Wavesmaand niet kennenquote:Op maandag 29 januari 2018 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een hoop euforisch geklets ineens.²
Wtf is er gebeurt dan, hebben ze nou eindelijk dat lightning network erin zitten ofzo, of wat? Ik volg BTC niet zoquote:Op maandag 29 januari 2018 00:13 schreef Typisch het volgende:
maarre bitcoin transacties van 1-10 satoshi komen der weer door
GENOT
quote:Op maandag 29 januari 2018 00:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wtf is er gebeurt dan, hebben ze nou eindelijk dat lightning network erin zitten ofzo, of wat? Ik volg BTC niet zo
Ik ken zoveel niet. Maar euforisch geklets herken ik op 1000 km.quote:
niets ...quote:Op maandag 29 januari 2018 00:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja das nog geen antwoord, wat hebben ze gedaan?
In Rusland heten mensen die Sasha heten ook Alexander.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sasha én Alexander (Universa) waren daar
[ afbeelding ]
Vrij weinig. Geen spam attacks meer denk ik, wat grotere instanties die hun tranfers nu samen eruit sturen ipv los. SegWit is al een deel van de oplossing, maar wordt nog niet massaal gebruikt. En Lightning Network is nog niet verantwoord op het mainnet te gebruiken.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja das nog geen antwoord, wat hebben ze gedaan?
quote:
Niet doorhebben dat Februari dé Wavesmaand wordtquote:Op maandag 29 januari 2018 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een hoop euforisch geklets ineens.²
all in, huis verkocht, 2de hypotheek !!!!!!quote:Op maandag 29 januari 2018 00:17 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat Februari dé Wavesmaand wordt
Ja, maar Sasha is voor mij Sasha van Waves. En Alexander is Alexander van Universa.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:17 schreef Zith het volgende:
[..]
In Rusland heten mensen die Sasha heten ook Alexander.![]()
https://boards.straightdope.com/sdmb/showthread.php?t=601117
Hmm, het gaat wel tijd worden voor dat lightning network ja... dan gaat BTC vast weer een bullrun in, zodra dat er succesvol in zit.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrij weinig. Geen spam attacks meer denk ik, wat grotere instanties die hun tranfers nu samen eruit sturen ipv los. SegWit is al een deel van de oplossing, maar wordt nog niet massaal gebruikt. En Lightning Network is nog niet verantwoord op het mainnet te gebruiken.
Misschien zijn er ook wel gewoon wat minder transacties, dat weet ik niet.
quote:Op maandag 29 januari 2018 00:18 schreef Predator38 het volgende:
[..]
all in, huis verkocht, 2de hypotheek !!!!!!
Totdat de volgende barrière er is qua transacties en dan gaan mensen weer massaal panikeren en rare dingen schreeuwen.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hmm, het gaat wel tijd worden voor dat lightning network ja... dan gaat BTC vast weer een bullrun in, zodra dat er succesvol in zit.
nee dit is van een lekker niveau ....quote:Op maandag 29 januari 2018 00:08 schreef kthxbye het volgende:
SASHA IS AL MAANDEN STIL OP SOCIAL MEDIA OMDAT IE WAS TRAINEN HIJ GAAT PUTIN EN CHINA KNOCKOUT SLAAN JAJAJAJHAHAHAHAHAHHAAAAAaaa WVes NG de koers alleen maar omhoog!!! 11
Ja, geeft niet, daar profiteren wij van.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Totdat de volgende barrière er is qua transacties en dan gaan mensen weer massaal panikeren en rare dingen schreeuwen.
quote:Op maandag 29 januari 2018 00:20 schreef Predator38 het volgende:
[..]
nee dit is van een lekker niveau ....
hoop hetquote:Op maandag 29 januari 2018 00:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, geeft niet, daar profiteren wij van.
denk jij dat ik serieus was danquote:Op maandag 29 januari 2018 00:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]![]()
Je denkt dat hij dit serieus post ?
Wavesmaand is een cult geworden inmiddels
Ik wil ook wel een lambo. Een Gallardo koop je al voor een ton tweedehands. Dan hoeft mijn portofolio maar x100 te gaan.quote:
Waves, alleen die naam al. Dat is toch geen naam voor een serieuze COIN man. Klinkt behoorlijk laxerend.quote:
net 200 bijgekochtquote:
ben serieus wel te spreken over het waveslab initiatief e.d.quote:
Heb je nog veel waves?quote:Op maandag 29 januari 2018 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben serieus wel te spreken over het waveslab initiatief e.d.
en sasha die met zijn bakkes weer een of andere papiertje tekent met hoge mannetjes uit Kazachstan stemt mij wel gerust
opzich welquote:
Ja, wat betaalde je in de ico voor universa?quote:Op maandag 29 januari 2018 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
opzich wel
maar als universa een beetje leuk geprijsd op de markt komt ga ik er wat afhalen en daarheen schuiven
Waves is bij mij rustig gekelderd naar zo'n 3,5% van mijn portfolio. En nee, dat is niet alleen omdat ik er een flink aantal van heb verkochtquote:
Ik zat in een pre-ICO groupbuy, dus dat telt niet. Maar ICO prijs was 0.01-0.0125$quote:Op maandag 29 januari 2018 00:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, wat betaalde je in de ico voor universa?
Same, maar heb nu ook zoiets van: laat het goffetomme nou maar zien hoor.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waves is bij mij rustig gekelderd naar zo'n 3,5% van mijn portfolio. En nee, dat is niet alleen omdat ik er een flink aantal van heb verkocht
Feelsgoodmen
Waarom VEN en niet Walton bijvoorbeeld?quote:Op maandag 29 januari 2018 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, doen of niet. 1000 euro van mijn spaarrekening linea recta de VEN module in?²
Ik zeg doe twee keer de helftquote:Op maandag 29 januari 2018 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, doen of niet. 1000 euro van mijn spaarrekening linea recta de VEN module in?²
Omdat VEN baas is en Walton niet.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom VEN en niet Walton bijvoorbeeld?
Gewoon doen. Fuck it. Spaargeld heb je niks aan als morgen eeen vliegtuig op je hoofd valt.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Daarom, alles op rood.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gewoon doen. Fuck it. Spaargeld heb je niks aan als morgen eeen vliegtuig op je hoofd valt.
quote:Op maandag 29 januari 2018 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
WTC heeft net zijn bullrun en event gehad.....wel een mooi project trouwensquote:Op maandag 29 januari 2018 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet fokken met Waves nou....quote:Op maandag 29 januari 2018 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waves, alleen die naam al. Dat is toch geen naam voor een serieuze COIN man. Klinkt behoorlijk laxerend.²
Je krijgt meer VEN dan Walton for je fast cash.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou ik hou nog een beetje achter de hand. Geld waarmee ik er nu in zit (1500 euro) was eigenlijk bedoeld om wat van de restschuld van mn appartement wat verkocht is weg te poetsen.quote:
Oké, dat is echt een behoorlijk rare redenatie.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je krijgt meer VEN dan Walton for je fast cash.
Ik ben volwassen joh.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |