twitter:nnikiforov twitterde op woensdag 24-01-2018 om 14:40:20#Давос2018: по итогам переговоров в Русском Доме на @wef подписано соглашение между российской компанией «Waves Иннополис» @wavesplatform и казахстанским Международным финансовым центром Астана #МФЦА о сотрудничестве по использованию блокчейн-технологий в сфере финансовых услуг https://t.co/e2WBj1O1le reageer retweet
Ja, dat dacht ik net nog.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:22 schreef BadVlad het volgende:
twitter:nnikiforov twitterde op woensdag 24-01-2018 om 14:40:20#Давос2018: по итогам переговоров в Русском Доме на @wef подписано соглашение между российской компанией «Waves Иннополис» @wavesplatform и казахстанским Международным финансовым центром Астана #МФЦА о сотрудничестве по использованию блокчейн-технологий в сфере финансовых услуг https://t.co/e2WBj1O1le reageer retweet
Niets bijzonders. De Russische minister van communicatie Tweet over een samenwerking tussen Waves en een Kazachstaans financieel bedrijf.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik net nog.
Wat staat er?
Hetzelfde als het niet russische bericht op telegram:quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik net nog.
Wat staat er?
quote:# Davos2018: as a result of negotiations in the Russian House on @wef, an agreement was signed between the Russian company Waves Innopolis @wavesplatform and the Kazakhstan International Financial Center Astana # IFAC on cooperation in the use of blocking technologies in financial services https://t.co/ e2WBj1O1le
ik heb een tijdje geleden als test via Coinbase 0,001 ETH overgemaakt naar mijn MEW. Dat werkte primaquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:04 schreef Kyran het volgende:
Al een keer eerder gevraagd maar niet echt een antwoord gekregen volgens mij (of ik heb het gemist).
Is er een manier (met fiat of via exchange) om een hele kleine hoeveelheid ETH naar MEW te sturen? Nu moet ik het doen via Binance en daar is minimum 0.1ETH met 0.01ETH aan fee. Ik wil echt maar een klein beetje ETH in wallet hebben om transacties te kunnen doen.
tetsquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:21 schreef Jed1Gam het volgende:
Februari wordt tethermaand, op naar de 5B teths
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:32 schreef metallicelmo het volgende:
Wie denkt er nog meer dat we in de nacht van donderdag op vrijdag, of op vrijdagochtend nog een flinke dip gaan zien? Ik vind het op eens verdacht rustig als je kijkt naar het aantal bitcointransacties op dit moment. Het zou mij niets verbazen als er toch ineens een vloedgolf van sellers komt vlak voordat die future afloopt vrijdag. Daarna direct herstel en weer een goed weekend zoals vorige week
Ik weet het, glazen bol etc etc.
deze week zou goed kunnen, zie eerder geposte grafiek. stilte voor de storm.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:32 schreef metallicelmo het volgende:
Wie denkt er nog meer dat we in de nacht van donderdag op vrijdag, of op vrijdagochtend nog een flinke dip gaan zien? Ik vind het op eens verdacht rustig als je kijkt naar het aantal bitcointransacties op dit moment. Het zou mij niets verbazen als er toch ineens een vloedgolf van sellers komt vlak voordat die future afloopt vrijdag. Daarna direct herstel en weer een goed weekend zoals vorige week
Daar ben ik ook bang voor, al hoop ik dat we nou gewoon eens lekker door kunnen kabbelen richting de 15k en daarna weer verder groeienquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:36 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
deze week zou goed kunnen, zie eerder geposte grafiek. stilte voor de storm.
Niet echt boeiend.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:32 schreef metallicelmo het volgende:
Oh thanks dat ga ik eens proberenquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:27 schreef Andyvie het volgende:
[..]
ik heb een tijdje geleden als test via Coinbase 0,001 ETH overgemaakt naar mijn MEW. Dat werkte prima
Trotsquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik vertaal russische tweets voor waves.
Ja.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:52 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
Mensen hier die vertrouwen hebben in REQ?
Ik heb mijn REQ al gedumpt voor ICXquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:52 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
Daar zat ik ook aan te denken eigenlijk..quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik heb mijn REQ al gedumpt voor ICX
neequote:Op woensdag 24 januari 2018 23:52 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
https://medium.com/tokenp(...)rmation-cd8193f6f6baquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik heb mijn REQ al gedumpt voor ICX
Ja.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:52 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
Ik vind het een beetje een rare zaak eigenlijk..quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:57 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
https://medium.com/tokenp(...)rmation-cd8193f6f6ba
heb jij ook een screenshot gestuurd met de btc transactie er op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |