abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 januari 2018 @ 20:31:03 #1
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176723887

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
  woensdag 24 januari 2018 @ 20:31:31 #2
406944 SugeLucky
pi_176723895
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar je bewaart wel ook een deel BTC, toch?
Op het moment niet. Wellicht dat ik dat later wel doe.
pi_176723908
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar je bewaart wel ook een deel BTC, toch?
Waarom zou dit het slimste zijn?
pi_176723942
crypto-ho's
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176723954
Kan iedereen deelnemen aan een presale van een ICO of is dat alleen bij de crowdsale mogelijk?
pi_176723994
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Of een Fundalinkje. :+
Een Funda linkje ? Of een FUN dalinkje ?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 januari 2018 @ 20:35:02 #7
163650 Greys
pi_176724001
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:32 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Waarom zou dit het slimste zijn?
Geen idee, dat kan ik niet weten. Alleen persoonlijk ga ik een deel wel altijd in BTC bewaren. Alleen al uit FOMO :P Dus was benieuwd of hij alles omzette of een deel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176724019
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:33 schreef RobinaHoed het volgende:
Kan iedereen deelnemen aan een presale van een ICO of is dat alleen bij de crowdsale mogelijk?
soms is een pre sale voor wales, bij Bee Token was t minimaal 50ETH om mee te doen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 januari 2018 @ 20:35:40 #9
163650 Greys
pi_176724020
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:34 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Een Funda linkje ? Of een FUN dalinkje ?
:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176724058
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:35 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

soms is een pre sale voor wales, bij Bee Token was t minimaal 50ETH om mee te doen.
ah, zo een vermoeden had ik al. Thanks! ;)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 januari 2018 @ 20:38:49 #11
163650 Greys
pi_176724092
Ook in het nieuwe deel nog even ter info voor degenen die liever slowchatloos over crypto praten:

BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176724097
krijg net een mailjte van TPAY

VERY IMPORTANT - YOU MUST SEND SCREENSHOTS PROVING YOUR BITCOIN TO TPAY TRANSACTION - THIS MUST SHOW WALLET ADDRESS, DATE AND TIME.

sinds wanneer moet dit? hebben anderen dit ook gedaan?
pi_176724101
Zag net transacties van 100-200 miljoen UTN-P tokens voorbij komen. _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2018 20:39:25 ]
pi_176724115
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:39 schreef crpytoshill het volgende:
krijg net een mailjte van TPAY

VERY IMPORTANT - YOU MUST SEND SCREENSHOTS PROVING YOUR BITCOIN TO TPAY TRANSACTION - THIS MUST SHOW WALLET ADDRESS, DATE AND TIME.

sinds wanneer moet dit? hebben anderen dit ook gedaan?
Wat denk je zelf? Zou voor de zekerheid ff je private key mee sturen
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176724171
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:39 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Zou voor de zekerheid ff je private key mee sturen
komt wel van tokenpay.com daarom vind ik t zo raar.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 januari 2018 @ 20:51:52 #17
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176724522
quote:
Haha rechte streep omhoog op Binance _O-

Edit: en weer terug :P
pi_176724642
quote:
Eindelijk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 januari 2018 @ 20:56:46 #19
416575 crew  Evenstar
pi_176724666
Blijf er bij dat hun communicatie beter moet :D maar blij dat die er is.
pi_176724726
https://medium.com/tokenp(...)rmation-cd8193f6f6ba

wat is dit voor onzin? heb jij dit gedaan viper?
pi_176724863
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 januari 2018 @ 21:02:25 #22
416575 crew  Evenstar
pi_176724869
Haha ICX schiet omhoog en je ziet meteen dip bij VEN :D (nou ja, innieminniedipje, viel mij gewoon op :P)
pi_176724904
quote:
Thanks :') stond op winst maar nu dus niet meer. Fomo buy maar nu wel gestegen gelukkig

kutleven :')
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176724907
ICX Moon? :P
pi_176724934
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:02 schreef Kyran het volgende:
Haha ICX schiet omhoog en je ziet meteen dip bij VEN :D (nou ja, innieminniedipje, viel mij gewoon op :P)
Godverdomme. :')
Ven doet me nog meer pijn :D

Nouja, fijn dat icx toch levert.
pi_176724950
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:03 schreef RobinaHoed het volgende:
31 januari is volgens mij de summit van ICON, dat zal ook wel interessant worden.
pi_176724951
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:03 schreef RobinaHoed het volgende:
Zakt direct weer in.
pi_176724952
Ik ga ook een Mainnet launch doen, kan ik ook een keer moonen :9
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 januari 2018 @ 21:05:40 #29
416575 crew  Evenstar
pi_176724969
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:04 schreef Skv het volgende:

[..]

Godverdomme. :')
Ven doet me nog meer pijn :D

Nouja, fijn dat icx toch levert.
VEN maak ik me echt 0 komma niks zorgen over :P vond het apart om te zien dat mensen VEN inleveren, maar die kan zo hard moonen soms dat ik dat echt niet aandurf. Je weet nooit wanneer Sunny, VEN of CCK iets tweet :P
pi_176725007
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:05 schreef Kyran het volgende:

[..]

VEN maak ik me echt 0 komma niks zorgen over :P vond het apart om te zien dat mensen VEN inleveren, maar die kan zo hard moonen soms dat ik dat echt niet aandurf. Je weet nooit wanneer Sunny, VEN of CCK iets tweet :P
Ik maak me ook geen zorgen. Maar wel typisch dat zoveel icx in ven is geen zitten blijkbaar.
pi_176725023
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:05 schreef Skv het volgende:

[..]

Zakt direct weer in.
Zit nu toch op 80k Satoshi :P
pi_176725053
Zowel een klein beetje ICX als een grote baG VEN hebben :9~
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176725090
Het wordt tijd dat RaiBlocks weer een keer gaat moonen :')
  woensdag 24 januari 2018 @ 21:11:18 #34
62913 Blik
The one and Only!
pi_176725132
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
#metoo

Relatief dan, 32 icx en 183 ven
pi_176725136
quote:
Mijn verdeling is ongeveer 1/3 ICX 2/3 VEN. ICX paar dagen geleden aangeschaft en gaat nu eindelijk iets over mijn aanschafwaarde heen nadat het toch wat dipte..
pi_176725183
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:09 schreef RobinaHoed het volgende:
Het wordt tijd dat RaiBlocks weer een keer gaat moonen :')
BitGrail heeft zonder aankondiging besloten dat je niet meer mag withdrawen zonder dat je account geverifieerd is. Vandaar die daling, tering BitGrail.
  woensdag 24 januari 2018 @ 21:13:09 #37
406944 SugeLucky
pi_176725189
WTC/VEN/ICX is de gouden combi jonguhhss
pi_176725241
quote:
idem.
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 21:21:16 #39
18653 crew  D.
pi_176725431
Als coins krijgen na een ICO altijd zo vermoeiend gaat dan ben ik daar snel van genezen :Y

Na 2 dagen nog geen Tokenpaycoins in mijn wallet :N
pi_176725491
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:21 schreef D. het volgende:
Als coins krijgen na een ICO altijd zo vermoeiend gaat dan ben ik daar snel van genezen :Y

Na 2 dagen nog geen Tokenpaycoins in mijn wallet :N
heb je dit bericht gelezen?

je moet ineens bewijs sturen van welk adres je bitcoins komen. als ik ooit mn tokens krijg dan dump ik ze gelijk.
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 21:25:52 #41
18653 crew  D.
pi_176725598
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:23 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

heb je dit bericht gelezen?

je moet ineens bewijs sturen van welk adres je bitcoins komen. als ik ooit mn tokens krijg dan dump ik ze gelijk.
Ze hebben mijn bitcoins toch? Wat maakt het na 2 maanden dan ineens uit uit welke wallet ze komen? Geen idee ook van waaruit ik dat gestuurd heb :N
  woensdag 24 januari 2018 @ 21:27:43 #42
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176725663
Hoe gaat het met de munten broeders?
En altijd het laatste woord.
pi_176725676
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:25 schreef D. het volgende:

[..]

Ze hebben mijn bitcoins toch? Wat maakt het na 2 maanden dan ineens uit uit welke wallet ze komen? Geen idee ook van waaruit ik dat gestuurd heb :N
dat zullen veel mensen niet weten. dit lijkt toch wel op een scam. al hebben een aantal mensen wel hun tokens gehad. gelukkig heb ik er niet veel geld in gestopt.
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 21:29:28 #44
18653 crew  D.
pi_176725712
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:28 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

dat zullen veel mensen niet weten. dit lijkt toch wel op een scam. al hebben een aantal mensen wel hun tokens gehad. gelukkig heb ik er niet veel geld in gestopt.
Ik ook, het minimale, maar toch zonde :Y
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 januari 2018 @ 21:33:04 #45
416575 crew  Evenstar
pi_176725813
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:13 schreef SugeLucky het volgende:
WTC/VEN/ICX is de gouden combi jonguhhss
Ik baal echt van WTC missen tijdens vorige dip. Stond op 22k, had buyorder op 21k :P nu is die moon :( had gewoon moeten kopen, maar ja bla bla achteraf
pi_176725955
ICX gaat lekker door
  woensdag 24 januari 2018 @ 21:44:48 #47
406944 SugeLucky
pi_176726161
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik baal echt van WTC missen tijdens vorige dip. Stond op 22k, had buyorder op 21k :P nu is die moon :( had gewoon moeten kopen, maar ja bla bla achteraf
Hij is nog lang niet moon. Mainnet en wallet moeten nog komen, daarna gaat ie pas echt moon.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 januari 2018 @ 21:54:33 #48
416575 crew  Evenstar
pi_176726438
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:44 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hij is nog lang niet moon. Mainnet en wallet moeten nog komen, daarna gaat ie pas echt moon.
Binnenkort ook weer een event waar veel van verwacht wordt toch? Even kijken wanneer er een correctie komt en dan stap ik misschien alsnog in.
  woensdag 24 januari 2018 @ 21:55:13 #49
406944 SugeLucky
pi_176726452
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Binnenkort ook weer een event waar veel van verwacht wordt toch? Even kijken wanneer er een correctie komt en dan stap ik misschien alsnog in.
Ja de 28e komt er een groot event.
pi_176726506
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Alles op rood, klein plusje op ICX. 5 procent down tov gisteren. En bij u?
pi_176726755
VeChain marketcap is aangepast (verhoogd), kan ook reden zijn voor de dip naast ICX.
  woensdag 24 januari 2018 @ 22:14:35 #52
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176726817
Bitvavo is echt een makkelijk site voor de beginner. Coins kopen met Ideal en meteen in de online wallet. Ik zoek nog een soortgelijke voor de overige coins.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176726844
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 21:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Rente op mijn fiat is weer verlaagd naar 0,10%. :(
pi_176726964
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:11 schreef Ralphmeister het volgende:
VeChain marketcap is aangepast (verhoogd), kan ook reden zijn voor de dip naast ICX.
Is hetzelfde gebleven. Alleen die kut cmc website past de Supply pas na 3 maanden aan.
pi_176727117

het worden belangrijke dagen deze week, gaan we weer terug in een uptrend of dondert de boel in elkaar?
pi_176727128
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:28 schreef crpytoshill het volgende:
[ afbeelding ]

het worden belangrijke dagen deze week, gaan we weer terug in een uptrend of dondert de boel in elkaar?
Dit is toch een grap of niet? _O-
  woensdag 24 januari 2018 @ 22:31:02 #57
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176727172
quote:
[ afbeelding ]

Al het geld weg. Kijk naar de lijntjes.🤣🤣🤣🤣🤣🤣
pi_176727175
quote:
[ afbeelding ]

Het kan dooien of het kan vriezen, naar de maan of t putje.
pi_176727233
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:28 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dit is toch een grap of niet? _O-
mark my words
pi_176727241
Sub wordt trouwens flink gedumpt. vind t niet gek
pi_176727250
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:33 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

mark my words
Welke woorden? Dat het kan stijgen of dalen?

Had ik je ook nog wel kunnen vertellen lullo.
  woensdag 24 januari 2018 @ 22:34:53 #62
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176727252
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:34 schreef crpytoshill het volgende:
Want? :@
pi_176727259
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:34 schreef crpytoshill het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)pc4/update_schedule/
pi_176727311
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:34 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Welke woorden? Dat het kan stijgen of dalen?

Had ik je ook nog wel kunnen vertellen lullo.
jaa maar deze week ook he? erg belangrijk.

of niet :')
  Eindredactie Games woensdag 24 januari 2018 @ 22:42:47 #65
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176727388
Nee, gewoon nee.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176727422
quote:
4s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:42 schreef Oscar. het volgende:
Nee, gewoon nee.
Baudet was volgens mij de enige die geen vraag stelde tijdens het horen van de partijen vandaag :') .
pi_176727441
quote:
4s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:42 schreef Oscar. het volgende:
Nee, gewoon nee.
Jammer dat het er nooit over gaat wat voor positieve sociale impact blockchain kan hebben. Al deze discussies zijn altijd zo zwart/wit. Maarja, dat is de maatschappij tegenwoordig niet? Ruimte voor nuance is er niet meer.
pi_176727477
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:46 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Jammer dat het er nooit over gaat wat voor positieve sociale impact blockchain kan hebben.
Dit. Zwerft ergens op internet een paper rond van een jurist van NYU die claimt dat blockchain de BTW fraude van +/- 100 miljard kan bestrijden.
pi_176727508
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:46 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Jammer dat het er nooit over gaat wat voor positieve sociale impact blockchain kan hebben. Al deze discussies zijn altijd zo zwart/wit. Maarja, dat is de maatschappij tegenwoordig niet? Ruimte voor nuance is er niet meer.
vooral in de media toch.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 januari 2018 @ 23:04:13 #70
416575 crew  Evenstar
pi_176727739
Al een keer eerder gevraagd maar niet echt een antwoord gekregen volgens mij (of ik heb het gemist).

Is er een manier (met fiat of via exchange) om een hele kleine hoeveelheid ETH naar MEW te sturen? Nu moet ik het doen via Binance en daar is minimum 0.1ETH met 0.01ETH aan fee. Ik wil echt maar een klein beetje ETH in wallet hebben om transacties te kunnen doen.

Kan natuurlijk ook 0.1ETH sturen en dan weer terug naar Binance, maar dat is ook weer zonde van de fees, maar waarschijnlijk kom ik daar niet onderuit, right?
pi_176727759
jajajaja jongens Februari wordt toch echt de WAVESMAAND!! 111

riemen vast we gaan knallen!
Waves NG heeft een enorme boost aan de prijs gegeven en vanaf hier is het direct richting MOON jajajaj sasha ouwe kleerkast!!
  Eindredactie Games woensdag 24 januari 2018 @ 23:11:25 #72
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176727916
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:04 schreef kthxbye het volgende:

Waves NG heeft een enorme boost aan de prijs gegeven en vanaf hier is het direct richting MOON jajajaj sasha ouwe kleerkast!!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176728115
quote:

pi_176728218
Februari wordt tethermaand, op naar de 5B teths
pi_176728225
quote:

Je stockholmsyndroom voor Waves begint echt treurige vormen aan te nemen.

Pak je winst, verkoop die coins en steek het in projecten waar je wel wat in ziet.
Dan hoef je niet iedere maand hetzelfde verhaal met een andere maand te posten.

Of hou ze en blijf gewoon lekker sneu doen maar ga dan straks niet lopen jubelen omdat Waves ineens wel op ¤50 staat :P
pi_176728257
nnikiforov twitterde op woensdag 24-01-2018 om 14:40:20 #Давос2018: по итогам переговоров в Русском Доме на @wef подписано соглашение между российской компанией «Waves Иннополис» @wavesplatform и казахстанским Международным финансовым центром Астана #МФЦА о сотрудничестве по использованию блокчейн-технологий в сфере финансовых услуг https://t.co/e2WBj1O1le reageer retweet
pi_176728273
quote:
6s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:22 schreef BadVlad het volgende:
nnikiforov twitterde op woensdag 24-01-2018 om 14:40:20 #Давос2018: по итогам переговоров в Русском Доме на @wef подписано соглашение между российской компанией «Waves Иннополис» @wavesplatform и казахстанским Международным финансовым центром Астана #МФЦА о сотрудничестве по использованию блокчейн-технологий в сфере финансовых услуг https://t.co/e2WBj1O1le reageer retweet
Ja, dat dacht ik net nog.

Wat staat er? :@

edit: @Давос2018: na onderhandelingen in Russische huis op #wef een overeenkomst werd ondertekend tussen het Russische bedrijf "Innopolis" golven, @wavesplatform en een internationaal financieel centrum Astana-Kazachstan #МФЦА betreffende samenwerking op het gebruik van blokchejn technologie op het gebied van financiële Diensten
pi_176728355
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Niets bijzonders. De Russische minister van communicatie Tweet over een samenwerking tussen Waves en een Kazachstaans financieel bedrijf. :s)

Ik zie nu dat hij zelf op de achtergrond staat op de foto. _O_

2018 gaat echt het jaar worden van regulatie en Waves zit er al warmpjes bij. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door BadVlad op 24-01-2018 23:33:57 ]
pi_176728360
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hetzelfde als het niet russische bericht op telegram:

quote:
# Davos2018: as a result of negotiations in the Russian House on @wef, an agreement was signed between the Russian company Waves Innopolis @wavesplatform and the Kazakhstan International Financial Center Astana # IFAC on cooperation in the use of blocking technologies in financial services https://t.co/ e2WBj1O1le
pi_176728411
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:04 schreef Kyran het volgende:
Al een keer eerder gevraagd maar niet echt een antwoord gekregen volgens mij (of ik heb het gemist).

Is er een manier (met fiat of via exchange) om een hele kleine hoeveelheid ETH naar MEW te sturen? Nu moet ik het doen via Binance en daar is minimum 0.1ETH met 0.01ETH aan fee. Ik wil echt maar een klein beetje ETH in wallet hebben om transacties te kunnen doen.

ik heb een tijdje geleden als test via Coinbase 0,001 ETH overgemaakt naar mijn MEW. Dat werkte prima
  woensdag 24 januari 2018 @ 23:28:38 #81
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176728447
Waves is wel een anusmunt
  woensdag 24 januari 2018 @ 23:29:13 #82
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176728461
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:21 schreef Jed1Gam het volgende:
Februari wordt tethermaand, op naar de 5B teths
tets :9~
pi_176728533
Wie denkt er nog meer dat we in de nacht van donderdag op vrijdag, of op vrijdagochtend nog een flinke dip gaan zien? Ik vind het op eens verdacht rustig als je kijkt naar het aantal bitcointransacties op dit moment. Het zou mij niets verbazen als er toch ineens een vloedgolf van sellers komt vlak voordat die future afloopt vrijdag. Daarna direct herstel en weer een goed weekend zoals vorige week
Ik weet het, glazen bol etc etc.
  woensdag 24 januari 2018 @ 23:34:37 #84
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176728595
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:32 schreef metallicelmo het volgende:
Wie denkt er nog meer dat we in de nacht van donderdag op vrijdag, of op vrijdagochtend nog een flinke dip gaan zien? Ik vind het op eens verdacht rustig als je kijkt naar het aantal bitcointransacties op dit moment. Het zou mij niets verbazen als er toch ineens een vloedgolf van sellers komt vlak voordat die future afloopt vrijdag. Daarna direct herstel en weer een goed weekend zoals vorige week
Ik denk het niet.
pi_176728630
quote:
deze week zou goed kunnen, zie eerder geposte grafiek. stilte voor de storm.
pi_176728707
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:36 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

deze week zou goed kunnen, zie eerder geposte grafiek. stilte voor de storm.
Daar ben ik ook bang voor, al hoop ik dat we nou gewoon eens lekker door kunnen kabbelen richting de 15k en daarna weer verder groeien
  woensdag 24 januari 2018 @ 23:39:40 #87
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176728718
quote:
Niet echt boeiend.
pi_176728726
Ik vertaal russische tweets voor waves.
pi_176728732
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:28 schreef betyar het volgende:
Waves is wel een anusmunt
pi_176728820
ppt baby
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 januari 2018 @ 23:48:24 #91
416575 crew  Evenstar
pi_176728901
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:27 schreef Andyvie het volgende:

[..]

ik heb een tijdje geleden als test via Coinbase 0,001 ETH overgemaakt naar mijn MEW. Dat werkte prima
Oh thanks dat ga ik eens proberen :D
pi_176728971
quote:
9s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik vertaal russische tweets voor waves.
Trots
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  woensdag 24 januari 2018 @ 23:52:10 #93
474735 BenGekkeHenkieNie
Stay high all the time
pi_176728995
Mensen hier die vertrouwen hebben in REQ?
pi_176729022
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:52 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
Ja.
Koning.
pi_176729062
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:52 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
Ik heb mijn REQ al gedumpt voor ICX :P
  woensdag 24 januari 2018 @ 23:55:48 #96
474735 BenGekkeHenkieNie
Stay high all the time
pi_176729074
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:55 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Daar zat ik ook aan te denken eigenlijk..
  woensdag 24 januari 2018 @ 23:56:14 #97
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176729084
quote:
nee
pi_176729109
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:55 schreef vigen98 het volgende:

[..]

heb jij ook een screenshot gestuurd met de btc transactie er op?
  donderdag 25 januari 2018 @ 00:01:45 #99
406944 SugeLucky
pi_176729183
quote:
Ja.
  donderdag 25 januari 2018 @ 00:02:46 #100
474735 BenGekkeHenkieNie
Stay high all the time
pi_176729205
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:57 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

heb jij ook een screenshot gestuurd met de btc transactie er op?
Ik vind het een beetje een rare zaak eigenlijk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')