nee ik ook niet. ik las op telegram (weet niet of t onzin is) dat er 20k mensen zijn toegelaten.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar erg hoog gaat het niet worden lijkt me. Heb jij Airbnb in je vragenlijst meegenomen? Dan heb je nog een beetje kans op een aardige cap. Ik zelf niet iig.
5 mln usd aan tokens. Uitgaande van 20.000 deelnemers. Stel dat de helft Airbnb heeft en dubbele cap krijgt. Dan is er voor de 10.000 users zonder Airbnb 1/3e van de 5 mln usd te verdelen. Dat is 165 usd per persoonquote:Op zondag 28 januari 2018 20:27 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
nee ik ook niet. ik las op telegram (weet niet of t onzin is) dat er 20k mensen zijn toegelaten.
quote:Op zondag 28 januari 2018 20:29 schreef Skv het volgende:
[..]
5 mln usd aan tokens. Stel dat de helft Airbnb heeft en dubbele cap krijgt. Dan is er voor de 10.000 users zonder Airbnb 1/3e van de 5 mln usd te verdelen. Dat is 165 usd per persoonZo'n 0.1 eth
Hoezo hebben jullie airbnb niet opgenomen?quote:Op zondag 28 januari 2018 20:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar erg hoog gaat het niet worden lijkt me. Heb jij Airbnb in je vragenlijst meegenomen? Dan heb je nog een beetje kans op een aardige cap. Ik zelf niet iig.
moest je dan geen airbnb account opgeven? die heb ik niet.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo hebben jullie airbnb niet opgenomen?
Ik wel...
Die heb ik niet. Pak altijd hotels.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo hebben jullie airbnb niet opgenomen?
Ik wel...
Je moet je eigen broodjes gaan smeren en woont in iemand anders z'n huis. Doe mij maar een fatsoenlijk hotel hoor.quote:Op zondag 28 januari 2018 20:49 schreef xminator het volgende:
Ben benieuwd of het echt wat extra oplevert.
Geen airbnb gebruikt hebbenhet is 2018...
Truequote:Op zondag 28 januari 2018 20:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Je moet je eigen broodjes gaan smeren en woont in iemand anders z'n huis. Doe mij maar een fatsoenlijk hotel hoor.
Wutquote:Op zondag 28 januari 2018 20:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Je moet je eigen broodjes gaan smeren en woont in iemand anders z'n huis. Doe mij maar een fatsoenlijk hotel hoor.
Omdat shitcoin.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:02 schreef 0108daniel het volgende:
Wat is er met TRON (TRX) aan de hand?
Staat behoorlijk laag volgens de RSI, ook op de lange termijn.
Ik kan er namelijk niets over vinden waarom het zo hard daalt.
Shitcoinquote:Op zondag 28 januari 2018 21:02 schreef 0108daniel het volgende:
in mooie landen hebben ze vaak ook hotels.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Wut. Gewoon een dikke appartement huren ergens in een mooi land, eten doe je gewoon in een restaurant.
pump and dump gehad begin januari en nu bloedt hij weer terug naar waar hij hoort te staan.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:02 schreef 0108daniel het volgende:
Litebit is aids en heeft hele gare rates. Btcdirect?quote:Op zondag 28 januari 2018 21:21 schreef Geralt het volgende:
Goddomme het is ook altijd gekut bij litebit.
Nu wil ik ETH kopen en kom ik niet voorbij het bankselectie scherm, er is een fout opgetreden. Sterf een enge dood hoerige kutsite![]()
Laatst ook al gekloot om een wachtwoord te resetten wat voor geen meter werkte en nu dit weer
Ja. En 1,5 miljoen VEN.quote:Op zondag 28 januari 2018 21:30 schreef Kyran het volgende:
Beetje door Twitter feed van Ed aan het lezen en de tering. Die gast heeft echt een ego van heb ik je daar zeg.
Daar ben ik dan wel jaloers opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |