Voor een groot gedeelte ben ik het met je eens behalve op 1 punt. Waarom wordt er hier zo afgegeven op en enigszins minderwaardig gedaan over autisten?quote:Op maandag 29 januari 2018 00:40 schreef kthxbye het volgende:
Zullen we met z'n allen weer de autisten zoals eerst klaas, en nu deze BansheeBoy negeren? Dan houden ze vanzelf wel op het topic vol te kotsen met hun irritante getroll.
In theorie is een goed idee. In de praktijk zie ik dat niet goed komen als ik een gemiddelde Telegram groep bekijk.quote:Op maandag 29 januari 2018 01:44 schreef Typisch het volgende:
Bazen ideetjetwitter:FEhrsam twitterde op dinsdag 16-01-2018 om 18:16:51DAICOs: reduces token sale scam risk. If progress is made contributors can vote to increase the funding “tap”, if there’s no progress everyone can get their remaining money back. Simple example of effective DAO innovation: https://t.co/RFxo4Udb0o reageer retweet
Autisme is toch een geestelijke beperking...quote:Op maandag 29 januari 2018 01:46 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Voor een groot gedeelte ben ik het met je eens behalve op 1 punt. Waarom wordt er hier zo afgegeven op en enigszins minderwaardig gedaan over autisten?
Voor mij als autist met een behoorlijk ontwikkeld cognitief denkvermogen zijn de opmerkingen niet te verklaren, ik zie er de logica niet van in en de input ervan kan ik niet goed handlen. Een autist overtuig je met logica en onderbouwde argumenten.
Iemand die continu dezelfde vraag blijft stellen schaar je imo eerder onder het kopje laag ontwikkeld/(zeer) zwak leervermogend met een beperkt cognitief vermogen. Dit lage leervermogen wordt vaak in IQ uitgedrukt. Als er dan ook nog eens een chromosoomafwijking aanwezig is dan wordt er gesproken over mongoloïde. Deze kenmerken vallen eerder onder geestelijk beperkt/gehandicapt dan onder autisme. Dit moest ik even kwijt.......
Ja..... ik realiseer me nu dat geestelijk beperkt wel een heel erg breed begrip is. Ik doelde meer op zwakbegaafd......quote:Op maandag 29 januari 2018 04:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Autisme is toch een geestelijke beperking...
Sorry, was niet bedoeld om je te beledigen. Op Fok wordt autisme vaak gelijkgesteld aan zwakzinnig "zolderkamer autist" e. d.quote:Op maandag 29 januari 2018 01:46 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Voor een groot gedeelte ben ik het met je eens behalve op 1 punt. Waarom wordt er hier zo afgegeven op en enigszins minderwaardig gedaan over autisten?
Voor mij als autist met een behoorlijk ontwikkeld cognitief denkvermogen zijn de opmerkingen niet te verklaren, ik zie er de logica niet van in en de input ervan kan ik niet goed handlen. Een autist overtuig je met logica en onderbouwde argumenten.
Iemand die continu dezelfde vraag blijft stellen schaar je imo eerder onder het kopje laag ontwikkeld/(zeer) zwak leervermogend met een beperkt cognitief vermogen. Dit lage leervermogen wordt vaak in IQ uitgedrukt. Als er dan ook nog eens een chromosoomafwijking aanwezig is dan wordt er gesproken over mongoloïde. Deze kenmerken vallen eerder onder zwakbegaafdheid dan onder autisme. Dit moest ik even kwijt.......
moet altijd wel gniffelen om sunny lu en mensen die alleen maar naar tps kijkenquote:Op maandag 29 januari 2018 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoop het
moet altijd gniffelen om die schaalprobleem discussies
denk ik altijd aan twee quotejes van andreas antonopoulos
''To have scale problems, you got to have scale''
''People in 1990: sending JPGs over the internet takes hours! If everyone wants to send JPGs over the internet in 2017 it will take years to send them!''
Het was niet persoonlijk tegen jou gericht meer in het algemeen en dank je voor je begripquote:Op maandag 29 januari 2018 06:37 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Sorry, was niet bedoeld om je te beledigen. Op Fok wordt autisme vaak gelijkgesteld aan zwakzinnig "zolderkamer autist" e. d.
Excuses
quote:Op maandag 29 januari 2018 02:01 schreef BadVlad het volgende:
[..]
In theorie is een goed idee. In de praktijk zie ik dat niet goed komen als ik een gemiddelde Telegram groep bekijk.
Hier is alles rood?quote:Op maandag 29 januari 2018 07:44 schreef dimmak het volgende:
De goede weg is weer ingezet als ik mijn portfolio bekijk.
Laatste uren is alles aan het zakken idd. Maar het weekend is best goed geweest voor mij.quote:
De afgelopen week was pure aids voor mij. De week er voor ookquote:Op maandag 29 januari 2018 07:53 schreef dimmak het volgende:
[..]
Laatste uren is alles aan het zakken idd. Maar het weekend is best goed geweest voor mij.
Als btc gestaag blijft dalen zul je voortdurend ath’s in je porto behalen. Maw: dit zegt dus nietsquote:Op maandag 29 januari 2018 08:08 schreef kthxbye het volgende:
Al 3 weken stabiel op portfolio ATH in BTCmag wel wat actie komen weer
Lekker bezig lulloquote:Op maandag 29 januari 2018 09:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb er zojuist 1000 euro tegenaan geknald. Ik ga het volgende stocken:
Icon
Ven
Qbic²
WTC is me toch iets te duur.quote:
man man man, wat een onzinquote:Op maandag 29 januari 2018 08:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als btc gestaag blijft dalen zul je voortdurend ath’s in je porto behalen. Maw: dit zegt dus niets
Jouw verwachting is dat BTC weer heel hard gaat stijgen. Die van hem blijkbaar nietquote:Op maandag 29 januari 2018 09:21 schreef kthxbye het volgende:
[..]
man man man, wat een onzin[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |