Wavesmaand niet kennenquote:Op maandag 29 januari 2018 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een hoop euforisch geklets ineens.²
Wtf is er gebeurt dan, hebben ze nou eindelijk dat lightning network erin zitten ofzo, of wat? Ik volg BTC niet zoquote:Op maandag 29 januari 2018 00:13 schreef Typisch het volgende:
maarre bitcoin transacties van 1-10 satoshi komen der weer door
GENOT
quote:Op maandag 29 januari 2018 00:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wtf is er gebeurt dan, hebben ze nou eindelijk dat lightning network erin zitten ofzo, of wat? Ik volg BTC niet zo
Ik ken zoveel niet. Maar euforisch geklets herken ik op 1000 km.quote:
niets ...quote:Op maandag 29 januari 2018 00:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja das nog geen antwoord, wat hebben ze gedaan?
In Rusland heten mensen die Sasha heten ook Alexander.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sasha én Alexander (Universa) waren daar
[ afbeelding ]
Vrij weinig. Geen spam attacks meer denk ik, wat grotere instanties die hun tranfers nu samen eruit sturen ipv los. SegWit is al een deel van de oplossing, maar wordt nog niet massaal gebruikt. En Lightning Network is nog niet verantwoord op het mainnet te gebruiken.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja das nog geen antwoord, wat hebben ze gedaan?
quote:
Niet doorhebben dat Februari dé Wavesmaand wordtquote:Op maandag 29 januari 2018 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een hoop euforisch geklets ineens.²
all in, huis verkocht, 2de hypotheek !!!!!!quote:Op maandag 29 januari 2018 00:17 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat Februari dé Wavesmaand wordt
Ja, maar Sasha is voor mij Sasha van Waves. En Alexander is Alexander van Universa.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:17 schreef Zith het volgende:
[..]
In Rusland heten mensen die Sasha heten ook Alexander.![]()
https://boards.straightdope.com/sdmb/showthread.php?t=601117
Hmm, het gaat wel tijd worden voor dat lightning network ja... dan gaat BTC vast weer een bullrun in, zodra dat er succesvol in zit.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrij weinig. Geen spam attacks meer denk ik, wat grotere instanties die hun tranfers nu samen eruit sturen ipv los. SegWit is al een deel van de oplossing, maar wordt nog niet massaal gebruikt. En Lightning Network is nog niet verantwoord op het mainnet te gebruiken.
Misschien zijn er ook wel gewoon wat minder transacties, dat weet ik niet.
quote:Op maandag 29 januari 2018 00:18 schreef Predator38 het volgende:
[..]
all in, huis verkocht, 2de hypotheek !!!!!!
Totdat de volgende barrière er is qua transacties en dan gaan mensen weer massaal panikeren en rare dingen schreeuwen.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hmm, het gaat wel tijd worden voor dat lightning network ja... dan gaat BTC vast weer een bullrun in, zodra dat er succesvol in zit.
nee dit is van een lekker niveau ....quote:Op maandag 29 januari 2018 00:08 schreef kthxbye het volgende:
SASHA IS AL MAANDEN STIL OP SOCIAL MEDIA OMDAT IE WAS TRAINEN HIJ GAAT PUTIN EN CHINA KNOCKOUT SLAAN JAJAJAJHAHAHAHAHAHHAAAAAaaa WVes NG de koers alleen maar omhoog!!! 11
Ja, geeft niet, daar profiteren wij van.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Totdat de volgende barrière er is qua transacties en dan gaan mensen weer massaal panikeren en rare dingen schreeuwen.
quote:Op maandag 29 januari 2018 00:20 schreef Predator38 het volgende:
[..]
nee dit is van een lekker niveau ....
hoop hetquote:Op maandag 29 januari 2018 00:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, geeft niet, daar profiteren wij van.
denk jij dat ik serieus was danquote:Op maandag 29 januari 2018 00:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]![]()
Je denkt dat hij dit serieus post ?
Wavesmaand is een cult geworden inmiddels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |