toegelaten.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar erg hoog gaat het niet worden lijkt me. Heb jij Airbnb in je vragenlijst meegenomen? Dan heb je nog een beetje kans op een aardige cap. Ik zelf niet iig.
5 mln usd aan tokens. Uitgaande van 20.000 deelnemers. Stel dat de helft Airbnb heeft en dubbele cap krijgt. Dan is er voor de 10.000 users zonder Airbnb 1/3e van de 5 mln usd te verdelen. Dat is 165 usd per persoonquote:Op zondag 28 januari 2018 20:27 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
nee ik ook niet. ik las op telegram (weet niet of t onzin is) dat er 20k mensen zijn toegelaten.
quote:Op zondag 28 januari 2018 20:29 schreef Skv het volgende:
[..]
5 mln usd aan tokens. Stel dat de helft Airbnb heeft en dubbele cap krijgt. Dan is er voor de 10.000 users zonder Airbnb 1/3e van de 5 mln usd te verdelen. Dat is 165 usd per persoonZo'n 0.1 eth
Hoezo hebben jullie airbnb niet opgenomen?quote:Op zondag 28 januari 2018 20:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar erg hoog gaat het niet worden lijkt me. Heb jij Airbnb in je vragenlijst meegenomen? Dan heb je nog een beetje kans op een aardige cap. Ik zelf niet iig.
moest je dan geen airbnb account opgeven? die heb ik niet.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo hebben jullie airbnb niet opgenomen?
Ik wel...
Die heb ik niet. Pak altijd hotels.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo hebben jullie airbnb niet opgenomen?
Ik wel...
Je moet je eigen broodjes gaan smeren en woont in iemand anders z'n huis. Doe mij maar een fatsoenlijk hotel hoor.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:49 schreef xminator het volgende:
Ben benieuwd of het echt wat extra oplevert.
Geen airbnb gebruikt hebbenhet is 2018...
Truequote:Op zondag 28 januari 2018 20:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Je moet je eigen broodjes gaan smeren en woont in iemand anders z'n huis. Doe mij maar een fatsoenlijk hotel hoor.
Wutquote:Op zondag 28 januari 2018 20:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Je moet je eigen broodjes gaan smeren en woont in iemand anders z'n huis. Doe mij maar een fatsoenlijk hotel hoor.
Omdat shitcoin.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:02 schreef 0108daniel het volgende:
Wat is er met TRON (TRX) aan de hand?
Staat behoorlijk laag volgens de RSI, ook op de lange termijn.
Ik kan er namelijk niets over vinden waarom het zo hard daalt.
Shitcoinquote:Op zondag 28 januari 2018 21:02 schreef 0108daniel het volgende:
in mooie landen hebben ze vaak ook hotels.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Wut. Gewoon een dikke appartement huren ergens in een mooi land, eten doe je gewoon in een restaurant.
pump and dump gehad begin januari en nu bloedt hij weer terug naar waar hij hoort te staan.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:02 schreef 0108daniel het volgende:
Litebit is aids en heeft hele gare rates. Btcdirect?quote:Op zondag 28 januari 2018 21:21 schreef Geralt het volgende:
Goddomme het is ook altijd gekut bij litebit.
Nu wil ik ETH kopen en kom ik niet voorbij het bankselectie scherm, er is een fout opgetreden. Sterf een enge dood hoerige kutsite![]()
Laatst ook al gekloot om een wachtwoord te resetten wat voor geen meter werkte en nu dit weer
Ja. En 1,5 miljoen VEN.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:30 schreef Kyran het volgende:
Beetje door Twitter feed van Ed aan het lezen en de tering. Die gast heeft echt een ego van heb ik je daar zeg.
Daar ben ik dan wel jaloers opquote:
¤1002.41 om ¤1016.40quote:Op zondag 28 januari 2018 21:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Litebit is aids en heeft hele gare rates. Btcdirect?
Enj staat aardig te dippen nu. Zie geen trendbreuk. Snap je haast niet zo.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
¤1002.41 om ¤1016.40
Met een halve scheelt met dat 8 euro. Daar lig ik niet wakker van. Bovendien had ik al een account op litebit.
Maargoed, ongetwijfeld gaat dit zoals ze zelf aangeven 7 dagen duren en ik was voornemens om er ENJ van te kopen vanavond, dus die is volgende week ook 3x over de kop gegaan. 2x op zn minst.
Goddomme wat een amateuristische zooi weer
Als is het 2038quote:Op zondag 28 januari 2018 20:49 schreef xminator het volgende:
Ben benieuwd of het echt wat extra oplevert.
Geen airbnb gebruikt hebbenhet is 2018...
Ik heb ook geen haast, maar ik heb al een paar keer gezeik met litebit gehad en telkens als ik gezeik had en daardoor niks kon kopen dan schoot meteen de coin die ik op het oog had omhoog daags erna. Dus daarom zal dat nu ook wel gebeuren.quote:
Dat zeker, maar hij strooit gelukkig niet met referrallinkjes in al zijn Tweets.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:30 schreef Kyran het volgende:
Beetje door Twitter feed van Ed aan het lezen en de tering. Die gast heeft echt een ego van heb ik je daar zeg.
Je hebt altijd Bitonic of Bitrush toch ?quote:Op zondag 28 januari 2018 21:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb ook geen haast, maar ik heb al een paar keer gezeik met litebit gehad en telkens als ik gezeik had en daardoor niks kon kopen dan schoot meteen de coin die ik op het oog had omhoog daags erna. Dus daarom zal dat nu ook wel gebeuren.
Dat is wel weer netjes inderdaad, maar goed referral kneusjes zijn ook meestal dubbeltjes traders die wat bij elkaar proberen te sprokkelen.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:39 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dat zeker, maar hij strooit gelukkig niet met referrallinkjes in al zijn Tweets.
Dan nog beter een suite huren in een gerenommeerd hotel met alle service erop en eraan.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Wut. Gewoon een dikke appartement huren ergens in een mooi land, eten doe je gewoon in een restaurant.
Maar die kan je niet betalen met Bees.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan nog beter een suite huren in een gerenommeerd hotel met alle service erop en eraan.
Een auto kopen is echt de slechtste investering die je kunt doen.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu ik met die coins bezig ben en zo moet ik me vast gaan oriënteren op de higher class des lifestyles. Dikke auto, 2de vrouw, vastgoed in random landen.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 januari 2018 21:50 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Een auto kopen is echt de slechtste investering die je kunt doen.![]()
![]()
Investeren? Hebben ze jou weleens verteld dat geld een middel is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Aldus de fokautist die nog nooit verder is gekomen dan de zolderkamer van zn ouders.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan nog beter een suite huren in een gerenommeerd hotel met alle service erop en eraan.
quote:Op zondag 28 januari 2018 21:50 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Een auto kopen is echt de slechtste investering die je kunt doen.![]()
![]()
Niet als het om een lambo gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uh oke.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Aldus de fokautist die nog nooit verder is gekomen dan de zolderkamer van zn ouders.
Geld gebruiken om dingen te kopen.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Investeren? Hebben ze jou weleens verteld dat geld een middel is?²
Je bedoelt zeker 2e auto en dikke vrouw?quote:Op zondag 28 januari 2018 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu ik met die coins bezig ben en zo moet ik me vast gaan oriënteren op de higher class des lifestyles. Dikke auto, 2de vrouw, vastgoed in random landen.²
Hijzelf niet. De groep waar hij aansturing geeft.quote:
Btcdirect idd, en myetherwalletquote:Op zondag 28 januari 2018 21:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Litebit is aids en heeft hele gare rates. Btcdirect?
Kan ik bij GDAX met iDeal betalen?quote:Op zondag 28 januari 2018 22:06 schreef BakkenKappen het volgende:
Gewoon de goedkoopste pakken, bij litebit is een ether nu 1020 bij BTCdirect 1008.
Bij GDAX echter 974
Voila. Ik moet eerst ETH hebben eer ik op een exchange wat kan doen, is het niet?quote:
Klopt joh. Doe gewoon wat je zelf het fijnste vind. Gaf alleen wat prijzen aanquote:Op zondag 28 januari 2018 22:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voila. Ik moet eerst ETH hebben eer ik op een exchange wat kan doen, is het niet?
Je posts voegen niks toe, als ik het zo teruglees.quote:Op zondag 28 januari 2018 22:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voila. Ik moet eerst ETH hebben eer ik op een exchange wat kan doen, is het niet?
Omdat het voor de zoveelste keer kut is net als ik wat wil kopen. En daar klaag ik even over.quote:Op zondag 28 januari 2018 22:11 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Je posts voegen niks toe, als ik het zo teruglees.
Waarom loop je hier posten om 10 keer niks, terwijl je de antwoorden zelf ook kunt bedenken of vinden via Koekel.
Dan meld je je aan op een andere site en koop je het voortaan daar.quote:Op zondag 28 januari 2018 22:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Omdat het voor de zoveelste keer kut is net als ik wat wil kopen. En daar klaag ik even over.
Het gros van de posts voegen niets toe hier.
Dat ga ik dus in het vervolg ook doen. Maar roepen dat mijn post niets toevoegt (in een SC nota bene) slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.quote:Op zondag 28 januari 2018 22:24 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dan meld je je aan op een andere site en koop je het voortaan daar.
Hoezo geen Coinbase?quote:Op zondag 28 januari 2018 22:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Omdat het voor de zoveelste keer kut is net als ik wat wil kopen. En daar klaag ik even over.
Heb je een account op Bitstamp, Kraken en GDAX? Kan je gewoon overmaken met een SEPA transfer.quote:Op zondag 28 januari 2018 22:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Misschien moet jij je gewoon eens niet zo druk maken om anderen.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daar ben ik dan wel jaloers opHij zit iedereen af te blaffen constant. Proberen nieuws te halen bij CEO van VEN was ook hilarisch. Allerlei leugens verspreiden en proberen een reactie uit te lokken.
twitter:iamjosephyoung twitterde op zondag 28-01-2018 om 12:23:10If you ask taxi drivers why they hate Uber, its because it hurts their business.If you ask bankers why they hate bitcoin and cryptocurrency, its also because they threaten their business.The hatred towards crypto was never about technology / innovation. Its really about fear. reageer retweet
Geloof me, ik maak mij nergens druk overquote:Op zondag 28 januari 2018 23:07 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Misschien moet jij je gewoon eens niet zo druk maken om anderen.
Hoort er inderdaad bij. Als je hoog van de toren blaast kan je altijd wat weerstand verwachten.quote:Ik ken jou niet, jij kent mij totaal niet maar je loopt mij wel continu af te zeiken.
Kennelijk hoort dat bij Een Twitter account met meer dan gemiddeld aantal followers: mensen die ik totaal niet ken, hebben ineens over van alles en nog wat een mening.
Tuurlijk gebeurt er achter de schermen veel. Niemand beweert anders. Leuk voor je dat je rechtstreeks contact hebt met VeChain. Ben blij dat je zelf ook al noemt dat het geen slimme actie was, zowel richting VeChain (als je inderdaad die contacten hebt) als richting je volgers.quote:ik zit sinds oktober in VEN en verkoop nog lang niet en zal proberen in aanmerking te komen voor wat Thor nodes, terwijl nota bene niemand hem bij VEN kent. Ja, ik heb rechtstreeks contact met VEN dus heb het even gechecked. Quote: "VEN appreciates your efforts".
En voor wat betreft het verspreiden van leugens: misschien moet je toch nog even checken waar op geantwoord wordt en wat ontweken wordt. Geloof je het nog steeds niet? Prima, kan mij niet zoveel schelen.... Er gebeurd achter de schermen meer dan jij vermoedt. Het was wellicht niet zo slim om in die tweet te noemen (Ali), maar het gebeurde in een onbezonnen moment en kan ik niet terugdraaien. Maar alles wat ik daar genoemd hebt, sta ik nog volledig achter omdat het klopt.
Jij ook en bedankt voor je reactiequote:Get a life....
Hij is terug!! Kom maar op met die grafiekjesquote:Op zondag 28 januari 2018 23:07 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Misschien moet jij je gewoon eens niet zo druk maken om anderen.
Ik ken jou niet, jij kent mij totaal niet maar je loopt mij wel continu af te zeiken.
Kennelijk hoort dat bij Een Twitter account met meer dan gemiddeld aantal followers: mensen die ik totaal niet ken, hebben ineens over van alles en nog wat een mening.
Net zoals die andere droeftoeter hier die beweerde bij Vechain te werken en mij een P&D mongool noemt...
ik zit sinds oktober in VEN en verkoop nog lang niet en zal proberen in aanmerking te komen voor wat Thor nodes, terwijl nota bene niemand hem bij VEN kent. Ja, ik heb rechtstreeks contact met VEN dus heb het even gechecked. Quote: "VEN appreciates your efforts".
En voor wat betreft het verspreiden van leugens: misschien moet je toch nog even checken waar op geantwoord wordt en wat ontweken wordt.
Geloof je het nog steeds niet? Prima, kan mij niet zoveel schelen.... Er gebeurd achter de schermen meer dan jij vermoedt. Het was wellicht niet zo slim om in die tweet te noemen (Ali), maar het gebeurde in een onbezonnen moment en kan ik niet terugdraaien. Maar alles wat ik daar genoemd hebt, sta ik nog volledig achter omdat het klopt.
Get a life....
Wat heb je gekocht?quote:Op zondag 28 januari 2018 23:22 schreef Dwaalboy het volgende:
Wat gaan we morgen lekker wakker worden denk ik!
Morgen/vannacht gaat onze geldmachine weer aant werk!
Nu snel nog wat bijgekocht, hier en daar hoor je dat btc gaat knallen
Daar heb ik er nog 0 van.quote:
Dat wou ik ook, echter blijkt vanavond het probleem bij de ING te liggen en heb ik zojuist litebit ten onrechte verrot gescholdenquote:
Ditquote:Op zondag 28 januari 2018 23:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij is terug!! Kom maar op met die grafiekjes
Was er maar een soort decentraal systeem waarmee je betalingen kon uitvoeren.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat wou ik ook, echter blijkt vanavond het probleem bij de ING te liggen en heb ik zojuist litebit ten onrechte verrot gescholden
Ergo: ergens anders kan ik atm ook niets kopen omdat die kut ING weer eens hapert.
quote:Op zondag 28 januari 2018 23:27 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Was er maar een soort decentraal systeem waarmee je betalingen kon uitvoeren.
HAHAHAHAquote:Op zondag 28 januari 2018 23:27 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dat zou ideaal zijn inderdaadquote:Op zondag 28 januari 2018 23:27 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 januari 2018 23:27 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Doe niet zo denigrerend. Je moet ergens beginnen toch. Bovendien heb ik ook al ter waarde van ¤1000 ¤703,77 aan crypto'squote:
haha ja dat zou wat zijn hequote:Op zondag 28 januari 2018 23:30 schreef Dwaalboy het volgende:
Ja wou vanmiddag al kopen maar toen haperde die tering abn ambro...
Zouden ze het met opzet doen haha
Waar hoor je dat dan?quote:Op zondag 28 januari 2018 23:22 schreef Dwaalboy het volgende:
Wat gaan we morgen lekker wakker worden denk ik!
Morgen/vannacht gaat onze geldmachine weer aant werk!
Nu snel nog wat bijgekocht, hier en daar hoor je dat btc gaat knallen
Ik denk het. Ze spelen onder 1 hoedje. Ik kom er nu net door bij de bank; heeft me 8 euro gekost wat het nu duurder is dan toen ik de order plaatste.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:30 schreef Dwaalboy het volgende:
Ja wou vanmiddag al kopen maar toen haperde die tering abn ambro...
Zouden ze het met opzet doen haha
quote:Op zondag 28 januari 2018 22:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat ga ik dus in het vervolg ook doen. Maar roepen dat mijn post niets toevoegt (in een SC nota bene) slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.
Posts als "deze maand wavesmaand!!!" of "shitcoin!!!" voegen niets toe. Daar valt ook niemand over.
kthxbyequote:
Stop eens met janken man..quote:Op zondag 28 januari 2018 23:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
PS: ik zou jullie ETH verkopen, want zodra ik wat koop gaat er meteen 25% vanaf
quote:
quote:
quote:
zit je nog in wavesquote:Op zondag 28 januari 2018 23:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee nee, het is al wavesjaar.... 2018
ja, dat is effe slikkenquote:Op zondag 28 januari 2018 23:49 schreef BakkenKappen het volgende:
Vervelend als je SPANK koopt en het platform straks niet werkt, heb je er nog geen ruk aan.
Heb der nog een paar.. Amper iets. Ze stonden klaar om de nucleus ICO ingetrapt te worden, maar dat gaat niet doorquote:
Zodra LISK z'n takeoff heeft koop ik straks alle Universa die er zijn.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
soms kijk ik wel eens jaloers naar LSK
maar dan bedenk ik mij:
ik zit in Universa
quote:Op zondag 28 januari 2018 23:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zodra LISK z'n takeoff heeft koop ik straks alle Universa die er zijn.
Laat dat nou eerst maar eens op de markt komen, grote verhalen universa dit dat... voorlopig nog 0quote:
2018, PLATFORMMAANDquote:Op zondag 28 januari 2018 23:55 schreef BadVlad het volgende:
Vooral dik in Waves en Dragonchain hier. Bring it on.
quote:Op zondag 28 januari 2018 20:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Airbnbgodquote:
Wel eens wat kids in de kelder gevonden in Belgie.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Airbnbgod
Heerlijk goedkoop in hartje Londen slapen bij een chille Jap of een penthouse in Budapest. Beide voor bijna niks.
Heb ook wel eens een missertje gemaakt tho. Sliep er ineens nog een Chinees gezinnetje in de slaapkamer die wij niet gebruikte.
Nu het OMFGWAVESMAAND!!!1`1`1`409u`8`20947209824yu10981 is maakt het niet meer uit wat het kost en koop jij gewoon penthouses waar je komt ter verblijf.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Airbnbgod
Heerlijk goedkoop in hartje Londen slapen bij een chille Jap of een penthouse in Budapest. Beide voor bijna niks.
Heb ook wel eens een missertje gemaakt tho. Sliep er ineens nog een Chinees gezinnetje in de slaapkamer die wij niet gebruikte.
Haha! Ik had een keer een appartement waar alle meubels ingepakt waren in plastic en het stroom nog niet was aangesloten.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Airbnbgod
Voor een kort verblijf vind ik AirBNB vaak wel goed te doen.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:02 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Haha! Ik had een keer een appartement waar alle meubels ingepakt waren in plastic en het stroom nog niet was aangesloten.
Zeker! Altijd proberen om een zwembadje te scoren.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor een kort verblijf vind ik AirBNB vaak wel goed te doen.
Sasha was afgelopen week in Davos voor een geheime meeting met Putin.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:08 schreef kthxbye het volgende:
SASHA IS AL MAANDEN STIL OP SOCIAL MEDIA OMDAT IE WAS TRAINEN HIJ GAAT PUTIN EN CHINA KNOCKOUT SLAAN JAJAJAJHAHAHAHAHAHHAAAAAaaa WVes NG de koers alleen maar omhoog!!! 11
Sasha én Alexander (Universa) waren daarquote:Op maandag 29 januari 2018 00:09 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Sasha was afgelopen week in Davos voor een geheime meeting met Putin.
Bier voornamelijk. En nootjes.quote:
Wavesmaand niet kennenquote:Op maandag 29 januari 2018 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een hoop euforisch geklets ineens.²
Wtf is er gebeurt dan, hebben ze nou eindelijk dat lightning network erin zitten ofzo, of wat? Ik volg BTC niet zoquote:Op maandag 29 januari 2018 00:13 schreef Typisch het volgende:
maarre bitcoin transacties van 1-10 satoshi komen der weer door
GENOT
quote:Op maandag 29 januari 2018 00:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wtf is er gebeurt dan, hebben ze nou eindelijk dat lightning network erin zitten ofzo, of wat? Ik volg BTC niet zo
Ik ken zoveel niet. Maar euforisch geklets herken ik op 1000 km.quote:
niets ...quote:Op maandag 29 januari 2018 00:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja das nog geen antwoord, wat hebben ze gedaan?
In Rusland heten mensen die Sasha heten ook Alexander.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sasha én Alexander (Universa) waren daar
[ afbeelding ]
Vrij weinig. Geen spam attacks meer denk ik, wat grotere instanties die hun tranfers nu samen eruit sturen ipv los. SegWit is al een deel van de oplossing, maar wordt nog niet massaal gebruikt. En Lightning Network is nog niet verantwoord op het mainnet te gebruiken.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja das nog geen antwoord, wat hebben ze gedaan?
quote:
Niet doorhebben dat Februari dé Wavesmaand wordtquote:Op maandag 29 januari 2018 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een hoop euforisch geklets ineens.²
all in, huis verkocht, 2de hypotheek !!!!!!quote:Op maandag 29 januari 2018 00:17 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat Februari dé Wavesmaand wordt
Ja, maar Sasha is voor mij Sasha van Waves. En Alexander is Alexander van Universa.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:17 schreef Zith het volgende:
[..]
In Rusland heten mensen die Sasha heten ook Alexander.![]()
https://boards.straightdope.com/sdmb/showthread.php?t=601117
Hmm, het gaat wel tijd worden voor dat lightning network ja... dan gaat BTC vast weer een bullrun in, zodra dat er succesvol in zit.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrij weinig. Geen spam attacks meer denk ik, wat grotere instanties die hun tranfers nu samen eruit sturen ipv los. SegWit is al een deel van de oplossing, maar wordt nog niet massaal gebruikt. En Lightning Network is nog niet verantwoord op het mainnet te gebruiken.
Misschien zijn er ook wel gewoon wat minder transacties, dat weet ik niet.
quote:Op maandag 29 januari 2018 00:18 schreef Predator38 het volgende:
[..]
all in, huis verkocht, 2de hypotheek !!!!!!
Totdat de volgende barrière er is qua transacties en dan gaan mensen weer massaal panikeren en rare dingen schreeuwen.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hmm, het gaat wel tijd worden voor dat lightning network ja... dan gaat BTC vast weer een bullrun in, zodra dat er succesvol in zit.
nee dit is van een lekker niveau ....quote:Op maandag 29 januari 2018 00:08 schreef kthxbye het volgende:
SASHA IS AL MAANDEN STIL OP SOCIAL MEDIA OMDAT IE WAS TRAINEN HIJ GAAT PUTIN EN CHINA KNOCKOUT SLAAN JAJAJAJHAHAHAHAHAHHAAAAAaaa WVes NG de koers alleen maar omhoog!!! 11
Ja, geeft niet, daar profiteren wij van.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Totdat de volgende barrière er is qua transacties en dan gaan mensen weer massaal panikeren en rare dingen schreeuwen.
quote:Op maandag 29 januari 2018 00:20 schreef Predator38 het volgende:
[..]
nee dit is van een lekker niveau ....
hoop hetquote:Op maandag 29 januari 2018 00:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, geeft niet, daar profiteren wij van.
denk jij dat ik serieus was danquote:Op maandag 29 januari 2018 00:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]![]()
Je denkt dat hij dit serieus post ?
Wavesmaand is een cult geworden inmiddels
Ik wil ook wel een lambo. Een Gallardo koop je al voor een ton tweedehands. Dan hoeft mijn portofolio maar x100 te gaan.quote:
Waves, alleen die naam al. Dat is toch geen naam voor een serieuze COIN man. Klinkt behoorlijk laxerend.quote:
net 200 bijgekochtquote:
ben serieus wel te spreken over het waveslab initiatief e.d.quote:
Heb je nog veel waves?quote:Op maandag 29 januari 2018 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben serieus wel te spreken over het waveslab initiatief e.d.
en sasha die met zijn bakkes weer een of andere papiertje tekent met hoge mannetjes uit Kazachstan stemt mij wel gerust
opzich welquote:
Ja, wat betaalde je in de ico voor universa?quote:Op maandag 29 januari 2018 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
opzich wel
maar als universa een beetje leuk geprijsd op de markt komt ga ik er wat afhalen en daarheen schuiven
Waves is bij mij rustig gekelderd naar zo'n 3,5% van mijn portfolio. En nee, dat is niet alleen omdat ik er een flink aantal van heb verkochtquote:
Ik zat in een pre-ICO groupbuy, dus dat telt niet. Maar ICO prijs was 0.01-0.0125$quote:Op maandag 29 januari 2018 00:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, wat betaalde je in de ico voor universa?
Same, maar heb nu ook zoiets van: laat het goffetomme nou maar zien hoor.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waves is bij mij rustig gekelderd naar zo'n 3,5% van mijn portfolio. En nee, dat is niet alleen omdat ik er een flink aantal van heb verkocht
Feelsgoodmen
Waarom VEN en niet Walton bijvoorbeeld?quote:Op maandag 29 januari 2018 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, doen of niet. 1000 euro van mijn spaarrekening linea recta de VEN module in?²
Ik zeg doe twee keer de helftquote:Op maandag 29 januari 2018 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, doen of niet. 1000 euro van mijn spaarrekening linea recta de VEN module in?²
Omdat VEN baas is en Walton niet.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom VEN en niet Walton bijvoorbeeld?
Gewoon doen. Fuck it. Spaargeld heb je niks aan als morgen eeen vliegtuig op je hoofd valt.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Daarom, alles op rood.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gewoon doen. Fuck it. Spaargeld heb je niks aan als morgen eeen vliegtuig op je hoofd valt.
quote:Op maandag 29 januari 2018 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
WTC heeft net zijn bullrun en event gehad.....wel een mooi project trouwensquote:Op maandag 29 januari 2018 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet fokken met Waves nou....quote:Op maandag 29 januari 2018 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waves, alleen die naam al. Dat is toch geen naam voor een serieuze COIN man. Klinkt behoorlijk laxerend.²
Je krijgt meer VEN dan Walton for je fast cash.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou ik hou nog een beetje achter de hand. Geld waarmee ik er nu in zit (1500 euro) was eigenlijk bedoeld om wat van de restschuld van mn appartement wat verkocht is weg te poetsen.quote:
Oké, dat is echt een behoorlijk rare redenatie.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je krijgt meer VEN dan Walton for je fast cash.
Ik ben volwassen joh.²
beter Tittiecoin kopen...daar krijg je helemaal veel voor je fast cashquote:Op maandag 29 januari 2018 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oké, dat is echt een behoorlijk rare redenatie.
Je krijgt juist meer marktaandeel bij Walton dan bij VEN voor je centen.
Zo had ik het niet bekeken. Betekent dat onderaan de streep mogelijk meer talkpoeder op mijn bips?quote:Op maandag 29 januari 2018 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 januari 2018 00:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo had ik het niet bekeken. Betekent dat onderaan de streep mogelijk meer talkpoeder op mijn bips?²
Maar minder tokens. En het is begrijpelijk waarom, als je een volume hebt wat stijgt, gaat dat een stuk harder dan één halve coin die stijgt. Ookal heb je meer marktaandeel bij die halve coin. Ja of hij moet gelijk 6 keer over de kop gaan.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het aantal coins maakt écht geen zak uit.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maar minder tokens. En het is begrijpelijk waarom, als je een volume hebt wat stijgt, gaat dat een stuk harder dan één halve coin die stijgt. Ookal heb je meer marktaandeel bij die halve coin. Ja of hij moet gelijk 6 keer over de kop gaan.
Net als dat het niet uitmaakt wanneer azie erbij komtquote:Op maandag 29 januari 2018 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het aantal coins maakt écht geen zak uit.
BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek..quote:Op maandag 29 januari 2018 00:40 schreef kthxbye het volgende:
Zullen we met z'n allen weer de autisten zoals eerst klaas, en nu deze BansheeBoy negeren? Dan houden ze vanzelf wel op het topic vol te kotsen met hun irritante getroll.[ afbeelding ]
Azië net wakker hier, can confirm!quote:Op maandag 29 januari 2018 00:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Net als dat het niet uitmaakt wanneer azie erbij komt
oh dan zal coin x nu wel nog harder stijgen!!quote:Op maandag 29 januari 2018 00:41 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Azië net wakker hier, can confirm![ afbeelding ]
morgen weer Futures ???quote:Op maandag 29 januari 2018 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh dan zal coin x nu wel nog harder stijgen!!
of dumpen
of gewoon hetzelfde doen als net
!!
Eens.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het aantal coins maakt écht geen zak uit.
Fixed your postquote:Op maandag 29 januari 2018 00:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eens.
Uiteindelijk gaat het toch om hoeveel EUR / USDBTC je ergens in investeert? Of je nu 100 BITcoins krijgt of 1000 BITcoins, uiteindelijk steek je er bijvoorbeeld ¤1000 BTC in en als het met 20% stijgt dan is dat niet anders bij 100 of 1000 BITcoins.
Mee eens, ik heb het even aangekeken. Maar die ICON is ook een hele interessante dukaat. Veelbelovend en ook qua marketshare erg inheems. Morgen maar eens pompen.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:40 schreef kthxbye het volgende:
Zullen we met z'n allen weer de autisten zoals eerst klaas, en nu deze BansheeBoy negeren? Dan houden ze vanzelf wel op het topic vol te kotsen met hun irritante getroll.[ afbeelding ]
Neblio, Snovio, ENJ, UBQquote:Op maandag 29 januari 2018 00:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mee eens, ik heb het even aangekeken. Maar die ICON is ook een hele interessante dukaat. Veelbelovend en ook qua marketshare erg inheems. Morgen maar eens pompen.²
UBQ ken ik nietquote:Op maandag 29 januari 2018 00:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neblio, Snovio, ENJ, UBQ
Rondje van het huis. Geen dank.
Heb zelf alleen nog maar wat SNOV, maar die andere staan zeker op het lijstje. ENJ skip ik denk ik, zie de potentie maar ik denk dat een gamebedrijf die dingen liever zelf regelt dan via ENJ.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:48 schreef Kyran het volgende:
[..]
UBQ ken ik niet![]()
* Kyran gaat z'n huiswerk doen
Thanks. Heerlijke vochtige dukaten. Die UBQ kan me wel bekoren. Doet het goed zo met mijn stuitje.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neblio, Snovio, ENJ, UBQ
Rondje van het huis. Geen dank.
ENJ zie ik op korte termijn richting de $0.50 gaan en dan heel lang daar hangen. Denk dat de echte grote gamebedrijven geen interesse zullen tonen, maar de indie game developers zeker wel.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb zelf alleen nog maar wat SNOV, maar die andere staan zeker op het lijstje. ENJ skip ik denk ik, zie de potentie maar ik denk dat een gamebedrijf die dingen liever zelf regelt dan via ENJ.
Neblio en UBQ zijn ook platformen, in het rijtje ETH, LSK, NEO.
Wat sowieso interessant is aan UBQ is dat ze geen ICO hebben gedaan ofzo, dus sowieso geen cash grab.
Koop gewoon voor al je geld WTC, broeder. No brainer.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thanks. Heerlijke vochtige dukaten. Die UBQ kan me wel bekoren. Doet het goed zo met mijn stuitje.²
Ik verwacht dat ze honger hebbenquote:Op maandag 29 januari 2018 01:26 schreef BadVlad het volgende:
Azie is wakker aan het worden. Verwachten we daar nog iets van?
Bazen ideetjetwitter:FEhrsam twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 18:16:51DAICOs: reduces token sale scam risk. If progress is made contributors can vote to increase the funding “tap”, if there’s no progress everyone can get their remaining money back. Simple example of effective DAO innovation: https://t.co/RFxo4Udb0o reageer retweet
Voor een groot gedeelte ben ik het met je eens behalve op 1 punt. Waarom wordt er hier zo afgegeven op en enigszins minderwaardig gedaan over autisten?quote:Op maandag 29 januari 2018 00:40 schreef kthxbye het volgende:
Zullen we met z'n allen weer de autisten zoals eerst klaas, en nu deze BansheeBoy negeren? Dan houden ze vanzelf wel op het topic vol te kotsen met hun irritante getroll.
In theorie is een goed idee. In de praktijk zie ik dat niet goed komen als ik een gemiddelde Telegram groep bekijk.quote:Op maandag 29 januari 2018 01:44 schreef Typisch het volgende:
Bazen ideetjetwitter:FEhrsam twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 18:16:51DAICOs: reduces token sale scam risk. If progress is made contributors can vote to increase the funding “tap”, if there’s no progress everyone can get their remaining money back. Simple example of effective DAO innovation: https://t.co/RFxo4Udb0o reageer retweet
Autisme is toch een geestelijke beperking...quote:Op maandag 29 januari 2018 01:46 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Voor een groot gedeelte ben ik het met je eens behalve op 1 punt. Waarom wordt er hier zo afgegeven op en enigszins minderwaardig gedaan over autisten?
Voor mij als autist met een behoorlijk ontwikkeld cognitief denkvermogen zijn de opmerkingen niet te verklaren, ik zie er de logica niet van in en de input ervan kan ik niet goed handlen. Een autist overtuig je met logica en onderbouwde argumenten.
Iemand die continu dezelfde vraag blijft stellen schaar je imo eerder onder het kopje laag ontwikkeld/(zeer) zwak leervermogend met een beperkt cognitief vermogen. Dit lage leervermogen wordt vaak in IQ uitgedrukt. Als er dan ook nog eens een chromosoomafwijking aanwezig is dan wordt er gesproken over mongoloïde. Deze kenmerken vallen eerder onder geestelijk beperkt/gehandicapt dan onder autisme. Dit moest ik even kwijt.......
Ja..... ik realiseer me nu dat geestelijk beperkt wel een heel erg breed begrip is. Ik doelde meer op zwakbegaafd......quote:Op maandag 29 januari 2018 04:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Autisme is toch een geestelijke beperking...
Sorry, was niet bedoeld om je te beledigen. Op Fok wordt autisme vaak gelijkgesteld aan zwakzinnig "zolderkamer autist" e. d.quote:Op maandag 29 januari 2018 01:46 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Voor een groot gedeelte ben ik het met je eens behalve op 1 punt. Waarom wordt er hier zo afgegeven op en enigszins minderwaardig gedaan over autisten?
Voor mij als autist met een behoorlijk ontwikkeld cognitief denkvermogen zijn de opmerkingen niet te verklaren, ik zie er de logica niet van in en de input ervan kan ik niet goed handlen. Een autist overtuig je met logica en onderbouwde argumenten.
Iemand die continu dezelfde vraag blijft stellen schaar je imo eerder onder het kopje laag ontwikkeld/(zeer) zwak leervermogend met een beperkt cognitief vermogen. Dit lage leervermogen wordt vaak in IQ uitgedrukt. Als er dan ook nog eens een chromosoomafwijking aanwezig is dan wordt er gesproken over mongoloïde. Deze kenmerken vallen eerder onder zwakbegaafdheid dan onder autisme. Dit moest ik even kwijt.......
moet altijd wel gniffelen om sunny lu en mensen die alleen maar naar tps kijkenquote:Op maandag 29 januari 2018 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoop het
moet altijd gniffelen om die schaalprobleem discussies
denk ik altijd aan twee quotejes van andreas antonopoulos
''To have scale problems, you got to have scale''
''People in 1990: sending JPGs over the internet takes hours! If everyone wants to send JPGs over the internet in 2017 it will take years to send them!''
Het was niet persoonlijk tegen jou gericht meer in het algemeen en dank je voor je begripquote:Op maandag 29 januari 2018 06:37 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Sorry, was niet bedoeld om je te beledigen. Op Fok wordt autisme vaak gelijkgesteld aan zwakzinnig "zolderkamer autist" e. d.
Excuses
quote:Op maandag 29 januari 2018 02:01 schreef BadVlad het volgende:
[..]
In theorie is een goed idee. In de praktijk zie ik dat niet goed komen als ik een gemiddelde Telegram groep bekijk.
Hier is alles rood?quote:Op maandag 29 januari 2018 07:44 schreef dimmak het volgende:
De goede weg is weer ingezet als ik mijn portfolio bekijk.
Laatste uren is alles aan het zakken idd. Maar het weekend is best goed geweest voor mij.quote:
De afgelopen week was pure aids voor mij. De week er voor ookquote:Op maandag 29 januari 2018 07:53 schreef dimmak het volgende:
[..]
Laatste uren is alles aan het zakken idd. Maar het weekend is best goed geweest voor mij.
Als btc gestaag blijft dalen zul je voortdurend ath’s in je porto behalen. Maw: dit zegt dus nietsquote:Op maandag 29 januari 2018 08:08 schreef kthxbye het volgende:
Al 3 weken stabiel op portfolio ATH in BTCmag wel wat actie komen weer
Lekker bezig lulloquote:Op maandag 29 januari 2018 09:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb er zojuist 1000 euro tegenaan geknald. Ik ga het volgende stocken:
Icon
Ven
Qbic²
WTC is me toch iets te duur.quote:
man man man, wat een onzinquote:Op maandag 29 januari 2018 08:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als btc gestaag blijft dalen zul je voortdurend ath’s in je porto behalen. Maw: dit zegt dus niets
Jouw verwachting is dat BTC weer heel hard gaat stijgen. Die van hem blijkbaar nietquote:Op maandag 29 januari 2018 09:21 schreef kthxbye het volgende:
[..]
man man man, wat een onzin[ afbeelding ]
Ach meneertje is er ook weer bij. Gisteren toen BTC omhoog aan het schieten was was die nergens te vinden. Nu een klein dipje en opeens duikt hij weer op. Voor iemand die geen interesse heeft in crypto is volgt hij het allemaal beter dan de meeste mensen hier.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:21 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Don't feed the troll.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:21 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik zeg niks over een stijging of daling van BTC. Ik zeg alleen dat wanneer je het succes van je porto afleidt van een ATH in BTC, je een hele 'succesvolle' portefeuille kunt hebben als BTC gestaag daalt (en je dus gewoon droog brood blijft eten!)quote:Op maandag 29 januari 2018 09:23 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Jouw verwachting is dat BTC weer heel hard gaat stijgen. Die van hem blijkbaar niet
FUN is echt een EOY hodl en denk dat het de eerste paar maanden weinig gaat doen.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:28 schreef TripleZ het volgende:
Ik begin toch wel serieus te twijfelen aan FUN. Heeft op een mooi rendement gestaan eind dec (zoals ong elke coin HAHA) maar is nu toch wel fors gezakt.. Nog wel in de +, maar veel nieuws is er de aankomende tijd niet te verwachten..
Okequote:Op maandag 29 januari 2018 09:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zeg niks over een stijging of daling van BTC. Ik zeg alleen dat wanneer je het succes van je porto afleidt van een ATH in BTC, je een hele 'succesvolle' portefeuille kunt hebben als BTC gestaag daalt (en je dus gewoon droog brood blijft eten!)
EOYquote:Op maandag 29 januari 2018 09:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
FUN is echt een EOY hodl en denk dat het de eerste paar maanden weinig gaat doen.
Deden jullie dit ook al? Want WANT heeft vaak cringe worthy artikelen over crypto.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:33 schreef Afwazig het volgende:
Mijn website cryptin.eu gaat structureel columns aanleveren aan de grote Nederlandse website want.nl. Zo proberen we crypto en blockchain ook voor de masses toegankelijk te maken. De eerste column is inmiddels live; https://www.want.nl/bitcoin-revolutie-blockchain/
Ik heb gisteren ook gepost. En ik heb wel degelijk interesse in crypto, anders zou ik dit topic niet volgen. Ik ga er echter geen geld in stoppen omdat ik denk dat het niks zal opleveren.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ach meneertje is er ook weer bij. Gisteren toen BTC omhoog aan het schieten was was die nergens te vinden. Nu een klein dipje en opeens duikt hij weer op. Voor iemand die geen interesse heeft in crypto is volgt hij het allemaal beter dan de meeste mensen hier.
Gewoon negeren.
quote:
Nee. Ze hebben zelf geen kennis over dit onderwerp in huis vandaar dat wij nu de meer in depth artikelen gaan aanleverenquote:Op maandag 29 januari 2018 09:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Deden jullie dit ook al? Want WANT heeft vaak cringe worthy artikelen over crypto.
Ah ok. Succes ermee man.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:40 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben zelf geen kennis over dit onderwerp in huis vandaar dat wij nu de meer in depth artikelen gaan aanleveren. Op termijn dan. Beginnen met de basis.
Sta nu bijna -40% op FUN. Gelukkig wel de enige coin die onderwater staat. Misschien gokje nemen om alles voor korte termijn op iets anders over te zetten. En dan hopelijk met kleine winst later terugkopen.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
FUN is echt een EOY hodl en denk dat het de eerste paar maanden weinig gaat doen.
Ik denk dat blind naar anderen luisteren juist één van de grootste fouten is die je kan maken. Vooral als het iemand is zonder track record of iemand die al heeft bewezen te weten waar hij / zij het over heeft. Dat gevoel heb ik bij jou nou niet echt, sorry. Vorige grote BTC dip was het allemaal over en uit volgens jou toch? Blij dat ik niet geluisterd heb.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook gepost. En ik heb wel degelijk interesse in crypto, anders zou ik dit topic niet volgen. Ik ga er echter geen geld in stoppen omdat ik denk dat het niks zal opleveren.
En echt, als je één fout als belegger/speculant kunt maken is het wel structureel niet willen luisteren naar mensen die een andere mening dan jezelf hebben en in een cirkle-jerk blijven hangen. Dan zul je op lange termijn nooit wat verdienen.
[..]
Ik zag nog wel meer stomme dingen in de tekst zojuist. Ik schrijf zelf nooit artikelen of columns dus dit zal nog wel vaker gebeuren helaas.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:42 schreef V. het volgende:
Goed initatief![]()
Alleen: 'geadresseerd' is een anglicisme.
Oefening baart kunstquote:Op maandag 29 januari 2018 09:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik zag nog wel meer stomme dingen in de tekst zojuist. Ik schrijf zelf nooit artikelen of columns dus dit zal nog wel vaker gebeuren helaas.
Mwa, psychologisch werkt dat anders en zal er minder voor nodig zijn om een coin van 0,001usd een paar 100 % te laten stijgen dan een coin van 40usd, die demonstratie hebben we een paar dagen/weken geleden gepresenteerd gekregen met RIPPLE en TRON. Dus uiteindelijk wordt die gedachten een self fulfilling prophecy, zoals met wel meer in deze markt.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eens.
Uiteindelijk gaat het toch om hoeveel EUR / USD je ergens in investeert? Of je nu 100 coins krijgt of 1000 coins, uiteindelijk steek je er bijvoorbeeld ¤1000 in en als het met 20% stijgt dan is dat niet anders bij 100 of 1000 coins.
Mja, dat eerste is wel weer waar, omdat het nieuwe geld vaak gaat zitten in goedkope coins. Waarschijnlijk met de ongegronde gedachte dat die wel het meest over de kop (kunnen) gaan. TRX, DogeCoin en alle andere goedkope meuk van eerste week van januari was inderdaad een mooi voorbeeld.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mwa, psychologisch werkt dat anders en zal er minder voor nodig zijn om een coin van 0,001usd een paar 100 % te laten stijgen dan een coin van 40usd, die demonstratie hebben we een paar dagen geleden gepresenteerd gekregen met RIPPLE en TRON. Dus uiteindelijk wordt die gedachten een self fulfilling prophecy, zoals met wel meer in deze markt.
Absoluut gezien heb je gelijk, het gaat om je aantal euro's maar er spelen veel meer factoren. Ook dat azie wakker worden, we konden de klok er op gelijk zetten met die bulltrap van laatst, en het gebeurde.
Ik hoop op een flinke pump voor dat event van 5 februari en dan snel alles verpatsenquote:Op maandag 29 januari 2018 09:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Natuurlijk is blind naar iemand luisteren fout. Ik zeg ook niet dat je dat moet doen. Maar jij/jullie willen alleen maar horen van mensen die ook niet kritisch zijn over cryptovaluta. Dat komt op hetzelfde neer. Je moet je mening juist breed vormen.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk dat blind naar anderen luisteren juist één van de grootste fouten is die je kan maken. Vooral als het iemand is zonder track record of iemand die al heeft bewezen te weten waar hij / zij het over heeft. Dat gevoel heb ik bij jou nou niet echt, sorry. Vorige grote BTC dip was het allemaal over en uit volgens jou toch? Blij dat ik niet geluisterd heb.
Dit is echt flauwekul joh, wordt hier vaak genoeg gezegd dat het allemaal maar niks is. Klaasweetalles ook een reguliere poster hier doet dat altijd netjes.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:53 schreef LXIV het volgende:
Maar jij/jullie willen alleen maar horen van mensen die ook niet kritisch zijn over cryptovaluta.
Track record met beleggen staat niet gelijk aan een track record in crypto. Dat snap jij toch ook wel? Dat ik goed kan voetballen wil niet zeggen dat ik ook goed kan schaatsen.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk is blind naar iemand luisteren fout. Ik zeg ook niet dat je dat moet doen. Maar jij/jullie willen alleen maar horen van mensen die ook niet kritisch zijn over cryptovaluta. Dat komt op hetzelfde neer. Je moet je mening juist breed vormen.
Ik durft toch wel te zeggen dat ik een track record heb met beleggen. Dat kun je hier op FOK! eenvoudig nalezen in mijn PoHi.
Laten we het hopen.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoop op een flinke pump voor dat event van 5 februari en dan snel alles verpatsen
Als je kritisch bent wordt je meteen een troll genoemd.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:55 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dit is echt flauwekul joh, wordt hier vaak genoeg gezegd dat het allemaal maar niks is. Klaasweetalles ook een reguliere poster hier doet dat altijd netjes.
Door een deel wel, een ander deel niet. Lullo het is FOK! niet het WEF, daarnaast gaat om het geld dat haalt in mensen vaak het ergste naar bovenquote:Op maandag 29 januari 2018 10:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je kritisch bent wordt je meteen een troll genoemd.
Kritisch zijn is helemaal prima maar er is een verschil tussen kritiek en ongefundeerd met oneliners komen.quote:Op maandag 29 januari 2018 10:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je kritisch bent wordt je meteen een troll genoemd.
Dat is waar. Dat doe ik dan ook niet.quote:Op maandag 29 januari 2018 10:26 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Kritisch zijn is helemaal prima maar er is een verschil tussen kritiek en ongefundeerd met oneliners komen.
Dit.quote:Op maandag 29 januari 2018 10:26 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Kritisch zijn is helemaal prima maar er is een verschil tussen kritiek en ongefundeerd met oneliners komen.
Vanaf maart gaan ze 'live' en ze hebben hun permit aangevraagd in de UK. Team is uitgebreid naar 38 medewerkers. Ik zie hem de komende maanden ook al wel stijgen 14.jpgquote:Op maandag 29 januari 2018 09:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja het is wel leuk, al twijfel ik wel om in een 4coin setup te gaan zitten, want die 1usd gaat nog wel eventjes op zich laten wachten van FUN denk ik, ik had meer verwacht al in januari eigenlijk.quote:Op maandag 29 januari 2018 10:53 schreef BakkenKappen het volgende:
Waarom zou je FUN dumpen?![]()
Ik vind dat wel een leuke use case en ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren.
Na 4 weken nog steeds niet. Schijnt dat ze meer dan 2000 accounts moeten verifieren, door een team van 1 persoon (eigenaar) en nog iemand.quote:
Ja dus je raiblocks staan gewoon vast als je ze daar hebt staan. Man man man wat slecht.quote:Op maandag 29 januari 2018 11:05 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Na 4 weken nog steeds niet. Schijnt dat ze meer dan 2000 accounts moeten verifieren, door een team van 1 persoon (eigenaar) en nog iemand.
Begin februari zou het los moeten gaan:p. Dump het dan over een maand ofzo. ik ben juist bij aan het kopen.quote:Op maandag 29 januari 2018 10:53 schreef BakkenKappen het volgende:
Waarom zou je FUN dumpen?![]()
Ik vind dat wel een leuke use case en ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren.
Ze staan alleen op een beurs, ik hoop op een enorme hype waardoor hij gaat knallen. Maar tot Q2 gebeurt er in principe geen reetquote:Op maandag 29 januari 2018 11:25 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Begin februari zou het los moeten gaan:p. Dump het dan over een maand ofzo. ik ben juist bij aan het kopen.
waarom zou het los moeten gaan ????quote:Op maandag 29 januari 2018 11:25 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Begin februari zou het los moeten gaan:p. Dump het dan over een maand ofzo. ik ben juist bij aan het kopen.
Ik lees hoge verwachtingen over dat event? Maar dat kan ook een hype zijn natuurlijk.quote:Op maandag 29 januari 2018 11:38 schreef Predator38 het volgende:
[..]
waarom zou het los moeten gaan ????
ik ben ook fan van FUN maar ik dacht dat ze dus een UK licentie zouden krijgen eind januari, blijkt dus te zijn dat ze hem alleen indienen en er nog een paar maanden op moeten wachten.
voor de rest staan ze alleen op een event half feb en is er in Q2 weer pas wat nieuws.
long term hold, ik verwacht geen gekke dingen op korte termijn maar je weet het nooit natuurlijk.
straks kondigen ze een partnership met pokerstars aan oid en dan vertrekt de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |