Gisteren bij btcdirect 20 euro aan ETH gekocht omdat ik niets kon versturen vanuit MEW wegens te weinig ETH.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:04 schreef Kyran het volgende:
Al een keer eerder gevraagd maar niet echt een antwoord gekregen volgens mij (of ik heb het gemist).
Is er een manier (met fiat of via exchange) om een hele kleine hoeveelheid ETH naar MEW te sturen? Nu moet ik het doen via Binance en daar is minimum 0.1ETH met 0.01ETH aan fee. Ik wil echt maar een klein beetje ETH in wallet hebben om transacties te kunnen doen.
Kan natuurlijk ook 0.1ETH sturen en dan weer terug naar Binance, maar dat is ook weer zonde van de fees, maar waarschijnlijk kom ik daar niet onderuit, right?
Top, thanks!quote:Op donderdag 25 januari 2018 00:02 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Gisteren bij btcdirect 20 euro aan ETH gekocht omdat ik niets kon versturen vanuit MEW wegens te weinig ETH.
een hele rare zaak. ik heb er totaal geen vertrouwen meer in. weet niet zeker of t een scam is (zou goed kunnen) maar ik betwijfel of ze een bank kunnen runnenquote:Op donderdag 25 januari 2018 00:02 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een rare zaak eigenlijk..
Wat moet je met een cryptobank dan?quote:Op donderdag 25 januari 2018 00:09 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
een hele rare zaak. ik heb er totaal geen vertrouwen meer in. weet niet zeker of t een scam is (zou goed kunnen) maar ik betwijfel of ze een bank kunnen runnen
Nee, zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 25 januari 2018 00:17 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Ik heb nog nooit meegedaan met een ICO want ik vind de KYC maar niks. Ik vind het niet echt slim om zomaar een foto van je paspoort te maken en dumpen op een site. Ik vraag me af of ik de enige die er zo over denkt haha.
Laat hem mooi staan. Ben benieuwd waar die eindigt.quote:Op donderdag 25 januari 2018 00:45 schreef Fred09 het volgende:
Vaak wordt een coin massaal gedumpt na de ICO, dan gaat de prijs omlaag en kan eventueel goedkoper worden teruggekocht
Thanks voor de tips, ouwe Waves shill! Ik doe beiden al een tijdje en het bevalt goed. Heb in December een stapel Waves verkocht en er VEN van gekocht, en dat gaat lekker.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je stockholmsyndroom voor Waves begint echt treurige vormen aan te nemen.
Pak je winst, verkoop die coins en steek het in projecten waar je wel wat in ziet.
Dan hoef je niet iedere maand hetzelfde verhaal met een andere maand te posten.
Of hou ze en blijf gewoon lekker sneu doen maar ga dan straks niet lopen jubelen omdat Waves ineens wel op ¤50 staat
Precies. Hetzelfde was voor Bancor toen voor 1.77$ opgepikt. Al waren het slechts 20stuksquote:Op donderdag 25 januari 2018 00:45 schreef Fred09 het volgende:
Vaak wordt een coin massaal gedumpt na de ICO, dan gaat de prijs omlaag en kan eventueel goedkoper worden teruggekocht
Neequote:Op woensdag 24 januari 2018 23:57 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
https://medium.com/tokenp(...)rmation-cd8193f6f6ba
heb jij ook een screenshot gestuurd met de btc transactie er op?
Eh welke chat is dat? Is niet eens de officiële tokenpay chat.quote:
triggeredquote:Op donderdag 25 januari 2018 07:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Eh welke chat is dat? Is niet eens de officiële tokenpay chat.
vrees t ook. en als t geen scam is zijn ze gewoon incompetent.quote:Op donderdag 25 januari 2018 07:42 schreef Roces18 het volgende:
Tokenpay is naar mijn idee toch echt een scam. Maar ik hoop het voor jullie natuurlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |