Zakt direct weer in.quote:
VEN maak ik me echt 0 komma niks zorgen overquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Godverdomme.
Ven doet me nog meer pijn![]()
Nouja, fijn dat icx toch levert.
Ik maak me ook geen zorgen. Maar wel typisch dat zoveel icx in ven is geen zitten blijkbaar.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
VEN maak ik me echt 0 komma niks zorgen overvond het apart om te zien dat mensen VEN inleveren, maar die kan zo hard moonen soms dat ik dat echt niet aandurf. Je weet nooit wanneer Sunny, VEN of CCK iets tweet
#metooquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zowel een klein beetje ICX als een grote baG VEN hebben
Mijn verdeling is ongeveer 1/3 ICX 2/3 VEN. ICX paar dagen geleden aangeschaft en gaat nu eindelijk iets over mijn aanschafwaarde heen nadat het toch wat dipte..quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
BitGrail heeft zonder aankondiging besloten dat je niet meer mag withdrawen zonder dat je account geverifieerd is. Vandaar die daling, tering BitGrail.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:09 schreef RobinaHoed het volgende:
Het wordt tijd dat RaiBlocks weer een keer gaat moonen
idem.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
heb je dit bericht gelezen?quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:21 schreef D. het volgende:
Als coins krijgen na een ICO altijd zo vermoeiend gaat dan ben ik daar snel van genezen
Na 2 dagen nog geen Tokenpaycoins in mijn wallet
Ze hebben mijn bitcoins toch? Wat maakt het na 2 maanden dan ineens uit uit welke wallet ze komen? Geen idee ook van waaruit ik dat gestuurd hebquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:23 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
heb je dit bericht gelezen?
https://medium.com/tokenp(...)rmation-cd8193f6f6ba
je moet ineens bewijs sturen van welk adres je bitcoins komen. als ik ooit mn tokens krijg dan dump ik ze gelijk.
dat zullen veel mensen niet weten. dit lijkt toch wel op een scam. al hebben een aantal mensen wel hun tokens gehad. gelukkig heb ik er niet veel geld in gestopt.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben mijn bitcoins toch? Wat maakt het na 2 maanden dan ineens uit uit welke wallet ze komen? Geen idee ook van waaruit ik dat gestuurd heb
Ik ook, het minimale, maar toch zondequote:Op woensdag 24 januari 2018 21:28 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
dat zullen veel mensen niet weten. dit lijkt toch wel op een scam. al hebben een aantal mensen wel hun tokens gehad. gelukkig heb ik er niet veel geld in gestopt.
Ik baal echt van WTC missen tijdens vorige dip. Stond op 22k, had buyorder op 21kquote:Op woensdag 24 januari 2018 21:13 schreef SugeLucky het volgende:
WTC/VEN/ICX is de gouden combi jonguhhss
Hij is nog lang niet moon. Mainnet en wallet moeten nog komen, daarna gaat ie pas echt moon.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik baal echt van WTC missen tijdens vorige dip. Stond op 22k, had buyorder op 21knu is die moon
had gewoon moeten kopen, maar ja bla bla achteraf
Binnenkort ook weer een event waar veel van verwacht wordt toch? Even kijken wanneer er een correctie komt en dan stap ik misschien alsnog in.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:44 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Hij is nog lang niet moon. Mainnet en wallet moeten nog komen, daarna gaat ie pas echt moon.
Ja de 28e komt er een groot event.quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Binnenkort ook weer een event waar veel van verwacht wordt toch? Even kijken wanneer er een correctie komt en dan stap ik misschien alsnog in.
Alles op rood, klein plusje op ICX. 5 procent down tov gisteren. En bij u?quote:Op woensdag 24 januari 2018 21:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoe gaat het met de munten broeders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |