Ik las op Reddit dat Voise gevraagd wern om een flink bedrag over te maken. Ook de community vote gewonnen en Voise is nog steeds niet toegevoegd.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:17 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
[..]
Is dat zo?
[..]
Je wil natuurlijk wel kwalitatief goede crypto's op je exchange, anders gaat je geloofwaardigheid in rook op. Je bent zomaar een shit exchange, en de mensen verlaten je exchange. daag fees + winst
een ICO gericht op kansloze tokkies die hun creditcard maxen en op betaalde "experts" leunen voor advies.quote:Op donderdag 25 januari 2018 00:50 schreef crpytoshill het volgende:
doen er morgen mensen mee aan de Experty ICO?
ze hebben al een werkend product geloof ik.
quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
een ICO gericht op kansloze tokkies die hun creditcard maxen en op betaalde "experts" leunen voor advies.
Should do fine in crypto!
Ik ging er stiekem vanuit dat een aanvraag op zich al wel serieus zou zijn... Maar dat is dus niet zoquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:18 schreef genakt het volgende:
[..]
Lees eens. Er staat 5000 aanvragen niet dat ze 5000 anvragen daadwerkelijk verwerken. Zitten een ton van regels aan wil je gelist worden
Die kunnen dan wel lekker advies vragen aan experts voor weinig geld.quote:
Is dat niet gewoon dezelfde wallet die je opent?quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:35 schreef Geralt het volgende:
Kort vraagje, ik heb zojuist Enjin wallet op mn telefoon geinstalleerd en gekozen voor importeren vanaf Exodus wallet.
12 woorden opgegeven en ik zie nu in Enjin netjes mijn saldo van verschillende coins staan.
Echter als ik op de computer Exodus open dan staat dat saldo daar ook nog?
Hoezo is dat?
Geen idee.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon dezelfde wallet die je opent?
Een wallet is alleen een manier om op jouw blockchain adres te komen, je hebt je coins niet verstuurd.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:35 schreef Geralt het volgende:
Kort vraagje, ik heb zojuist Enjin wallet op mn telefoon geinstalleerd en gekozen voor importeren vanaf Exodus wallet.
12 woorden opgegeven en ik zie nu in Enjin netjes mijn saldo van verschillende coins staan.
Echter als ik op de computer Exodus open dan staat dat saldo daar ook nog?
Hoezo is dat?
Duidelijk. Ik zag zojuist ook dat de ontvangstadressen in Exodus en in die Enjin wallet hetzelfde zijn voor alle coins. Als ik nu iets ontvang of verstuur vanuit Exodus dan is dat ook meteen zichtbaar in die Enjin wallet dan neem ik aan?quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een wallet is alleen een manier om op jouw blockchain adres te komen, je hebt je coins niet verstuurd.
Als je inlog op je email kun je jouw inbox ook bekijken op zowel je pc als mobiel, bijvoorbeeld.
Ja, je coins staan op hun plekje op de blockchain. Niet in je wallet.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik zag zojuist ook dat de ontvangstadressen in Exodus en in die Enjin wallet hetzelfde zijn voor alle coins. Als ik nu iets ontvang of verstuur vanuit Exodus dan is dat ook meteen zichtbaar in die Enjin wallet dan neem ik aan?
Snap het niet helemaal. Ik dacht dat als je ze in een wallet stopt dat ze min of meer op je computer/tablet/mobiel zouden staan. Dat is dus niet zo begrijp ik?quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, je coins staan op hun plekje op de blockchain. Niet in je wallet.
Overigens wel handig om dit goed te snappen voor je verder gaat.
Mooi man, zsm terug naar een dollar of 3. Dat zou een mooie prijs te zijn om bij te kopen.quote:
Wat heb ik gemistquote:Op donderdag 25 januari 2018 09:42 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook logisch
Waarom is dat logisch?quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:42 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook logisch
- Een te snelle groei (Fomo) afgelopen weekquote:
Die laatste stap moet nog beginnen, right?quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:48 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
- Een te snelle groei (Fomo) afgelopen week
- Gisteren een presentatie (Sell the news)
- Aanpassing naar juiste waarde circulating supply @ CMC) > FUD weakhands
Nee, is gisteren avond / vannacht gebeurd. VEN staat nu op plek 15 ipv plek 20 gisteren.quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:48 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Die laatste stap moet nog beginnen, right?
Wat betekent dit exact? betekent dit dat er extra coins in de markt gezet zijn?quote:Op donderdag 25 januari 2018 09:48 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
- Aanpassing naar juiste waarde circulating supply @ CMC) > FUD weakhands
bitconnect zag er legit uit dus ik kan deze man wel begrijpen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |