¤1002.41 om ¤1016.40quote:Op zondag 28 januari 2018 21:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Litebit is aids en heeft hele gare rates. Btcdirect?
Enj staat aardig te dippen nu. Zie geen trendbreuk. Snap je haast niet zo.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
¤1002.41 om ¤1016.40
Met een halve scheelt met dat 8 euro. Daar lig ik niet wakker van. Bovendien had ik al een account op litebit.
Maargoed, ongetwijfeld gaat dit zoals ze zelf aangeven 7 dagen duren en ik was voornemens om er ENJ van te kopen vanavond, dus die is volgende week ook 3x over de kop gegaan. 2x op zn minst.
Goddomme wat een amateuristische zooi weer
Als is het 2038quote:Op zondag 28 januari 2018 20:49 schreef xminator het volgende:
Ben benieuwd of het echt wat extra oplevert.
Geen airbnb gebruikt hebbenhet is 2018...
Ik heb ook geen haast, maar ik heb al een paar keer gezeik met litebit gehad en telkens als ik gezeik had en daardoor niks kon kopen dan schoot meteen de coin die ik op het oog had omhoog daags erna. Dus daarom zal dat nu ook wel gebeuren.quote:
Dat zeker, maar hij strooit gelukkig niet met referrallinkjes in al zijn Tweets.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:30 schreef Kyran het volgende:
Beetje door Twitter feed van Ed aan het lezen en de tering. Die gast heeft echt een ego van heb ik je daar zeg.
Je hebt altijd Bitonic of Bitrush toch ?quote:Op zondag 28 januari 2018 21:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb ook geen haast, maar ik heb al een paar keer gezeik met litebit gehad en telkens als ik gezeik had en daardoor niks kon kopen dan schoot meteen de coin die ik op het oog had omhoog daags erna. Dus daarom zal dat nu ook wel gebeuren.
Dat is wel weer netjes inderdaad, maar goed referral kneusjes zijn ook meestal dubbeltjes traders die wat bij elkaar proberen te sprokkelen.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:39 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dat zeker, maar hij strooit gelukkig niet met referrallinkjes in al zijn Tweets.
Dan nog beter een suite huren in een gerenommeerd hotel met alle service erop en eraan.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Wut. Gewoon een dikke appartement huren ergens in een mooi land, eten doe je gewoon in een restaurant.
Maar die kan je niet betalen met Bees.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan nog beter een suite huren in een gerenommeerd hotel met alle service erop en eraan.
Een auto kopen is echt de slechtste investering die je kunt doen.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu ik met die coins bezig ben en zo moet ik me vast gaan oriënteren op de higher class des lifestyles. Dikke auto, 2de vrouw, vastgoed in random landen.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 januari 2018 21:50 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Een auto kopen is echt de slechtste investering die je kunt doen.![]()
![]()
Investeren? Hebben ze jou weleens verteld dat geld een middel is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Aldus de fokautist die nog nooit verder is gekomen dan de zolderkamer van zn ouders.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan nog beter een suite huren in een gerenommeerd hotel met alle service erop en eraan.
quote:Op zondag 28 januari 2018 21:50 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Een auto kopen is echt de slechtste investering die je kunt doen.![]()
![]()
Niet als het om een lambo gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uh oke.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Aldus de fokautist die nog nooit verder is gekomen dan de zolderkamer van zn ouders.
Geld gebruiken om dingen te kopen.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Investeren? Hebben ze jou weleens verteld dat geld een middel is?²
Je bedoelt zeker 2e auto en dikke vrouw?quote:Op zondag 28 januari 2018 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu ik met die coins bezig ben en zo moet ik me vast gaan oriënteren op de higher class des lifestyles. Dikke auto, 2de vrouw, vastgoed in random landen.²
Hijzelf niet. De groep waar hij aansturing geeft.quote:
Btcdirect idd, en myetherwalletquote:Op zondag 28 januari 2018 21:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Litebit is aids en heeft hele gare rates. Btcdirect?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |