Daarbij, stroomt er meer geld in dan dat er cryptos op de markt komen naar ratio?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:37 schreef Predator38 het volgende:
[..]
nee want er stroomt ook nog heel veel nieuw geld in dit jaar....
het was al een jaar bekend dat dat hele bitconnect een scam was....en toch......quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat hoop ik, maar er zijn ook veel meer schandalen (en regulatie). De vraag is, laten mensen zich nog meeslepen in een FOMO met al dit nieuws?
Naja sinds de laatste echte crash zijn ze op de fles gegaan en we zijn nog altijd niet hersteld hmmmmquote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:40 schreef Predator38 het volgende:
[..]
het was al een jaar bekend dat dat hele bitconnect een scam was....en toch......
zie grafiek vd prijs. iedereen dumpt zequote:
Staat er toch naast? $waardequote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:43 schreef RanTheMan het volgende:
even een noob vraag.. Ik word er een beetje gek van dat op bittrex al mijn coins in btc worden weergegeven.. Maar kan ik mn wallets daar ook laten tonen in dollars? En dan niet alleen bovenin mn totale btc in dollar? rekent toch makkelijker dan 0.01330074 btc bij zie daar liever 100 dollar staan bijv
En waar baseer jij dat op?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:42 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik denk dat we die 1B tether nodig hebben om bitcoin weer naar 15k te krijgen.
Even een pro-tip: denk in BTC, niet in dollars.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:43 schreef RanTheMan het volgende:
even een noob vraag.. Ik word er een beetje gek van dat op bittrex al mijn coins in btc worden weergegeven.. Maar kan ik mn wallets daar ook laten tonen in dollars? En dan niet alleen bovenin mn totale btc in dollar? rekent toch makkelijker dan 0.01330074 btc bij zie daar liever 100 dollar staan bijv
Ik denk in euro's.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Even een pro-tip: denk in BTC, niet in dollars.
JAMAAR BTC IS SHITCOINquote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
lol, ik denk liever in usdT, in btc rekenen gaat nergens over, toen ik begon was er nog een btc dominance van 60%.. Die tijden zijn helemaal voorbij, ik trade van altcoins naar btc naar usdt en terug..quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
0.01quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:46 schreef crpytoshill het volgende:
iemand al bericht gehad van Bee Token? hoeveel ETH mogen we er in pompen?
Nopequote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:46 schreef crpytoshill het volgende:
Geen zorgen, volgende maand wordt XRB maand heb ik ergens gehoord!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:45 schreef Predator38 het volgende:
XRB helemaal door het putje ....wow
In een wavesmaand? Dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:47 schreef YT123 het volgende:
[..]
Geen zorgen, volgende maand wordt XRB maand heb ik ergens gehoord!
Bij twijfel niet doen..quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:54 schreef tha_dark het volgende:
Twijfel om al bij ICX even in XRB te stoppen nu.
De tering ....quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)rail_update_30012018
Je mag BTC withdrawlen als je je account closed.. maar alleen BTC. dus moet je je XRB voor ultralaag gaan verkopen daar.
Account verification duurt heel lang. Gespeculeerd wordt dat hij er vandoor wil gaan met veel XRB vlak voordat het op binance komt en daarom dit doet.
Ik laat mijn XRB er lekker staan tot in de eeuwigheid, heb er niet zo heel veel, maar ik ga niet meedoen met dit soort geintjes.
Lawsuits already incoming als ik die usere daar mag geloven.
Withdrawals van XRB staan nog uit.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:03 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb gelukkig lvl 3 op bitgrail dus haal alles er meteen weg.
Razendsnel die coin, razendsnel in t putje.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:45 schreef Predator38 het volgende:
XRB helemaal door het putje ....wow
Goed moment om in te kopenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:04 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Razendsnel die coin, razendsnel in t putje.
Gaan ze vannacht om 3 u NL tijd versturen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:46 schreef crpytoshill het volgende:
Kijk mij lvl 3 zijn met een monstercockquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:03 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb gelukkig lvl 3 op bitgrail dus haal alles er meteen weg.
Door dit soort bullshit gaat die hele marktquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:01 schreef mtchel112 het volgende:
Al mensen hier in de bananacoin gestapt?
Ja daar wacht ik ook op. Heb al wat eth klaar staan om naar bitgrail te sturen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:04 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Withdrawals van XRB staan nog uit.
Ik wacht even tot die weer aangezet worden.
Er zijn op de Waves DEX alleen al meer dan 9000 tokens.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Door dit soort bullshit gaat die hele markt
Naar de kloten. We hebben geen 2000 coins nodig, hoogstens een hand vol echt goede.
Ik zit vuistdiep in de gdp coinquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Naar de kloten. We hebben geen 2000 coins nodig, hoogstens een hand vol echt goede.
Liever wel voordat mijn portfolio is verdampt....quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:08 schreef Predator38 het volgende:
die shitload aan ICO's en coins gaan vast wel aangepakt worden in de toekomst.
Beter blaze je gewoon die kushquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Liever wel voordat mijn portfolio is verdampt....
Nee joh, de markt gaat daar echt niet door naar de klote. De markt zal het kaf van het koren scheidenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
dat kan dus niet, de broncode is open source en de markt is ongereguleerdquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:08 schreef Predator38 het volgende:
Dat is nou de kracht van crypto. Kun je beter je geld investeren in goud oidquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:08 schreef Predator38 het volgende:
Dat is een drogreden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:41 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
zie grafiek vd prijs. iedereen dumpt ze
Te duur? Gaat toch %? Al koop je een halve of een kwart.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is me te duur. Als die instort moet ik nog meer cash van mijn chest afpoetsen.²
zou best kunnen. ik heb begrepen dat ze de coins zoveel mogelijk willen spreiden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Gaan ze vannacht om 3 u NL tijd versturen.
Ik denk (serieus) dat het 0.1 of 0.2 Eth per persoon gaat worden. Zal een mooie rel opleveren.
Als je vindt dat de hele markt hierdoor naar de klote gaat zou ik overwegen uit te stappen, dat gaat namelijk alleen nog maar erger worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
veel beloftes maar weinig concrete dingen zie ik. veel mensen (waaronder ik) betwijfelen of ze t waar kunnen maken, zie koers.quote:
Nu alleen nog uit zien te vinden wat kaf is en koren en dan is het Lambo-time.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:13 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Nee joh, de markt gaat daar echt niet door naar de klote. De markt zal het kaf van het koren scheiden
Ik denk dat de meeste alt coins een keer gaan ploffen en dat dan heel veel geld terug naar BTC gaat. Dat zou dit jaar wel eens kunnen gebeuren zeker ook als dat LN een beetje werkt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:20 schreef Apekoek het volgende:
Een ander probleem voor de komende tijd die ik zie is dat er te veel verschillende cryptomunten bijkomen. Het zijn er nu iets van 1800? Straks moet de marketcap zich verdelen over 3000 verschillende typen later dit jaar. Logisch dat elke munt/token iets minder waard gaat worden. Te veel verdeling.
Hiermee eens of valt dit scenario wel mee?
Alles is weer hoerig rood.quote:
Waarom terug naar BTC en niet naar weer nieuwe coins?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:28 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste alt coins een keer gaan ploffen en dat dan heel veel geld terug naar BTC gaat. Dat zou dit jaar wel eens kunnen gebeuren zeker ook als dat LN een beetje werkt.
Er is een naam voor, maar kom er effe niet op.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:28 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste alt coins een keer gaan ploffen en dat dan heel veel geld terug naar BTC gaat. Dat zou dit jaar wel eens kunnen gebeuren zeker ook als dat LN een beetje werkt.
er zit geen geld “in” coins. Coins zijn ooit voor een bepaald bedrag verkocht en het geld is toen van koper naar verkoper gegaan. Waarom zou die toenmalige verkoper als een coin die hij ooit had geld in Btc pompen? Als de altmarkt crashed is die waarde gewoon “verdampt” en dat was het dan.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:28 schreef ITrade het volgende:
[..]
jij komt alleen in dit topic als er een daling is toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
er zit geen geld “in” coins. Coins zijn ooit voor een bepaald bedrag verkocht en het geld is toen van koper naar verkoper gegaan. Waarom zou die toenmalige verkoper als een coin die hij ooit had geld in Btc pompen? Als de altmarkt crashed is die waarde gewoon “verdampt” en dat was het dan.
Bijna alle coins worden gekocht met bitcoin. Dus er zit bitcoin in die coins.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
er zit geen geld “in” coins. Coins zijn ooit voor een bepaald bedrag verkocht en het geld is toen van koper naar verkoper gegaan. Waarom zou die toenmalige verkoper als een coin die hij ooit had geld in Btc pompen? Als de altmarkt crashed is die waarde gewoon “verdampt” en dat was het dan.
neequote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:38 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
jij komt alleen in dit topic als er een daling is toch?
er zit niks “in” een coin. Ook geen btcquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bijna alle coins worden gekocht met bitcoin. Dus er zit bitcoin in die coins.
Ja zo werkt een exchange niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij komt hier iedere dag. Hij durft wel alleen te reageren wanneer er een daling is.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:38 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
jij komt alleen in dit topic als er een daling is toch?
sneuquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:46 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Hij komt hier iedere dag. Hij durft wel alleen te reageren wanneer er een daling is.
En dan maar hodlen met je strong hand!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Conclusie, pomp al je geld en chest in BTC?²
moet ik nu gaan quoten op stijgdagen dat ik hier reageerde?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:46 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Hij komt hier iedere dag. Hij durft wel alleen te reageren wanneer er een daling is.
Ben ik ook mee bezig. Ik laat me niet leiden door emoties meer.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan maar hodlen met je strong hand!
Dat hoeft niet inderdaad maar ik vermoed van wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom terug naar BTC en niet naar weer nieuwe coins?
Reageer voortaan maar op de stijgingsdagen. Dat zal voldoende zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
moet ik nu gaan quoten op stijgdagen dat ik hier reageerde?
Klopt, maar ik zie dit in de loop der tijd wel afnemen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is een naam voor, maar kom er effe niet op.
Het fenomeen is dat mensen liever geld in nieuwe producten stoppen (in de hoop op, gigantische, winsten) dan al gevestigde namen die al jaren meedraaien en hun strepen hebben verdiend.
Goede sig heb jequote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:54 schreef ITrade het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie dit in de loop der tijd wel afnemen.
quote:
Idd, laten we dan meteen van alle shit af zijn, en hierna to the moon.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:14 schreef Rossdale het volgende:
Mooi, hoe sneller we de tether crash achter de rug hebben hoe beter
Zeggen we al ruim een maand.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Lekker laten crashen gaan we daarna wel weer omhoog
Dan zou ik toch op een daling tot minimaal 2000 dollar rekenen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:14 schreef Rossdale het volgende:
Mooi, hoe sneller we de tether crash achter de rug hebben hoe beter
Nee, joh $0.20 .... $2000 is te hoogquote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:32 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Dan zou ik toch op een daling tot minimaal 2000 dollar rekenen.
Al is de tether fraude hier geregeld besproken en werd het vrijwel altijd afgedaan als fud / onzin.
Ik had het gisteren gepost, maar het interesseerde niemand, maar goed lees/hoor overal mensen roepen FUD lol.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:34 schreef Dwaalboy het volgende:
Dat tehter nieuws was toch al oud? Van gister? Of is het nu omdat Bloomberg...
Ze hebben gewacht tot ik het aanschafte. Ik voel me vochtig man.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:38 schreef TwztId het volgende:
Wow, complete portfolio 25% in de min al.. das niet leuk om te zien.
Zelfs VEN is rood, nog nooit gebeurd
Link?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:37 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik had het gisteren gepost, maar het interesseerde niemand, maar goed lees/hoor overal mensen roepen FUD lol.
quote:
quote:Op maandag 29 januari 2018 22:04 schreef Syd het volgende:
Was hier al over gediscussieer?
Gevonden naar aanleiding van dit nieuwsitem op HLN.be dus inhoeverre het "nieuws" is.
Tijdbom onder bitcoin: deze cryptomunt kan bitcoin met 80 procent doen crashen
Ik ben nog dat filmpje aan het afkijken, ik snap nog niet helemaal hoe hij de link legt met tether en hoge bitcoin prijs.
[..]
/edit
Hij waarschuwt dus om niet je geld te "parkeren" in Tether gezien het niet klopt met hun 1 op 1 ratio tot de dollar. En dat in korte tijd Tether zou gaan klappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |