Saturnus!quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:05 schreef EggsTC het volgende:
VEN en LISK rebrand komen eraan, magnet heeft me belooft dat lisk moon zou gaan met rebrand.
quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:09 schreef Jed1Gam het volgende:
Zit te denken om mee te doen aan de ICO van Lambocoin (LMB). Iedereen die aan de ICO meedoet krijgt gegarandeerd een Lambo.
Het is alleen zo jammer dat de inleg van die ICOs steeds hoger worden Minimale inleg is 300.000 USD voor deze.
Voor dit soort goede ideeën is nu een serieus topic geopend, ga daar maar heen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:09 schreef Jed1Gam het volgende:
Zit te denken om mee te doen aan de ICO van Lambocoin (LMB). Iedereen die aan de ICO meedoet krijgt gegarandeerd een Lambo.
Het is alleen zo jammer dat de inleg van die ICOs steeds hoger worden Minimale inleg is 300.000 USD voor deze.
quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:09 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik zit mezelf een beetje in de weg de laatste tijd omdat ik niet kan beslissenquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:07 schreef SMS303 het volgende:
[..]
hey hoe is het verder met jou en lig je nog op schema met het project 1 BTC? weinig posts van je gezien laatste weken..
Als je in blockfolio boven 1 BTC zit heb je wat mij betreft gewoon een hele BTCquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit mezelf een beetje in de weg de laatste tijd omdat ik niet kan beslissenAls ik nu alles wat ik heb omzet naar BTC zit ik ruim over 1 BTC. Maar ik raak steeds te 'gehecht' ofzo aan wat ik koop.
Dus ik wil oa m'n Waves en NEO's houden. En als ik dat doe heb ik dus nog geen hele BTC.
Vrouwen en hun besluiteloosheid!
Nah. Ik spaar nog wel even door dan. Dus nee, officieel dan nog geen hele BTC.
Gewoon een EUR prijs als doel stellen, veel beter.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit mezelf een beetje in de weg de laatste tijd omdat ik niet kan beslissenAls ik nu alles wat ik heb omzet naar BTC zit ik ruim over 1 BTC. Maar ik raak steeds te 'gehecht' ofzo aan wat ik koop.
Dus ik wil oa m'n Waves en NEO's houden. En als ik dat doe heb ik dus nog geen hele BTC.
Vrouwen en hun besluiteloosheid!
Nah. Ik spaar nog wel even door dan. Dus nee, officieel dan nog geen hele BTC.
Ja daar wel.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:14 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Als je in blockfolio boven 1 BTC zit heb je wat mij betreft gewoon een hele BTC
Of een Fundalinkje.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gewoon een EUR prijs als doel stellen, veel beter.
Het is ook moeilijk om in te schatten op het moment of je wel zo goed doet aan 1 BTC hebben ipv allerlei alts die 1 BTC bij elkaar waard zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar wel.
Maar toch voelt het niet helemaal als 'project geslaagd' zeg maar. Omdat ik gewoon niet echt een hele BTC heb omdat een deel nog in andere coins zit. Maar ach da's ook wel weer een stok achter de deur om door te gaan tot ik een hele BTC heb naast het andere spul.
Spreek met jezelf gewoon een aantal BTC in waarde af wanneer je het dan gaat doen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar wel.
Maar toch voelt het niet helemaal als 'project geslaagd' zeg maar. Omdat ik gewoon niet echt een hele BTC heb omdat een deel nog in andere coins zit. Maar ach da's ook wel weer een stok achter de deur om door te gaan tot ik een hele BTC heb naast het andere spul.
True. M'n oorspronkelijke plan was ook éérst een hele BTC bij elkaar traden zonder onderweg in te leggen en aan te kopen en zodra dat gelukt is maandelijks wat inleggen in altst. Beetje spreiden. Maar dat is gaandeweg een beetje een bende gewordenquote:Op woensdag 24 januari 2018 20:17 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om in te schatten op het moment of je wel zo goed doet aan 1 BTC hebben ipv allerlei alts die 1 BTC bij elkaar waard zijn.
Hm. Da's wel een goeie. Dank je.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Spreek met jezelf gewoon een aantal BTC in waarde af wanneer je het dan gaat doen.
Bijv, bij 1.5 BTC in waarde stop ik weer 0.1 BTC (dus een x aantal % van alle coins) in BTC.
quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:15 schreef Typisch het volgende:
https://etherscan.io/toke(...)9e3134aec5e1508a46c7
UTN-P worden verzonden.
daar gaan we
Ik had ook het plan om uiteindelijk alles over te zeggen naar BTC en dan gewoon maar een aantal jaar wachten. Maar door de opkomst en progressie van bepaalde alts, heb ik het gevoel dat ik daar in een jaar of 2 jaar tijd meer mee kan verdienen. Ik zet m'n winsten liever af en toe om naar ETH en wellicht ook wel NEO straks.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
True. M'n oorspronkelijke plan was ook éérst een hele BTC bij elkaar traden zonder onderweg in te leggen en aan te kopen en zodra dat gelukt is maandelijks wat inleggen in altst. Beetje spreiden. Maar dat is gaandeweg een beetje een bende geworden
Op welke Exchange kan ik die meuk kopen ?quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:15 schreef Typisch het volgende:
https://etherscan.io/toke(...)9e3134aec5e1508a46c7
UTN-P worden verzonden.
daar gaan we
IDEX en binnenkort Cobinhood.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Op welke Exchange kan ik die meuk kopen ?
Nog nergens.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Op welke Exchange kan ik die meuk kopen ?
Maar je bewaart wel ook een deel BTC, toch?quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:25 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik had ook het plan om uiteindelijk alles over te zeggen naar BTC en dan gewoon maar een aantal jaar wachten. Maar door de opkomst en progressie van bepaalde alts, heb ik het gevoel dat ik daar in een jaar of 2 jaar tijd meer mee kan verdienen. Ik zet m'n winsten liever af en toe om naar ETH en wellicht ook wel NEO straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |