Op het moment niet. Wellicht dat ik dat later wel doe.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je bewaart wel ook een deel BTC, toch?
Waarom zou dit het slimste zijn?quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je bewaart wel ook een deel BTC, toch?
Geen idee, dat kan ik niet weten. Alleen persoonlijk ga ik een deel wel altijd in BTC bewaren. Alleen al uit FOMOquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:32 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Waarom zou dit het slimste zijn?
soms is een pre sale voor wales, bij Bee Token was t minimaal 50ETH om mee te doen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:33 schreef RobinaHoed het volgende:
Kan iedereen deelnemen aan een presale van een ICO of is dat alleen bij de crowdsale mogelijk?
quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Een Funda linkje ? Of een FUN dalinkje ?
ah, zo een vermoeden had ik al. Thanks!quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:35 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
soms is een pre sale voor wales, bij Bee Token was t minimaal 50ETH om mee te doen.
Wat denk je zelf? Zou voor de zekerheid ff je private key mee sturenquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:39 schreef crpytoshill het volgende:
krijg net een mailjte van TPAY
VERY IMPORTANT - YOU MUST SEND SCREENSHOTS PROVING YOUR BITCOIN TO TPAY TRANSACTION - THIS MUST SHOW WALLET ADDRESS, DATE AND TIME.
sinds wanneer moet dit? hebben anderen dit ook gedaan?
komt wel van tokenpay.com daarom vind ik t zo raar.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:39 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Zou voor de zekerheid ff je private key mee sturen
Haha rechte streep omhoog op Binancequote:Op woensdag 24 januari 2018 20:50 schreef Kriebelhoest het volgende:
icon mainnet launch
https://medium.com/helloi(...)aunched-d54b9132017e
Eindelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:50 schreef Kriebelhoest het volgende:
icon mainnet launch
Thanksquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:50 schreef Kriebelhoest het volgende:
icon mainnet launch
Godverdomme.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:02 schreef Kyran het volgende:
Haha ICX schiet omhoog en je ziet meteen dip bij VEN(nou ja, innieminniedipje, viel mij gewoon op
)
Zakt direct weer in.quote:
VEN maak ik me echt 0 komma niks zorgen overquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Godverdomme.
Ven doet me nog meer pijn![]()
Nouja, fijn dat icx toch levert.
Ik maak me ook geen zorgen. Maar wel typisch dat zoveel icx in ven is geen zitten blijkbaar.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
VEN maak ik me echt 0 komma niks zorgen overvond het apart om te zien dat mensen VEN inleveren, maar die kan zo hard moonen soms dat ik dat echt niet aandurf. Je weet nooit wanneer Sunny, VEN of CCK iets tweet
#metooquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zowel een klein beetje ICX als een grote baG VEN hebben
Mijn verdeling is ongeveer 1/3 ICX 2/3 VEN. ICX paar dagen geleden aangeschaft en gaat nu eindelijk iets over mijn aanschafwaarde heen nadat het toch wat dipte..quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
BitGrail heeft zonder aankondiging besloten dat je niet meer mag withdrawen zonder dat je account geverifieerd is. Vandaar die daling, tering BitGrail.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:09 schreef RobinaHoed het volgende:
Het wordt tijd dat RaiBlocks weer een keer gaat moonen
idem.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
heb je dit bericht gelezen?quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:21 schreef D. het volgende:
Als coins krijgen na een ICO altijd zo vermoeiend gaat dan ben ik daar snel van genezen
Na 2 dagen nog geen Tokenpaycoins in mijn wallet
Ze hebben mijn bitcoins toch? Wat maakt het na 2 maanden dan ineens uit uit welke wallet ze komen? Geen idee ook van waaruit ik dat gestuurd hebquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:23 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
heb je dit bericht gelezen?
https://medium.com/tokenp(...)rmation-cd8193f6f6ba
je moet ineens bewijs sturen van welk adres je bitcoins komen. als ik ooit mn tokens krijg dan dump ik ze gelijk.
dat zullen veel mensen niet weten. dit lijkt toch wel op een scam. al hebben een aantal mensen wel hun tokens gehad. gelukkig heb ik er niet veel geld in gestopt.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben mijn bitcoins toch? Wat maakt het na 2 maanden dan ineens uit uit welke wallet ze komen? Geen idee ook van waaruit ik dat gestuurd heb
Ik ook, het minimale, maar toch zondequote:Op woensdag 24 januari 2018 21:28 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
dat zullen veel mensen niet weten. dit lijkt toch wel op een scam. al hebben een aantal mensen wel hun tokens gehad. gelukkig heb ik er niet veel geld in gestopt.
Ik baal echt van WTC missen tijdens vorige dip. Stond op 22k, had buyorder op 21kquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:13 schreef SugeLucky het volgende:
WTC/VEN/ICX is de gouden combi jonguhhss
Hij is nog lang niet moon. Mainnet en wallet moeten nog komen, daarna gaat ie pas echt moon.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik baal echt van WTC missen tijdens vorige dip. Stond op 22k, had buyorder op 21knu is die moon
had gewoon moeten kopen, maar ja bla bla achteraf
Binnenkort ook weer een event waar veel van verwacht wordt toch? Even kijken wanneer er een correctie komt en dan stap ik misschien alsnog in.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:44 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Hij is nog lang niet moon. Mainnet en wallet moeten nog komen, daarna gaat ie pas echt moon.
Ja de 28e komt er een groot event.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Binnenkort ook weer een event waar veel van verwacht wordt toch? Even kijken wanneer er een correctie komt en dan stap ik misschien alsnog in.
Alles op rood, klein plusje op ICX. 5 procent down tov gisteren. En bij u?quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoe gaat het met de munten broeders?
Rente op mijn fiat is weer verlaagd naar 0,10%.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoe gaat het met de munten broeders?
Is hetzelfde gebleven. Alleen die kut cmc website past de Supply pas na 3 maanden aan.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:11 schreef Ralphmeister het volgende:
VeChain marketcap is aangepast (verhoogd), kan ook reden zijn voor de dip naast ICX.
Dit is toch een grap of niet?quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:28 schreef crpytoshill het volgende:
[ afbeelding ]
het worden belangrijke dagen deze week, gaan we weer terug in een uptrend of dondert de boel in elkaar?
Al het geld weg. Kijk naar de lijntjes.🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:28 schreef crpytoshill het volgende:
[ afbeelding ]
het worden belangrijke dagen deze week, gaan we weer terug in een uptrend of dondert de boel in elkaar?
Het kan dooien of het kan vriezen, naar de maan of t putje.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:28 schreef crpytoshill het volgende:
[ afbeelding ]
mark my wordsquote:Op woensdag 24 januari 2018 22:28 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dit is toch een grap of niet?
Want?quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:34 schreef crpytoshill het volgende:
Sub wordt trouwens flink gedumpt. vind t niet gek
https://www.reddit.com/r/(...)pc4/update_schedule/quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:34 schreef crpytoshill het volgende:
Sub wordt trouwens flink gedumpt. vind t niet gek
jaa maar deze week ook he? erg belangrijk.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:34 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Welke woorden? Dat het kan stijgen of dalen?
Had ik je ook nog wel kunnen vertellen lullo.
Nee, gewoon nee.twitter:YerRamautarsing twitterde op woensdag 24-01-2018 om 22:02:08De essentie over Crypto currency. https://t.co/NvLNdYS7Wv reageer retweet
Baudet was volgens mij de enige die geen vraag stelde tijdens het horen van de partijen vandaagquote:Op woensdag 24 januari 2018 22:42 schreef Oscar. het volgende:
Nee, gewoon nee.twitter:YerRamautarsing twitterde op woensdag 24-01-2018 om 22:02:08De essentie over Crypto currency. https://t.co/NvLNdYS7Wv reageer retweet
Jammer dat het er nooit over gaat wat voor positieve sociale impact blockchain kan hebben. Al deze discussies zijn altijd zo zwart/wit. Maarja, dat is de maatschappij tegenwoordig niet? Ruimte voor nuance is er niet meer.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:42 schreef Oscar. het volgende:
Dit. Zwerft ergens op internet een paper rond van een jurist van NYU die claimt dat blockchain de BTW fraude van +/- 100 miljard kan bestrijden.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:46 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Jammer dat het er nooit over gaat wat voor positieve sociale impact blockchain kan hebben.
vooral in de media toch.quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:46 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Jammer dat het er nooit over gaat wat voor positieve sociale impact blockchain kan hebben. Al deze discussies zijn altijd zo zwart/wit. Maarja, dat is de maatschappij tegenwoordig niet? Ruimte voor nuance is er niet meer.
quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:04 schreef kthxbye het volgende:
jajajaja jongens Februari wordt toch echt de WAVESMAAND!! 111
riemen vast we gaan knallen!
Waves NG heeft een enorme boost aan de prijs gegeven en vanaf hier is het direct richting MOON jajajaj sasha ouwe kleerkast!!
quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:04 schreef kthxbye het volgende:
Waves NG heeft een enorme boost aan de prijs gegeven en vanaf hier is het direct richting MOON jajajaj sasha ouwe kleerkast!!
Je stockholmsyndroom voor Waves begint echt treurige vormen aan te nemen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:04 schreef kthxbye het volgende:
twitter:nnikiforov twitterde op woensdag 24-01-2018 om 14:40:20#Давос2018: по итогам переговоров в Русском Доме на @wef подписано соглашение между российской компанией «Waves Иннополис» @wavesplatform и казахстанским Международным финансовым центром Астана #МФЦА о сотрудничестве по использованию блокчейн-технологий в сфере финансовых услуг https://t.co/e2WBj1O1le reageer retweet
Ja, dat dacht ik net nog.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:22 schreef BadVlad het volgende:
twitter:nnikiforov twitterde op woensdag 24-01-2018 om 14:40:20#Давос2018: по итогам переговоров в Русском Доме на @wef подписано соглашение между российской компанией «Waves Иннополис» @wavesplatform и казахстанским Международным финансовым центром Астана #МФЦА о сотрудничестве по использованию блокчейн-технологий в сфере финансовых услуг https://t.co/e2WBj1O1le reageer retweet
Niets bijzonders. De Russische minister van communicatie Tweet over een samenwerking tussen Waves en een Kazachstaans financieel bedrijf.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik net nog.
Wat staat er?
Hetzelfde als het niet russische bericht op telegram:quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik net nog.
Wat staat er?
quote:# Davos2018: as a result of negotiations in the Russian House on @wef, an agreement was signed between the Russian company Waves Innopolis @wavesplatform and the Kazakhstan International Financial Center Astana # IFAC on cooperation in the use of blocking technologies in financial services https://t.co/ e2WBj1O1le
ik heb een tijdje geleden als test via Coinbase 0,001 ETH overgemaakt naar mijn MEW. Dat werkte primaquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:04 schreef Kyran het volgende:
Al een keer eerder gevraagd maar niet echt een antwoord gekregen volgens mij (of ik heb het gemist).
Is er een manier (met fiat of via exchange) om een hele kleine hoeveelheid ETH naar MEW te sturen? Nu moet ik het doen via Binance en daar is minimum 0.1ETH met 0.01ETH aan fee. Ik wil echt maar een klein beetje ETH in wallet hebben om transacties te kunnen doen.
tetsquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:21 schreef Jed1Gam het volgende:
Februari wordt tethermaand, op naar de 5B teths
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:32 schreef metallicelmo het volgende:
Wie denkt er nog meer dat we in de nacht van donderdag op vrijdag, of op vrijdagochtend nog een flinke dip gaan zien? Ik vind het op eens verdacht rustig als je kijkt naar het aantal bitcointransacties op dit moment. Het zou mij niets verbazen als er toch ineens een vloedgolf van sellers komt vlak voordat die future afloopt vrijdag. Daarna direct herstel en weer een goed weekend zoals vorige week
Ik weet het, glazen bol etc etc.
deze week zou goed kunnen, zie eerder geposte grafiek. stilte voor de storm.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:32 schreef metallicelmo het volgende:
Wie denkt er nog meer dat we in de nacht van donderdag op vrijdag, of op vrijdagochtend nog een flinke dip gaan zien? Ik vind het op eens verdacht rustig als je kijkt naar het aantal bitcointransacties op dit moment. Het zou mij niets verbazen als er toch ineens een vloedgolf van sellers komt vlak voordat die future afloopt vrijdag. Daarna direct herstel en weer een goed weekend zoals vorige week
Daar ben ik ook bang voor, al hoop ik dat we nou gewoon eens lekker door kunnen kabbelen richting de 15k en daarna weer verder groeienquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:36 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
deze week zou goed kunnen, zie eerder geposte grafiek. stilte voor de storm.
Niet echt boeiend.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:32 schreef metallicelmo het volgende:
Oh thanks dat ga ik eens proberenquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:27 schreef Andyvie het volgende:
[..]
ik heb een tijdje geleden als test via Coinbase 0,001 ETH overgemaakt naar mijn MEW. Dat werkte prima
Trotsquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik vertaal russische tweets voor waves.
Ja.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:52 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
Mensen hier die vertrouwen hebben in REQ?
Ik heb mijn REQ al gedumpt voor ICXquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:52 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
Daar zat ik ook aan te denken eigenlijk..quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik heb mijn REQ al gedumpt voor ICX
neequote:Op woensdag 24 januari 2018 23:52 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
https://medium.com/tokenp(...)rmation-cd8193f6f6baquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik heb mijn REQ al gedumpt voor ICX
Ja.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:52 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
Ik vind het een beetje een rare zaak eigenlijk..quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:57 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
heb jij ook een screenshot gestuurd met de btc transactie er op?
Gisteren bij btcdirect 20 euro aan ETH gekocht omdat ik niets kon versturen vanuit MEW wegens te weinig ETH.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:04 schreef Kyran het volgende:
Al een keer eerder gevraagd maar niet echt een antwoord gekregen volgens mij (of ik heb het gemist).
Is er een manier (met fiat of via exchange) om een hele kleine hoeveelheid ETH naar MEW te sturen? Nu moet ik het doen via Binance en daar is minimum 0.1ETH met 0.01ETH aan fee. Ik wil echt maar een klein beetje ETH in wallet hebben om transacties te kunnen doen.
Kan natuurlijk ook 0.1ETH sturen en dan weer terug naar Binance, maar dat is ook weer zonde van de fees, maar waarschijnlijk kom ik daar niet onderuit, right?
Top, thanks!quote:Op donderdag 25 januari 2018 00:02 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Gisteren bij btcdirect 20 euro aan ETH gekocht omdat ik niets kon versturen vanuit MEW wegens te weinig ETH.
een hele rare zaak. ik heb er totaal geen vertrouwen meer in. weet niet zeker of t een scam is (zou goed kunnen) maar ik betwijfel of ze een bank kunnen runnenquote:Op donderdag 25 januari 2018 00:02 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een rare zaak eigenlijk..
Wat moet je met een cryptobank dan?quote:Op donderdag 25 januari 2018 00:09 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
een hele rare zaak. ik heb er totaal geen vertrouwen meer in. weet niet zeker of t een scam is (zou goed kunnen) maar ik betwijfel of ze een bank kunnen runnen
Nee, zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 25 januari 2018 00:17 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Ik heb nog nooit meegedaan met een ICO want ik vind de KYC maar niks. Ik vind het niet echt slim om zomaar een foto van je paspoort te maken en dumpen op een site. Ik vraag me af of ik de enige die er zo over denkt haha.
Laat hem mooi staan. Ben benieuwd waar die eindigt.quote:Op donderdag 25 januari 2018 00:45 schreef Fred09 het volgende:
Vaak wordt een coin massaal gedumpt na de ICO, dan gaat de prijs omlaag en kan eventueel goedkoper worden teruggekocht
Thanks voor de tips, ouwe Waves shill! Ik doe beiden al een tijdje en het bevalt goed. Heb in December een stapel Waves verkocht en er VEN van gekocht, en dat gaat lekker.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je stockholmsyndroom voor Waves begint echt treurige vormen aan te nemen.
Pak je winst, verkoop die coins en steek het in projecten waar je wel wat in ziet.
Dan hoef je niet iedere maand hetzelfde verhaal met een andere maand te posten.
Of hou ze en blijf gewoon lekker sneu doen maar ga dan straks niet lopen jubelen omdat Waves ineens wel op ¤50 staat
Precies. Hetzelfde was voor Bancor toen voor 1.77$ opgepikt. Al waren het slechts 20stuksquote:Op donderdag 25 januari 2018 00:45 schreef Fred09 het volgende:
Vaak wordt een coin massaal gedumpt na de ICO, dan gaat de prijs omlaag en kan eventueel goedkoper worden teruggekocht
Neequote:Op woensdag 24 januari 2018 23:57 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
heb jij ook een screenshot gestuurd met de btc transactie er op?
Eh welke chat is dat? Is niet eens de officiële tokenpay chat.quote:
triggeredquote:Op donderdag 25 januari 2018 07:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Eh welke chat is dat? Is niet eens de officiële tokenpay chat.
vrees t ook. en als t geen scam is zijn ze gewoon incompetent.quote:Op donderdag 25 januari 2018 07:42 schreef Roces18 het volgende:
Tokenpay is naar mijn idee toch echt een scam. Maar ik hoop het voor jullie natuurlijk niet.
ja had er in t begin niet al te beste gevoelens bij, daarom niet veel geld in gestopt.quote:Op donderdag 25 januari 2018 08:30 schreef Roces18 het volgende:
Neem aan dat iedereen deze wel heeft gezien;
[ afbeelding ]
Wat een kakstem.quote:Op donderdag 25 januari 2018 00:50 schreef crpytoshill het volgende:
doen er morgen mensen mee aan de Experty ICO?
ze hebben al een werkend product geloof ik.
Nee, wat moet ik hiermee?quote:Op donderdag 25 januari 2018 08:30 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom worden coins later toegevoegd op exchanges door ICO's?quote:Op donderdag 25 januari 2018 08:52 schreef dimmak het volgende:
Ik ben sowieso een beetje ICO moe. Kan het niet eens mee bijhouden Door de vele ICO sales belanden goede coins achteraan de rij om toegevoegd te worden op exchanges en missen ze andere aandacht. En dat allemaal door het grote geld.
Omdat de fees nu veel hoger zijn om toegevoegd te worden. ICO's kunnen die fees makkelijk betalen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 08:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom worden coins later toegevoegd op exchanges door ICO's?
Ahquote:Op donderdag 25 januari 2018 08:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Omdat de fees nu veel hoger zijn om toegevoegd te worden. ICO's kunnen die fees makkelijk betalen.
Is al ingeprijst. Het mainnet is live, ok, leuk. En nu? Zou het grotere nieuws de 31e verwachten, dat weet nog niemand wat ze daar precies gaan zeggenquote:Op donderdag 25 januari 2018 08:54 schreef Klaphark het volgende:
Staat icx nou nog relatief laag gewaardeerd gezien hun vorderingen en concrete plannen, of mis ik iets?
Vragen Exchanges geld om te listen, serieus?quote:Op donderdag 25 januari 2018 08:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Omdat de fees nu veel hoger zijn om toegevoegd te worden. ICO's kunnen die fees makkelijk betalen.
Ja dat gaat niet om grappige bedragen. Enkele tienduizende euro's (40k+) voor een cheap ass exchange. Ik denk(!) tot in de miljoen voor binance.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vragen Exchanges geld om te listen, serieus?
Alleen winnaars van contests mogen vaak gratis binnenquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet om grappige bedragen. Enkele tienduizende euro's (40k+) voor een cheap ass exchange. Ik denk(!) tot in de miljoen voor binance.
Zelfs die moeten bij Binance nog een bedrag betalen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:12 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Alleen winnaars van contests mogen vaak gratis binnen
yesquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vragen Exchanges geld om te listen, serieus?
Je zou zeggen dat ze maar al te graag coins zouden willen listen, had niet verwacht dat het zoveel zou kosten.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet om grappige bedragen. Enkele tienduizende euro's (40k+) voor een cheap ass exchange. Ik denk(!) tot in de miljoen voor binance.
quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zelfs die moeten bij Binance nog een bedrag betalen.
Is dat zo?quote:As promised, XRB will be awarded with a free listing placement on Binance. The exact listing time will be announced separately.
Je wil natuurlijk wel kwalitatief goede crypto's op je exchange, anders gaat je geloofwaardigheid in rook op. Je bent zomaar een shit exchange, en de mensen verlaten je exchange. daag fees + winstquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze maar al te graag coins zouden willen listen, had niet verwacht dat het zoveel zou kosten.
5000? Dat zou 7.5 miljard aan inkomsten zijn enkel en alleen om een coin te listen. Dat lijkt me niet kunnenquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:15 schreef genakt het volgende:
1.5 miljoen kost binance om je coin te listen en dan kan t nog maanden duren.
over 5000 nieuwe aanvragen vorige maand
Lees eens. Er staat 5000 aanvragen niet dat ze 5000 anvragen daadwerkelijk verwerken. Zitten een ton van regels aan wil je gelist wordenquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:18 schreef Blik het volgende:
[..]
5000? Dat zou 7.5 miljard aan inkomsten zijn enkel en alleen om een coin te listen. Dat lijkt me niet kunnen
Ik zelf verwacht dat er nog geen 0.5% uiteindelijk gelist wordt.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:18 schreef Blik het volgende:
[..]
5000? Dat zou 7.5 miljard aan inkomsten zijn enkel en alleen om een coin te listen. Dat lijkt me niet kunnen
Ik las op Reddit dat Voise gevraagd wern om een flink bedrag over te maken. Ook de community vote gewonnen en Voise is nog steeds niet toegevoegd.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:17 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
[..]
Is dat zo?
[..]
Je wil natuurlijk wel kwalitatief goede crypto's op je exchange, anders gaat je geloofwaardigheid in rook op. Je bent zomaar een shit exchange, en de mensen verlaten je exchange. daag fees + winst
een ICO gericht op kansloze tokkies die hun creditcard maxen en op betaalde "experts" leunen voor advies.quote:Op donderdag 25 januari 2018 00:50 schreef crpytoshill het volgende:
doen er morgen mensen mee aan de Experty ICO?
ze hebben al een werkend product geloof ik.
quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
een ICO gericht op kansloze tokkies die hun creditcard maxen en op betaalde "experts" leunen voor advies.
Should do fine in crypto!
Ik ging er stiekem vanuit dat een aanvraag op zich al wel serieus zou zijn... Maar dat is dus niet zoquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:18 schreef genakt het volgende:
[..]
Lees eens. Er staat 5000 aanvragen niet dat ze 5000 anvragen daadwerkelijk verwerken. Zitten een ton van regels aan wil je gelist worden
Die kunnen dan wel lekker advies vragen aan experts voor weinig geld.quote:
Is dat niet gewoon dezelfde wallet die je opent?quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:35 schreef Geralt het volgende:
Kort vraagje, ik heb zojuist Enjin wallet op mn telefoon geinstalleerd en gekozen voor importeren vanaf Exodus wallet.
12 woorden opgegeven en ik zie nu in Enjin netjes mijn saldo van verschillende coins staan.
Echter als ik op de computer Exodus open dan staat dat saldo daar ook nog?
Hoezo is dat?
Geen idee.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon dezelfde wallet die je opent?
Een wallet is alleen een manier om op jouw blockchain adres te komen, je hebt je coins niet verstuurd.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:35 schreef Geralt het volgende:
Kort vraagje, ik heb zojuist Enjin wallet op mn telefoon geinstalleerd en gekozen voor importeren vanaf Exodus wallet.
12 woorden opgegeven en ik zie nu in Enjin netjes mijn saldo van verschillende coins staan.
Echter als ik op de computer Exodus open dan staat dat saldo daar ook nog?
Hoezo is dat?
Duidelijk. Ik zag zojuist ook dat de ontvangstadressen in Exodus en in die Enjin wallet hetzelfde zijn voor alle coins. Als ik nu iets ontvang of verstuur vanuit Exodus dan is dat ook meteen zichtbaar in die Enjin wallet dan neem ik aan?quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een wallet is alleen een manier om op jouw blockchain adres te komen, je hebt je coins niet verstuurd.
Als je inlog op je email kun je jouw inbox ook bekijken op zowel je pc als mobiel, bijvoorbeeld.
Ja, je coins staan op hun plekje op de blockchain. Niet in je wallet.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik zag zojuist ook dat de ontvangstadressen in Exodus en in die Enjin wallet hetzelfde zijn voor alle coins. Als ik nu iets ontvang of verstuur vanuit Exodus dan is dat ook meteen zichtbaar in die Enjin wallet dan neem ik aan?
Snap het niet helemaal. Ik dacht dat als je ze in een wallet stopt dat ze min of meer op je computer/tablet/mobiel zouden staan. Dat is dus niet zo begrijp ik?quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, je coins staan op hun plekje op de blockchain. Niet in je wallet.
Overigens wel handig om dit goed te snappen voor je verder gaat.
Mooi man, zsm terug naar een dollar of 3. Dat zou een mooie prijs te zijn om bij te kopen.quote:
Wat heb ik gemistquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:42 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook logisch
Waarom is dat logisch?quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:42 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook logisch
- Een te snelle groei (Fomo) afgelopen weekquote:
Die laatste stap moet nog beginnen, right?quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:48 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
- Een te snelle groei (Fomo) afgelopen week
- Gisteren een presentatie (Sell the news)
- Aanpassing naar juiste waarde circulating supply @ CMC) > FUD weakhands
Nee, is gisteren avond / vannacht gebeurd. VEN staat nu op plek 15 ipv plek 20 gisteren.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:48 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Die laatste stap moet nog beginnen, right?
Wat betekent dit exact? betekent dit dat er extra coins in de markt gezet zijn?quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:48 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
- Aanpassing naar juiste waarde circulating supply @ CMC) > FUD weakhands
bitconnect zag er legit uit dus ik kan deze man wel begrijpen.quote:
Ik denk dat hij bedoeld dat de waarde (per VEN) nog aardig wat moet dalen om weer de marketcap van gister te krijgen en weer terug te zijn op plek 20.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:49 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Nee, is gisteren avond / vannacht gebeurd. VEN staat nu op plek 15 ipv plek 20 gisteren.
zie website CMC
Niet echt, er zijn niet meer coins in de markt, echter, wel volgens het overzicht van CMC. Als je enkel op CMC kijkt lijkt jouw conclusie waar, heb je je iets verder verdiept wist je dit allang.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:50 schreef piere het volgende:
[..]
Wat betekent dit exact? betekent dit dat er extra coins in de markt gezet zijn?
Heel kort samengevat in een voorbeeldjequote:Op donderdag 25 januari 2018 09:50 schreef piere het volgende:
[..]
Wat betekent dit exact? betekent dit dat er extra coins in de markt gezet zijn?
Dit dus.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:54 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Heel kort samengevat in een voorbeeldje
- Blijkbaar zijn er 2 miljoen tokens in omloop van een bepaald type crypto
- CMC heeft niet helemaal netjes zijn huiswerk gedaan en zegt dat er maar 1 miljoen tokens in omloop zijn. De market cap lijkt dus lager omdat 1miljoen x token prijs. Maar daadwerkelijk zijn er 2miljoen tokens.
- Vechain heeft CMC hiervan op de hoogte gesteld.
- 3 maand later zegt CMC ineens, he, er zijn 2 miljoen tokens! Dat klopt, maar die waren er altijd al. De huidige prijs van gisteren behoord gewoon toe tot de 2 miljoen tokens.
- Gevolg: Noobs freaken en dumpen
Exact. De prijs van pakweg $8 behoort toe tot de supply van de 2 miljoen tokens uit het voorbeeld.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:59 schreef piere het volgende:
Bedankt voor de uitgebreide uitleg mannen! In theorie zou de prijs per coin daar dus door zakken als je je info alleen baseert op dit nieuws denk ik te begrijpen?
Nee, ze staan op een adres op de blockchain.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Snap het niet helemaal. Ik dacht dat als je ze in een wallet stopt dat ze min of meer op je computer/tablet/mobiel zouden staan. Dat is dus niet zo begrijp ik?
Blijft lastig, maar wanneer je de goudkoppeling bijvoorbeeld zou gebruiken, er is 2000 kilo goud (de marketcap) en er zijn 1000 munten. Dan is elke munt dus 2 kilo goud waard. Blijken er op een bepaald moment niet 1000 munten, maar 2000 munten te zijn is elke munt dus eigenlijk maar 1 kilo goud waard in plaats van 2 kilo.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:59 schreef piere het volgende:
Bedankt voor de uitgebreide uitleg mannen! In theorie zou de prijs per coin daar dus door zakken als je je info alleen baseert op dit nieuws denk ik te begrijpen?
Maar klopt het wel wat je zegt, als de meerderheid die prijs van $8 heeft gebaseerd op de informatie da er 1 miljoen tokens uit het voorbeeld zouden zijn ...quote:Op donderdag 25 januari 2018 10:00 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Exact. De prijs van pakweg $8 behoort toe tot de supply van de 2 miljoen tokens uit het voorbeeld.
Het nieuws zou dus slechts een aanname moeten wezen van een fout bij CMC
Het belangrijkste om te onthouden imho is dat als je een eigen wallet hebt met seed/private key je zelf CONTROLE hebt over de coins die zichtbaar zijn in die wallet. Je kunt er dan mee doen wat je wilt.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:37 schreef Geralt het volgende:
Dan is van importeren toch niet echt sprake als hij alles op exodus laat staan?
Dat er nu ineens meer tokens worden weergegeven zou niks met de prijs moeten doen. De prijs was altijd al gebaseerd op 2x zoveel. Indien dat niet zo was, had gisteren de koers op $16 moeten staan.quote:Op donderdag 25 januari 2018 10:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar klopt het wel wat je zegt, als de meerderheid die prijs van $8 heeft gebaseerd op de informatie da er 1 miljoen tokens uit het voorbeeld zouden zijn ...
Diezelfde mensen die nu niet geïnformeerd zijn waren dat ervoor logischerwijs ook niet.
Je doet aanvraag voor listing en dan krijg je te horen dat je even 1.5 Miljoen moet aftikken dat schrikt de kleine coins natuurlijk al af. Daarbij moeten ze aan allemaal voorwaarden voldoen waarbij al meer als de helft afvalt , en zo verder.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ging er stiekem vanuit dat een aanvraag op zich al wel serieus zou zijn... Maar dat is dus niet zo
quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:37 schreef Geralt het volgende:
quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:51 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
bitconnect zag er legit uit dus ik kan deze man wel begrijpen.
Je importeert je keys. Je coins staan op de blockchain, wat jij importeert is als het ware je gebruikersnaam en wachtwoord. Met je gebruikersnaam (public key) kan je je tegoeden zien, met je wachtwoord (private key) kun je ze tevens uitgeven.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:37 schreef Geralt het volgende:
Hey Hey HeEEEEEeeeyyy...... Hey Hey HeEEEEeeeeyyyy.....Wassu wassu wassu wassu wassu wassuuuuuuuuuupppp!!!quote:
BITTCONNEECCCTTTTquote:Op donderdag 25 januari 2018 10:34 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
Hey Hey HeEEEEEeeeyyy...... Hey Hey HeEEEEeeeeyyyy.....Wassu wassu wassu wassu wassu wassuuuuuuuuuupppp!!!
Oehh nice.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:59 schreef TwztId het volgende:
https://blog.enjincoin.io(...)-labine-fd68b0f0fb25
Groot nieuws Enjin coin
Ik zit op een nieuw instapmoment te wachten.quote:Op donderdag 25 januari 2018 10:49 schreef TripleZ het volgende:
[..]
SELL SELL SELL!!!!!!!!!
Komt wel goed
prima nieuws natuurlijk maar wel ff een P&Dquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:59 schreef TwztId het volgende:
https://blog.enjincoin.io(...)-labine-fd68b0f0fb25
Groot nieuws Enjin coin
Sta ook nog een beetje in de min maar ik heb wel vertrouwen in deze munt.quote:Op donderdag 25 januari 2018 10:51 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Oehh nice.
Ik zit nog steeds in de enjin coin omdat die op verlies stond.
Gelukkig is deze al flink omhoog geschoten.
Blijf nog even zitten
Ooit moet het omhoog gaanquote:Op donderdag 25 januari 2018 11:10 schreef Skv het volgende:
Weer hele mandje in het rood. Dag drie
Morgen dan wel weer beter?
-11 procentquote:
Totaal over 24 u en 72 u.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:24 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Bedoelt dan over vandaag? Of totaal?
Ik zie daar echt totaal geen potentie in, teveel instanties die er mee MOETEN gaan werken om het correct te laten werken.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:36 schreef Predator38 het volgende:
zit er iemand in CarVertical en waarom zakt deze zover weg eigenlijk ????
ik zie er wel potentie in ?!?!
Ik, gister iets van 15k stuks gekocht op 150sats. Laat ze lekker staan, klein gokjequote:Op donderdag 25 januari 2018 11:36 schreef Predator38 het volgende:
ik zou het gokje ook wel willen wagen, het idee is goed.....quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:48 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik, gister iets van 15k stuks gekocht op 150sats. Laat ze lekker staan, klein gokje
Tja maar dat is natuurlijk zo bij veel crypto ideeën. Een supply chain op de blockchain pleuren werkt ook alleen als elke schakel meedoet.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:46 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik zie daar echt totaal geen potentie in, teveel instanties die er mee MOETEN gaan werken om het correct te laten werken.
Dealers, garages, verzekering, overheid, gebruiker.
Als 1 daarvan al niet meedoet mis je al een groot deel van autohistorie en dus het nut ervan.
Als vervanger van de NAP zie ik het wel zitten maarja dat is hun doel niet
Dat dus...portfolio staat hier in de plus door een combinatie van hodl en korte termijn munten. (waarbij 75% in de categorie hodl valt) en we zitten weer op het niveau van 1 januari.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:33 schreef Afwazig het volgende:
Als je portfoliowaarde nu nog steeds dagelijks daalt moet je misschien eens nagaan of je je niet teveel hebt laten meeslepen in de fomo van afgelopen maanden en of je posities wel enige fundamentele waarde hebben.
Je kon vorige maand in elke coin stappen en dagelijks een +10% bijschrijven ongeacht welke coin je zat.
Waar zit je zoal in dan?quote:Op donderdag 25 januari 2018 12:14 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zit voor namelijk in de wat oudere cryptos, ik heb tijdens die bitcoin dip wel flinke rode cijfers gezien, meer dan 50% eraf maar deze week al structureel herstel eigenlijk. Nog lange na niet terug op all-time-high helaas. Als dat ooit nog gebeurd dan ben ik al zeer zeer tevreden
Hier ook waardeloos hoor. Dag 2 of 3 dat letterlijk elke munt in mijn portfolio in het rood staat terwijl er vrij veel groen over de hele markt te zien is.quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:01 schreef ToT het volgende:
Gaat lekker zeg, pfffff!
En whaddup met die gele (gemiddelde?) lijn van de VEN die op Binance ineens zo'n rare bokkensprong maakt terwijl de blauwe lijn zo laag blijft?
Dat is echt kut, ja.quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Hier ook waardeloos hoor. Dag 2 of 3 dat letterlijk elke munt in mijn portfolio in het rood staat terwijl er vrij veel groen over de hele markt te zien is.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:06 schreef ToT het volgende:
Maar ik denk wel dat het een gevalletje:
[ afbeelding ]
is he?
Je kan je afvragen of dat er sowieso wel is.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:33 schreef Afwazig het volgende:
Als je portfoliowaarde nu nog steeds dagelijks daalt moet je misschien eens nagaan of je je niet teveel hebt laten meeslepen in de fomo van afgelopen maanden en of je posities wel enige fundamentele waarde hebben.
Je kon vorige maand in elke coin stappen en dagelijks een +10% bijschrijven ongeacht welke coin je zat.
Zeker. Maar gradaties zijn er absoluut.quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:18 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of dat er sowieso wel is.
Dus? Spectrecoin heeft die wallet ook niet gemaakt hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2018 08:30 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn zeker blockchain projecten die een waarde kunnen hebben in het dagelijks leven.quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:18 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of dat er sowieso wel is.
heb jij nog vertrouwen in Tokenpay na dat bericht van gister dan? waarom na 2 maanden vragen om bewijs van btc adres (de meeste hebben die gegevens niet eens meer), gegevens die zij zelf zouden moeten hebben.quote:Op donderdag 25 januari 2018 14:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dus? Spectrecoin heeft die wallet ook niet gemaakt hoor.
Yep, aantal coins flink in het rood. Maar komt allemaal wel weer goed. Ik verkoop in ieder geval niks met verliesquote:Op donderdag 25 januari 2018 14:24 schreef rmrt2010 het volgende:
Zal misschien al zijn langsgekomen maar zijn er nog mensen die in de hype zijn ingestapt (december) en nu in zwaar weer zitten?
Mooie keuzesquote:Op donderdag 25 januari 2018 14:24 schreef Blik het volgende:
Sell-order voor ADA en REQ erin gegooid, klaar ermee. Gewoon verlies pakken en weer door. Gaat hoogstwaarschijnlijk richting VEN, ICX of ENJ
Spreek je volgend jaar weerquote:Op donderdag 25 januari 2018 14:24 schreef Blik het volgende:
Sell-order voor ADA en REQ erin gegooid, klaar ermee. Gewoon verlies pakken en weer door. Gaat hoogstwaarschijnlijk richting VEN, ICX of ENJ
Zou REQ niet wegdoen omdat ie een paar weken daalt. Is een goed project imo.quote:Op donderdag 25 januari 2018 14:24 schreef Blik het volgende:
Gisteren goed getimed in overgang ICX naar Enjinquote:Op donderdag 25 januari 2018 14:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooie keuzes
ENJ al een leuke stijging laten zien afgelopen dagen. Aangekondigd dat ze op GDC staan + Pat LaBine als nieuw teamlid.
Morgen nieuwe roadmap als het goed is en plug-in voor Minecraft is ook bijna klaar van wat ik begreep. Leuk hard werkend team.
Sinds dat ik ze heb verkocht moesten ze eerst weer 100% stijgen voordat ik weer winst zou pakken. Dus dat verlies nu gewoon pakken en in andere munten gooienquote:
Pump and Dump. Ico-prijs was een halve cent. Ging daarna meteen naar 2,5 cent dacht ik, mensen pakken hun winsten.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:36 schreef Predator38 het volgende:
Periode 10/11 januari, dus ongeveer -25% van mijn 2k inleg.quote:Op donderdag 25 januari 2018 14:24 schreef rmrt2010 het volgende:
Zal misschien al zijn langsgekomen maar zijn er nog mensen die in de hype zijn ingestapt (december) en nu in zwaar weer zitten?
Ik zit al een hele tijd in poe, eerst als enige alt en heb op de eerste pnd's meegelift. Nu heb ik wat gespreid maar ik twijfel of ik nu het weer laag staat niet wat meer in moet steken. Ik ben ingestapt op 0,04 nogquote:Op donderdag 25 januari 2018 13:33 schreef Basxt het volgende:
Zitten hier mensen in PO.ET?
Wat is POE en waarom is het zo goed? link
Op dit moment is de prijs zeer ondergewaardeerd.ze hebben onlangs hun Wordpress integration afgerond welke zodra aangekondigd de prijs flink zal gaan verhogen. Is al zichtbaar in hun github waardoor je een mooie voorsprong hebt.
Deze lift ik even mee![]()
Ja heb er nog gewoon vertrouwen in. Zie niet in waarom niet. Heb mijn munten gewoon gekregen. Die mail richt zich ook specifiek tegen een kleine percentage van de mensen. Ze vragen bewijs als je nog steeds je coins niet hebt ontvangen dan kunnen ze het alsnog voor je regelen. Dat is alleen maar positief dus ja.quote:Op donderdag 25 januari 2018 14:21 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
heb jij nog vertrouwen in Tokenpay na dat bericht van gister dan? waarom na 2 maanden vragen om bewijs van btc adres (de meeste hebben die gegevens niet eens meer), gegevens die zij zelf zouden moeten hebben.
Kwam het toevallig vanmorgen tegen. Best een leuk project.quote:Op donderdag 25 januari 2018 13:33 schreef Basxt het volgende:
Zitten hier mensen in PO.ET?
Wat is POE en waarom is het zo goed? link
Op dit moment is de prijs zeer ondergewaardeerd.ze hebben onlangs hun Wordpress integration afgerond welke zodra aangekondigd de prijs flink zal gaan verhogen. Is al zichtbaar in hun github waardoor je een mooie voorsprong hebt.
Deze lift ik even mee![]()
Bijna de helft van de mensen heeft zn coins nog niet gekregen. Verder hoor je ook nix van Tokenpay op social media.quote:Op donderdag 25 januari 2018 14:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja heb er nog gewoon vertrouwen in. Zie niet in waarom niet. Heb mijn munten gewoon gekregen. Die mail richt zich ook specifiek tegen een kleine percentage van de mensen. Ze vragen bewijs als je nog steeds je coins niet hebt ontvangen dan kunnen ze het alsnog voor je regelen. Dat is alleen maar positief dus ja.
Als mensen iets niet gekregen hebben waar ze wel recht op hebben, wat is daar positief aan?quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2018 14:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gisteren goed getimed in overgang ICX naar Enjin
Po.et heb ik er ook iets van 1200 van staan, mag wel weer wat omhoog.
Ada en Sub zoveel verlies op (procentueel, is maar een paar tientjes in waarde) dat ik wel gewoon aankijk of het nog wat wordt.
Fun van de week verkocht voor meer ICX/ENJ.
Het gaat gewoon tot 31 januari duren hoor dit is allang gezegd dus snap niet echt waarom mensen zeuren.quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:04 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Als mensen iets niet gekregen hebben waar ze wel recht op hebben, wat is daar positief aan?
Het is niet meer dan normaal dat ze dat proberen op te lossen.
Dus? Het duurt tot 31 januari he tis niet dat je meteen je coins zou ontvangen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:02 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
Bijna de helft van de mensen heeft zn coins nog niet gekregen. Verder hoor je ook nix van Tokenpay op social media.
Ja ik zit er totaal niet in hoor, maar het kwam een beetje apart over dat je schreef dat het alleen maar positief is als er toch wat problemen zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het gaat gewoon tot 31 januari duren hoor dit is allang gezegd dus snap niet echt waarom mensen zeuren.
Er zijn geen problemen. Tokenpay heeft gewoon gezegd dat je je coins vanaf 18 januari tot 31 januari zal gaan ontvangen dus we hebben nog gewoon wat dagen te gaan.quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:19 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja ik zit er totaal niet in hoor, maar het kwam een beetje apart over dat je schreef dat het alleen maar positief is als er toch wat problemen zijn.
Nee maar wat wel raar is dat ze ineens de voorwaarden aanpassen, in eerste instantie hoefde je alleen je adres te bevestigen in het dashboard om je coins te krijgen, nu moet je ineens een screenshot van het bitcoinadres sturen waarvan je 2 maanden geleden je btc hebt verstuurd. dit lijkt op een scam of incompetentie. gelukkig heb ik er niet veel geld in gestopt.quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dus? Het duurt tot 31 januari he tis niet dat je meteen je coins zou ontvangen.
Het is ook genoeg om alleen je adres te bevestigen. Volgens mij bedoelen ze meer van dat als je na 31 januari nog niks hebt ontvangen stuur dan bewijs van je betaling.quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:23 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
Nee maar wat wel raar is dat ze ineens de voorwaarden aanpassen, in eerste instantie hoefde je alleen je adres te bevestigen in het dashboard om je coins te krijgen, nu moet je ineens een screenshot van het bitcoinadres sturen waarvan je 2 maanden geleden je btc hebt verstuurd. dit lijkt op een scam of incompetentie. gelukkig heb ik er niet veel geld in gestopt.
nee ben bang van nietquote:Op donderdag 25 januari 2018 13:59 schreef metallicelmo het volgende:
iedereen ready voor 10k Bitcoin again? Dit weekend weer naar boven.
'If you have not received your TPAY coins it is because we are waiting for you to submit screenshots to Support.'quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:25 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het is ook genoeg om alleen je adres te bevestigen. Volgens mij bedoelen ze meer van dat als je na 31 januari nog niks hebt ontvangen stuur dan bewijs van je betaling.
quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:38 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
'If you have not received your TPAY coins it is because we are waiting for you to submit screenshots to Support.'
Beetje vreemd dat de ene helft van de mensen het niet hoeft te doen en de andere helft wel.
tnx. ik zie wel coins staan. wie is die persoon?quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie je op je tokenpay dashboard je coins staan? zo ja dan hoef je niks te doen. Als je geen coins op je dashboard ziet dan moet je pas bewijs leveren van dat je het hebt gekocht.
Dan hoef je niks te doen. Je moet alleen bewijs laten zien als je ook geen coins op je dashboard ziet.quote:Op donderdag 25 januari 2018 15:53 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
tnx. ik zie wel coins staan.
Ja joh, hou je mond over ENJquote:Op donderdag 25 januari 2018 14:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooie keuzes
ENJ al een leuke stijging laten zien afgelopen dagen. Aangekondigd dat ze op GDC staan + Pat LaBine als nieuw teamlid.
Morgen nieuwe roadmap als het goed is en plug-in voor Minecraft is ook bijna klaar van wat ik begreep. Leuk hard werkend team.
denk een bounce op 10kquote:Op donderdag 25 januari 2018 16:52 schreef Dwaalboy het volgende:
We going down... Zal nu wel onder de 10k duiken vannacht
Denk je echt dat dit komt door die futures? Dat volume is toch veel te laag joh.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:00 schreef Kyran het volgende:
Volgens mij hoeven die future gasten geen kut te doen. Hele markt is zo hard aan het panieken over die futures dat het een self fulfilling prophecy gaat worden.
Hopelijk vanaf morgen laat weer lekker normaal doen een paar weken lang.
idd, futures is een druppel op de gloeiende plaat, dat gaat geen grote invloed hebben op het marktgedrag.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:02 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Denk je echt dat dit komt door die futures? Dat volume is toch veel te laag joh.
Veel noobs, dat is de self fulfilling prophecy... Sinds een paar maanden zit het neefje van het zusje van de overbuurman, en zijn dochter die een hond heeft die de man kent die de vader is van dat neefje, in crypto omdat de oma van de broer van die tante, een kleinzoon heeft die snapt hoe crypto's werken.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:
De hele markt is momenteel een self fulfilling prophecy.
Januari vorig jaar kut? = Fud, dus nu ook kut
Futures die aflopen ? Sell sell !
Ik moest lachen. Toch verdienen wij aan zulke pannekoeken. Je kan niet met hun en niet zonder hunquote:Op donderdag 25 januari 2018 17:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Veel noobs, dat is de self fulfilling prophecy... Sinds een paar maanden zit het neefje van het zusje van de overbuurman, en zijn dochter die een hond heeft die de man kent die de vader is van dat neefje, in crypto omdat de oma van de broer van die tante, een kleinzoon heeft die snapt hoe crypto's werken.
Ja, maar niet direct door de futures zelf, meer omdat er teveel paniekvogels in crypto zitten met geld dat ze niet kunnen missen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:02 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Denk je echt dat dit komt door die futures? Dat volume is toch veel te laag joh.
Dit.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:
De hele markt is momenteel een self fulfilling prophecy.
Januari vorig jaar kut? = Fud, dus nu ook kut
Futures die aflopen ? Sell sell !
Het zijn echt niet de futures die aflopen. Maar als iedereen maar over blijft praten en als iedereen maar elkaar na praat en als schaapjes achter elkaar aanloopt, ja dan kan een future wel effect gaan hebben. Lawine effect.
Precies, zij zijn nodig, en er staat een rij van jewelste voor dichte exchange-deuren. Het is een berg geld die wacht tot ze mogen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:06 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Toch verdienen wij aan zulke pannekoeken. Je kan niet met hun en niet zonder hun
Exact dit dus.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, maar niet direct door de futures zelf, meer omdat er teveel paniekvogels in crypto zitten met geld dat ze niet kunnen missen.
In alle Telegram kanalen waar ik zit hebben ze het over futures en hoe dat invloed heeft op de prijs. Zelfde geldt voor Reddit. Als een groot deel zo denkt en er naar gaat handelen maakt het verder niet uit of er een groot of klein volume zit in die futures. Als er één begint te roepen dat futures de boeman zijn en er beginnen een paar te volgen is het snel een lawine van foute informatie.
Je zag wat er met VeChain gebeurde nadat CMC simpelweg een update deed op het aantal munten in omloop. Iedereen die zich ooit fatsoenlijk had ingelezen en niet alleen maar had gekeken op CMC had dit al lang geweten en was er geen reden geweest om te verkopen.
Mensen zitten met veels te hoge (niet realistische) verwachtingen in crypto en meestal ook nog eens met geld wat ze niet echt kunnen missen (of in sommige instanties niet eens hebben), dus panieken gewoon erg snel.
Ik paniekte m ook wel even na die upgrade van die marketcap, en ik kan toch wel zeggen dat ik me degelijk ingelezen heb in VeChain... het kwam voor mij onverwacht, ik heb dit nooit ergnes gelezen.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, maar niet direct door de futures zelf, meer omdat er teveel paniekvogels in crypto zitten met geld dat ze niet kunnen missen.
In alle Telegram kanalen waar ik zit hebben ze het over futures en hoe dat invloed heeft op de prijs. Zelfde geldt voor Reddit. Als een groot deel zo denkt en er naar gaat handelen maakt het verder niet uit of er een groot of klein volume zit in die futures. Als er één begint te roepen dat futures de boeman zijn en er beginnen een paar te volgen is het snel een lawine van foute informatie.
Je zag wat er met VeChain gebeurde nadat CMC simpelweg een update deed op het aantal munten in omloop. Iedereen die zich ooit fatsoenlijk had ingelezen en niet alleen maar had gekeken op CMC had dit al lang geweten en was er geen reden geweest om te verkopen.
Mensen zitten met veels te hoge (niet realistische) verwachtingen in crypto en meestal ook nog eens met geld wat ze niet echt kunnen missen (of in sommige instanties niet eens hebben), dus panieken gewoon erg snel.
quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Haha we zijn het eens een keel met elkaar eens zie ik. Zeldzaam
die exchanges zijn al weer open toch of welke zijn nog dicht?quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Precies, zij zijn nodig, en er staat een rij van jewelste voor dichte exchange-deuren. Het is een berg geld die wacht tot ze mogen.
Goed, altijd uitzonderingen op de regelquote:Op donderdag 25 januari 2018 17:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik paniekte m ook wel even na die upgrade van die marketcap, en ik kan toch wel zeggen dat ik me degelijk ingelezen heb in VeChain... het kwam voor mij onverwacht, ik heb dit nooit ergnes gelezen.
Brokers zitten nog dicht, dus geen fiat naar crypto. Als je eenmaal Crypto hebt dan kan er al meer. Dusja, dan valt er vrij weinig te handelen momenteel.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:12 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
die exchanges zijn al weer open toch of welke zijn nog dicht?
Nou voor zover ik weet is bl3p nog dicht, maar verder kijk ik nergens, want ik heb verder overal accounts, maar de laatste berichten die ik hoorde, was bittrex nog dicht, binance ook... is dat allemaal gister weer open gegaan dan?quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:12 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
die exchanges zijn al weer open toch of welke zijn nog dicht?
Alweer een tijdje.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou voor zover ik weet is bl3p nog dicht, maar verder kijk ik nergens, want ik heb verder overal accounts, maar de laatste berichten die ik hoorde, was bittrex nog dicht, binance ook... is dat allemaal gister weer open gegaan dan?
met kelderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |