Daarbij, stroomt er meer geld in dan dat er cryptos op de markt komen naar ratio?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:37 schreef Predator38 het volgende:
[..]
nee want er stroomt ook nog heel veel nieuw geld in dit jaar....
het was al een jaar bekend dat dat hele bitconnect een scam was....en toch......quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat hoop ik, maar er zijn ook veel meer schandalen (en regulatie). De vraag is, laten mensen zich nog meeslepen in een FOMO met al dit nieuws?
Naja sinds de laatste echte crash zijn ze op de fles gegaan en we zijn nog altijd niet hersteld hmmmmquote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:40 schreef Predator38 het volgende:
[..]
het was al een jaar bekend dat dat hele bitconnect een scam was....en toch......
zie grafiek vd prijs. iedereen dumpt zequote:
Staat er toch naast? $waardequote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:43 schreef RanTheMan het volgende:
even een noob vraag.. Ik word er een beetje gek van dat op bittrex al mijn coins in btc worden weergegeven.. Maar kan ik mn wallets daar ook laten tonen in dollars? En dan niet alleen bovenin mn totale btc in dollar? rekent toch makkelijker dan 0.01330074 btc bij zie daar liever 100 dollar staan bijv
En waar baseer jij dat op?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:42 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik denk dat we die 1B tether nodig hebben om bitcoin weer naar 15k te krijgen.
Even een pro-tip: denk in BTC, niet in dollars.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:43 schreef RanTheMan het volgende:
even een noob vraag.. Ik word er een beetje gek van dat op bittrex al mijn coins in btc worden weergegeven.. Maar kan ik mn wallets daar ook laten tonen in dollars? En dan niet alleen bovenin mn totale btc in dollar? rekent toch makkelijker dan 0.01330074 btc bij zie daar liever 100 dollar staan bijv
Ik denk in euro's.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Even een pro-tip: denk in BTC, niet in dollars.
JAMAAR BTC IS SHITCOINquote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
lol, ik denk liever in usdT, in btc rekenen gaat nergens over, toen ik begon was er nog een btc dominance van 60%.. Die tijden zijn helemaal voorbij, ik trade van altcoins naar btc naar usdt en terug..quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
0.01quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:46 schreef crpytoshill het volgende:
iemand al bericht gehad van Bee Token? hoeveel ETH mogen we er in pompen?
Nopequote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:46 schreef crpytoshill het volgende:
iemand al bericht gehad van Bee Token? hoeveel ETH mogen we er in pompen?
Geen zorgen, volgende maand wordt XRB maand heb ik ergens gehoord!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:45 schreef Predator38 het volgende:
XRB helemaal door het putje ....wow
In een wavesmaand? Dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:47 schreef YT123 het volgende:
[..]
Geen zorgen, volgende maand wordt XRB maand heb ik ergens gehoord!
Bij twijfel niet doen..quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:54 schreef tha_dark het volgende:
Twijfel om al bij ICX even in XRB te stoppen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |