Ik mag goddomme hopen van niet.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:32 schreef SugeLucky het volgende:
Je moet toch op IDEX inloggen met je MEW?
quote:Op maandag 29 januari 2018 20:34 schreef SugeLucky het volgende:
Ik zie koekwausen op youtube hun privatekey van MEW invoeren op die exchange.
Ja dat moet inderdaad en werkt ook best goed hoor! Uiteraard wel eerst even een nieuwe wallet aanmaken en daar tokens naar sturen in plaats van je eigen wallet gebruiken.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:32 schreef SugeLucky het volgende:
Je moet toch op IDEX inloggen met je MEW?
Mag van mij zo wel 6 maanden door kachelen hoor. Verwachtingen moeten getemperd worden.quote:Op maandag 29 januari 2018 20:41 schreef Potatobrain het volgende:
Saaie bedoeling afgelopen 2 weken. We zijn veel te verwend in december, en nu veel te ongeduldig hihi.
quote:Op maandag 29 januari 2018 20:39 schreef YT123 het volgende:
[..]
Ja dat moet inderdaad en werkt ook best goed hoor! Uiteraard wel eerst even een nieuwe wallet aanmaken en daar tokens naar sturen in plaats van je eigen wallet gebruiken.
Het zal de bedoeling zijn dat je ze daarna naar een wallet stuurt waarvan ze je privatekey niet hebben.quote:Op maandag 29 januari 2018 20:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan hebben ze alsnog je private key, maar dan die van de wallet met je tokens
Dat het werkt geloof ik graag. Maar mij niet gezien.
De tyfus ben je dan een mongool of watquote:Op maandag 29 januari 2018 20:34 schreef SugeLucky het volgende:
Ik zie koekwausen op youtube hun privatekey van MEW invoeren op die exchange.
ik ook niet. fuckers. als ik ze ooit nog ontvang verkoop ik ze gelijk.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:08 schreef D. het volgende:
Nog steeds geen TokenPay ontvangen
Hoop dat het geen scam is, maar gewoon 'onkunde'
Wat een schijtcoin.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:10 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ik ook niet. fuckers. als ik ze ooit nog ontvang verkoop ik ze gelijk.
bitcoins overgemaakt. een deel van de mensen heeft wel coins gehad en een (groot) deel niet. die mensen moet nu ineens bewijs sturen van de bitcointransactie.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een schijtcoin.
Hoe zit dat nu? Eth overgemaakt bij Ico en nu verzenden ze je tijdens niet?
Logische reactie maar soms wel goed om er rationeel naar te kijken.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:10 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ik ook niet. fuckers. als ik ze ooit nog ontvang verkoop ik ze gelijk.
quote:Op maandag 29 januari 2018 21:25 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
bitcoins overgemaakt. een deel van de mensen heeft wel coins gehad en een (groot) deel niet. die mensen moet nu ineens bewijs sturen van de bitcointransactie.
Misschien stap ik nog wel in Bee zodra de ICO flippers uitgestapt zijn.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:34 schreef Skv het volgende:
Bee wordt stevig gehyped.
https://www.coindesk.com/(...)entralized-insurance
Ik twijfel nog wat ik doe.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Misschien stap ik nog wel in Bee zodra de ICO flippers uitgestapt zijn.
Zet er dan ook even duidelijk bij dat dit onzin is, straks trapt er nog iemand van hier in.quote:
quote:Op maandag 29 januari 2018 18:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
VEN gaat groots worden dit jaar, vanwaar je fud?
Just kidding both. Maar om te zeggen dat Ven een fantastische week achter de rug heeft, nuh. Als de koers daalt terwijl een hoop in het groen staat dan is dat geen fantastische week. Wel een goeie week om extra VEN te kopen (heb ik ook gedaan) maar geen fantastische week voor Ven.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat is net zoiets zeggen als dat blockchain geen toekomst heeft, en dus crypto in zijn geheel.
En short gaan op een long positie van Jim Breyer en china government. Goodluck.
Code zelf niet vergeleken, maar schijnt een variant te zijn op Ripple (dus eigenlijk concurrent) zonder de mogelijke issues die Ripple heeft. Maar weer eens verder inlezen.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Stellar is een code kopie van ripple.
hebben we zulke klapjosti's die in crypto zitten hier dan ?????quote:Op maandag 29 januari 2018 21:48 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Zet er dan ook even duidelijk bij dat dit onzin is, straks trapt er nog iemand van hier in.
Vitalik Buteri klinkt wel better dan Buterin overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |