Ik denk dat hij bedoeld dat de waarde (per VEN) nog aardig wat moet dalen om weer de marketcap van gister te krijgen en weer terug te zijn op plek 20.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:49 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Nee, is gisteren avond / vannacht gebeurd. VEN staat nu op plek 15 ipv plek 20 gisteren.
zie website CMC
Niet echt, er zijn niet meer coins in de markt, echter, wel volgens het overzicht van CMC. Als je enkel op CMC kijkt lijkt jouw conclusie waar, heb je je iets verder verdiept wist je dit allang.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:50 schreef piere het volgende:
[..]
Wat betekent dit exact? betekent dit dat er extra coins in de markt gezet zijn?
Heel kort samengevat in een voorbeeldjequote:Op donderdag 25 januari 2018 09:50 schreef piere het volgende:
[..]
Wat betekent dit exact? betekent dit dat er extra coins in de markt gezet zijn?
Dit dus.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:54 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Heel kort samengevat in een voorbeeldje
- Blijkbaar zijn er 2 miljoen tokens in omloop van een bepaald type crypto
- CMC heeft niet helemaal netjes zijn huiswerk gedaan en zegt dat er maar 1 miljoen tokens in omloop zijn. De market cap lijkt dus lager omdat 1miljoen x token prijs. Maar daadwerkelijk zijn er 2miljoen tokens.
- Vechain heeft CMC hiervan op de hoogte gesteld.
- 3 maand later zegt CMC ineens, he, er zijn 2 miljoen tokens! Dat klopt, maar die waren er altijd al. De huidige prijs van gisteren behoord gewoon toe tot de 2 miljoen tokens.
- Gevolg: Noobs freaken en dumpen
Exact. De prijs van pakweg $8 behoort toe tot de supply van de 2 miljoen tokens uit het voorbeeld.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:59 schreef piere het volgende:
Bedankt voor de uitgebreide uitleg mannen! In theorie zou de prijs per coin daar dus door zakken als je je info alleen baseert op dit nieuws denk ik te begrijpen?
Nee, ze staan op een adres op de blockchain.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Snap het niet helemaal. Ik dacht dat als je ze in een wallet stopt dat ze min of meer op je computer/tablet/mobiel zouden staan. Dat is dus niet zo begrijp ik?
Blijft lastig, maar wanneer je de goudkoppeling bijvoorbeeld zou gebruiken, er is 2000 kilo goud (de marketcap) en er zijn 1000 munten. Dan is elke munt dus 2 kilo goud waard. Blijken er op een bepaald moment niet 1000 munten, maar 2000 munten te zijn is elke munt dus eigenlijk maar 1 kilo goud waard in plaats van 2 kilo.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:59 schreef piere het volgende:
Bedankt voor de uitgebreide uitleg mannen! In theorie zou de prijs per coin daar dus door zakken als je je info alleen baseert op dit nieuws denk ik te begrijpen?
Maar klopt het wel wat je zegt, als de meerderheid die prijs van $8 heeft gebaseerd op de informatie da er 1 miljoen tokens uit het voorbeeld zouden zijn ...quote:Op donderdag 25 januari 2018 10:00 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Exact. De prijs van pakweg $8 behoort toe tot de supply van de 2 miljoen tokens uit het voorbeeld.
Het nieuws zou dus slechts een aanname moeten wezen van een fout bij CMC
Het belangrijkste om te onthouden imho is dat als je een eigen wallet hebt met seed/private key je zelf CONTROLE hebt over de coins die zichtbaar zijn in die wallet. Je kunt er dan mee doen wat je wilt.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:37 schreef Geralt het volgende:
Dan is van importeren toch niet echt sprake als hij alles op exodus laat staan?
Dat er nu ineens meer tokens worden weergegeven zou niks met de prijs moeten doen. De prijs was altijd al gebaseerd op 2x zoveel. Indien dat niet zo was, had gisteren de koers op $16 moeten staan.quote:Op donderdag 25 januari 2018 10:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar klopt het wel wat je zegt, als de meerderheid die prijs van $8 heeft gebaseerd op de informatie da er 1 miljoen tokens uit het voorbeeld zouden zijn ...
Diezelfde mensen die nu niet geïnformeerd zijn waren dat ervoor logischerwijs ook niet.
Je doet aanvraag voor listing en dan krijg je te horen dat je even 1.5 Miljoen moet aftikken dat schrikt de kleine coins natuurlijk al af. Daarbij moeten ze aan allemaal voorwaarden voldoen waarbij al meer als de helft afvalt , en zo verder.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ging er stiekem vanuit dat een aanvraag op zich al wel serieus zou zijn... Maar dat is dus niet zo
quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:37 schreef Geralt het volgende:
quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:51 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
bitconnect zag er legit uit dus ik kan deze man wel begrijpen.
Je importeert je keys. Je coins staan op de blockchain, wat jij importeert is als het ware je gebruikersnaam en wachtwoord. Met je gebruikersnaam (public key) kan je je tegoeden zien, met je wachtwoord (private key) kun je ze tevens uitgeven.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:37 schreef Geralt het volgende:
Hey Hey HeEEEEEeeeyyy...... Hey Hey HeEEEEeeeeyyyy.....Wassu wassu wassu wassu wassu wassuuuuuuuuuupppp!!!quote:
BITTCONNEECCCTTTTquote:Op donderdag 25 januari 2018 10:34 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
Hey Hey HeEEEEEeeeyyy...... Hey Hey HeEEEEeeeeyyyy.....Wassu wassu wassu wassu wassu wassuuuuuuuuuupppp!!!
Oehh nice.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:59 schreef TwztId het volgende:
https://blog.enjincoin.io(...)-labine-fd68b0f0fb25
Groot nieuws Enjin coin
Ik zit op een nieuw instapmoment te wachten.quote:Op donderdag 25 januari 2018 10:49 schreef TripleZ het volgende:
[..]
SELL SELL SELL!!!!!!!!!
Komt wel goed
prima nieuws natuurlijk maar wel ff een P&Dquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:59 schreef TwztId het volgende:
https://blog.enjincoin.io(...)-labine-fd68b0f0fb25
Groot nieuws Enjin coin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |