Ik heb ze godverdomme alledrie.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:09 schreef Roellie80 het volgende:
Ik ben 20k armer als zo'n 3 weken geleden. En dan ben ik blij dat ik geen FUN / REQ / SUB bagholder ben geworden
Alsof daar antwoorden voor zijn, alleen speculatiesquote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:31 schreef Dwaalboy het volgende:
Waarom vandaag dan zo in het rood?
Halen de meesten hun winst binnen of heeft korea invloed?
Dat is idd de vraag. Anders gezegd: bagholden of daytrayden. Nog beter: ruggengraat van Belgische kinderkopjes vs ruggengraat van papier maché. Dit is écht het moment dat het kaf zich van het koren scheidt. Misschien is zo'n grote schoonmaak juist wel goed.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:31 schreef Dwaalboy het volgende:
Winst binnen halen of verlies beperken?
Traden doe je op GDAXquote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:22 schreef Regajed het volgende:
Wat ik me afvraag he, hoe kan je als bij de standaard exchanges (zoals Coinbase, Binance) daytraden als gemiddeld de tax 2,5% bij aankoop + nog eens 2,5% bij verkoop + je koopt sowieso al boven de marktprijs? Dan moet iets toch minimaal 10% stijgen op een dag als je een beetje winst wil maken?
Ja, en het vervelende is dat een nieuwe instapmoment het vorige instapmoment doet verbleken.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:36 schreef habitue het volgende:
Goed instapmoment weer dit. Die goede instapmomenten worden er steeds meer!
Gewoon hodlen op je chest mên.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en het vervelende is dat een nieuwe instapmoment het vorige instapmoment doet verbleken.²
Ja, ga ik doen. in principe moet je die dukaten vergeten en 31-12 weer eens kijken. En dat meteen maar agenderen met een bezoek aan de showroom van Audi.quote:
Hey-hey-heeeeeyyyyy.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:44 schreef DSVM het volgende:
Van 2k waarde 3 weken geleden, naar zowat de helft minder.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |