Is ook gewoon een shitcoin.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:41 schreef Kyran het volgende:
BTC neemt af en toe weer een duikje, weer rustig richting 10k of zijn we daar klaar mee?
Blijft maar kwakkelen
dus eigenlijk werkt het precies hetzelfde als een aandelenmarkt, !quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die heeft heel simpel gewoon zijn kosten. De mensen die daar wekren moeten salaris hebben en die zetten dat net helemaal om in crypto, die moeten ook eten.
Sell the news is het motto toch? Ik zou gewoon HODL'en maar ik hou niet van traden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:54 schreef Skv het volgende:
Wat denken jullie? Morgen bij event icx dump? Ik denk er aan om vlak voor het event de helft van mijn mandje te verkopen.
9 van de 10 keer komt er een dump, hoe goed het nieuws ook is.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:54 schreef Skv het volgende:
Wat denken jullie? Morgen bij event icx dump? Ik denk er aan om vlak voor het event de helft van mijn mandje te verkopen.
Ik hodlquote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:54 schreef Skv het volgende:
laat BTC maar mooi kwakkelen op dit niveau, zou weleens een mooie bodem kunnen wordenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:41 schreef Kyran het volgende:
BTC neemt af en toe weer een duikje, weer rustig richting 10k of zijn we daar klaar mee?
Blijft maar kwakkelen
De afgelopen dagen 25 procent ofzo.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:55 schreef Predator38 het volgende:
[..]
9 van de 10 keer komt er een dump, hoe goed het nieuws ook is.
ligt eraan hoeveel % die is opgelopen ook.
Ben allang blij dat het enigzins stabiel is de afgelopen dagen..das niet zo beroerd wakker worden elke keerquote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:00 schreef Predator38 het volgende:
[..]
laat BTC maar mooi kwakkelen op dit niveau, zou weleens een mooie bodem kunnen worden
in het begin zat ik continu overal naar te kijken en flipte ik helemaal als de koersen ( flink ) daalden, maar ik vind het wel prima nu, ik hodl toch wel, en als het echt laag gaat dan kopen we nog wat bij, als Tether eraan gaat dan is iedereen voorlopig bagholderquote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:04 schreef descon het volgende:
[..]
Ben allang blij dat het enigzins stabiel is de afgelopen dagen..das niet zo beroerd wakker worden elke keer
Zit er met speelgeld in en maak me ook niet zo druk om de koers als ie eens zakt en ik kan nog wel wat hebben voordat ik in de rode cijfers ga tegenover mijn inleg.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:05 schreef Predator38 het volgende:
[..]
in het begin zat ik continu overal naar te kijken en flipte ik helemaal als de koersen ( flink ) daalden, maar ik vind het wel prima nu, ik hodl toch wel, en als het echt laag gaat dan kopen we nog wat bij, als Tether eraan gaat dan is iedereen voorlopig bagholder![]()
Yes. Ik koop vanavond alle ICX en koop in de dip van morgen/donderdag terug. Geen dip? Dan pech voor mij, maar heb ik nog steeds een zeer lekkere profit.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:54 schreef Skv het volgende:
Ah, nieuws naar buiten gekomen:quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:20 schreef Rossdale het volgende:
Wtf is er bij waves aan de hand, ineens een dikke candle omhoog
die heb je nietquote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk dat hoddlen. Maar welke garantie heb je dat het later beter wordt???²
Maar welke staat er niet bijquote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:18 schreef Apekoek het volgende:
Grootste Z-Korea e-commerce platform integreert 12 crypto's als betaal systeem:
https://www.ccn.com/south(...)s-including-bitcoin/
De Zuid-Koreaanse leeuw komt langzaam weer los.
De enige garantie die je hebt is nu uitcashenquote:
Vastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |