abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 januari 2018 @ 20:31:03 #1
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176723887

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
  woensdag 24 januari 2018 @ 20:31:31 #2
406944 SugeLucky
pi_176723895
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar je bewaart wel ook een deel BTC, toch?
Op het moment niet. Wellicht dat ik dat later wel doe.
pi_176723908
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar je bewaart wel ook een deel BTC, toch?
Waarom zou dit het slimste zijn?
pi_176723942
crypto-ho's
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176723954
Kan iedereen deelnemen aan een presale van een ICO of is dat alleen bij de crowdsale mogelijk?
pi_176723994
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Of een Fundalinkje. :+
Een Funda linkje ? Of een FUN dalinkje ?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 januari 2018 @ 20:35:02 #7
163650 Greys
pi_176724001
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:32 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Waarom zou dit het slimste zijn?
Geen idee, dat kan ik niet weten. Alleen persoonlijk ga ik een deel wel altijd in BTC bewaren. Alleen al uit FOMO :P Dus was benieuwd of hij alles omzette of een deel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176724019
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:33 schreef RobinaHoed het volgende:
Kan iedereen deelnemen aan een presale van een ICO of is dat alleen bij de crowdsale mogelijk?
soms is een pre sale voor wales, bij Bee Token was t minimaal 50ETH om mee te doen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 januari 2018 @ 20:35:40 #9
163650 Greys
pi_176724020
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:34 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Een Funda linkje ? Of een FUN dalinkje ?
:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176724058
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:35 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

soms is een pre sale voor wales, bij Bee Token was t minimaal 50ETH om mee te doen.
ah, zo een vermoeden had ik al. Thanks! ;)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 januari 2018 @ 20:38:49 #11
163650 Greys
pi_176724092
Ook in het nieuwe deel nog even ter info voor degenen die liever slowchatloos over crypto praten:

BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176724097
krijg net een mailjte van TPAY

VERY IMPORTANT - YOU MUST SEND SCREENSHOTS PROVING YOUR BITCOIN TO TPAY TRANSACTION - THIS MUST SHOW WALLET ADDRESS, DATE AND TIME.

sinds wanneer moet dit? hebben anderen dit ook gedaan?
pi_176724101
Zag net transacties van 100-200 miljoen UTN-P tokens voorbij komen. _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2018 20:39:25 ]
pi_176724115
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:39 schreef crpytoshill het volgende:
krijg net een mailjte van TPAY

VERY IMPORTANT - YOU MUST SEND SCREENSHOTS PROVING YOUR BITCOIN TO TPAY TRANSACTION - THIS MUST SHOW WALLET ADDRESS, DATE AND TIME.

sinds wanneer moet dit? hebben anderen dit ook gedaan?
Wat denk je zelf? Zou voor de zekerheid ff je private key mee sturen
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176724171
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:39 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Zou voor de zekerheid ff je private key mee sturen
komt wel van tokenpay.com daarom vind ik t zo raar.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 januari 2018 @ 20:51:52 #17
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176724522
quote:
Haha rechte streep omhoog op Binance _O-

Edit: en weer terug :P
pi_176724642
quote:
Eindelijk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 januari 2018 @ 20:56:46 #19
416575 crew  Evenstar
pi_176724666
Blijf er bij dat hun communicatie beter moet :D maar blij dat die er is.
pi_176724726
https://medium.com/tokenp(...)rmation-cd8193f6f6ba

wat is dit voor onzin? heb jij dit gedaan viper?
pi_176724863
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 januari 2018 @ 21:02:25 #22
416575 crew  Evenstar
pi_176724869
Haha ICX schiet omhoog en je ziet meteen dip bij VEN :D (nou ja, innieminniedipje, viel mij gewoon op :P)
pi_176724904
quote:
Thanks :') stond op winst maar nu dus niet meer. Fomo buy maar nu wel gestegen gelukkig

kutleven :')
pi_176724907
ICX Moon? :P
pi_176724934
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:02 schreef Kyran het volgende:
Haha ICX schiet omhoog en je ziet meteen dip bij VEN :D (nou ja, innieminniedipje, viel mij gewoon op :P)
Godverdomme. :')
Ven doet me nog meer pijn :D

Nouja, fijn dat icx toch levert.
pi_176724950
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:03 schreef RobinaHoed het volgende:
31 januari is volgens mij de summit van ICON, dat zal ook wel interessant worden.
pi_176724951
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:03 schreef RobinaHoed het volgende:
Zakt direct weer in.
pi_176724952
Ik ga ook een Mainnet launch doen, kan ik ook een keer moonen :9
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 januari 2018 @ 21:05:40 #29
416575 crew  Evenstar
pi_176724969
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:04 schreef Skv het volgende:

[..]

Godverdomme. :')
Ven doet me nog meer pijn :D

Nouja, fijn dat icx toch levert.
VEN maak ik me echt 0 komma niks zorgen over :P vond het apart om te zien dat mensen VEN inleveren, maar die kan zo hard moonen soms dat ik dat echt niet aandurf. Je weet nooit wanneer Sunny, VEN of CCK iets tweet :P
pi_176725007
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:05 schreef Kyran het volgende:

[..]

VEN maak ik me echt 0 komma niks zorgen over :P vond het apart om te zien dat mensen VEN inleveren, maar die kan zo hard moonen soms dat ik dat echt niet aandurf. Je weet nooit wanneer Sunny, VEN of CCK iets tweet :P
Ik maak me ook geen zorgen. Maar wel typisch dat zoveel icx in ven is geen zitten blijkbaar.
pi_176725023
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:05 schreef Skv het volgende:

[..]

Zakt direct weer in.
Zit nu toch op 80k Satoshi :P
pi_176725053
Zowel een klein beetje ICX als een grote baG VEN hebben :9~
pi_176725090
Het wordt tijd dat RaiBlocks weer een keer gaat moonen :')
  woensdag 24 januari 2018 @ 21:11:18 #34
62913 Blik
The one and Only!
pi_176725132
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
#metoo

Relatief dan, 32 icx en 183 ven
pi_176725136
quote:
Mijn verdeling is ongeveer 1/3 ICX 2/3 VEN. ICX paar dagen geleden aangeschaft en gaat nu eindelijk iets over mijn aanschafwaarde heen nadat het toch wat dipte..
pi_176725183
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:09 schreef RobinaHoed het volgende:
Het wordt tijd dat RaiBlocks weer een keer gaat moonen :')
BitGrail heeft zonder aankondiging besloten dat je niet meer mag withdrawen zonder dat je account geverifieerd is. Vandaar die daling, tering BitGrail.
  woensdag 24 januari 2018 @ 21:13:09 #37
406944 SugeLucky
pi_176725189
WTC/VEN/ICX is de gouden combi jonguhhss
pi_176725241
quote:
idem.
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 21:21:16 #39
18653 crew  D.
pi_176725431
Als coins krijgen na een ICO altijd zo vermoeiend gaat dan ben ik daar snel van genezen :Y

Na 2 dagen nog geen Tokenpaycoins in mijn wallet :N
pi_176725491
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:21 schreef D. het volgende:
Als coins krijgen na een ICO altijd zo vermoeiend gaat dan ben ik daar snel van genezen :Y

Na 2 dagen nog geen Tokenpaycoins in mijn wallet :N
heb je dit bericht gelezen?

je moet ineens bewijs sturen van welk adres je bitcoins komen. als ik ooit mn tokens krijg dan dump ik ze gelijk.
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 21:25:52 #41
18653 crew  D.
pi_176725598
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:23 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

heb je dit bericht gelezen?

je moet ineens bewijs sturen van welk adres je bitcoins komen. als ik ooit mn tokens krijg dan dump ik ze gelijk.
Ze hebben mijn bitcoins toch? Wat maakt het na 2 maanden dan ineens uit uit welke wallet ze komen? Geen idee ook van waaruit ik dat gestuurd heb :N
  woensdag 24 januari 2018 @ 21:27:43 #42
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176725663
Hoe gaat het met de munten broeders?
En altijd het laatste woord.
pi_176725676
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:25 schreef D. het volgende:

[..]

Ze hebben mijn bitcoins toch? Wat maakt het na 2 maanden dan ineens uit uit welke wallet ze komen? Geen idee ook van waaruit ik dat gestuurd heb :N
dat zullen veel mensen niet weten. dit lijkt toch wel op een scam. al hebben een aantal mensen wel hun tokens gehad. gelukkig heb ik er niet veel geld in gestopt.
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 21:29:28 #44
18653 crew  D.
pi_176725712
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:28 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

dat zullen veel mensen niet weten. dit lijkt toch wel op een scam. al hebben een aantal mensen wel hun tokens gehad. gelukkig heb ik er niet veel geld in gestopt.
Ik ook, het minimale, maar toch zonde :Y
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 januari 2018 @ 21:33:04 #45
416575 crew  Evenstar
pi_176725813
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:13 schreef SugeLucky het volgende:
WTC/VEN/ICX is de gouden combi jonguhhss
Ik baal echt van WTC missen tijdens vorige dip. Stond op 22k, had buyorder op 21k :P nu is die moon :( had gewoon moeten kopen, maar ja bla bla achteraf
pi_176725955
ICX gaat lekker door
  woensdag 24 januari 2018 @ 21:44:48 #47
406944 SugeLucky
pi_176726161
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik baal echt van WTC missen tijdens vorige dip. Stond op 22k, had buyorder op 21k :P nu is die moon :( had gewoon moeten kopen, maar ja bla bla achteraf
Hij is nog lang niet moon. Mainnet en wallet moeten nog komen, daarna gaat ie pas echt moon.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 januari 2018 @ 21:54:33 #48
416575 crew  Evenstar
pi_176726438
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:44 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hij is nog lang niet moon. Mainnet en wallet moeten nog komen, daarna gaat ie pas echt moon.
Binnenkort ook weer een event waar veel van verwacht wordt toch? Even kijken wanneer er een correctie komt en dan stap ik misschien alsnog in.
  woensdag 24 januari 2018 @ 21:55:13 #49
406944 SugeLucky
pi_176726452
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Binnenkort ook weer een event waar veel van verwacht wordt toch? Even kijken wanneer er een correctie komt en dan stap ik misschien alsnog in.
Ja de 28e komt er een groot event.
pi_176726506
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Alles op rood, klein plusje op ICX. 5 procent down tov gisteren. En bij u?
pi_176726755
VeChain marketcap is aangepast (verhoogd), kan ook reden zijn voor de dip naast ICX.
  woensdag 24 januari 2018 @ 22:14:35 #52
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176726817
Bitvavo is echt een makkelijk site voor de beginner. Coins kopen met Ideal en meteen in de online wallet. Ik zoek nog een soortgelijke voor de overige coins.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176726844
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Rente op mijn fiat is weer verlaagd naar 0,10%. :(
pi_176726964
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:11 schreef Ralphmeister het volgende:
VeChain marketcap is aangepast (verhoogd), kan ook reden zijn voor de dip naast ICX.
Is hetzelfde gebleven. Alleen die kut cmc website past de Supply pas na 3 maanden aan.
pi_176727117

het worden belangrijke dagen deze week, gaan we weer terug in een uptrend of dondert de boel in elkaar?
pi_176727128
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:28 schreef crpytoshill het volgende:
[ afbeelding ]

het worden belangrijke dagen deze week, gaan we weer terug in een uptrend of dondert de boel in elkaar?
Dit is toch een grap of niet? _O-
  woensdag 24 januari 2018 @ 22:31:02 #57
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176727172
quote:
[ afbeelding ]

Al het geld weg. Kijk naar de lijntjes.🤣🤣🤣🤣🤣🤣
pi_176727175
quote:
[ afbeelding ]

Het kan dooien of het kan vriezen, naar de maan of t putje.
pi_176727233
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:28 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dit is toch een grap of niet? _O-
mark my words
pi_176727241
Sub wordt trouwens flink gedumpt. vind t niet gek
pi_176727250
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:33 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

mark my words
Welke woorden? Dat het kan stijgen of dalen?

Had ik je ook nog wel kunnen vertellen lullo.
  woensdag 24 januari 2018 @ 22:34:53 #62
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176727252
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:34 schreef crpytoshill het volgende:
Want? :@
pi_176727259
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:34 schreef crpytoshill het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)pc4/update_schedule/
pi_176727311
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:34 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Welke woorden? Dat het kan stijgen of dalen?

Had ik je ook nog wel kunnen vertellen lullo.
jaa maar deze week ook he? erg belangrijk.

of niet :')
  Eindredactie Games woensdag 24 januari 2018 @ 22:42:47 #65
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176727388
Nee, gewoon nee.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176727422
quote:
4s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:42 schreef Oscar. het volgende:
Nee, gewoon nee.
Baudet was volgens mij de enige die geen vraag stelde tijdens het horen van de partijen vandaag :') .
pi_176727441
quote:
4s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:42 schreef Oscar. het volgende:
Nee, gewoon nee.
Jammer dat het er nooit over gaat wat voor positieve sociale impact blockchain kan hebben. Al deze discussies zijn altijd zo zwart/wit. Maarja, dat is de maatschappij tegenwoordig niet? Ruimte voor nuance is er niet meer.
pi_176727477
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:46 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Jammer dat het er nooit over gaat wat voor positieve sociale impact blockchain kan hebben.
Dit. Zwerft ergens op internet een paper rond van een jurist van NYU die claimt dat blockchain de BTW fraude van +/- 100 miljard kan bestrijden.
pi_176727508
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:46 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Jammer dat het er nooit over gaat wat voor positieve sociale impact blockchain kan hebben. Al deze discussies zijn altijd zo zwart/wit. Maarja, dat is de maatschappij tegenwoordig niet? Ruimte voor nuance is er niet meer.
vooral in de media toch.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 januari 2018 @ 23:04:13 #70
416575 crew  Evenstar
pi_176727739
Al een keer eerder gevraagd maar niet echt een antwoord gekregen volgens mij (of ik heb het gemist).

Is er een manier (met fiat of via exchange) om een hele kleine hoeveelheid ETH naar MEW te sturen? Nu moet ik het doen via Binance en daar is minimum 0.1ETH met 0.01ETH aan fee. Ik wil echt maar een klein beetje ETH in wallet hebben om transacties te kunnen doen.

Kan natuurlijk ook 0.1ETH sturen en dan weer terug naar Binance, maar dat is ook weer zonde van de fees, maar waarschijnlijk kom ik daar niet onderuit, right?
pi_176727759
jajajaja jongens Februari wordt toch echt de WAVESMAAND!! 111

riemen vast we gaan knallen!
Waves NG heeft een enorme boost aan de prijs gegeven en vanaf hier is het direct richting MOON jajajaj sasha ouwe kleerkast!!
  Eindredactie Games woensdag 24 januari 2018 @ 23:11:25 #72
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176727916
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:04 schreef kthxbye het volgende:

Waves NG heeft een enorme boost aan de prijs gegeven en vanaf hier is het direct richting MOON jajajaj sasha ouwe kleerkast!!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176728115
quote:

pi_176728218
Februari wordt tethermaand, op naar de 5B teths
pi_176728225
quote:

Je stockholmsyndroom voor Waves begint echt treurige vormen aan te nemen.

Pak je winst, verkoop die coins en steek het in projecten waar je wel wat in ziet.
Dan hoef je niet iedere maand hetzelfde verhaal met een andere maand te posten.

Of hou ze en blijf gewoon lekker sneu doen maar ga dan straks niet lopen jubelen omdat Waves ineens wel op ¤50 staat :P
pi_176728257
nnikiforov twitterde op woensdag 24-01-2018 om 14:40:20 #Давос2018: по итогам переговоров в Русском Доме на @wef подписано соглашение между российской компанией «Waves Иннополис» @wavesplatform и казахстанским Международным финансовым центром Астана #МФЦА о сотрудничестве по использованию блокчейн-технологий в сфере финансовых услуг https://t.co/e2WBj1O1le reageer retweet
pi_176728273
quote:
6s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:22 schreef BadVlad het volgende:
nnikiforov twitterde op woensdag 24-01-2018 om 14:40:20 #Давос2018: по итогам переговоров в Русском Доме на @wef подписано соглашение между российской компанией «Waves Иннополис» @wavesplatform и казахстанским Международным финансовым центром Астана #МФЦА о сотрудничестве по использованию блокчейн-технологий в сфере финансовых услуг https://t.co/e2WBj1O1le reageer retweet
Ja, dat dacht ik net nog.

Wat staat er? :@

edit: @Давос2018: na onderhandelingen in Russische huis op #wef een overeenkomst werd ondertekend tussen het Russische bedrijf "Innopolis" golven, @wavesplatform en een internationaal financieel centrum Astana-Kazachstan #МФЦА betreffende samenwerking op het gebruik van blokchejn technologie op het gebied van financiële Diensten
pi_176728355
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Niets bijzonders. De Russische minister van communicatie Tweet over een samenwerking tussen Waves en een Kazachstaans financieel bedrijf. :s)

Ik zie nu dat hij zelf op de achtergrond staat op de foto. _O_

2018 gaat echt het jaar worden van regulatie en Waves zit er al warmpjes bij. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door BadVlad op 24-01-2018 23:33:57 ]
pi_176728360
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hetzelfde als het niet russische bericht op telegram:

quote:
# Davos2018: as a result of negotiations in the Russian House on @wef, an agreement was signed between the Russian company Waves Innopolis @wavesplatform and the Kazakhstan International Financial Center Astana # IFAC on cooperation in the use of blocking technologies in financial services https://t.co/ e2WBj1O1le
pi_176728411
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:04 schreef Kyran het volgende:
Al een keer eerder gevraagd maar niet echt een antwoord gekregen volgens mij (of ik heb het gemist).

Is er een manier (met fiat of via exchange) om een hele kleine hoeveelheid ETH naar MEW te sturen? Nu moet ik het doen via Binance en daar is minimum 0.1ETH met 0.01ETH aan fee. Ik wil echt maar een klein beetje ETH in wallet hebben om transacties te kunnen doen.

ik heb een tijdje geleden als test via Coinbase 0,001 ETH overgemaakt naar mijn MEW. Dat werkte prima
  woensdag 24 januari 2018 @ 23:28:38 #81
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176728447
Waves is wel een anusmunt
  woensdag 24 januari 2018 @ 23:29:13 #82
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176728461
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:21 schreef Jed1Gam het volgende:
Februari wordt tethermaand, op naar de 5B teths
tets :9~
pi_176728533
Wie denkt er nog meer dat we in de nacht van donderdag op vrijdag, of op vrijdagochtend nog een flinke dip gaan zien? Ik vind het op eens verdacht rustig als je kijkt naar het aantal bitcointransacties op dit moment. Het zou mij niets verbazen als er toch ineens een vloedgolf van sellers komt vlak voordat die future afloopt vrijdag. Daarna direct herstel en weer een goed weekend zoals vorige week
Ik weet het, glazen bol etc etc.
  woensdag 24 januari 2018 @ 23:34:37 #84
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176728595
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:32 schreef metallicelmo het volgende:
Wie denkt er nog meer dat we in de nacht van donderdag op vrijdag, of op vrijdagochtend nog een flinke dip gaan zien? Ik vind het op eens verdacht rustig als je kijkt naar het aantal bitcointransacties op dit moment. Het zou mij niets verbazen als er toch ineens een vloedgolf van sellers komt vlak voordat die future afloopt vrijdag. Daarna direct herstel en weer een goed weekend zoals vorige week
Ik denk het niet.
pi_176728630
quote:
deze week zou goed kunnen, zie eerder geposte grafiek. stilte voor de storm.
pi_176728707
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:36 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

deze week zou goed kunnen, zie eerder geposte grafiek. stilte voor de storm.
Daar ben ik ook bang voor, al hoop ik dat we nou gewoon eens lekker door kunnen kabbelen richting de 15k en daarna weer verder groeien
  woensdag 24 januari 2018 @ 23:39:40 #87
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176728718
quote:
Niet echt boeiend.
pi_176728726
Ik vertaal russische tweets voor waves.
pi_176728732
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:28 schreef betyar het volgende:
Waves is wel een anusmunt
pi_176728820
ppt baby
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 januari 2018 @ 23:48:24 #91
416575 crew  Evenstar
pi_176728901
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:27 schreef Andyvie het volgende:

[..]

ik heb een tijdje geleden als test via Coinbase 0,001 ETH overgemaakt naar mijn MEW. Dat werkte prima
Oh thanks dat ga ik eens proberen :D
pi_176728971
quote:
9s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik vertaal russische tweets voor waves.
Trots
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  woensdag 24 januari 2018 @ 23:52:10 #93
474735 BenGekkeHenkieNie
Stay high all the time
pi_176728995
Mensen hier die vertrouwen hebben in REQ?
pi_176729022
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:52 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
Ja.
Koning.
pi_176729062
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:52 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
Ik heb mijn REQ al gedumpt voor ICX :P
  woensdag 24 januari 2018 @ 23:55:48 #96
474735 BenGekkeHenkieNie
Stay high all the time
pi_176729074
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:55 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Daar zat ik ook aan te denken eigenlijk..
  woensdag 24 januari 2018 @ 23:56:14 #97
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176729084
quote:
nee
pi_176729109
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:55 schreef vigen98 het volgende:

[..]

heb jij ook een screenshot gestuurd met de btc transactie er op?
  donderdag 25 januari 2018 @ 00:01:45 #99
406944 SugeLucky
pi_176729183
quote:
Ja.
  donderdag 25 januari 2018 @ 00:02:46 #100
474735 BenGekkeHenkieNie
Stay high all the time
pi_176729205
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:57 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje een rare zaak eigenlijk..
  donderdag 25 januari 2018 @ 00:02:49 #101
406944 SugeLucky
pi_176729206
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:04 schreef Kyran het volgende:

Kan natuurlijk ook 0.1ETH sturen en dan weer terug naar Binance, maar dat is ook weer zonde van de fees, maar waarschijnlijk kom ik daar niet onderuit, right?
Gisteren bij btcdirect 20 euro aan ETH gekocht omdat ik niets kon versturen vanuit MEW wegens te weinig ETH.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 00:04:18 #102
416575 crew  Evenstar
pi_176729230
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:02 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Gisteren bij btcdirect 20 euro aan ETH gekocht omdat ik niets kon versturen vanuit MEW wegens te weinig ETH.
Top, thanks!
pi_176729315
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:02 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje een rare zaak eigenlijk..
een hele rare zaak. ik heb er totaal geen vertrouwen meer in. weet niet zeker of t een scam is (zou goed kunnen) maar ik betwijfel of ze een bank kunnen runnen }:|
pi_176729364
Ik vind het wel lekker zo, niet echt grote schommelingen kabbelt lekker rustig door.
pi_176729380
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:09 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

een hele rare zaak. ik heb er totaal geen vertrouwen meer in. weet niet zeker of t een scam is (zou goed kunnen) maar ik betwijfel of ze een bank kunnen runnen }:|
Wat moet je met een cryptobank dan?
Je kunt zelf al je tokens op een USB sticky bewaren..
Of nog beter, op een papiertje :+

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2018 00:14:50 ]
pi_176729429
Ik heb nog nooit meegedaan met een ICO want ik vind de KYC maar niks. Ik vind het niet echt slim om zomaar een foto van je paspoort te maken en dumpen op een site. Ik vraag me af of ik de enige die er zo over denkt haha.
  donderdag 25 januari 2018 @ 00:18:27 #107
406944 SugeLucky
pi_176729444
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:17 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Ik heb nog nooit meegedaan met een ICO want ik vind de KYC maar niks. Ik vind het niet echt slim om zomaar een foto van je paspoort te maken en dumpen op een site. Ik vraag me af of ik de enige die er zo over denkt haha.
Nee, zo denk ik er ook over.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 00:21:58 #108
416575 crew  Evenstar
pi_176729493
Die IOST pump op Binance _O-
pi_176729588
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:21 schreef Kyran het volgende:
Gestoord. Echt. Dat volume ook. :')
pi_176729592
Wil em best vragen in t noob-topic hoor, maar misschien dat de wat gevestigde orde hier een beter antwoord op heeft. Bij de Telcoin op Kucoin exchange, is in mijn ogen een rare situatie van een enorm aantal sellorders, wat is hier de verklaring voor, hij is pas net gelist daar volgens mij. Puur alles eruitgooien of is dit een normale start van een token op een exchange?
  donderdag 25 januari 2018 @ 00:45:00 #111
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176729804
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:21 schreef Kyran het volgende:
Lekker hoor
pi_176729813
Vaak wordt een coin massaal gedumpt na de ICO, dan gaat de prijs omlaag en kan eventueel goedkoper worden teruggekocht
  donderdag 25 januari 2018 @ 00:48:22 #113
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176729840
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:45 schreef Fred09 het volgende:
Vaak wordt een coin massaal gedumpt na de ICO, dan gaat de prijs omlaag en kan eventueel goedkoper worden teruggekocht
Laat hem mooi staan. Ben benieuwd waar die eindigt.
pi_176729869
doen er morgen mensen mee aan de Experty ICO?

ze hebben al een werkend product geloof ik.
pi_176730404
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je stockholmsyndroom voor Waves begint echt treurige vormen aan te nemen.

Pak je winst, verkoop die coins en steek het in projecten waar je wel wat in ziet.
Dan hoef je niet iedere maand hetzelfde verhaal met een andere maand te posten.

Of hou ze en blijf gewoon lekker sneu doen maar ga dan straks niet lopen jubelen omdat Waves ineens wel op ¤50 staat :P
Thanks voor de tips, ouwe Waves shill! Ik doe beiden al een tijdje en het bevalt goed. Heb in December een stapel Waves verkocht en er VEN van gekocht, en dat gaat lekker.

Maar, ik houd altijd nog een zooitje Waves aan, mocht Rusland ooit een keer serieus gaan doen op het gebied van crypto. Beetje humor ten tijde van deze droevige koersontwikkeling kan geen kwaad lijkt me.

Btw, PART! *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door kthxbye op 25-01-2018 04:16:36 ]
  donderdag 25 januari 2018 @ 04:52:04 #116
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176730550
:')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  donderdag 25 januari 2018 @ 06:02:53 #117
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_176731150
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:45 schreef Fred09 het volgende:
Precies. Hetzelfde was voor Bancor toen voor 1.77$ opgepikt. Al waren het slechts 20stuks
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_176731336
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:57 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

Nee
pi_176731344
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 04:52 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ] :')
Eh welke chat is dat? Is niet eens de officiële tokenpay chat.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2018 07:29:39 ]
pi_176731430
Iemand het debat gisteren gezien? Goed dat mensen als Rutger van Zuidam en Thomas Bollen uitgenodigd waren.

Teunis Brosens snap ik niet dat die er zit. Die kerel snapt er niets van maar blijven ze vragen? Of is het dat ze gewoon maar een random bankpersoon aan tafel willen?
pi_176731463
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 07:26 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Eh welke chat is dat? Is niet eens de officiële tokenpay chat.
triggered _O-
  donderdag 25 januari 2018 @ 07:42:58 #122
286575 Roces18
Chef de party
pi_176731476
Tokenpay is naar mijn idee toch echt een scam. Maar ik hoop het voor jullie natuurlijk niet.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176731478
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 07:41 schreef kthxbye het volgende:

[..]

triggered _O-
Nee helemaal niet alleen het is oneerlijk als mensen een vals beeld verspreiden over iets.
  donderdag 25 januari 2018 @ 07:51:47 #124
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176731554
Is er een aanwijsbare reden voor de 20% stijging van Enjin vannacht? :D

Gister de helft van mijn ICX er uit getrapt voor Enjin net voor Mainnet toch live ging. Nu wat Procentjens gepakt op beiden, maar Enjin ging veel harder :Y
pi_176731890
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 07:42 schreef Roces18 het volgende:
Tokenpay is naar mijn idee toch echt een scam. Maar ik hoop het voor jullie natuurlijk niet.
vrees t ook. en als t geen scam is zijn ze gewoon incompetent.
  donderdag 25 januari 2018 @ 08:30:37 #126
286575 Roces18
Chef de party
pi_176731910
Neem aan dat iedereen deze wel heeft gezien;

pi_176731945
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 08:30 schreef Roces18 het volgende:

[ afbeelding ]
ja had er in t begin niet al te beste gevoelens bij, daarom niet veel geld in gestopt.
pi_176731984
pi_176732106
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:50 schreef crpytoshill het volgende:

Wat een kakstem.
  donderdag 25 januari 2018 @ 08:46:16 #130
286575 Roces18
Chef de party
pi_176732123
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 08:45 schreef xminator het volgende:

[..]

Wat een kakstem.
wat een onzin coin :') :') :') :')
  donderdag 25 januari 2018 @ 08:47:43 #131
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176732146
quote:

[ afbeelding ]
Nee, wat moet ik hiermee?
  donderdag 25 januari 2018 @ 08:47:59 #132
286575 Roces18
Chef de party
pi_176732151
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 08:47 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee, wat moet ik hiermee?
investeren in tokenpay
  donderdag 25 januari 2018 @ 08:51:02 #133
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176732193
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 08:47 schreef Roces18 het volgende:

[..]

investeren in tokenpay
Thanks all-in gegaan
pi_176732206
Ik ben sowieso een beetje ICO moe. Kan het niet eens mee bijhouden Door de vele ICO sales belanden goede coins achteraan de rij om toegevoegd te worden op exchanges en missen ze andere aandacht. En dat allemaal door het grote geld.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 25 januari 2018 @ 08:54:24 #135
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176732226
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 08:52 schreef dimmak het volgende:
Ik ben sowieso een beetje ICO moe. Kan het niet eens mee bijhouden Door de vele ICO sales belanden goede coins achteraan de rij om toegevoegd te worden op exchanges en missen ze andere aandacht. En dat allemaal door het grote geld.
Waarom worden coins later toegevoegd op exchanges door ICO's?
pi_176732231
Staat icx nou nog relatief laag gewaardeerd gezien hun vorderingen en concrete plannen, of mis ik iets?
pi_176732240
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 08:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waarom worden coins later toegevoegd op exchanges door ICO's?
Omdat de fees nu veel hoger zijn om toegevoegd te worden. ICO's kunnen die fees makkelijk betalen.
  donderdag 25 januari 2018 @ 08:59:27 #138
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176732296
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 08:55 schreef dimmak het volgende:

[..]

Omdat de fees nu veel hoger zijn om toegevoegd te worden. ICO's kunnen die fees makkelijk betalen.
Ah :) Toch zou je van exchanges verwachten dat ze liever coins met een bepaalde track record listen. Met een ICO weet je het maar nooit.
pi_176732351
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 08:54 schreef Klaphark het volgende:
Staat icx nou nog relatief laag gewaardeerd gezien hun vorderingen en concrete plannen, of mis ik iets?
Is al ingeprijst. Het mainnet is live, ok, leuk. En nu? Zou het grotere nieuws de 31e verwachten, dat weet nog niemand wat ze daar precies gaan zeggen
pi_176732450
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 08:55 schreef dimmak het volgende:

[..]

Vragen Exchanges geld om te listen, serieus?
pi_176732473
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:09 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ja dat gaat niet om grappige bedragen. Enkele tienduizende euro's (40k+) voor een cheap ass exchange. Ik denk(!) tot in de miljoen voor binance.
pi_176732528
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ja dat gaat niet om grappige bedragen. Enkele tienduizende euro's (40k+) voor een cheap ass exchange. Ik denk(!) tot in de miljoen voor binance.
Alleen winnaars van contests mogen vaak gratis binnen
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_176732533
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:12 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Alleen winnaars van contests mogen vaak gratis binnen
Zelfs die moeten bij Binance nog een bedrag betalen.
  donderdag 25 januari 2018 @ 09:14:51 #144
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176732558
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:09 schreef xaban06 het volgende:

[..]

yes
pi_176732570
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Je zou zeggen dat ze maar al te graag coins zouden willen listen, had niet verwacht dat het zoveel zou kosten.
  donderdag 25 januari 2018 @ 09:15:59 #146
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_176732580
1.5 miljoen kost binance om je coin te listen en dan kan t nog maanden duren.
over 5000 nieuwe aanvragen vorige maand
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_176732599
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:13 schreef dimmak het volgende:

[..]

Zelfs die moeten bij Binance nog een bedrag betalen.
quote:
As promised, XRB will be awarded with a free listing placement on Binance. The exact listing time will be announced separately.
Is dat zo?

quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:15 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Je zou zeggen dat ze maar al te graag coins zouden willen listen, had niet verwacht dat het zoveel zou kosten.
Je wil natuurlijk wel kwalitatief goede crypto's op je exchange, anders gaat je geloofwaardigheid in rook op. Je bent zomaar een shit exchange, en de mensen verlaten je exchange. daag fees + winst :W
  donderdag 25 januari 2018 @ 09:18:03 #148
62913 Blik
The one and Only!
pi_176732611
quote:
8s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:15 schreef genakt het volgende:
1.5 miljoen kost binance om je coin te listen en dan kan t nog maanden duren.
over 5000 nieuwe aanvragen vorige maand
5000? Dat zou 7.5 miljard aan inkomsten zijn enkel en alleen om een coin te listen. Dat lijkt me niet kunnen
  donderdag 25 januari 2018 @ 09:18:39 #149
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_176732622
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:18 schreef Blik het volgende:

[..]

5000? Dat zou 7.5 miljard aan inkomsten zijn enkel en alleen om een coin te listen. Dat lijkt me niet kunnen
Lees eens. Er staat 5000 aanvragen niet dat ze 5000 anvragen daadwerkelijk verwerken. Zitten een ton van regels aan wil je gelist worden
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_176732649
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:18 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik zelf verwacht dat er nog geen 0.5% uiteindelijk gelist wordt.
pi_176732714
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:17 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

[..]

Is dat zo?

[..]

Je wil natuurlijk wel kwalitatief goede crypto's op je exchange, anders gaat je geloofwaardigheid in rook op. Je bent zomaar een shit exchange, en de mensen verlaten je exchange. daag fees + winst :W
Ik las op Reddit dat Voise gevraagd wern om een flink bedrag over te maken. Ook de community vote gewonnen en Voise is nog steeds niet toegevoegd.
pi_176732737
Gewoon je project op Waves launchen en je staat al automatisch op een exchange. :P en je word ook nog geholpen.

Vind het wel een goed beleid van Binance inderdaad.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_176732772
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:50 schreef crpytoshill het volgende:

een ICO gericht op kansloze tokkies die hun creditcard maxen en op betaalde "experts" leunen voor advies.

Should do fine in crypto! :')
pi_176732781
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:29 schreef kthxbye het volgende:

[..]

een ICO gericht op kansloze tokkies die hun creditcard maxen en op betaalde "experts" leunen voor advies.

Should do fine in crypto! :')
:')
  donderdag 25 januari 2018 @ 09:31:46 #155
62913 Blik
The one and Only!
pi_176732789
quote:
8s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:18 schreef genakt het volgende:

[..]

Lees eens. Er staat 5000 aanvragen niet dat ze 5000 anvragen daadwerkelijk verwerken. Zitten een ton van regels aan wil je gelist worden
Ik ging er stiekem vanuit dat een aanvraag op zich al wel serieus zou zijn... Maar dat is dus niet zo
pi_176732795

dit soort figuren dus
pi_176732801
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:32 schreef kthxbye het volgende:

dit soort figuren dus
Die kunnen dan wel lekker advies vragen aan experts voor weinig geld. _O-
pi_176732827
Kort vraagje, ik heb zojuist Enjin wallet op mn telefoon geinstalleerd en gekozen voor importeren vanaf Exodus wallet.

12 woorden opgegeven en ik zie nu in Enjin netjes mijn saldo van verschillende coins staan.

Echter als ik op de computer Exodus open dan staat dat saldo daar ook nog?

Hoezo is dat? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator donderdag 25 januari 2018 @ 09:35:39 #159
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176732836
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:35 schreef Geralt het volgende:
Kort vraagje, ik heb zojuist Enjin wallet op mn telefoon geinstalleerd en gekozen voor importeren vanaf Exodus wallet.

12 woorden opgegeven en ik zie nu in Enjin netjes mijn saldo van verschillende coins staan.

Is dat niet gewoon dezelfde wallet die je opent?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176732850
quote:
5s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon dezelfde wallet die je opent?
Geen idee. :@

Ik las dat dit de veiligste wallet zou zijn en hij ondersteunt heel veel coins. Dus ik dacht die installeer ik mooi eventjes.
pi_176732856
Dan is van importeren toch niet echt sprake als hij alles op exodus laat staan? :@
pi_176732862
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:35 schreef Geralt het volgende:

Een wallet is alleen een manier om op jouw blockchain adres te komen, je hebt je coins niet verstuurd.

Als je inlog op je email kun je jouw inbox ook bekijken op zowel je pc als mobiel, bijvoorbeeld.
pi_176732890
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Een wallet is alleen een manier om op jouw blockchain adres te komen, je hebt je coins niet verstuurd.

Als je inlog op je email kun je jouw inbox ook bekijken op zowel je pc als mobiel, bijvoorbeeld.
Duidelijk. Ik zag zojuist ook dat de ontvangstadressen in Exodus en in die Enjin wallet hetzelfde zijn voor alle coins. Als ik nu iets ontvang of verstuur vanuit Exodus dan is dat ook meteen zichtbaar in die Enjin wallet dan neem ik aan? :@
pi_176732902
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:40 schreef Geralt het volgende:

[..]

Duidelijk. Ik zag zojuist ook dat de ontvangstadressen in Exodus en in die Enjin wallet hetzelfde zijn voor alle coins. Als ik nu iets ontvang of verstuur vanuit Exodus dan is dat ook meteen zichtbaar in die Enjin wallet dan neem ik aan? :@
Ja, je coins staan op hun plekje op de blockchain. Niet in je wallet.

Overigens wel handig om dit goed te snappen voor je verder gaat. :+
pi_176732909
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, je coins staan op hun plekje op de blockchain. Niet in je wallet.

Overigens wel handig om dit goed te snappen voor je verder gaat. :+
Snap het niet helemaal. Ik dacht dat als je ze in een wallet stopt dat ze min of meer op je computer/tablet/mobiel zouden staan. Dat is dus niet zo begrijp ik?
  donderdag 25 januari 2018 @ 09:42:26 #166
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176732912
Ven zakt flink door zeg!
fok you ja!
pi_176732920
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:42 schreef piere het volgende:
Ven zakt flink door zeg!
Dat is natuurlijk ook logisch
pi_176732928
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:42 schreef piere het volgende:
Ven zakt flink door zeg!
Mooi man, zsm terug naar een dollar of 3. Dat zou een mooie prijs te zijn om bij te kopen.
  donderdag 25 januari 2018 @ 09:45:11 #169
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176732947
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:42 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Wat heb ik gemist :?
fok you ja!
pi_176732980
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:42 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Waarom is dat logisch?
pi_176732984
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:45 schreef piere het volgende:

[..]

Wat heb ik gemist :?
- Een te snelle groei (Fomo) afgelopen week
- Gisteren een presentatie (Sell the news)
- Aanpassing naar juiste waarde circulating supply @ CMC) > FUD weakhands
pi_176732996
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:48 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

- Een te snelle groei (Fomo) afgelopen week
- Gisteren een presentatie (Sell the news)
Die laatste stap moet nog beginnen, right? ;)
pi_176733006
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:48 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Die laatste stap moet nog beginnen, right? ;)
Nee, is gisteren avond / vannacht gebeurd. VEN staat nu op plek 15 ipv plek 20 gisteren.
zie website CMC
  donderdag 25 januari 2018 @ 09:50:43 #174
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176733030
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:48 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]
Wat betekent dit exact? betekent dit dat er extra coins in de markt gezet zijn?
fok you ja!
pi_176733045
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:32 schreef kthxbye het volgende:

dit soort figuren dus
bitconnect zag er legit uit dus ik kan deze man wel begrijpen.
pi_176733046
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:49 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Nee, is gisteren avond / vannacht gebeurd. VEN staat nu op plek 15 ipv plek 20 gisteren.
zie website CMC
Ik denk dat hij bedoeld dat de waarde (per VEN) nog aardig wat moet dalen om weer de marketcap van gister te krijgen en weer terug te zijn op plek 20.
pi_176733060
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:50 schreef piere het volgende:

[..]

Niet echt, er zijn niet meer coins in de markt, echter, wel volgens het overzicht van CMC. Als je enkel op CMC kijkt lijkt jouw conclusie waar, heb je je iets verder verdiept wist je dit allang.
pi_176733078
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:50 schreef piere het volgende:

[..]

Heel kort samengevat in een voorbeeldje
- Blijkbaar zijn er 2 miljoen tokens in omloop van een bepaald type crypto
- CMC heeft niet helemaal netjes zijn huiswerk gedaan en zegt dat er maar 1 miljoen tokens in omloop zijn. De market cap lijkt dus lager omdat 1miljoen x token prijs. Maar daadwerkelijk zijn er 2miljoen tokens.
- Vechain heeft CMC hiervan op de hoogte gesteld.
- 3 maand later zegt CMC ineens, he, er zijn 2 miljoen tokens! Dat klopt, maar die waren er altijd al. De huidige prijs van gisteren behoord gewoon toe tot de 2 miljoen tokens.

- Gevolg: Noobs freaken en dumpen
pi_176733114
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:54 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Heel kort samengevat in een voorbeeldje
- Blijkbaar zijn er 2 miljoen tokens in omloop van een bepaald type crypto
- CMC heeft niet helemaal netjes zijn huiswerk gedaan en zegt dat er maar 1 miljoen tokens in omloop zijn. De market cap lijkt dus lager omdat 1miljoen x token prijs. Maar daadwerkelijk zijn er 2miljoen tokens.
- Vechain heeft CMC hiervan op de hoogte gesteld.
- 3 maand later zegt CMC ineens, he, er zijn 2 miljoen tokens! Dat klopt, maar die waren er altijd al. De huidige prijs van gisteren behoord gewoon toe tot de 2 miljoen tokens.

- Gevolg: Noobs freaken en dumpen
Dit dus.
  donderdag 25 januari 2018 @ 09:59:29 #181
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176733147
Bedankt voor de uitgebreide uitleg mannen! In theorie zou de prijs per coin daar dus door zakken als je je info alleen baseert op dit nieuws denk ik te begrijpen?
fok you ja!
pi_176733167
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:59 schreef piere het volgende:
Bedankt voor de uitgebreide uitleg mannen! In theorie zou de prijs per coin daar dus door zakken als je je info alleen baseert op dit nieuws denk ik te begrijpen?
Exact. De prijs van pakweg $8 behoort toe tot de supply van de 2 miljoen tokens uit het voorbeeld.
Het nieuws zou dus slechts een aanname moeten wezen van een fout bij CMC
pi_176733174
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:42 schreef Geralt het volgende:

[..]

Snap het niet helemaal. Ik dacht dat als je ze in een wallet stopt dat ze min of meer op je computer/tablet/mobiel zouden staan. Dat is dus niet zo begrijp ik?
Nee, ze staan op een adres op de blockchain.
pi_176733261
Als je met al die shitcoins te maken hebt als exchange zou ik ook een flink bedrag vragen + degelijk onderzoek doen om het kaf van het koren te scheiden.
pi_176733287
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:59 schreef piere het volgende:
Blijft lastig, maar wanneer je de goudkoppeling bijvoorbeeld zou gebruiken, er is 2000 kilo goud (de marketcap) en er zijn 1000 munten. Dan is elke munt dus 2 kilo goud waard. Blijken er op een bepaald moment niet 1000 munten, maar 2000 munten te zijn is elke munt dus eigenlijk maar 1 kilo goud waard in plaats van 2 kilo.

Dit voorbeeld is makkelijk omdat er nou eenmaal 2000 kilo goud is. In het geval van VeChain is het lastiger, want er is geen goud, dus geen vastliggende marketcap die verdeeld moet worden. Is de marketcap de waarde van VeChain en moeten we deze door het aantal munten delen om de prijs per coin te krijgen? Of wisten heel veel mensen dat CMC niet klopte en hebben zij gekocht omdat ze de munt een bepaald aantal dollars waard vonden met als achterliggende gedachte de correcte supply?
  donderdag 25 januari 2018 @ 10:07:46 #186
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_176733290
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 10:00 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Exact. De prijs van pakweg $8 behoort toe tot de supply van de 2 miljoen tokens uit het voorbeeld.
Het nieuws zou dus slechts een aanname moeten wezen van een fout bij CMC
Maar klopt het wel wat je zegt, als de meerderheid die prijs van $8 heeft gebaseerd op de informatie da er 1 miljoen tokens uit het voorbeeld zouden zijn ... ;)

Diezelfde mensen die nu niet geïnformeerd zijn waren dat ervoor logischerwijs ook niet.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 januari 2018 @ 10:12:11 #187
163650 Greys
pi_176733326
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:37 schreef Geralt het volgende:
Dan is van importeren toch niet echt sprake als hij alles op exodus laat staan? :@
Het belangrijkste om te onthouden imho is dat als je een eigen wallet hebt met seed/private key je zelf CONTROLE hebt over de coins die zichtbaar zijn in die wallet. Je kunt er dan mee doen wat je wilt.

Staan je coins op een exchange dan heb je geen private key en als de exchange omdondert heb je niks.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176733328
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 10:07 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Maar klopt het wel wat je zegt, als de meerderheid die prijs van $8 heeft gebaseerd op de informatie da er 1 miljoen tokens uit het voorbeeld zouden zijn ... ;)

Diezelfde mensen die nu niet geïnformeerd zijn waren dat ervoor logischerwijs ook niet.
Dat er nu ineens meer tokens worden weergegeven zou niks met de prijs moeten doen. De prijs was altijd al gebaseerd op 2x zoveel. Indien dat niet zo was, had gisteren de koers op $16 moeten staan.

Meeste mensen verdiepen zich uiteindelijk toch nergens in, ze zijn in crypto voor de snelle winst.
  donderdag 25 januari 2018 @ 10:15:24 #189
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_176733351
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:31 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik ging er stiekem vanuit dat een aanvraag op zich al wel serieus zou zijn... Maar dat is dus niet zo
Je doet aanvraag voor listing en dan krijg je te horen dat je even 1.5 Miljoen moet aftikken dat schrikt de kleine coins natuurlijk al af. Daarbij moeten ze aan allemaal voorwaarden voldoen waarbij al meer als de helft afvalt , en zo verder.

Nou staat binance wel op nummer 1 van exchanges daarvoor de prijs en het aantal aanvraag voor listings. Elke exchanges heeft weer zijn eigen voorwaarden en jurisdictie in het land waar de exchange zich bevind.
pi_176733403
quote:
:@
pi_176733426
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:51 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

bitconnect zag er legit uit dus ik kan deze man wel begrijpen.
:') _!!!!!
pi_176733435
quote:
Je importeert je keys. Je coins staan op de blockchain, wat jij importeert is als het ware je gebruikersnaam en wachtwoord. Met je gebruikersnaam (public key) kan je je tegoeden zien, met je wachtwoord (private key) kun je ze tevens uitgeven.
pi_176733575
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 10:21 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:') _!!!!!
Hey Hey HeEEEEEeeeyyy...... Hey Hey HeEEEEeeeeyyyy.....Wassu wassu wassu wassu wassu wassuuuuuuuuuupppp!!!
pi_176733591
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 10:34 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

Hey Hey HeEEEEEeeeyyy...... Hey Hey HeEEEEeeeeyyyy.....Wassu wassu wassu wassu wassu wassuuuuuuuuuupppp!!!
BITTCONNEECCCTTTT
  donderdag 25 januari 2018 @ 10:35:44 #195
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176733592
Mijn VEN wat doe je :'(
pi_176733817
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 10:35 schreef IrishBastard het volgende:
Mijn VEN wat doe je :'(
SELL SELL SELL!!!!!!!!!

Komt wel goed :)
/a>
pi_176733852
quote:
Oehh nice.
Ik zit nog steeds in de enjin coin omdat die op verlies stond.
Gelukkig is deze al flink omhoog geschoten.
Blijf nog even zitten :)
pi_176733885
  donderdag 25 januari 2018 @ 10:54:33 #199
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176733911
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 10:49 schreef TripleZ het volgende:

[..]

SELL SELL SELL!!!!!!!!!

Komt wel goed :)
Ik zit op een nieuw instapmoment te wachten.
fok you ja!
pi_176733993
quote:
prima nieuws natuurlijk maar wel ff een P&D :(
pi_176734059
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 10:51 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Oehh nice.
Ik zit nog steeds in de enjin coin omdat die op verlies stond.
Gelukkig is deze al flink omhoog geschoten.
Blijf nog even zitten :)
Sta ook nog een beetje in de min maar ik heb wel vertrouwen in deze munt.
pi_176734163
Weer hele mandje in het rood. Dag drie ;(

Morgen dan wel weer beter? :+
pi_176734171
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:10 schreef Skv het volgende:
Weer hele mandje in het rood. Dag drie ;(

Morgen dan wel weer beter? :+
Ooit moet het omhoog gaan :P
  donderdag 25 januari 2018 @ 11:14:11 #204
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176734217
Stellar voorkomt dat ik hard zak vandaag :')
  donderdag 25 januari 2018 @ 11:20:01 #205
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176734325
Ik sta nog steeds in de plus ^O^
fok you ja!
pi_176734384
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:20 schreef piere het volgende:
Ik sta nog steeds in de plus ^O^
-11 procent -O-
pi_176734415
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:22 schreef Skv het volgende:

[..]

-11 procent -O-
:(
Bedoelt dan over vandaag? Of totaal?
  donderdag 25 januari 2018 @ 11:24:20 #208
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176734420
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:22 schreef Skv het volgende:

[..]

-11 procent -O-
Getver, op je totale porto?
Hopen maar dat het snel weer omdraait
fok you ja!
pi_176734525
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:24 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

:(
Bedoelt dan over vandaag? Of totaal?
Totaal over 24 u en 72 u.
  donderdag 25 januari 2018 @ 11:33:48 #210
131603 Afwazig
Serious business
pi_176734606
Als je portfoliowaarde nu nog steeds dagelijks daalt moet je misschien eens nagaan of je je niet teveel hebt laten meeslepen in de fomo van afgelopen maanden en of je posities wel enige fundamentele waarde hebben.

Je kon vorige maand in elke coin stappen en dagelijks een +10% bijschrijven ongeacht welke coin je zat.
pi_176734625
iemand nog wat nieuws over Tokenpay? ik las dat een aantal mensen een nieuwe mail hebben ontvangen over de gang van zaken.
pi_176734668
zit er iemand in CarVertical en waarom zakt deze zover weg eigenlijk ????
ik zie er wel potentie in ?!?!
pi_176734889
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:36 schreef Predator38 het volgende:
Ik zie daar echt totaal geen potentie in, teveel instanties die er mee MOETEN gaan werken om het correct te laten werken.

Dealers, garages, verzekering, overheid, gebruiker.

Als 1 daarvan al niet meedoet mis je al een groot deel van autohistorie en dus het nut ervan.

Als vervanger van de NAP zie ik het wel zitten maarja dat is hun doel niet :')
pi_176734922
quote:
Ik, gister iets van 15k stuks gekocht op 150sats. Laat ze lekker staan, klein gokje :)
pi_176734950
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:48 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Ik, gister iets van 15k stuks gekocht op 150sats. Laat ze lekker staan, klein gokje :)
ik zou het gokje ook wel willen wagen, het idee is goed.....
pi_176735035
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:46 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ik zie daar echt totaal geen potentie in, teveel instanties die er mee MOETEN gaan werken om het correct te laten werken.

Dealers, garages, verzekering, overheid, gebruiker.

Als 1 daarvan al niet meedoet mis je al een groot deel van autohistorie en dus het nut ervan.

Als vervanger van de NAP zie ik het wel zitten maarja dat is hun doel niet :')
Tja maar dat is natuurlijk zo bij veel crypto ideeën. Een supply chain op de blockchain pleuren werkt ook alleen als elke schakel meedoet.
pi_176735147
Ik denk dat dit natuurlijk gedrag is van mensen, op dag één dat een nieuwe token kan worden verhandeld dan dumpen sommige mensen alles voor wat winst en stoppen dat weer in de volgende ICO, als je dat 10x herhaalt kun je leuk verdienen... Ik denk alleen een nieuw token die op één exchange te verhandelen is en nog maar één dag uit is staat nog zo in de kinderschoenen dat je gewoon de boel moet vasthouden. Je kan er pas wat zinnigs over zeggen over 6 maanden
pi_176735231
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:33 schreef Afwazig het volgende:
Als je portfoliowaarde nu nog steeds dagelijks daalt moet je misschien eens nagaan of je je niet teveel hebt laten meeslepen in de fomo van afgelopen maanden en of je posities wel enige fundamentele waarde hebben.

Je kon vorige maand in elke coin stappen en dagelijks een +10% bijschrijven ongeacht welke coin je zat.
Dat dus...portfolio staat hier in de plus door een combinatie van hodl en korte termijn munten. (waarbij 75% in de categorie hodl valt) en we zitten weer op het niveau van 1 januari.

De hodl munten zijn voornamelijk coins die al een aantal maanden beschikbaar zijn op de exchanges. Munten die net op een exchange staan zijn vaak een stuk gevoeliger voor koers wijzigingen.
pi_176735547
Ik zit voor namelijk in de wat oudere cryptos, ik heb tijdens die bitcoin dip wel flinke rode cijfers gezien, meer dan 50% eraf maar deze week al structureel herstel eigenlijk. Nog lange na niet terug op all-time-high helaas. Als dat ooit nog gebeurd dan ben ik al zeer zeer tevreden
pi_176735750
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 12:14 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zit voor namelijk in de wat oudere cryptos, ik heb tijdens die bitcoin dip wel flinke rode cijfers gezien, meer dan 50% eraf maar deze week al structureel herstel eigenlijk. Nog lange na niet terug op all-time-high helaas. Als dat ooit nog gebeurd dan ben ik al zeer zeer tevreden
Waar zit je zoal in dan? :)

Als je dat wil delen natuurlijk.
pi_176736356
Gaat lekker zeg, pfffff!

En whaddup met die gele (gemiddelde?) lijn van de VEN die op Binance ineens zo'n rare bokkensprong maakt terwijl de blauwe lijn zo laag blijft?
pi_176736369
quote:
2s.gif Op donderdag 25 januari 2018 13:01 schreef ToT het volgende:
Gaat lekker zeg, pfffff!

En whaddup met die gele (gemiddelde?) lijn van de VEN die op Binance ineens zo'n rare bokkensprong maakt terwijl de blauwe lijn zo laag blijft?
Hier ook waardeloos hoor. Dag 2 of 3 dat letterlijk elke munt in mijn portfolio in het rood staat terwijl er vrij veel groen over de hele markt te zien is.
pi_176736375
quote:
14s.gif Op donderdag 25 januari 2018 13:02 schreef Skv het volgende:

[..]

Hier ook waardeloos hoor. Dag 2 of 3 dat letterlijk elke munt in mijn portfolio in het rood staat terwijl er vrij veel groen over de hele markt te zien is.
Dat is echt kut, ja. :X
pi_176736442
Maar ik denk wel dat het een gevalletje:

is he? :T
  donderdag 25 januari 2018 @ 13:10:13 #225
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176736507
Ik sta vandaag op -2%`
Maar laatste dagen ook wat gestegen dus geen paniek.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_176736618
Klein aantal aan ETH gekocht toen de koers op 1030 stond. Helaas kelderde daarna alles in elkaar. Nu nog steeds zo rond de -10-15% verlies. Op het laagste punt -40%. HODL is de beste optie.
pi_176736653
quote:
2s.gif Op donderdag 25 januari 2018 13:06 schreef ToT het volgende:
Maar ik denk wel dat het een gevalletje:

[ afbeelding ]

is he? :T
Tuurlijk.
pi_176736683
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:33 schreef Afwazig het volgende:

Je kan je afvragen of dat er sowieso wel is.
  donderdag 25 januari 2018 @ 13:33:35 #229
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176736984
Zitten hier mensen in PO.ET?

Wat is POE en waarom is het zo goed? link

Op dit moment is de prijs zeer ondergewaardeerd.ze hebben onlangs hun Wordpress integration afgerond welke zodra aangekondigd de prijs flink zal gaan verhogen. Is al zichtbaar in hun github waardoor je een mooie voorsprong hebt.

Deze lift ik even mee O+
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176737561
iedereen ready voor 10k Bitcoin again? Dit weekend weer naar boven.
  donderdag 25 januari 2018 @ 14:01:48 #231
131603 Afwazig
Serious business
pi_176737602
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 13:18 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Zeker. Maar gradaties zijn er absoluut.
pi_176737727
quote:

[ afbeelding ]
Dus? Spectrecoin heeft die wallet ook niet gemaakt hoor.
pi_176737946
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 13:18 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Er zijn zeker blockchain projecten die een waarde kunnen hebben in het dagelijks leven.

Daar hoef je niet aan te twijfelen.
pi_176738021
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 14:08 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dus? Spectrecoin heeft die wallet ook niet gemaakt hoor.
heb jij nog vertrouwen in Tokenpay na dat bericht van gister dan? waarom na 2 maanden vragen om bewijs van btc adres (de meeste hebben die gegevens niet eens meer), gegevens die zij zelf zouden moeten hebben.
  donderdag 25 januari 2018 @ 14:24:33 #235
62913 Blik
The one and Only!
pi_176738092
Sell-order voor ADA en REQ erin gegooid, klaar ermee. Gewoon verlies pakken en weer door. Gaat hoogstwaarschijnlijk richting VEN, ICX of ENJ
pi_176738102
Zal misschien al zijn langsgekomen maar zijn er nog mensen die in de hype zijn ingestapt (december) en nu in zwaar weer zitten?
  donderdag 25 januari 2018 @ 14:31:32 #237
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176738261
quote:
2s.gif Op donderdag 25 januari 2018 14:24 schreef rmrt2010 het volgende:
Zal misschien al zijn langsgekomen maar zijn er nog mensen die in de hype zijn ingestapt (december) en nu in zwaar weer zitten?
Yep, aantal coins flink in het rood. Maar komt allemaal wel weer goed. Ik verkoop in ieder geval niks met verlies :P
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 14:31:57 #238
416575 crew  Evenstar
pi_176738269
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 14:24 schreef Blik het volgende:
Sell-order voor ADA en REQ erin gegooid, klaar ermee. Gewoon verlies pakken en weer door. Gaat hoogstwaarschijnlijk richting VEN, ICX of ENJ
Mooie keuzes _O_

ENJ al een leuke stijging laten zien afgelopen dagen. Aangekondigd dat ze op GDC staan + Pat LaBine als nieuw teamlid _O_.

Morgen nieuwe roadmap als het goed is en plug-in voor Minecraft is ook bijna klaar van wat ik begreep. Leuk hard werkend team.
pi_176738280
quote:
Spreek je volgend jaar weer :7
  donderdag 25 januari 2018 @ 14:33:33 #240
406944 SugeLucky
pi_176738302
quote:
Zou REQ niet wegdoen omdat ie een paar weken daalt. Is een goed project imo.
  donderdag 25 januari 2018 @ 14:37:31 #241
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176738423
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 14:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mooie keuzes _O_

ENJ al een leuke stijging laten zien afgelopen dagen. Aangekondigd dat ze op GDC staan + Pat LaBine als nieuw teamlid _O_.

Morgen nieuwe roadmap als het goed is en plug-in voor Minecraft is ook bijna klaar van wat ik begreep. Leuk hard werkend team.
Gisteren goed getimed in overgang ICX naar Enjin *O*

Po.et heb ik er ook iets van 1200 van staan, mag wel weer wat omhoog.

Ada en Sub zoveel verlies op (procentueel, is maar een paar tientjes in waarde :') ) dat ik wel gewoon aankijk of het nog wat wordt.

Fun van de week verkocht voor meer ICX/ENJ.
  donderdag 25 januari 2018 @ 14:39:14 #242
62913 Blik
The one and Only!
pi_176738482
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 14:32 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Spreek je volgend jaar weer :7
Sinds dat ik ze heb verkocht moesten ze eerst weer 100% stijgen voordat ik weer winst zou pakken. Dus dat verlies nu gewoon pakken en in andere munten gooien
  donderdag 25 januari 2018 @ 14:42:35 #243
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176738583
quote:
Pump and Dump. Ico-prijs was een halve cent. Ging daarna meteen naar 2,5 cent dacht ik, mensen pakken hun winsten.
pi_176738620
quote:
2s.gif Op donderdag 25 januari 2018 14:24 schreef rmrt2010 het volgende:
Periode 10/11 januari, dus ongeveer -25% van mijn 2k inleg.
  donderdag 25 januari 2018 @ 14:43:57 #245
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_176738624
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 13:33 schreef Basxt het volgende:

Op dit moment is de prijs zeer ondergewaardeerd.ze hebben onlangs hun Wordpress integration afgerond welke zodra aangekondigd de prijs flink zal gaan verhogen. Is al zichtbaar in hun github waardoor je een mooie voorsprong hebt.

Deze lift ik even mee O+
Ik zit al een hele tijd in poe, eerst als enige alt en heb op de eerste pnd's meegelift. Nu heb ik wat gespreid maar ik twijfel of ik nu het weer laag staat niet wat meer in moet steken. Ik ben ingestapt op 0,04 nog
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_176738771
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 14:21 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

heb jij nog vertrouwen in Tokenpay na dat bericht van gister dan? waarom na 2 maanden vragen om bewijs van btc adres (de meeste hebben die gegevens niet eens meer), gegevens die zij zelf zouden moeten hebben.
Ja heb er nog gewoon vertrouwen in. Zie niet in waarom niet. Heb mijn munten gewoon gekregen. Die mail richt zich ook specifiek tegen een kleine percentage van de mensen. Ze vragen bewijs als je nog steeds je coins niet hebt ontvangen dan kunnen ze het alsnog voor je regelen. Dat is alleen maar positief dus ja.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2018 14:51:16 ]
pi_176738864
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 13:33 schreef Basxt het volgende:

Deze lift ik even mee O+
Kwam het toevallig vanmorgen tegen. Best een leuk project.
pi_176738939
Voor mensen die Universa hebben gekocht en niet meer interess hebben pm me. Heb interesse.
pi_176739086
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 14:49 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja heb er nog gewoon vertrouwen in. Zie niet in waarom niet. Heb mijn munten gewoon gekregen. Die mail richt zich ook specifiek tegen een kleine percentage van de mensen. Ze vragen bewijs als je nog steeds je coins niet hebt ontvangen dan kunnen ze het alsnog voor je regelen. Dat is alleen maar positief dus ja.
Bijna de helft van de mensen heeft zn coins nog niet gekregen. Verder hoor je ook nix van Tokenpay op social media.
pi_176739117
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 14:49 schreef vigen98 het volgende:
Dat is alleen maar positief dus ja.
Als mensen iets niet gekregen hebben waar ze wel recht op hebben, wat is daar positief aan?

Het is niet meer dan normaal dat ze dat proberen op te lossen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 15:04:28 #251
416575 crew  Evenstar
pi_176739128
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 14:37 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Gisteren goed getimed in overgang ICX naar Enjin *O*

Po.et heb ik er ook iets van 1200 van staan, mag wel weer wat omhoog.

Ada en Sub zoveel verlies op (procentueel, is maar een paar tientjes in waarde :') ) dat ik wel gewoon aankijk of het nog wat wordt.

Fun van de week verkocht voor meer ICX/ENJ.
^O^

Lekker bezig :D
pi_176739353

[ Bericht 100% gewijzigd door crpytoshill op 25-01-2018 15:14:39 ]
pi_176739408
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:04 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Als mensen iets niet gekregen hebben waar ze wel recht op hebben, wat is daar positief aan?

Het is niet meer dan normaal dat ze dat proberen op te lossen.
Het gaat gewoon tot 31 januari duren hoor dit is allang gezegd dus snap niet echt waarom mensen zeuren.
pi_176739430
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:02 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

Bijna de helft van de mensen heeft zn coins nog niet gekregen. Verder hoor je ook nix van Tokenpay op social media.
Dus? Het duurt tot 31 januari he tis niet dat je meteen je coins zou ontvangen.
pi_176739471
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:16 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Het gaat gewoon tot 31 januari duren hoor dit is allang gezegd dus snap niet echt waarom mensen zeuren.
Ja ik zit er totaal niet in hoor, maar het kwam een beetje apart over dat je schreef dat het alleen maar positief is als er toch wat problemen zijn.
pi_176739551
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:19 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja ik zit er totaal niet in hoor, maar het kwam een beetje apart over dat je schreef dat het alleen maar positief is als er toch wat problemen zijn.
Er zijn geen problemen. Tokenpay heeft gewoon gezegd dat je je coins vanaf 18 januari tot 31 januari zal gaan ontvangen dus we hebben nog gewoon wat dagen te gaan.
pi_176739587
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:17 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dus? Het duurt tot 31 januari he tis niet dat je meteen je coins zou ontvangen.
Nee maar wat wel raar is dat ze ineens de voorwaarden aanpassen, in eerste instantie hoefde je alleen je adres te bevestigen in het dashboard om je coins te krijgen, nu moet je ineens een screenshot van het bitcoinadres sturen waarvan je 2 maanden geleden je btc hebt verstuurd. dit lijkt op een scam of incompetentie. gelukkig heb ik er niet veel geld in gestopt.
pi_176739621
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:23 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

Nee maar wat wel raar is dat ze ineens de voorwaarden aanpassen, in eerste instantie hoefde je alleen je adres te bevestigen in het dashboard om je coins te krijgen, nu moet je ineens een screenshot van het bitcoinadres sturen waarvan je 2 maanden geleden je btc hebt verstuurd. dit lijkt op een scam of incompetentie. gelukkig heb ik er niet veel geld in gestopt.
Het is ook genoeg om alleen je adres te bevestigen. Volgens mij bedoelen ze meer van dat als je na 31 januari nog niks hebt ontvangen stuur dan bewijs van je betaling.
pi_176739698
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 13:59 schreef metallicelmo het volgende:
iedereen ready voor 10k Bitcoin again? Dit weekend weer naar boven.
nee ben bang van niet
pi_176739849
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:25 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Het is ook genoeg om alleen je adres te bevestigen. Volgens mij bedoelen ze meer van dat als je na 31 januari nog niks hebt ontvangen stuur dan bewijs van je betaling.
'If you have not received your TPAY coins it is because we are waiting for you to submit screenshots to Support.'

Beetje vreemd dat de ene helft van de mensen het niet hoeft te doen en de andere helft wel.
pi_176739888
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:38 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

'If you have not received your TPAY coins it is because we are waiting for you to submit screenshots to Support.'

Beetje vreemd dat de ene helft van de mensen het niet hoeft te doen en de andere helft wel.

Zie je op je tokenpay dashboard je coins staan? zo ja dan hoef je niks te doen. Als je geen coins op je dashboard ziet dan moet je pas bewijs leveren van dat je het hebt gekocht.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2018 15:44:57 ]
pi_176740074
Holy shit iemand kreeg 45.000 extra Tokenpay door een foutje van ze _O- Was ik die persoon maar :P
pi_176740120
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:40 schreef vigen98 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zie je op je tokenpay dashboard je coins staan? zo ja dan hoef je niks te doen. Als je geen coins op je dashboard ziet dan moet je pas bewijs leveren van dat je het hebt gekocht.
tnx. ik zie wel coins staan. wie is die persoon?
pi_176740140
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:53 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

tnx. ik zie wel coins staan.
Dan hoef je niks te doen. Je moet alleen bewijs laten zien als je ook geen coins op je dashboard ziet.
pi_176740544
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176740845
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 14:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mooie keuzes _O_

Ja joh, hou je mond over ENJ :(

Ik heb op een haar na geen 5ETH erin gegooid op 27 december :r
Lambo of Rekt
pi_176740852
Morgen denk even paar ENJ halen.
Koning.
pi_176740866
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 16:41 schreef tha_dark het volgende:
Morgen denk even paar ENJ halen.
;(
Lambo of Rekt
pi_176740877
quote:
9s.gif Op donderdag 25 januari 2018 16:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

;(
Waarom?
Koning.
pi_176740883
en ze staan naast de ontwikkelaar van Fortnite op de beurs.... *O*
EPIC Games
pi_176740931
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 16:43 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Waarom?
Zie mn post boven de jouwe ;(
Lambo of Rekt
pi_176740978
XRB, wat een aanfluiting :')
Lambo of Rekt
pi_176740985
We going down... Zal nu wel onder de 10k duiken vannacht
pi_176740987
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 16:51 schreef EggsTC het volgende:
XRB, wat een aanfluiting :')
Ah ik zie het!
Ik dacht even dat je commentaar had op mijn keuze. :+
Koning.
pi_176740997
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 16:52 schreef Dwaalboy het volgende:
We going down... Zal nu wel onder de 10k duiken vannacht
denk een bounce op 10k
pi_176741072
Denk dat ie met gemak boven de 11k usd blijft.
pi_176741076
En nu toekijken hoe mijn voorspelling ernaast zit :7
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 17:00:08 #279
416575 crew  Evenstar
pi_176741088
Volgens mij hoeven die future gasten geen kut te doen. Hele markt is zo hard aan het panieken over die futures dat het een self fulfilling prophecy gaat worden.

Hopelijk vanaf morgen laat weer lekker normaal doen een paar weken lang.
pi_176741106
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:00 schreef Kyran het volgende:
Volgens mij hoeven die future gasten geen kut te doen. Hele markt is zo hard aan het panieken over die futures dat het een self fulfilling prophecy gaat worden.

Hopelijk vanaf morgen laat weer lekker normaal doen een paar weken lang.
Denk je echt dat dit komt door die futures? Dat volume is toch veel te laag joh.
pi_176741117
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:02 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Denk je echt dat dit komt door die futures? Dat volume is toch veel te laag joh.
idd, futures is een druppel op de gloeiende plaat, dat gaat geen grote invloed hebben op het marktgedrag.
Lambo of Rekt
pi_176741118
De hele markt is momenteel een self fulfilling prophecy.

Januari vorig jaar kut? = Fud, dus nu ook kut
Futures die aflopen ? Sell sell !

Het zijn echt niet de futures die aflopen. Maar als iedereen maar over blijft praten en als iedereen maar elkaar na praat en als schaapjes achter elkaar aanloopt, ja dan kan een future wel effect gaan hebben. Lawine effect.
pi_176741148
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:

Veel noobs, dat is de self fulfilling prophecy... Sinds een paar maanden zit het neefje van het zusje van de overbuurman, en zijn dochter die een hond heeft die de man kent die de vader is van dat neefje, in crypto omdat de oma van de broer van die tante, een kleinzoon heeft die snapt hoe crypto's werken.
Lambo of Rekt
pi_176741165
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Veel noobs, dat is de self fulfilling prophecy... Sinds een paar maanden zit het neefje van het zusje van de overbuurman, en zijn dochter die een hond heeft die de man kent die de vader is van dat neefje, in crypto omdat de oma van de broer van die tante, een kleinzoon heeft die snapt hoe crypto's werken.
Ik moest lachen. Toch verdienen wij aan zulke pannekoeken. Je kan niet met hun en niet zonder hun
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 17:08:01 #285
416575 crew  Evenstar
pi_176741183
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:02 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja, maar niet direct door de futures zelf, meer omdat er teveel paniekvogels in crypto zitten met geld dat ze niet kunnen missen.

In alle Telegram kanalen waar ik zit hebben ze het over futures en hoe dat invloed heeft op de prijs. Zelfde geldt voor Reddit. Als een groot deel zo denkt en er naar gaat handelen maakt het verder niet uit of er een groot of klein volume zit in die futures. Als er één begint te roepen dat futures de boeman zijn en er beginnen een paar te volgen is het snel een lawine van foute informatie.

Je zag wat er met VeChain gebeurde nadat CMC simpelweg een update deed op het aantal munten in omloop. Iedereen die zich ooit fatsoenlijk had ingelezen en niet alleen maar had gekeken op CMC had dit al lang geweten en was er geen reden geweest om te verkopen.

Mensen zitten met veels te hoge (niet realistische) verwachtingen in crypto en meestal ook nog eens met geld wat ze niet echt kunnen missen (of in sommige instanties niet eens hebben), dus panieken gewoon erg snel.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 17:09:10 #286
416575 crew  Evenstar
pi_176741197
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:

Het zijn echt niet de futures die aflopen. Maar als iedereen maar over blijft praten en als iedereen maar elkaar na praat en als schaapjes achter elkaar aanloopt, ja dan kan een future wel effect gaan hebben. Lawine effect.
Dit.
pi_176741199
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:06 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ik moest lachen. Toch verdienen wij aan zulke pannekoeken. Je kan niet met hun en niet zonder hun
Precies, zij zijn nodig, en er staat een rij van jewelste voor dichte exchange-deuren. Het is een berg geld die wacht tot ze mogen.
Lambo of Rekt
pi_176741201
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, maar niet direct door de futures zelf, meer omdat er teveel paniekvogels in crypto zitten met geld dat ze niet kunnen missen.

In alle Telegram kanalen waar ik zit hebben ze het over futures en hoe dat invloed heeft op de prijs. Zelfde geldt voor Reddit. Als een groot deel zo denkt en er naar gaat handelen maakt het verder niet uit of er een groot of klein volume zit in die futures. Als er één begint te roepen dat futures de boeman zijn en er beginnen een paar te volgen is het snel een lawine van foute informatie.

Je zag wat er met VeChain gebeurde nadat CMC simpelweg een update deed op het aantal munten in omloop. Iedereen die zich ooit fatsoenlijk had ingelezen en niet alleen maar had gekeken op CMC had dit al lang geweten en was er geen reden geweest om te verkopen.

Mensen zitten met veels te hoge (niet realistische) verwachtingen in crypto en meestal ook nog eens met geld wat ze niet echt kunnen missen (of in sommige instanties niet eens hebben), dus panieken gewoon erg snel.
Exact dit dus.
pi_176741213
Haha we zijn het eens een keer met elkaar eens zie ik. Zeldzaam
pi_176741216
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik paniekte m ook wel even na die upgrade van die marketcap, en ik kan toch wel zeggen dat ik me degelijk ingelezen heb in VeChain... het kwam voor mij onverwacht, ik heb dit nooit ergnes gelezen.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 17:10:41 #291
416575 crew  Evenstar
pi_176741222
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Haha we zijn het eens een keel met elkaar eens zie ik. Zeldzaam
*;

Komt vast wel iemand iets anders beweren zo, stay tuned :D
pi_176741255
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Precies, zij zijn nodig, en er staat een rij van jewelste voor dichte exchange-deuren. Het is een berg geld die wacht tot ze mogen.
die exchanges zijn al weer open toch of welke zijn nog dicht?
pi_176741259
Toch blijft ether de laatste tyd btc mooi voor in procenten. Zowel down als up
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 januari 2018 @ 17:13:38 #294
416575 crew  Evenstar
pi_176741268
quote:
11s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik paniekte m ook wel even na die upgrade van die marketcap, en ik kan toch wel zeggen dat ik me degelijk ingelezen heb in VeChain... het kwam voor mij onverwacht, ik heb dit nooit ergnes gelezen.
Goed, altijd uitzonderingen op de regel :D Iedereen kan het missen of even over het hoofd zien. Ik zag het toen ik naar de officiële cijfers van VeChain keek die niet overeen kwamen met CMC. Toen op Reddit die post gevonden dat het een bewuste keuze van CMC was om het zo te doen, terwijl VEN al meerder keren had gevraagd om het aan te passen.

Jij bent dan toevallig een uitzondering, maar een drop van 10k sat in een dag was niet echt nodig als mensen zich een beetje hadden ingelezen.
pi_176741269
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:12 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

Brokers zitten nog dicht, dus geen fiat naar crypto. Als je eenmaal Crypto hebt dan kan er al meer. Dusja, dan valt er vrij weinig te handelen momenteel.
pi_176741303
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:12 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

Nou voor zover ik weet is bl3p nog dicht, maar verder kijk ik nergens, want ik heb verder overal accounts, maar de laatste berichten die ik hoorde, was bittrex nog dicht, binance ook... is dat allemaal gister weer open gegaan dan?
Lambo of Rekt
pi_176741349
quote:
11s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou voor zover ik weet is bl3p nog dicht, maar verder kijk ik nergens, want ik heb verder overal accounts, maar de laatste berichten die ik hoorde, was bittrex nog dicht, binance ook... is dat allemaal gister weer open gegaan dan?
Alweer een tijdje.
  donderdag 25 januari 2018 @ 17:20:00 #298
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176741358
Waar is Ripple mee bezig man. :N

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176741369
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:19 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Alweer een tijdje.
Blep nog niet. ;(
Lambo of Rekt
pi_176741458
quote:
15s.gif Op donderdag 25 januari 2018 17:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is Ripple mee bezig man. :N

met kelderen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176741461
slot
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')