Als je op IDEX registreert maakt hij automatisch een Wallet voor je aan, stuur je ETH naar die wallet -> deposit op de exchange > koop je munt > withdraw naar eigen wallet.quote:Op maandag 29 januari 2018 20:21 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, daarom ben ik er nogal terughoudend in.
Je kan natuurlijk een nieuwe wallet daarvoor aanmaken, maar toch.
Lol is dat niet het principe van een exchange? Dat je daar een adres hebt waar je je currency naartoe kunt knallen om te traden? Kan je inderdaad zien als eeen "wallet".. Werkt bij een Binance niet veel anders, alleen noemen ze het daara geen wallet of zo. Gewoon een adres waar je je zooi naartoe kunt depositen. Zolang je het maar niet gebruikt om je coins langere tijd op te slaan is er niets aan de hand.quote:Op maandag 29 januari 2018 22:00 schreef TwztId het volgende:
[..]
Als je op IDEX registreert maakt hij automatisch een Wallet voor je aan, stuur je ETH naar die wallet -> deposit op de exchange > koop je munt > withdraw naar eigen wallet.
Kind kan de was doen.
Verschil is dat je bij Binance niet de private key van hun wallet krijgt, bij IDEX wel.quote:Op maandag 29 januari 2018 22:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Lol is dat niet het principe van een exchange? Dat je daar een adres hebt waar je je currency naartoe kunt knallen om te traden? Kan je inderdaad zien als eeen "wallet".. Werkt bij een Binance niet veel anders, alleen noemen ze het daara geen wallet of zo. Gewoon een adres waar je je zooi naartoe kunt depositen. Zolang je het maar niet gebruikt om je coins langere tijd op te slaan is er niets aan de hand.
/editquote:Tether is a cryptocurrency designed to be pegged to the USD in a 1-to-1 ratio. Doubts about whether or not this is true have been floating around for months now, but Tether mostly left the news cycle since the $30m hack back in November. However, it's back in full force now as their relationship with their auditor recently dissolved. Is this the end for Tether?
Vriend van mij wilde meedoen met mij, vertel ik van die lage cap die er waarschijnlijk komt, geeft ie een link waar je nu nog mee kan doen met de pre-sale. Ga de link niet posten maar kopie van de website en een uiteraard vals ETH adres.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Las vanochtend iemand op Tweakers die al 0,5 ETH had overgemaakt naar Beetoken, als je je al een beetje had ingelezen in Beetoken wist je dat je pas op de 31ste kon investeren en niet eerder. Nog los van het feit dat de max cap lager gaat zijn dan 0,5 ETH hoogstwaarschijnlijk.
Dus ja, crypto zit vol met klapjosti’s
Seems legit.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:46 schreef Predator38 het volgende:
[ afbeelding ]
BIIIIITCOOOONNNEEEEECTTTTT !!!![]()
Weinig troep tussen hoor. Stellar zou niet mijn keuze zijn, maar snap je keuze.quote:
Kan niet anders dan dat haha, no way dat ik sell met verlies.quote:Op maandag 29 januari 2018 22:05 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
De tyfus, ferme percentages daar onder in.
HODL.
Das haast nog roder dan mijn portfolio. Is er bij de jouwe iemand overheen gereden?quote:
Komt wel goed dan, eerst keer dat ik kocht was ook op een ATH toen der tijd. Die les leert iedereen welquote:Op maandag 29 januari 2018 22:10 schreef TwztId het volgende:
[..]
Kan niet anders dan dat haha, nog wat dat ik sell met verlies.
Gelukkig houd VEN me al weken lang van een volledig rood portfolio af haha..
Te veel ath's gekocht toen ik begon helaas, noob mistakes.
Ach, bij mij zijn POE en TRX ook met meer dan 50% gedaald na aankoop, FUN ook met -30%. Bij mij is het ook VEN die me levend houdt i.c.m. ICXquote:
Dat track record waarbij je altijd alles goed voorspelde behalve die voorspelling van vorige week over crypto?quote:Op maandag 29 januari 2018 09:53 schreef LXIV het volgende:
Je moet je mening juist breed vormen.
Ik durft toch wel te zeggen dat ik een track record heb met beleggen
Nee, next!quote:Op maandag 29 januari 2018 18:44 schreef Basxt het volgende:
Had ik OriginTrail al geshilled?![]()
Laatste tijd doen de supply chain coins het erg goed (WTC,VEN,)
OriginTrail of TRAC, is niet exact hetzelfde, deze verbind namelijk food chain coins zoals WTC en VEN met elkaar. Geen directe competitie dus.
"You could scan the lettuce at the market and learn that Juan hand picked it on Sunday in Mexico before it went to wash on Monday morning, was bundled before being flown to California on FedEx flight 17, processed at plant 1 in Fresno and then shipped to the whole foods in San Francisco... instantly. For every item in the store. Do you not get how valuable that information is to consumers, regulators, marketers, etc? Do you not understand how PERFECT of an application of blockchain technology this use case is?"
Want? Dan is er 2 Miljard usd weg van mensen die dachten iets te bezitten, niets meer niets minder.quote:Op maandag 29 januari 2018 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Als Tether echt een bubbel blijkt te zijn, gaat er een crash komen die die van eerder deze maand doet verbleken. Bubbleception.
tja dat is het risico van deze markt, we gaan het zienquote:Op maandag 29 januari 2018 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Als Tether echt een bubbel blijkt te zijn, gaat er een crash komen die die van eerder deze maand doet verbleken. Bubbleception.
Hiermee krijgt het liedje "Hij Annie, hou jij me tassie ff vast!" toch een andere lading.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:06 schreef Predator38 het volgende:
[..]
tja dat is het risico van deze markt, we gaan het zien
bagholders forever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |