WASU WASU WASU WASU WASU WASUPPPPPPquote:Op maandag 29 januari 2018 12:59 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik niet hoor. SHITPLATFORM!![]()
Bitconnect 2.0
Het ging erover hoe afhankelijk de koers van de hele markt was van BTCquote:Op maandag 29 januari 2018 12:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh, nee.
Zeg gewoon dat jullie dat filmpjes eens moeten checken ipv gelul in de ruimte.
quote:Op maandag 29 januari 2018 12:38 schreef metallicelmo het volgende:
Het enige wat mij niet lekker zit is dat Bitcoin zo'n sterk effect heeft op de alts. Hopelijk veranderd dit nog eens.
BCC staat erg laag nuquote:Op maandag 29 januari 2018 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, van Fok!ker tot Fok!ker, waar kan ik mijn geld nu het best in bouncen?²
Jammer.quote:
quote:Op maandag 29 januari 2018 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, van Fok!ker tot Fok!ker, waar kan ik mijn geld nu het best in bouncen?²
hou op met die kut smileys zegquote:Op maandag 29 januari 2018 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
twitter:wavesplatform twitterde op maandag 29-01-2018 om 14:48:02We're happy to announce our new CTO to our loyal community: Mr. Carlos Matos. Please give him a warm welcome guys! Also, don't miss your chance to win 500 WAVES! Read more on Waves Community Hub -> #WavesPlatform #CarlosMatos WavesContest #Blockchain #Cryptocurrency $Waves https://t.co/4ydw0c2NLS reageer retweet
quote:Op maandag 29 januari 2018 13:50 schreef alilami het volgende:
twitter:wavesplatform twitterde op maandag 29-01-2018 om 14:48:02We're happy to announce our new CTO to our loyal community: Mr. Carlos Matos. Please give him a warm welcome guys! Also, don't miss your chance to win 500 WAVES! Read more on Waves Community Hub -> #WavesPlatform #CarlosMatos WavesContest #Blockchain #Cryptocurrency $Waves https://t.co/4ydw0c2NLS reageer retweet
hilarischquote:Op maandag 29 januari 2018 13:50 schreef alilami het volgende:
hihahoquote:Op maandag 29 januari 2018 13:50 schreef alilami het volgende:
Ik heb wat ICX aan mijn chest toegevoegd. Ik ben benieuwd wat ze doen.quote:Op maandag 29 januari 2018 13:59 schreef Skv het volgende:
Hoe laat is morgen ICX conferentie?
Zal wel weer dumpen worden.
All-in Waves. Wavesmaand volgende maand.quote:Op maandag 29 januari 2018 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
De roadmap van Waves voor dit kwartaal is wel veelbelovend.quote:Op maandag 29 januari 2018 14:05 schreef MichelWuyts het volgende:
Simdaq en Mytracknet gaan Waves laten moonen
aantonopquote:Op maandag 29 januari 2018 14:06 schreef habitue het volgende:
Iemand nog tips voor kwalitatief goede youtube kanalen om te volgen?
Enzoknol.quote:Op maandag 29 januari 2018 14:06 schreef habitue het volgende:
Jij lijdt inmiddels wel aan een tunnel-visie omtrent deze man hé.quote:Op maandag 29 januari 2018 12:35 schreef Typisch het volgende:
Weer een Andreasje om de week mee te beginnen.
Coinmasteryquote:Op maandag 29 januari 2018 14:06 schreef habitue het volgende:
Fixed thatquote:Op maandag 29 januari 2018 14:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij lijdt inmiddels wel aan een tunnel-visie omtrent deze mantechnologie hé.
Dit neemt bijna Scientology-achtige proporties aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |