Ach meneertje is er ook weer bij. Gisteren toen BTC omhoog aan het schieten was was die nergens te vinden. Nu een klein dipje en opeens duikt hij weer op. Voor iemand die geen interesse heeft in crypto is volgt hij het allemaal beter dan de meeste mensen hier.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:21 schreef kthxbye het volgende:
[..]
man man man, wat een onzin[ afbeelding ]
Don't feed the troll.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:21 schreef kthxbye het volgende:
[..]
man man man, wat een onzin[ afbeelding ]
Ik zeg niks over een stijging of daling van BTC. Ik zeg alleen dat wanneer je het succes van je porto afleidt van een ATH in BTC, je een hele 'succesvolle' portefeuille kunt hebben als BTC gestaag daalt (en je dus gewoon droog brood blijft eten!)quote:Op maandag 29 januari 2018 09:23 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Jouw verwachting is dat BTC weer heel hard gaat stijgen. Die van hem blijkbaar niet
FUN is echt een EOY hodl en denk dat het de eerste paar maanden weinig gaat doen.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:28 schreef TripleZ het volgende:
Ik begin toch wel serieus te twijfelen aan FUN. Heeft op een mooi rendement gestaan eind dec (zoals ong elke coin HAHA) maar is nu toch wel fors gezakt.. Nog wel in de +, maar veel nieuws is er de aankomende tijd niet te verwachten..
Okequote:Op maandag 29 januari 2018 09:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zeg niks over een stijging of daling van BTC. Ik zeg alleen dat wanneer je het succes van je porto afleidt van een ATH in BTC, je een hele 'succesvolle' portefeuille kunt hebben als BTC gestaag daalt (en je dus gewoon droog brood blijft eten!)
EOYquote:Op maandag 29 januari 2018 09:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
FUN is echt een EOY hodl en denk dat het de eerste paar maanden weinig gaat doen.
Deden jullie dit ook al? Want WANT heeft vaak cringe worthy artikelen over crypto.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:33 schreef Afwazig het volgende:
Mijn website cryptin.eu gaat structureel columns aanleveren aan de grote Nederlandse website want.nl. Zo proberen we crypto en blockchain ook voor de masses toegankelijk te maken. De eerste column is inmiddels live; https://www.want.nl/bitcoin-revolutie-blockchain/
Ik heb gisteren ook gepost. En ik heb wel degelijk interesse in crypto, anders zou ik dit topic niet volgen. Ik ga er echter geen geld in stoppen omdat ik denk dat het niks zal opleveren.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ach meneertje is er ook weer bij. Gisteren toen BTC omhoog aan het schieten was was die nergens te vinden. Nu een klein dipje en opeens duikt hij weer op. Voor iemand die geen interesse heeft in crypto is volgt hij het allemaal beter dan de meeste mensen hier.
Gewoon negeren.
quote:
Nee. Ze hebben zelf geen kennis over dit onderwerp in huis vandaar dat wij nu de meer in depth artikelen gaan aanleverenquote:Op maandag 29 januari 2018 09:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Deden jullie dit ook al? Want WANT heeft vaak cringe worthy artikelen over crypto.
Ah ok. Succes ermee man.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:40 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben zelf geen kennis over dit onderwerp in huis vandaar dat wij nu de meer in depth artikelen gaan aanleveren. Op termijn dan. Beginnen met de basis.
Sta nu bijna -40% op FUN. Gelukkig wel de enige coin die onderwater staat. Misschien gokje nemen om alles voor korte termijn op iets anders over te zetten. En dan hopelijk met kleine winst later terugkopen.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
FUN is echt een EOY hodl en denk dat het de eerste paar maanden weinig gaat doen.
Ik denk dat blind naar anderen luisteren juist één van de grootste fouten is die je kan maken. Vooral als het iemand is zonder track record of iemand die al heeft bewezen te weten waar hij / zij het over heeft. Dat gevoel heb ik bij jou nou niet echt, sorry. Vorige grote BTC dip was het allemaal over en uit volgens jou toch? Blij dat ik niet geluisterd heb.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook gepost. En ik heb wel degelijk interesse in crypto, anders zou ik dit topic niet volgen. Ik ga er echter geen geld in stoppen omdat ik denk dat het niks zal opleveren.
En echt, als je één fout als belegger/speculant kunt maken is het wel structureel niet willen luisteren naar mensen die een andere mening dan jezelf hebben en in een cirkle-jerk blijven hangen. Dan zul je op lange termijn nooit wat verdienen.
[..]
Ik zag nog wel meer stomme dingen in de tekst zojuist. Ik schrijf zelf nooit artikelen of columns dus dit zal nog wel vaker gebeuren helaas.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:42 schreef V. het volgende:
Goed initatief![]()
Alleen: 'geadresseerd' is een anglicisme.
Oefening baart kunstquote:Op maandag 29 januari 2018 09:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik zag nog wel meer stomme dingen in de tekst zojuist. Ik schrijf zelf nooit artikelen of columns dus dit zal nog wel vaker gebeuren helaas.
Mwa, psychologisch werkt dat anders en zal er minder voor nodig zijn om een coin van 0,001usd een paar 100 % te laten stijgen dan een coin van 40usd, die demonstratie hebben we een paar dagen/weken geleden gepresenteerd gekregen met RIPPLE en TRON. Dus uiteindelijk wordt die gedachten een self fulfilling prophecy, zoals met wel meer in deze markt.quote:Op maandag 29 januari 2018 00:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eens.
Uiteindelijk gaat het toch om hoeveel EUR / USD je ergens in investeert? Of je nu 100 coins krijgt of 1000 coins, uiteindelijk steek je er bijvoorbeeld ¤1000 in en als het met 20% stijgt dan is dat niet anders bij 100 of 1000 coins.
Mja, dat eerste is wel weer waar, omdat het nieuwe geld vaak gaat zitten in goedkope coins. Waarschijnlijk met de ongegronde gedachte dat die wel het meest over de kop (kunnen) gaan. TRX, DogeCoin en alle andere goedkope meuk van eerste week van januari was inderdaad een mooi voorbeeld.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mwa, psychologisch werkt dat anders en zal er minder voor nodig zijn om een coin van 0,001usd een paar 100 % te laten stijgen dan een coin van 40usd, die demonstratie hebben we een paar dagen geleden gepresenteerd gekregen met RIPPLE en TRON. Dus uiteindelijk wordt die gedachten een self fulfilling prophecy, zoals met wel meer in deze markt.
Absoluut gezien heb je gelijk, het gaat om je aantal euro's maar er spelen veel meer factoren. Ook dat azie wakker worden, we konden de klok er op gelijk zetten met die bulltrap van laatst, en het gebeurde.
Ik hoop op een flinke pump voor dat event van 5 februari en dan snel alles verpatsenquote:Op maandag 29 januari 2018 09:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Natuurlijk is blind naar iemand luisteren fout. Ik zeg ook niet dat je dat moet doen. Maar jij/jullie willen alleen maar horen van mensen die ook niet kritisch zijn over cryptovaluta. Dat komt op hetzelfde neer. Je moet je mening juist breed vormen.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk dat blind naar anderen luisteren juist één van de grootste fouten is die je kan maken. Vooral als het iemand is zonder track record of iemand die al heeft bewezen te weten waar hij / zij het over heeft. Dat gevoel heb ik bij jou nou niet echt, sorry. Vorige grote BTC dip was het allemaal over en uit volgens jou toch? Blij dat ik niet geluisterd heb.
Dit is echt flauwekul joh, wordt hier vaak genoeg gezegd dat het allemaal maar niks is. Klaasweetalles ook een reguliere poster hier doet dat altijd netjes.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:53 schreef LXIV het volgende:
Maar jij/jullie willen alleen maar horen van mensen die ook niet kritisch zijn over cryptovaluta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |