abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176803475

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 28 januari 2018 @ 19:19:30 #2
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176803613
Goede topictether :Y
pi_176803720
quote:
10s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
Goede topictether :Y
O+
  zondag 28 januari 2018 @ 19:26:00 #4
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176803793
Als VEN zakt is het een correctie en als een muntje zakt die hier niet bevalt is het een megacrash en het einde van die munt..... 🤣🤣🤣
pi_176803874
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:26 schreef betyar het volgende:
Als VEN zakt is het een correctie en als een muntje zakt die hier niet bevalt is het een megacrash en het einde van die munt..... 🤣🤣🤣
Wat loop je nou weer te ijlen? Ven staat al een week kapot te bloeden.
pi_176804106
Indiërs op Bee Gaan nog steeds door _O-

Prince of crypto:
Few questions , When is the ICO . ? Minimum and maximum amount we can invest. ? I citizen of India will my KYC be approved ? Can i particapte in the Public pre sale ? how much the Bonus ?
Prince of crypto:
admin Is there any way i can get in now ?
  zondag 28 januari 2018 @ 19:39:51 #7
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176804225
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:28 schreef Skv het volgende:

[..]

Hodl!!!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_176804253
Veni vidi foetsie
  zondag 28 januari 2018 @ 19:41:27 #9
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176804271
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:28 schreef Skv het volgende:

[..]

Hoho, Niks te ijlen. Elke munt die hier wordt aanbeden is top en bij een flinke daling noemen ze het een gewone correctie. Bij een munt die ze op een of andere manier niet mogen is het een shitcoin die dood moet.
pi_176804363
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:41 schreef betyar het volgende:

[..]

Hoho, Niks te ijlen. Elke munt die hier wordt aanbeden is top en bij een flinke daling noemen ze het een gewone correctie. Bij een munt die ze op een of andere manier niet mogen is het een shitcoin die dood moet.
Wie bedoel je met 'ze'?
  zondag 28 januari 2018 @ 19:44:40 #11
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176804385
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:44 schreef Skv het volgende:

[..]

Wie bedoel je met 'ze'?
De VEN aanbidders.
pi_176804436
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:44 schreef betyar het volgende:

[..]

De VEN aanbidders.
ok. Ik snap je verdriet.
pi_176804586
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:44 schreef betyar het volgende:

[..]

De VEN aanbidders.
shit happens....shit coin, even paar weken wachten tot de rebrand
pi_176804764
Uiteindelijk doet ven het onder de streep prima, kijk naar afgelopen maand. Icx doet nu goed, maar dat mag uiteindelijk ook wel als je naar de aankondigen kijkt die icx gaat doen.

Ik denk dat het met beide (ven icx) meer dan goed gaat komen dit jaar.

Ik zit alleen nog te twijfelen of ik icx ga verkopen op 31e om dit te stoppen in neo
pi_176804795
hoezo verkopen de 31ste en waarom in NEO ?
pi_176804830
Ven staat nog steeds op x3 in dollars deze maand, laat staan in btc-waarde. Dat gehuil hier..
pi_176804835
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:02 schreef Predator38 het volgende:
hoezo verkopen de 31ste en waarom in NEO ?
Sell the news. 31e zijn hun aankondigen. Ik verwacht daarna een dip van minstens 20%. Maar dat weet je natuurlijk nooit zeker.

Ik vind neo een mooie stabiele crypto en verwacht daar verdere stijging. Maar misschien wordt het ook gewoon eth tijdelijk.
pi_176804845
Kunnen we nog een keer een run krijgen zoals rond de jaarwisseling...? :{

*Insert glazenbolplaatje*
  Eindredactie Games zondag 28 januari 2018 @ 20:06:54 #19
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176804855
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:05 schreef DrSnuggle het volgende:
Kunnen we nog een keer een run krijgen zoals rond de jaarwisseling...? :{

*Insert glazenbolplaatje*
vlieg je naar de horizon toe?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176804901
quote:
4s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:06 schreef Oscar. het volgende:

[..]

vlieg je naar de horizon toe?
Nee, zo keen ben ik niet. :'(
pi_176805081
Beetoken gaat het worden. 10k erin pompen
pi_176805100
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:18 schreef xminator het volgende:
Met je cap van 0.1 eth. Succes.
pi_176805118
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:18 schreef xminator het volgende:
Er is een minimum en maximum gesteld, 10k wordt het iig niet, pas als het gelist wordt.
pi_176805122
quote:
8s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:19 schreef Skv het volgende:

[..]

Met je cap van 0.1 eth. Succes.
cap van 0.1? das nog niet bekend. minimum is 0.1
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176805232
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:20 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

cap van 0.1? das nog niet bekend. minimum is 0.1
Ja klopt. Maar erg hoog gaat het niet worden lijkt me. Heb jij Airbnb in je vragenlijst meegenomen? Dan heb je nog een beetje kans op een aardige cap. Ik zelf niet iig.
pi_176805266
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:25 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja klopt. Maar erg hoog gaat het niet worden lijkt me. Heb jij Airbnb in je vragenlijst meegenomen? Dan heb je nog een beetje kans op een aardige cap. Ik zelf niet iig.
nee ik ook niet. ik las op telegram (weet niet of t onzin is) dat er 20k mensen zijn toegelaten.
pi_176805310
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:27 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

nee ik ook niet. ik las op telegram (weet niet of t onzin is) dat er 20k mensen zijn toegelaten.
5 mln usd aan tokens. Uitgaande van 20.000 deelnemers. Stel dat de helft Airbnb heeft en dubbele cap krijgt. Dan is er voor de 10.000 users zonder Airbnb 1/3e van de 5 mln usd te verdelen. Dat is 165 usd per persoon :') Zo'n 0.1 eth
pi_176805354
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:29 schreef Skv het volgende:

[..]

5 mln usd aan tokens. Stel dat de helft Airbnb heeft en dubbele cap krijgt. Dan is er voor de 10.000 users zonder Airbnb 1/3e van de 5 mln usd te verdelen. Dat is 165 usd per persoon :') Zo'n 0.1 eth
:'(
pi_176805514
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:25 schreef Skv het volgende:

[..]

Hoezo hebben jullie airbnb niet opgenomen?

Ik wel...
pi_176805566
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:37 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik wel...
moest je dan geen airbnb account opgeven? die heb ik niet.
pi_176805679
krijgt niet iedereen een persoonlijke cap? iedereen heeft een bepaalde hoeveel eth in moeten vullen.
pi_176805724
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:37 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik wel...
Die heb ik niet. Pak altijd hotels.
pi_176805821
Ben benieuwd of het echt wat extra oplevert.

Geen airbnb gebruikt hebben :') het is 2018...
pi_176805999
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:49 schreef xminator het volgende:

Je moet je eigen broodjes gaan smeren en woont in iemand anders z'n huis. Doe mij maar een fatsoenlijk hotel hoor.
pi_176806072
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:55 schreef Skv het volgende:

[..]

Je moet je eigen broodjes gaan smeren en woont in iemand anders z'n huis. Doe mij maar een fatsoenlijk hotel hoor.
True
Vakman pur sang
pi_176806201
Wat is er met TRON (TRX) aan de hand?
Staat behoorlijk laag volgens de RSI, ook op de lange termijn.
Ik kan er namelijk niets over vinden waarom het zo hard daalt.
pi_176806214
quote:

[..]

Wut :'). Gewoon een dikke appartement huren ergens in een mooi land, eten doe je gewoon in een restaurant.
pi_176806223
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:02 schreef 0108daniel het volgende:
Omdat shitcoin.
pi_176806259
quote:
Shitcoin
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176806262
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:03 schreef xminator het volgende:

[..]

Wut :'). Gewoon een dikke appartement huren ergens in een mooi land, eten doe je gewoon in een restaurant.
in mooie landen hebben ze vaak ook hotels.
pi_176806285
quote:
pump and dump gehad begin januari en nu bloedt hij weer terug naar waar hij hoort te staan.
pi_176806683
Goddomme het is ook altijd gekut bij litebit.

Nu wil ik ETH kopen en kom ik niet voorbij het bankselectie scherm, er is een fout opgetreden. Sterf een enge dood hoerige kutsite :r }:|

Laatst ook al gekloot om een wachtwoord te resetten wat voor geen meter werkte en nu dit weer :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176806765
Heb ook wel ether te koop
pi_176806792
Maar is niet te betalen wil um jie kwijt
pi_176806827
En nu ben ik erdoor, maar is de transactie niet gelukt. Order staat er wel, maar er is niets van mn rekening afgeboekt en ook geen ether bijgeboekt. Man man man.

Open een ticket bij support als je hinder ondervind.

Ja lekker, jullie lopen 7 dagen achter en telefonisch gesloten heel de afdeling.

Godverdomme. :(
pi_176806838
Het gaat ook gewoon ALTIJD kut als ik ook maar iets met crypto's wil doen.

:r
pi_176806871
quote:
7s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:21 schreef Geralt het volgende:
Goddomme het is ook altijd gekut bij litebit.

Nu wil ik ETH kopen en kom ik niet voorbij het bankselectie scherm, er is een fout opgetreden. Sterf een enge dood hoerige kutsite :r }:|

Laatst ook al gekloot om een wachtwoord te resetten wat voor geen meter werkte en nu dit weer :(
Litebit is aids en heeft hele gare rates. Btcdirect?
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 januari 2018 @ 21:30:26 #48
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176806896
Beetje door Twitter feed van Ed aan het lezen en de tering. Die gast heeft echt een ego van heb ik je daar zeg.
pi_176806934
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:30 schreef Kyran het volgende:
Beetje door Twitter feed van Ed aan het lezen en de tering. Die gast heeft echt een ego van heb ik je daar zeg.
Ja. En 1,5 miljoen VEN. ;(
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 januari 2018 @ 21:34:18 #50
416575 crew  Evenstar
pi_176806984
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:32 schreef Skv het volgende:

[..]

Daar ben ik dan wel jaloers op :P Hij zit iedereen af te blaffen constant. Proberen nieuws te halen bij CEO van VEN was ook hilarisch. Allerlei leugens verspreiden en proberen een reactie uit te lokken.
pi_176807001
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:29 schreef Skv het volgende:

[..]

¤1002.41 om ¤1016.40

Met een halve scheelt met dat 8 euro. Daar lig ik niet wakker van. Bovendien had ik al een account op litebit.

Maargoed, ongetwijfeld gaat dit zoals ze zelf aangeven 7 dagen duren en ik was voornemens om er ENJ van te kopen vanavond, dus die is volgende week ook 3x over de kop gegaan. 2x op zn minst.

Goddomme wat een amateuristische zooi weer :r
pi_176807046
quote:
7s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:35 schreef Geralt het volgende:

[..]

¤1002.41 om ¤1016.40

Met een halve scheelt met dat 8 euro. Daar lig ik niet wakker van. Bovendien had ik al een account op litebit.

Maargoed, ongetwijfeld gaat dit zoals ze zelf aangeven 7 dagen duren en ik was voornemens om er ENJ van te kopen vanavond, dus die is volgende week ook 3x over de kop gegaan. 2x op zn minst.

Goddomme wat een amateuristische zooi weer :r
Enj staat aardig te dippen nu. Zie geen trendbreuk. Snap je haast niet zo.
  zondag 28 januari 2018 @ 21:37:09 #53
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176807062
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:49 schreef xminator het volgende:

Als is het 2038
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176807075
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:36 schreef Skv het volgende:
Snap je haast niet zo.
Ik heb ook geen haast, maar ik heb al een paar keer gezeik met litebit gehad en telkens als ik gezeik had en daardoor niks kon kopen dan schoot meteen de coin die ik op het oog had omhoog daags erna. Dus daarom zal dat nu ook wel gebeuren. :P
pi_176807107
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:30 schreef Kyran het volgende:
Dat zeker, maar hij strooit gelukkig niet met referrallinkjes in al zijn Tweets. :)
pi_176807119
quote:
7s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:37 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik heb ook geen haast, maar ik heb al een paar keer gezeik met litebit gehad en telkens als ik gezeik had en daardoor niks kon kopen dan schoot meteen de coin die ik op het oog had omhoog daags erna. Dus daarom zal dat nu ook wel gebeuren. :P
Je hebt altijd Bitonic of Bitrush toch ?
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 januari 2018 @ 21:40:28 #57
416575 crew  Evenstar
pi_176807127
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:39 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Dat zeker, maar hij strooit gelukkig niet met referrallinkjes in al zijn Tweets. :)
Dat is wel weer netjes inderdaad, maar goed referral kneusjes zijn ook meestal dubbeltjes traders die wat bij elkaar proberen te sprokkelen.
pi_176807215
Ik snap de hype van Bee token zelf niet echt.

De markt van short-rentals is namelijk al helemaal overhoop gegooid door AirBnB en zie maar eens de concurrentie aan te gaan met ze. Ze hebben volgens mij ook helemaal nog geen product/technologie. Ik heb dan meer vertrouwen in Rentberry, dat is echt een uniek business model en ze hebben al een werkend platform. :)
pi_176807236
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:03 schreef xminator het volgende:

[..]

Dan nog beter een suite huren in een gerenommeerd hotel met alle service erop en eraan.
  zondag 28 januari 2018 @ 21:49:08 #60
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176807295
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Dan nog beter een suite huren in een gerenommeerd hotel met alle service erop en eraan.
Maar die kan je niet betalen met Bees. :D
  zondag 28 januari 2018 @ 21:49:10 #61
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176807296
Nu ik met die coins bezig ben en zo moet ik me vast gaan oriënteren op de higher class des lifestyles. Dikke auto, 2de vrouw, vastgoed in random landen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176807331
quote:
15s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu ik met die coins bezig ben en zo moet ik me vast gaan oriënteren op de higher class des lifestyles. Dikke auto, 2de vrouw, vastgoed in random landen.

Een auto kopen is echt de slechtste investering die je kunt doen. :') :') :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 28 januari 2018 @ 21:51:50 #63
13462 BansheeBoy
pi_176807354
quote:
16s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:50 schreef BadVlad het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Investeren? Hebben ze jou weleens verteld dat geld een middel is? :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_176807399
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Aldus de fokautist die nog nooit verder is gekomen dan de zolderkamer van zn ouders.
pi_176807403
quote:
16s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:50 schreef BadVlad het volgende:

[..]

SPOILER
Niet als het om een lambo gaat :{w
pi_176807409
quote:
10s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:53 schreef xminator het volgende:

[..]

Aldus de fokautist die nog nooit verder is gekomen dan de zolderkamer van zn ouders.
Uh oke.
pi_176807411
quote:
15s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Investeren? Hebben ze jou weleens verteld dat geld een middel is? :')

Geld gebruiken om dingen te kopen. :')
pi_176807429
Bier is de beste investering.
pi_176807490
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:53 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Niet als het om een lambo gaat :{w
Een Lambo kan dan weer wel natuurlijk. :Y
pi_176807546
quote:
15s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:

Je bedoelt zeker 2e auto en dikke vrouw?
Vakman pur sang
pi_176807570
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:55 schreef BakkenKappen het volgende:
Wijze man.
pi_176807615
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:55 schreef BakkenKappen het volgende:
Zoiets?

http://www.ramsesbier.nl/vrienden-van-ramses
pi_176807621
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:32 schreef Skv het volgende:

[..]

Hijzelf niet. De groep waar hij aansturing geeft.
pi_176807687
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:29 schreef Skv het volgende:

[..]

Btcdirect idd, en myetherwallet
pi_176807756
Gewoon de goedkoopste pakken, bij litebit is een ether nu 1020 bij BTCdirect 1008.

Bij GDAX echter 974 _O_
pi_176807778
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 22:06 schreef BakkenKappen het volgende:
Gewoon de goedkoopste pakken, bij litebit is een ether nu 1020 bij BTCdirect 1008.

Bij GDAX echter 974 _O_
Kan ik bij GDAX met iDeal betalen?
pi_176807784
quote:
7s.gif Op zondag 28 januari 2018 22:07 schreef Geralt het volgende:

[..]

Kan ik bij GDAX met iDeal betalen?
Nee.
pi_176807798
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 22:07 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Nee.
Voila. Ik moet eerst ETH hebben eer ik op een exchange wat kan doen, is het niet?
pi_176807829
quote:
7s.gif Op zondag 28 januari 2018 22:08 schreef Geralt het volgende:

[..]

Voila. Ik moet eerst ETH hebben eer ik op een exchange wat kan doen, is het niet?
Klopt joh. Doe gewoon wat je zelf het fijnste vind. Gaf alleen wat prijzen aan :)
pi_176807916
quote:
7s.gif Op zondag 28 januari 2018 22:08 schreef Geralt het volgende:

[..]

Je posts voegen niks toe, als ik het zo teruglees.

Waarom loop je hier posten om 10 keer niks, terwijl je de antwoorden zelf ook kunt bedenken of vinden via Koekel.
pi_176807991
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 22:11 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Je posts voegen niks toe, als ik het zo teruglees.

Waarom loop je hier posten om 10 keer niks, terwijl je de antwoorden zelf ook kunt bedenken of vinden via Koekel.
Omdat het voor de zoveelste keer kut is net als ik wat wil kopen. En daar klaag ik even over.

Het gros van de posts voegen niets toe hier.
  zondag 28 januari 2018 @ 22:24:24 #82
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176808315
quote:
7s.gif Op zondag 28 januari 2018 22:13 schreef Geralt het volgende:

[..]

Omdat het voor de zoveelste keer kut is net als ik wat wil kopen. En daar klaag ik even over.

Dan meld je je aan op een andere site en koop je het voortaan daar.
pi_176808385
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 22:24 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dan meld je je aan op een andere site en koop je het voortaan daar.
Dat ga ik dus in het vervolg ook doen. Maar roepen dat mijn post niets toevoegt (in een SC nota bene) slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.

Posts als "deze maand wavesmaand!!!" of "shitcoin!!!" voegen niets toe. Daar valt ook niemand over.
  zondag 28 januari 2018 @ 22:28:45 #84
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176808459
quote:

[..]

Hoezo geen Coinbase?
pi_176808687
quote:

[..]

Heb je een account op Bitstamp, Kraken en GDAX? Kan je gewoon overmaken met een SEPA transfer. :)
  zondag 28 januari 2018 @ 23:04:20 #86
13462 BansheeBoy
pi_176809532
Ripple krabbelt weer op. Misschien toch een mooie dukaat. Ik heb zie het als een dukaat voor de fijnproevers. :{

pi_176809652
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

Daar ben ik dan wel jaloers op :P Hij zit iedereen af te blaffen constant. Proberen nieuws te halen bij CEO van VEN was ook hilarisch. Allerlei leugens verspreiden en proberen een reactie uit te lokken.
Misschien moet jij je gewoon eens niet zo druk maken om anderen.
Ik ken jou niet, jij kent mij totaal niet maar je loopt mij wel continu af te zeiken.
Kennelijk hoort dat bij Een Twitter account met meer dan gemiddeld aantal followers: mensen die ik totaal niet ken, hebben ineens over van alles en nog wat een mening.

Net zoals die andere droeftoeter hier die beweerde bij Vechain te werken en mij een P&D mongool noemt...
ik zit sinds oktober in VEN en verkoop nog lang niet en zal proberen in aanmerking te komen voor wat Thor nodes, terwijl nota bene niemand hem bij VEN kent. Ja, ik heb rechtstreeks contact met VEN dus heb het even gechecked. Quote: "VEN appreciates your efforts".

En voor wat betreft het verspreiden van leugens: misschien moet je toch nog even checken waar op geantwoord wordt en wat ontweken wordt.
Geloof je het nog steeds niet? Prima, kan mij niet zoveel schelen.... Er gebeurd achter de schermen meer dan jij vermoedt. Het was wellicht niet zo slim om in die tweet te noemen (Ali), maar het gebeurde in een onbezonnen moment en kan ik niet terugdraaien. Maar alles wat ik daar genoemd hebt, sta ik nog volledig achter omdat het klopt.

Get a life....
pi_176809894
iamjosephyoung twitterde op zondag 28-01-2018 om 12:23:10 If you ask taxi drivers why they hate Uber, its because it hurts their business.If you ask bankers why they hate bitcoin and cryptocurrency, its also because they threaten their business.The hatred towards crypto was never about technology / innovation. Its really about fear. reageer retweet
  zondag 28 januari 2018 @ 23:18:29 #89
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176809952
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 19:46 schreef Skv het volgende:

[..]

ok. Ik snap je verdriet.
Ik heb ze ook he.
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 januari 2018 @ 23:18:54 #90
416575 crew  Evenstar
pi_176809965
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:07 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Geloof me, ik maak mij nergens druk over :)

quote:
Ik ken jou niet, jij kent mij totaal niet maar je loopt mij wel continu af te zeiken.
Kennelijk hoort dat bij Een Twitter account met meer dan gemiddeld aantal followers: mensen die ik totaal niet ken, hebben ineens over van alles en nog wat een mening.
Hoort er inderdaad bij. Als je hoog van de toren blaast kan je altijd wat weerstand verwachten.

quote:
ik zit sinds oktober in VEN en verkoop nog lang niet en zal proberen in aanmerking te komen voor wat Thor nodes, terwijl nota bene niemand hem bij VEN kent. Ja, ik heb rechtstreeks contact met VEN dus heb het even gechecked. Quote: "VEN appreciates your efforts".

En voor wat betreft het verspreiden van leugens: misschien moet je toch nog even checken waar op geantwoord wordt en wat ontweken wordt. Geloof je het nog steeds niet? Prima, kan mij niet zoveel schelen.... Er gebeurd achter de schermen meer dan jij vermoedt. Het was wellicht niet zo slim om in die tweet te noemen (Ali), maar het gebeurde in een onbezonnen moment en kan ik niet terugdraaien. Maar alles wat ik daar genoemd hebt, sta ik nog volledig achter omdat het klopt.
Tuurlijk gebeurt er achter de schermen veel. Niemand beweert anders. Leuk voor je dat je rechtstreeks contact hebt met VeChain. Ben blij dat je zelf ook al noemt dat het geen slimme actie was, zowel richting VeChain (als je inderdaad die contacten hebt) als richting je volgers.

Ben benieuwd. Als het inderdaad klopt ben ik de beroerdste niet en bied ik je persoonlijk mijn excuses aan. Zit zelf in VEN, dus kan alleen maar hopen dat het waar is.

quote:
Get a life....
Jij ook en bedankt voor je reactie *;

Edit: Even voor de duidelijkheid, sorry dat ik je "aan het afzeiken was". Ik kan heel slecht tegen mensen die uit de hoogte doen en kan behoorlijk fel reageren. Aan de andere kant snap ik ook wel dat je zo moet doen soms met duizenden volgers die allemaal aan je broekspijpen hangen en iets van je willen (shills, referral links etc.). Dus, hierbij mijn welgemeende excuses voor mijn eerdere post en ik hoop van harte dat je gelijk hebt over VEN.
  zondag 28 januari 2018 @ 23:19:02 #91
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176809970
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:07 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Net zoals die andere droeftoeter hier die beweerde bij Vechain te werken en mij een P&D mongool noemt...

En voor wat betreft het verspreiden van leugens: misschien moet je toch nog even checken waar op geantwoord wordt en wat ontweken wordt.
Geloof je het nog steeds niet? Prima, kan mij niet zoveel schelen.... Er gebeurd achter de schermen meer dan jij vermoedt. Het was wellicht niet zo slim om in die tweet te noemen (Ali), maar het gebeurde in een onbezonnen moment en kan ik niet terugdraaien. Maar alles wat ik daar genoemd hebt, sta ik nog volledig achter omdat het klopt.

Get a life....
Hij is terug!! Kom maar op met die grafiekjes :)
pi_176810042
Wat gaan we morgen lekker wakker worden denk ik!
Morgen/vannacht gaat onze geldmachine weer aant werk!
Nu snel nog wat bijgekocht, hier en daar hoor je dat btc gaat knallen
pi_176810046
Dus vele coins gaan mee
  zondag 28 januari 2018 @ 23:24:29 #94
13462 BansheeBoy
pi_176810089
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:22 schreef Dwaalboy het volgende:
Wat heb je gekocht? :{

pi_176810116
Ethers
  zondag 28 januari 2018 @ 23:26:37 #96
13462 BansheeBoy
pi_176810139
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:25 schreef Dwaalboy het volgende:
Ethers
Daar heb ik er nog 0 van. :{

pi_176810141
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:25 schreef Dwaalboy het volgende:
Ethers
Dat wou ik ook, echter blijkt vanavond het probleem bij de ING te liggen en heb ik zojuist litebit ten onrechte verrot gescholden :@

Ergo: ergens anders kan ik atm ook niets kopen omdat die kut ING weer eens hapert. :(
pi_176810148
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hij is terug!! Kom maar op met die grafiekjes :)
Dit
Lambo of Rekt
pi_176810151
quote:
7s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:26 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat wou ik ook, echter blijkt vanavond het probleem bij de ING te liggen en heb ik zojuist litebit ten onrechte verrot gescholden :@

Ergo: ergens anders kan ik atm ook niets kopen omdat die kut ING weer eens hapert. :(
Was er maar een soort decentraal systeem waarmee je betalingen kon uitvoeren.
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 januari 2018 @ 23:27:33 #100
416575 crew  Evenstar
pi_176810161
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:27 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

_O-
  zondag 28 januari 2018 @ 23:27:46 #101
13462 BansheeBoy
pi_176810165
quote:

[..]

HAHAHAHA :D

pi_176810174
quote:

[..]

Dat zou ideaal zijn inderdaad :D _O- :')
pi_176810179
Mensen met fiat. :')
pi_176810195
quote:
2s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:28 schreef BadVlad het volgende:
Haten op mijn Fiat Multipla :')
pi_176810208
quote:

[..]

_O-
Lambo of Rekt
pi_176810211
quote:
2s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:28 schreef BadVlad het volgende:
Doe niet zo denigrerend. Je moet ergens beginnen toch. Bovendien heb ik ook al ter waarde van ¤1000 ¤703,77 aan crypto's :') :P
pi_176810232
Ja wou vanmiddag al kopen maar toen haperde die tering abn ambro...

Zouden ze het met opzet doen haha
pi_176810244
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:30 schreef Dwaalboy het volgende:

haha ja dat zou wat zijn he :D
pi_176810300
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:22 schreef Dwaalboy het volgende:
Waar hoor je dat dan?
  zondag 28 januari 2018 @ 23:36:10 #110
13462 BansheeBoy
pi_176810317
Jongens, ik wil nu wat buyen. WTC of VEN?

pi_176810318
LISK en VEN gaan knallen.
Lambo of Rekt
pi_176810323
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176810337
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:30 schreef Dwaalboy het volgende:

Ik denk het. Ze spelen onder 1 hoedje. Ik kom er nu net door bij de bank; heeft me 8 euro gekost wat het nu duurder is dan toen ik de order plaatste.

PS: ik zou jullie ETH verkopen, want zodra ik wat koop gaat er meteen 25% vanaf :')
pi_176810408
Hahaha goeie tip
pi_176810419
Hahaha ja
pi_176810461
quote:
7s.gif Op zondag 28 januari 2018 22:26 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat ga ik dus in het vervolg ook doen. Maar roepen dat mijn post niets toevoegt (in een SC nota bene) slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.

Posts als "deze maand wavesmaand!!!" of "shitcoin!!!" voegen niets toe. Daar valt ook niemand over.
:@
pi_176810483
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:43 schreef kthxbye het volgende:

[..]

kthxbye
pi_176810496
Februari WAVES MAAND!!!!
pi_176810497
quote:
7s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:37 schreef Geralt het volgende:

[..]

PS: ik zou jullie ETH verkopen, want zodra ik wat koop gaat er meteen 25% vanaf :')
Stop eens met janken man..
pi_176810504
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:45 schreef BakkenKappen het volgende:
Februari WAVES MAAND!!!!
jaaaaaaaaaaaaaaa
wavesgodmaandgenot
pi_176810510
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:45 schreef BakkenKappen het volgende:
Februari WAVES MAAND!!!!
Nee nee, het is al wavesjaar.... 2018
Lambo of Rekt
pi_176810555
quote:
14s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

jaaaaaaaaaaaaaaa
wavesgodmaandgenot
quote:
99s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

Stop eens met janken man..
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 22:11 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Je post voegt niks toe

:*
pi_176810574
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee nee, het is al wavesjaar.... 2018
zit je nog in waves
pi_176810576
Vervelend als je SPANK koopt en het platform straks niet werkt, heb je er nog geen ruk aan.
pi_176810593
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:49 schreef BakkenKappen het volgende:
Vervelend als je SPANK koopt en het platform straks niet werkt, heb je er nog geen ruk aan.
ja, dat is effe slikken
pi_176810615
quote:
14s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

zit je nog in waves
Heb der nog een paar.. Amper iets. Ze stonden klaar om de nucleus ICO ingetrapt te worden, maar dat gaat niet door
Lambo of Rekt
pi_176810623
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Heb der nog een paar.. Amper iets.
soms kijk ik wel eens jaloers naar LSK

maar dan bedenk ik mij:
ik zit in Universa :)
pi_176810644
quote:
6s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

soms kijk ik wel eens jaloers naar LSK

maar dan bedenk ik mij:
ik zit in Universa :)
Zodra LISK z'n takeoff heeft koop ik straks alle Universa die er zijn. :P
Lambo of Rekt
pi_176810657
quote:
6s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zodra LISK z'n takeoff heeft koop ik straks alle Universa die er zijn. :P
pi_176810671
quote:
14s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Laat dat nou eerst maar eens op de markt komen, grote verhalen universa dit dat... voorlopig nog 0
Lambo of Rekt
pi_176810678
Vooral dik in Waves en Dragonchain hier. Bring it on. :)
pi_176810688
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 20:45 schreef Skv het volgende:

[..]

Die heb ik niet. Pak altijd hotels.
En dan wel willen investeren in Beetoken, de AirBnB op blockchain :')
pi_176810691
quote:
6s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:55 schreef BadVlad het volgende:
Vooral dik in Waves en Dragonchain hier. Bring it on. :)
2018, PLATFORMMAAND
pi_176810707
quote:

[..]

:')
pi_176810735
quote:
99s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

2018, PLATFORMMAAND
pi_176810736
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:57 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:')
Airbnbgod

Heerlijk goedkoop in hartje Londen slapen bij een chille Jap of een penthouse in Budapest. Beide voor bijna niks. _O_

Heb ook wel eens een missertje gemaakt tho. Sliep er ineens nog een Chinees gezinnetje in de slaapkamer die wij niet gebruikte.
pi_176810760
quote:
14s.gif Op zondag 28 januari 2018 23:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Airbnbgod

Heerlijk goedkoop in hartje Londen slapen bij een chille Jap of een penthouse in Budapest. Beide voor bijna niks. _O_

Heb ook wel eens een missertje gemaakt tho. Sliep er ineens nog een Chinees gezinnetje in de slaapkamer die wij niet gebruikte.
Wel eens wat kids in de kelder gevonden in Belgie.

Grapje AIVD
pi_176810790
quote:

[..]

Airbnbgod

Nu het OMFGWAVESMAAND!!!1`1`1`409u`8`20947209824yu10981 is maakt het niet meer uit wat het kost en koop jij gewoon penthouses waar je komt ter verblijf.
Lambo of Rekt
pi_176810791
Het heeft ff geduurd, maar ik heb mijn ETH binnen.
Jammer dat het nu al weer bedtijd is, dus dan moet ik morgen maar kijken waar ik het allemaal tegen kan ruilen op binance.
pi_176810797
quote:

[..]

Airbnbgod

Haha! Ik had een keer een appartement waar alle meubels ingepakt waren in plastic en het stroom nog niet was aangesloten.
pi_176810846
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:02 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Haha! Ik had een keer een appartement waar alle meubels ingepakt waren in plastic en het stroom nog niet was aangesloten.
Voor een kort verblijf vind ik AirBNB vaak wel goed te doen.
pi_176810878
WAVSEMAAND WE GAAN RAMME
pi_176810879
Het heeft een paar weken geduurd, maar eindelijk mijn lievelingscoin in de topictitel.

1T$ = altijd 1 $, correctie 0.96$ .
Ik denk dat ze aan het overstappen zijn op de argentijnse peso, heeft namelijk zelfde symbool. :P
pi_176810884
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Voor een kort verblijf vind ik AirBNB vaak wel goed te doen.
Zeker! Altijd proberen om een zwembadje te scoren. :)
pi_176810892
SASHA IS AL MAANDEN STIL OP SOCIAL MEDIA OMDAT IE WAS TRAINEN HIJ GAAT PUTIN EN CHINA KNOCKOUT SLAAN JAJAJAJHAHAHAHAHAHHAAAAAaaa WVes NG de koers alleen maar omhoog!!! 11
pi_176810896
https://blockchain.info/t(...)8f868db261cbf6cca7b0

Check deze geile transferfees :~
zowat gratis joh

bitcoinGOD
pi_176810902
WTF heeft iedereen geslikt hee ?!
pi_176810905
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:08 schreef kthxbye het volgende:
SASHA IS AL MAANDEN STIL OP SOCIAL MEDIA OMDAT IE WAS TRAINEN HIJ GAAT PUTIN EN CHINA KNOCKOUT SLAAN JAJAJAJHAHAHAHAHAHHAAAAAaaa WVes NG de koers alleen maar omhoog!!! 11
Sasha was afgelopen week in Davos voor een geheime meeting met Putin. :)
pi_176810947
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:09 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Sasha was afgelopen week in Davos voor een geheime meeting met Putin. :)
Sasha én Alexander (Universa) waren daar

pi_176810950
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:09 schreef Predator38 het volgende:
Bier voornamelijk. En nootjes.
  maandag 29 januari 2018 @ 00:13:11 #151
13462 BansheeBoy
pi_176810961
Wat een hoop euforisch geklets ineens. :')

pi_176810969
maarre bitcoin transacties van 1-10 satoshi komen der weer door
GENOT

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2018 00:13:43 ]
pi_176810970
quote:
15s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:

Wavesmaand niet kennen :')
Lambo of Rekt
pi_176810978
nog effe Lightning Network

Hoop dat ik weer op tijd all-in in BTCgod zit
pi_176810979
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:13 schreef Typisch het volgende:
maarre bitcoin transacties van 1-10 satoshi komen der weer door
GENOT
Wtf is er gebeurt dan, hebben ze nou eindelijk dat lightning network erin zitten ofzo, of wat? Ik volg BTC niet zo
Lambo of Rekt
pi_176810992
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wtf is er gebeurt dan, hebben ze nou eindelijk dat lightning network erin zitten ofzo, of wat? Ik volg BTC niet zo
  maandag 29 januari 2018 @ 00:15:02 #157
13462 BansheeBoy
pi_176810996
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wavesmaand niet kennen :')
Ik ken zoveel niet. Maar euforisch geklets herken ik op 1000 km. :{

pi_176811004
quote:
15s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja das nog geen antwoord, wat hebben ze gedaan?
Lambo of Rekt
pi_176811025
quote:
WAVSEMAAND WE GAAN RAMME
pi_176811028
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

niets ...
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  † In Memoriam † maandag 29 januari 2018 @ 00:17:33 #161
230491 Zith
pls tip
pi_176811030
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Sasha én Alexander (Universa) waren daar

[ afbeelding ]
In Rusland heten mensen die Sasha heten ook Alexander. :)

https://boards.straightdope.com/sdmb/showthread.php?t=601117
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176811031
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Vrij weinig. Geen spam attacks meer denk ik, wat grotere instanties die hun tranfers nu samen eruit sturen ipv los. SegWit is al een deel van de oplossing, maar wordt nog niet massaal gebruikt. En Lightning Network is nog niet verantwoord op het mainnet te gebruiken.

Misschien zijn er ook wel gewoon wat minder transacties, dat weet ik niet.
pi_176811039
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:09 schreef Predator38 het volgende:
quote:
15s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:

Niet doorhebben dat Februari dé Wavesmaand wordt :')

:{² :@ :')14.gif
pi_176811052
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:17 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Niet doorhebben dat Februari dé Wavesmaand wordt :')
all in, huis verkocht, 2de hypotheek !!!!!!
pi_176811053
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:17 schreef Zith het volgende:

[..]

In Rusland heten mensen die Sasha heten ook Alexander. :)

https://boards.straightdope.com/sdmb/showthread.php?t=601117
Ja, maar Sasha is voor mij Sasha van Waves. En Alexander is Alexander van Universa. :)
pi_176811056
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:17 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vrij weinig. Geen spam attacks meer denk ik, wat grotere instanties die hun tranfers nu samen eruit sturen ipv los. SegWit is al een deel van de oplossing, maar wordt nog niet massaal gebruikt. En Lightning Network is nog niet verantwoord op het mainnet te gebruiken.

Misschien zijn er ook wel gewoon wat minder transacties, dat weet ik niet.
Hmm, het gaat wel tijd worden voor dat lightning network ja... dan gaat BTC vast weer een bullrun in, zodra dat er succesvol in zit.
Lambo of Rekt
pi_176811062
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:18 schreef Predator38 het volgende:

[..]

all in, huis verkocht, 2de hypotheek !!!!!!
:{
werk effe aan het niveau van je posts
dit is ondermaats
pi_176811074
quote:
3s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hmm, het gaat wel tijd worden voor dat lightning network ja... dan gaat BTC vast weer een bullrun in, zodra dat er succesvol in zit.
Totdat de volgende barrière er is qua transacties en dan gaan mensen weer massaal panikeren en rare dingen schreeuwen.
pi_176811081
quote:
nee dit is van een lekker niveau .... :')
pi_176811084
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Totdat de volgende barrière er is qua transacties en dan gaan mensen weer massaal panikeren en rare dingen schreeuwen.
Ja, geeft niet, daar profiteren wij van.
Lambo of Rekt
pi_176811091
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:20 schreef Predator38 het volgende:

[..]

nee dit is van een lekker niveau .... :')
_O-

Je denkt dat hij dit serieus post ? :D

Wavesmaand is een cult geworden inmiddels
Lambo of Rekt
pi_176811106
quote:
6s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, geeft niet, daar profiteren wij van.
hoop het

moet altijd gniffelen om die schaalprobleem discussies

denk ik altijd aan twee quotejes van andreas antonopoulos
''To have scale problems, you got to have scale''
''People in 1990: sending JPGs over the internet takes hours! If everyone wants to send JPGs over the internet in 2017 it will take years to send them!''
pi_176811107
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O-

Je denkt dat hij dit serieus post ? :D

Wavesmaand is een cult geworden inmiddels
denk jij dat ik serieus was dan :D _O-
en sinds wanneer is het hier serieus ?!?!? _O_
  maandag 29 januari 2018 @ 00:22:51 #174
406944 SugeLucky
pi_176811111
Waves praat is nooit serieus
pi_176811117
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 21:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Uh oke.
moest ook lachen hehe
pi_176811119
quote:
6s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:17 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik wil ook wel een lambo. Een Gallardo koop je al voor een ton tweedehands. Dan hoeft mijn portofolio maar x100 te gaan. :o

OMFG! Ik had het nog nooit uitgeteld, maar dit komt wel heel dicht bij nu ineens!! :9~
  maandag 29 januari 2018 @ 00:24:03 #178
13462 BansheeBoy
pi_176811126
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:22 schreef SugeLucky het volgende:
Waves praat is nooit serieus
Waves, alleen die naam al. Dat is toch geen naam voor een serieuze COIN man. Klinkt behoorlijk laxerend. :N

pi_176811128
quote:
net 200 bijgekocht
pi_176811133
quote:
ben serieus wel te spreken over het waveslab initiatief e.d.

en sasha die met zijn bakkes weer een of andere papiertje tekent met hoge mannetjes uit Kazachstan stemt mij wel gerust

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2018 00:26:25 ]
pi_176811156
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

ben serieus wel te spreken over het waveslab initiatief e.d.

en sasha die met zijn bakkes weer een of andere papiertje tekent met hoge mannetjes uit Kazachstan stemt mij wel gerust

Heb je nog veel waves?
Lambo of Rekt
pi_176811165
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Heb je nog veel waves?
opzich wel
maar als universa een beetje leuk geprijsd op de markt komt ga ik er wat afhalen en daarheen schuiven
pi_176811175
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

opzich wel
maar als universa een beetje leuk geprijsd op de markt komt ga ik er wat afhalen en daarheen schuiven
Ja, wat betaalde je in de ico voor universa?
Lambo of Rekt
pi_176811182
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Heb je nog veel waves?
Waves is bij mij rustig gekelderd naar zo'n 3,5% van mijn portfolio. En nee, dat is niet alleen omdat ik er een flink aantal van heb verkocht :')

Feelsgoodmen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 januari 2018 @ 00:29:17 #185
163650 Greys
pi_176811183
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:17 schreef kthxbye het volgende:

:{² :@ :')14.gif
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176811187
quote:
11s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, wat betaalde je in de ico voor universa?
Ik zat in een pre-ICO groupbuy, dus dat telt niet. Maar ICO prijs was 0.01-0.0125$
pi_176811197
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:29 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Waves is bij mij rustig gekelderd naar zo'n 3,5% van mijn portfolio. En nee, dat is niet alleen omdat ik er een flink aantal van heb verkocht :')

Feelsgoodmen
Same, maar heb nu ook zoiets van: laat het goffetomme nou maar zien hoor.
  maandag 29 januari 2018 @ 00:30:53 #188
13462 BansheeBoy
pi_176811198
Jongens, doen of niet. 1000 euro van mijn spaarrekening linea recta de VEN module in?

pi_176811201
quote:
15s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, doen of niet. 1000 euro van mijn spaarrekening linea recta de VEN module in?

Waarom VEN en niet Walton bijvoorbeeld?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2018 00:31:33 ]
pi_176811203
quote:

Ik zeg doe twee keer de helft

:')14.gif
pi_176811206
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Omdat VEN baas is en Walton niet.
Lambo of Rekt
pi_176811211
Vandaag even bepalen hoeveel in in BeeToken ga steken.

pi_176811213
quote:

Gewoon doen. Fuck it. Spaargeld heb je niks aan als morgen eeen vliegtuig op je hoofd valt.
pi_176811218
Ok crypto's heb je dan ook niks aan, maar je snapt wat ik bedoel.

pi_176811220
quote:
7s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:32 schreef Geralt het volgende:

[..]

Gewoon doen. Fuck it. Spaargeld heb je niks aan als morgen eeen vliegtuig op je hoofd valt.
Daarom, alles op rood.
Lambo of Rekt
pi_176811224
quote:

[..]

quote:

[..]

WTC heeft net zijn bullrun en event gehad.....wel een mooi project trouwens
pi_176811229
quote:
15s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waves, alleen die naam al. Dat is toch geen naam voor een serieuze COIN man. Klinkt behoorlijk laxerend. :N

Niet fokken met Waves nou....
  maandag 29 januari 2018 @ 00:34:39 #198
13462 BansheeBoy
pi_176811232
quote:

[..]

Je krijgt meer VEN dan Walton for je fast cash. :{

Ik ben volwassen joh.

pi_176811234
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Daarom, alles op rood.
Nou ik hou nog een beetje achter de hand. Geld waarmee ik er nu in zit (1500 euro) was eigenlijk bedoeld om wat van de restschuld van mn appartement wat verkocht is weg te poetsen. :@

Nouja dat zijn nou niet bepaald schokkende bedragen op de totale schuld die ik nog open heb staan, dus als het allemaal in elkaar dondert dan is dat ook geen ramp verder. :)
pi_176811241
quote:
15s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je krijgt meer VEN dan Walton for je fast cash. :{

Ik ben volwassen joh.

Oké, dat is echt een behoorlijk rare redenatie.
Je krijgt juist meer marktaandeel bij Walton dan bij VEN voor je centen.
pi_176811257
quote:
99s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

beter Tittiecoin kopen...daar krijg je helemaal veel voor je fast cash :D
  maandag 29 januari 2018 @ 00:37:28 #202
13462 BansheeBoy
pi_176811260
quote:

[..]

Zo had ik het niet bekeken. Betekent dat onderaan de streep mogelijk meer talkpoeder op mijn bips?

Moderator / Redactie Sport maandag 29 januari 2018 @ 00:37:50 #203
416575 crew  Evenstar
pi_176811264
quote:
15s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zo had ik het niet bekeken. Betekent dat onderaan de streep mogelijk meer talkpoeder op mijn bips?

_O-
pi_176811280
quote:

[..]

Maar minder tokens. En het is begrijpelijk waarom, als je een volume hebt wat stijgt, gaat dat een stuk harder dan één halve coin die stijgt. Ookal heb je meer marktaandeel bij die halve coin. Ja of hij moet gelijk 6 keer over de kop gaan.
Lambo of Rekt
pi_176811292
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Maar minder tokens. En het is begrijpelijk waarom, als je een volume hebt wat stijgt, gaat dat een stuk harder dan één halve coin die stijgt. Ookal heb je meer marktaandeel bij die halve coin. Ja of hij moet gelijk 6 keer over de kop gaan.
Het aantal coins maakt écht geen zak uit.
pi_176811297
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Net als dat het niet uitmaakt wanneer azie erbij komt :P
Lambo of Rekt
pi_176811302
Zullen we met z'n allen weer de autisten zoals eerst klaas, en nu deze BansheeBoy negeren? Dan houden ze vanzelf wel op het topic vol te kotsen met hun irritante getroll.

pi_176811314
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:40 schreef kthxbye het volgende:
Zullen we met z'n allen weer de autisten zoals eerst klaas, en nu deze BansheeBoy negeren? Dan houden ze vanzelf wel op het topic vol te kotsen met hun irritante getroll.

:')[ afbeelding ]
BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek..
Hier worden vervelende posts zelfs verwijderd.

modsgod
pi_176811315
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Net als dat het niet uitmaakt wanneer azie erbij komt :P
Azië net wakker hier, can confirm!

pi_176811324
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:41 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Azië net wakker hier, can confirm!

oh dan zal coin x nu wel nog harder stijgen!!
of dumpen
of gewoon hetzelfde doen als net

!!
pi_176811349
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

oh dan zal coin x nu wel nog harder stijgen!!
of dumpen
of gewoon hetzelfde doen als net

!!
morgen weer Futures ???
en de USA word dan wakker rond 15:00 _O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 januari 2018 @ 00:43:10 #212
416575 crew  Evenstar
pi_176811359
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Eens.

Uiteindelijk gaat het toch om hoeveel EUR / USD je ergens in investeert? Of je nu 100 coins krijgt of 1000 coins, uiteindelijk steek je er bijvoorbeeld ¤1000 in en als het met 20% stijgt dan is dat niet anders bij 100 of 1000 coins.
pi_176811381
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:43 schreef Kyran het volgende:

[..]

Eens.

Uiteindelijk gaat het toch om hoeveel EUR / USDBTC je ergens in investeert? Of je nu 100 BITcoins krijgt of 1000 BITcoins, uiteindelijk steek je er bijvoorbeeld ¤1000 BTC in en als het met 20% stijgt dan is dat niet anders bij 100 of 1000 BITcoins.
Fixed your post
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 januari 2018 @ 00:45:13 #214
416575 crew  Evenstar
pi_176811391
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

Fixed your post
Ook goed :P
  maandag 29 januari 2018 @ 00:46:16 #215
13462 BansheeBoy
pi_176811400
quote:

Mee eens, ik heb het even aangekeken. Maar die ICON is ook een hele interessante dukaat. Veelbelovend en ook qua marketshare erg inheems. Morgen maar eens pompen.

pi_176811410
quote:
15s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mee eens, ik heb het even aangekeken. Maar die ICON is ook een hele interessante dukaat. Veelbelovend en ook qua marketshare erg inheems. Morgen maar eens pompen.

Neblio, Snovio, ENJ, UBQ

Rondje van het huis. Geen dank.
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 januari 2018 @ 00:48:43 #217
416575 crew  Evenstar
pi_176811431
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Neblio, Snovio, ENJ, UBQ

UBQ ken ik niet :@

* Kyran gaat z'n huiswerk doen
pi_176811465
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:48 schreef Kyran het volgende:

[..]

UBQ ken ik niet :@

* Kyran gaat z'n huiswerk doen
Heb zelf alleen nog maar wat SNOV, maar die andere staan zeker op het lijstje. ENJ skip ik denk ik, zie de potentie maar ik denk dat een gamebedrijf die dingen liever zelf regelt dan via ENJ.

Neblio en UBQ zijn ook platformen, in het rijtje ETH, LSK, NEO.

Wat sowieso interessant is aan UBQ is dat ze geen ICO hebben gedaan ofzo, dus sowieso geen cash grab. :7
  maandag 29 januari 2018 @ 00:54:00 #219
13462 BansheeBoy
pi_176811466
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Neblio, Snovio, ENJ, UBQ

Thanks. Heerlijke vochtige dukaten. Die UBQ kan me wel bekoren. Doet het goed zo met mijn stuitje. :{

Moderator / Redactie Sport maandag 29 januari 2018 @ 00:56:13 #220
416575 crew  Evenstar
pi_176811483
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb zelf alleen nog maar wat SNOV, maar die andere staan zeker op het lijstje. ENJ skip ik denk ik, zie de potentie maar ik denk dat een gamebedrijf die dingen liever zelf regelt dan via ENJ.

Neblio en UBQ zijn ook platformen, in het rijtje ETH, LSK, NEO.

Wat sowieso interessant is aan UBQ is dat ze geen ICO hebben gedaan ofzo, dus sowieso geen cash grab. :7
ENJ zie ik op korte termijn richting de $0.50 gaan en dan heel lang daar hangen. Denk dat de echte grote gamebedrijven geen interesse zullen tonen, maar de indie game developers zeker wel.

Minecraft plug-in is belangrijkste voor ze nu en die wallet is ook prima en zorgt voor wat naamsbekendheid. Daarna zal het lang stil zijn. Ga zelf op / rond $0.50 verkopen.

UBQ klinkt interessant, morgen eens in verdiepen.
  maandag 29 januari 2018 @ 00:56:44 #221
406944 SugeLucky
pi_176811487
quote:
15s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Thanks. Heerlijke vochtige dukaten. Die UBQ kan me wel bekoren. Doet het goed zo met mijn stuitje. :{

Koop gewoon voor al je geld WTC, broeder. No brainer.
pi_176811624
Azie is wakker aan het worden. Verwachten we daar nog iets van? :)
  maandag 29 januari 2018 @ 01:27:40 #223
406944 SugeLucky
pi_176811629
quote:
7s.gif Op maandag 29 januari 2018 01:26 schreef BadVlad het volgende:
Azie is wakker aan het worden. Verwachten we daar nog iets van? :)
Ik verwacht dat ze honger hebben
pi_176811636
Market cap is wel weer bijna op $600. :)
pi_176811675
FEhrsam twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 18:16:51 DAICOs: reduces token sale scam risk. If progress is made contributors can vote to increase the funding “tap”, if there’s no progress everyone can get their remaining money back. Simple example of effective DAO innovation: https://t.co/RFxo4Udb0o reageer retweet
Bazen ideetje
pi_176811682
quote:
Voor een groot gedeelte ben ik het met je eens behalve op 1 punt. Waarom wordt er hier zo afgegeven op en enigszins minderwaardig gedaan over autisten?

Voor mij als autist met een behoorlijk ontwikkeld cognitief denkvermogen zijn de opmerkingen niet te verklaren, ik zie er de logica niet van in en de input ervan kan ik niet goed handlen. Een autist overtuig je met logica en onderbouwde argumenten.

Iemand die continu dezelfde vraag blijft stellen schaar je imo eerder onder het kopje laag ontwikkeld/(zeer) zwak leervermogend met een beperkt cognitief vermogen. Dit lage leervermogen wordt vaak in IQ uitgedrukt. Als er dan ook nog eens een chromosoomafwijking aanwezig is dan wordt er gesproken over mongoloïde. Deze kenmerken vallen eerder onder zwakbegaafdheid dan onder autisme. Dit moest ik even kwijt.......

[ Bericht 0% gewijzigd door SMS303 op 29-01-2018 06:20:13 (omschrijving aangepast...) ]
pi_176811743
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 01:44 schreef Typisch het volgende:
FEhrsam twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 18:16:51 DAICOs: reduces token sale scam risk. If progress is made contributors can vote to increase the funding “tap”, if there’s no progress everyone can get their remaining money back. Simple example of effective DAO innovation: https://t.co/RFxo4Udb0o reageer retweet
Bazen ideetje
In theorie is een goed idee. In de praktijk zie ik dat niet goed komen als ik een gemiddelde Telegram groep bekijk. :D
pi_176811856
Waar komt die dump van BTC ineens vandaan?
  maandag 29 januari 2018 @ 04:42:26 #229
286575 Roces18
Chef de party
pi_176811998
quote:
5s.gif Op maandag 29 januari 2018 01:46 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Voor een groot gedeelte ben ik het met je eens behalve op 1 punt. Waarom wordt er hier zo afgegeven op en enigszins minderwaardig gedaan over autisten?

Voor mij als autist met een behoorlijk ontwikkeld cognitief denkvermogen zijn de opmerkingen niet te verklaren, ik zie er de logica niet van in en de input ervan kan ik niet goed handlen. Een autist overtuig je met logica en onderbouwde argumenten.

Iemand die continu dezelfde vraag blijft stellen schaar je imo eerder onder het kopje laag ontwikkeld/(zeer) zwak leervermogend met een beperkt cognitief vermogen. Dit lage leervermogen wordt vaak in IQ uitgedrukt. Als er dan ook nog eens een chromosoomafwijking aanwezig is dan wordt er gesproken over mongoloïde. Deze kenmerken vallen eerder onder geestelijk beperkt/gehandicapt dan onder autisme. Dit moest ik even kwijt.......
Autisme is toch een geestelijke beperking...
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176812531
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 04:42 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Autisme is toch een geestelijke beperking...
Ja..... ik realiseer me nu dat geestelijk beperkt wel een heel erg breed begrip is. Ik doelde meer op zwakbegaafd......
heb het in de originele post aangepast.

Edit:
De posts van die banshee idioot vind ik ook vervelend en daar ging het tenslotte om...
Mogelijk is ie gast overenthousiast, aandachtsgeil, onzeker besluiteloos, slecht ingelezen of echt zwakbegaafd.....

[ Bericht 3% gewijzigd door SMS303 op 29-01-2018 06:35:39 ]
pi_176812547
quote:
5s.gif Op maandag 29 januari 2018 01:46 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Iemand die continu dezelfde vraag blijft stellen schaar je imo eerder onder het kopje laag ontwikkeld/(zeer) zwak leervermogend met een beperkt cognitief vermogen. Dit lage leervermogen wordt vaak in IQ uitgedrukt. Als er dan ook nog eens een chromosoomafwijking aanwezig is dan wordt er gesproken over mongoloïde. Deze kenmerken vallen eerder onder zwakbegaafdheid dan onder autisme. Dit moest ik even kwijt.......
Sorry, was niet bedoeld om je te beledigen. Op Fok wordt autisme vaak gelijkgesteld aan zwakzinnig "zolderkamer autist" e. d.

Excuses :*
pi_176812548
quote:
6s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

hoop het

moet altijd gniffelen om die schaalprobleem discussies

denk ik altijd aan twee quotejes van andreas antonopoulos
''To have scale problems, you got to have scale''
''People in 1990: sending JPGs over the internet takes hours! If everyone wants to send JPGs over the internet in 2017 it will take years to send them!''
moet altijd wel gniffelen om sunny lu en mensen die alleen maar naar tps kijken

Use cases guide product

Product guides technology

NOT the other way around. Don't ask me about how much TPS VeChain can do but how much TPS will be expected in VeChain Thor.

Wat een slimme man is het ook

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2018 06:41:06 ]
pi_176812551
Vechain #3 EOY

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2018 06:38:50 ]
pi_176812552
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 06:37 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Sorry, was niet bedoeld om je te beledigen. Op Fok wordt autisme vaak gelijkgesteld aan zwakzinnig "zolderkamer autist" e. d.

Excuses :*
Het was niet persoonlijk tegen jou gericht meer in het algemeen en dank je voor je begrip ^O^
pi_176812648
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 02:01 schreef BadVlad het volgende:

[..]

In theorie is een goed idee. In de praktijk zie ik dat niet goed komen als ik een gemiddelde Telegram groep bekijk. :D
pi_176812799
De goede weg is weer ingezet als ik mijn portfolio bekijk. ^O^
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 29 januari 2018 @ 07:50:37 #237
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_176812833
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 07:44 schreef dimmak het volgende:
De goede weg is weer ingezet als ik mijn portfolio bekijk. ^O^
Hier is alles rood?
pi_176812856
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 07:50 schreef Printerkabel het volgende:

[..]

Hier is alles rood?
Laatste uren is alles aan het zakken idd. Maar het weekend is best goed geweest voor mij.
pi_176812895
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 07:53 schreef dimmak het volgende:

[..]

Laatste uren is alles aan het zakken idd. Maar het weekend is best goed geweest voor mij.
De afgelopen week was pure aids voor mij. De week er voor ook ;(
pi_176812932
Voor woensdag hopelijk de xrb listing.
Koning.
pi_176812955
Al 3 weken stabiel op portfolio ATH in BTC *O* mag wel wat actie komen weer :)
pi_176812957
Wat zijn er veel tards bezig met crypto.

Beetoken telegram _O-
  maandag 29 januari 2018 @ 08:24:14 #243
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176813034
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 08:08 schreef kthxbye het volgende:
Al 3 weken stabiel op portfolio ATH in BTC *O* mag wel wat actie komen weer :)
Als btc gestaag blijft dalen zul je voortdurend ath’s in je porto behalen. Maw: dit zegt dus niets
The End Times are wild
pi_176813111
BTC _O-
pi_176813355
Even paar dagen eruit geweest, twee opvallende zaken:

• In hoeverre is het gedoe rond Tether een bedreiging voor de markt de komende tijd?

• WeTrust is een partnerschap aangegaan met Bee Token, mooi :)
  maandag 29 januari 2018 @ 09:16:16 #246
13462 BansheeBoy
pi_176813486
Ik heb er zojuist 1000 euro tegenaan geknald. Ik ga het volgende stocken:

Icon
Ven
Qbic

pi_176813521
quote:
15s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb er zojuist 1000 euro tegenaan geknald. Ik ga het volgende stocken:

Icon
Ven
Qbic

Lekker bezig lullo
  maandag 29 januari 2018 @ 09:19:58 #248
13462 BansheeBoy
pi_176813530
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:19 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Lekker bezig lullo
WTC is me toch iets te duur. :{

pi_176813555
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 08:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als btc gestaag blijft dalen zul je voortdurend ath’s in je porto behalen. Maw: dit zegt dus niets
man man man, wat een onzin

pi_176813571
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:21 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Jouw verwachting is dat BTC weer heel hard gaat stijgen. Die van hem blijkbaar niet :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 januari 2018 @ 09:24:43 #251
416575 crew  Evenstar
pi_176813583
quote:

[..]

Ach meneertje is er ook weer bij. Gisteren toen BTC omhoog aan het schieten was was die nergens te vinden. Nu een klein dipje en opeens duikt hij weer op. Voor iemand die geen interesse heeft in crypto is volgt hij het allemaal beter dan de meeste mensen hier.

Gewoon negeren.
  maandag 29 januari 2018 @ 09:26:35 #252
13462 BansheeBoy
pi_176813602
De rabobank werkt ook weer niet mee. :N

pi_176813611
quote:

[..]

Don't feed the troll. oO<
/a&gt;
pi_176813629
Ik begin toch wel serieus te twijfelen aan FUN. Heeft op een mooi rendement gestaan eind dec (zoals ong elke coin HAHA) maar is nu toch wel fors gezakt.. Nog wel in de +, maar veel nieuws is er de aankomende tijd niet te verwachten..
/a&gt;
  maandag 29 januari 2018 @ 09:28:49 #255
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176813638
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:23 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Jouw verwachting is dat BTC weer heel hard gaat stijgen. Die van hem blijkbaar niet :P
Ik zeg niks over een stijging of daling van BTC. Ik zeg alleen dat wanneer je het succes van je porto afleidt van een ATH in BTC, je een hele 'succesvolle' portefeuille kunt hebben als BTC gestaag daalt (en je dus gewoon droog brood blijft eten!)
The End Times are wild
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 januari 2018 @ 09:30:13 #256
416575 crew  Evenstar
pi_176813650
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:28 schreef TripleZ het volgende:
Ik begin toch wel serieus te twijfelen aan FUN. Heeft op een mooi rendement gestaan eind dec (zoals ong elke coin HAHA) maar is nu toch wel fors gezakt.. Nog wel in de +, maar veel nieuws is er de aankomende tijd niet te verwachten..
FUN is echt een EOY hodl en denk dat het de eerste paar maanden weinig gaat doen.
pi_176813669
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zeg niks over een stijging of daling van BTC. Ik zeg alleen dat wanneer je het succes van je porto afleidt van een ATH in BTC, je een hele 'succesvolle' portefeuille kunt hebben als BTC gestaag daalt (en je dus gewoon droog brood blijft eten!)
Oke :P
pi_176813675
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

FUN is echt een EOY hodl en denk dat het de eerste paar maanden weinig gaat doen.
EOY |:( Dat is in crypto land een eeuwigheid o|O
/a&gt;
  maandag 29 januari 2018 @ 09:33:04 #259
131603 Afwazig
Serious business
pi_176813688
Mijn website cryptin.eu gaat structureel columns aanleveren aan de grote Nederlandse website want.nl. Zo proberen we crypto en blockchain ook voor de masses toegankelijk te maken. De eerste column is inmiddels live; https://www.want.nl/bitcoin-revolutie-blockchain/
pi_176813747
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:33 schreef Afwazig het volgende:
Mijn website cryptin.eu gaat structureel columns aanleveren aan de grote Nederlandse website want.nl. Zo proberen we crypto en blockchain ook voor de masses toegankelijk te maken. De eerste column is inmiddels live; https://www.want.nl/bitcoin-revolutie-blockchain/
Deden jullie dit ook al? Want WANT heeft vaak cringe worthy artikelen over crypto. :P
  maandag 29 januari 2018 @ 09:39:04 #261
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176813779
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ach meneertje is er ook weer bij. Gisteren toen BTC omhoog aan het schieten was was die nergens te vinden. Nu een klein dipje en opeens duikt hij weer op. Voor iemand die geen interesse heeft in crypto is volgt hij het allemaal beter dan de meeste mensen hier.

Gewoon negeren.
Ik heb gisteren ook gepost. En ik heb wel degelijk interesse in crypto, anders zou ik dit topic niet volgen. Ik ga er echter geen geld in stoppen omdat ik denk dat het niks zal opleveren.

En echt, als je één fout als belegger/speculant kunt maken is het wel structureel niet willen luisteren naar mensen die een andere mening dan jezelf hebben en in een cirkle-jerk blijven hangen. Dan zul je op lange termijn nooit wat verdienen.
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 11:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Allebei wel waar.

[..]

Ook waar
The End Times are wild
  maandag 29 januari 2018 @ 09:39:47 #262
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176813793
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:27 schreef TripleZ het volgende:

[..]

Don't feed the troll. oO<
Ik ga jullie pas trollen bij BTC < $5000. Gewoon, omdat het kan.
The End Times are wild
  maandag 29 januari 2018 @ 09:40:04 #263
131603 Afwazig
Serious business
pi_176813797
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:36 schreef dimmak het volgende:

[..]

Deden jullie dit ook al? Want WANT heeft vaak cringe worthy artikelen over crypto. :P
Nee. Ze hebben zelf geen kennis over dit onderwerp in huis vandaar dat wij nu de meer in depth artikelen gaan aanleveren :P. Op termijn dan. Beginnen met de basis.
pi_176813804
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:40 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Nee. Ze hebben zelf geen kennis over dit onderwerp in huis vandaar dat wij nu de meer in depth artikelen gaan aanleveren :P. Op termijn dan. Beginnen met de basis.
Ah ok. Succes ermee man.
  maandag 29 januari 2018 @ 09:42:48 #265
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176813833
Goed initatief ^O^

Alleen: 'geadresseerd' is een anglicisme.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176813835
quote:

[..]

Sta nu bijna -40% op FUN. Gelukkig wel de enige coin die onderwater staat. Misschien gokje nemen om alles voor korte termijn op iets anders over te zetten. En dan hopelijk met kleine winst later terugkopen.
Koning.
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 januari 2018 @ 09:43:46 #267
416575 crew  Evenstar
pi_176813857
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik heb gisteren ook gepost. En ik heb wel degelijk interesse in crypto, anders zou ik dit topic niet volgen. Ik ga er echter geen geld in stoppen omdat ik denk dat het niks zal opleveren.

En echt, als je één fout als belegger/speculant kunt maken is het wel structureel niet willen luisteren naar mensen die een andere mening dan jezelf hebben en in een cirkle-jerk blijven hangen. Dan zul je op lange termijn nooit wat verdienen.

[..]

Ik denk dat blind naar anderen luisteren juist één van de grootste fouten is die je kan maken. Vooral als het iemand is zonder track record of iemand die al heeft bewezen te weten waar hij / zij het over heeft. Dat gevoel heb ik bij jou nou niet echt, sorry. Vorige grote BTC dip was het allemaal over en uit volgens jou toch? Blij dat ik niet geluisterd heb.
  † In Memoriam † maandag 29 januari 2018 @ 09:44:07 #268
230491 Zith
pls tip
pi_176813865
USDT weer 0.99 _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 29 januari 2018 @ 09:44:38 #269
131603 Afwazig
Serious business
pi_176813872
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:42 schreef V. het volgende:
Goed initatief ^O^

Alleen: 'geadresseerd' is een anglicisme.
Ik zag nog wel meer stomme dingen in de tekst zojuist. Ik schrijf zelf nooit artikelen of columns dus dit zal nog wel vaker gebeuren helaas. :')
  maandag 29 januari 2018 @ 09:45:37 #270
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176813889
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:44 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik zag nog wel meer stomme dingen in de tekst zojuist. Ik schrijf zelf nooit artikelen of columns dus dit zal nog wel vaker gebeuren helaas. :')
Oefening baart kunst ^O^
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176813890
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 00:43 schreef Kyran het volgende:

[..]

Eens.

Uiteindelijk gaat het toch om hoeveel EUR / USD je ergens in investeert? Of je nu 100 coins krijgt of 1000 coins, uiteindelijk steek je er bijvoorbeeld ¤1000 in en als het met 20% stijgt dan is dat niet anders bij 100 of 1000 coins.
Mwa, psychologisch werkt dat anders en zal er minder voor nodig zijn om een coin van 0,001usd een paar 100 % te laten stijgen dan een coin van 40usd, die demonstratie hebben we een paar dagen/weken geleden gepresenteerd gekregen met RIPPLE en TRON. Dus uiteindelijk wordt die gedachten een self fulfilling prophecy, zoals met wel meer in deze markt.

Absoluut gezien heb je gelijk, het gaat om je aantal euro's maar er spelen veel meer factoren. Ook dat azie wakker worden, we konden de klok er op gelijk zetten met die bulltrap van laatst, en het gebeurde.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 januari 2018 @ 09:48:59 #272
416575 crew  Evenstar
pi_176813941
quote:
7s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mwa, psychologisch werkt dat anders en zal er minder voor nodig zijn om een coin van 0,001usd een paar 100 % te laten stijgen dan een coin van 40usd, die demonstratie hebben we een paar dagen geleden gepresenteerd gekregen met RIPPLE en TRON. Dus uiteindelijk wordt die gedachten een self fulfilling prophecy, zoals met wel meer in deze markt.

Absoluut gezien heb je gelijk, het gaat om je aantal euro's maar er spelen veel meer factoren. Ook dat azie wakker worden, we konden de klok er op gelijk zetten met die bulltrap van laatst, en het gebeurde.
Mja, dat eerste is wel weer waar, omdat het nieuwe geld vaak gaat zitten in goedkope coins. Waarschijnlijk met de ongegronde gedachte dat die wel het meest over de kop (kunnen) gaan. TRX, DogeCoin en alle andere goedkope meuk van eerste week van januari was inderdaad een mooi voorbeeld.
  maandag 29 januari 2018 @ 09:51:22 #273
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176813975
quote:

[..]

Ik hoop op een flinke pump voor dat event van 5 februari en dan snel alles verpatsen :X
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 29 januari 2018 @ 09:53:39 #274
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176814017
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:43 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik denk dat blind naar anderen luisteren juist één van de grootste fouten is die je kan maken. Vooral als het iemand is zonder track record of iemand die al heeft bewezen te weten waar hij / zij het over heeft. Dat gevoel heb ik bij jou nou niet echt, sorry. Vorige grote BTC dip was het allemaal over en uit volgens jou toch? Blij dat ik niet geluisterd heb.
Natuurlijk is blind naar iemand luisteren fout. Ik zeg ook niet dat je dat moet doen. Maar jij/jullie willen alleen maar horen van mensen die ook niet kritisch zijn over cryptovaluta. Dat komt op hetzelfde neer. Je moet je mening juist breed vormen.
Ik durft toch wel te zeggen dat ik een track record heb met beleggen. Dat kun je hier op FOK! eenvoudig nalezen in mijn PoHi.
The End Times are wild
pi_176814044
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:53 schreef LXIV het volgende:
Maar jij/jullie willen alleen maar horen van mensen die ook niet kritisch zijn over cryptovaluta.
Dit is echt flauwekul joh, wordt hier vaak genoeg gezegd dat het allemaal maar niks is. Klaasweetalles ook een reguliere poster hier doet dat altijd netjes.
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 januari 2018 @ 10:01:42 #276
416575 crew  Evenstar
pi_176814173
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Natuurlijk is blind naar iemand luisteren fout. Ik zeg ook niet dat je dat moet doen. Maar jij/jullie willen alleen maar horen van mensen die ook niet kritisch zijn over cryptovaluta. Dat komt op hetzelfde neer. Je moet je mening juist breed vormen.
Ik durft toch wel te zeggen dat ik een track record heb met beleggen. Dat kun je hier op FOK! eenvoudig nalezen in mijn PoHi.
Track record met beleggen staat niet gelijk aan een track record in crypto. Dat snap jij toch ook wel? Dat ik goed kan voetballen wil niet zeggen dat ik ook goed kan schaatsen.

Denk (hoop) dat iedereen die in crypto zit snapt dat het een keer goed fout kan gaan. Dat is toch niks nieuws. Nogmaals, ik zie jou echt alleen maar negatief posten over crypto, dus snap je punt niet echt. Als je inderdaad posts hebt die wat toevoegen dan mag je die mij best even sturen, want ik zie ze niet.

Weet even niet meer of jij of Klaas het was vorige week, maar één van jullie beweerde dat BTC nooit meer boven de $10.000 zou komen. Hoe kunnen wij dat soort opmerkingen nou serieus nemen?

Edit: Ach, het zal we weer aan mij liggen, omdat ik onderbouwing verwacht. Moet ik ook gewoon niet doen in een SC.
pi_176814351
quote:
3s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik hoop op een flinke pump voor dat event van 5 februari en dan snel alles verpatsen :X
Laten we het hopen.
Koning.
  maandag 29 januari 2018 @ 10:24:04 #278
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176814650
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 09:55 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dit is echt flauwekul joh, wordt hier vaak genoeg gezegd dat het allemaal maar niks is. Klaasweetalles ook een reguliere poster hier doet dat altijd netjes.
Als je kritisch bent wordt je meteen een troll genoemd.
The End Times are wild
pi_176814689
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 10:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Door een deel wel, een ander deel niet. Lullo het is FOK! niet het WEF, daarnaast gaat om het geld dat haalt in mensen vaak het ergste naar boven _O-
  maandag 29 januari 2018 @ 10:26:31 #280
131603 Afwazig
Serious business
pi_176814709
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 10:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Kritisch zijn is helemaal prima maar er is een verschil tussen kritiek en ongefundeerd met oneliners komen.
  maandag 29 januari 2018 @ 10:27:15 #281
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176814735
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 10:26 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Kritisch zijn is helemaal prima maar er is een verschil tussen kritiek en ongefundeerd met oneliners komen.
Dat is waar. Dat doe ik dan ook niet.
The End Times are wild
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 januari 2018 @ 10:27:36 #282
416575 crew  Evenstar
pi_176814746
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 10:26 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dit.
pi_176814947
Gelukkig is het bijna de wavesmaand.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 januari 2018 @ 10:37:45 #284
416575 crew  Evenstar
pi_176814960
quote:
6s.gif Op maandag 29 januari 2018 10:37 schreef EggsTC het volgende:
Gelukkig is het bijna de wavesmaand.
Was tock Lisk en VeChain maand?
pi_176814970
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 10:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

Was tock Lisk en VeChain maand?
Ook ook :9
Lambo of Rekt
pi_176814978
Waves decennia.
  maandag 29 januari 2018 @ 10:46:40 #287
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176815121
quote:

[..]

Vanaf maart gaan ze 'live' en ze hebben hun permit aangevraagd in de UK. Team is uitgebreid naar 38 medewerkers. Ik zie hem de komende maanden ook al wel stijgen 14.jpg
  maandag 29 januari 2018 @ 10:51:25 #288
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176815203
Ach misschien noemt McAfee hem wel vandaag en kunnen we hem dumpen :P
pi_176815213
Iemand al verified hier bij Bitgrail?
Lambo of Rekt
pi_176815221
Waarom zou je FUN dumpen? :P

Ik vind dat wel een leuke use case en ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren.
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 januari 2018 @ 10:56:45 #291
416575 crew  Evenstar
pi_176815258
ENJ verkocht met prima winst.

Nieuwe roadmap ziet er netjes uit, maar Minecraft plug-in release is naar Q2 geschoven en dat is eigenlijk waar ik op aan het wachten was.

Alles omgezet naar LSK, verwacht daar meer van in februari.
pi_176815274
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 10:53 schreef BakkenKappen het volgende:

Ja het is wel leuk, al twijfel ik wel om in een 4coin setup te gaan zitten, want die 1usd gaat nog wel eventjes op zich laten wachten van FUN denk ik, ik had meer verwacht al in januari eigenlijk.
Lambo of Rekt
pi_176815312
Ik wil mijn portfolio ook verkleinen, maar dan moet de waarde eerst nog even omhoog. :P
pi_176815380
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 10:52 schreef EggsTC het volgende:
Iemand al verified hier bij Bitgrail?
Na 4 weken nog steeds niet. Schijnt dat ze meer dan 2000 accounts moeten verifieren, door een team van 1 persoon (eigenaar) en nog iemand.
pi_176815403
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 11:05 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Na 4 weken nog steeds niet. Schijnt dat ze meer dan 2000 accounts moeten verifieren, door een team van 1 persoon (eigenaar) en nog iemand.
Ja dus je raiblocks staan gewoon vast als je ze daar hebt staan. Man man man wat slecht.
Lambo of Rekt
pi_176815583
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 10:53 schreef BakkenKappen het volgende:

Begin februari zou het los moeten gaan:p. Dump het dan over een maand ofzo. ik ben juist bij aan het kopen.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  maandag 29 januari 2018 @ 11:31:43 #297
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176815666
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 11:25 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Begin februari zou het los moeten gaan:p. Dump het dan over een maand ofzo. ik ben juist bij aan het kopen.
Ze staan alleen op een beurs, ik hoop op een enorme hype waardoor hij gaat knallen. Maar tot Q2 gebeurt er in principe geen reet :X

Ik wilde hem eerst best long term hodlen, maar ik wil een gedeelte uitcashen om in een andere coin te stoppen :')
pi_176815774
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 11:25 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

waarom zou het los moeten gaan ????
ik ben ook fan van FUN maar ik dacht dat ze dus een UK licentie zouden krijgen eind januari, blijkt dus te zijn dat ze hem alleen indienen en er nog een paar maanden op moeten wachten.
voor de rest staan ze alleen op een event half feb en is er in Q2 weer pas wat nieuws.

long term hold, ik verwacht geen gekke dingen op korte termijn maar je weet het nooit natuurlijk.
straks kondigen ze een partnership met pokerstars aan oid en dan vertrekt de trein.
pi_176815905
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 11:38 schreef Predator38 het volgende:

[..]

waarom zou het los moeten gaan ????
ik ben ook fan van FUN maar ik dacht dat ze dus een UK licentie zouden krijgen eind januari, blijkt dus te zijn dat ze hem alleen indienen en er nog een paar maanden op moeten wachten.
voor de rest staan ze alleen op een event half feb en is er in Q2 weer pas wat nieuws.

long term hold, ik verwacht geen gekke dingen op korte termijn maar je weet het nooit natuurlijk.
straks kondigen ze een partnership met pokerstars aan oid en dan vertrekt de trein.
Ik lees hoge verwachtingen over dat event? Maar dat kan ook een hype zijn natuurlijk.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_176816088
En
Lambo of Rekt
pi_176816090
Dicht
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')